Számhordozás mizéria

Többen jeleztétek, hogy átvinnétek a számotokat Domino csomagba. Mivel most vittem át Bluemobile-ból Dominoba a számom, leírom a tortúrát, hogy neked könnyebben menjen.

Néhány felmerült kérdés még előtte:

– Nyugodtan átviheted a számod előfizetésből feltöltőkártyára, ennek semmi akadálya, csak akkor, ha még tart a hűség-vállalásod a jelenlegi előfizetésen, vagy tartozásod áll fenn. Ezért ezzel ellenkező állításokat ne fogadj el.

– Előszeretettel szívatják a számhordozókat valami adateltérés miatt, például anyád neve az egyik helyen két keresztnévvel szerepel, a másikon pedig csak eggyel. (Kovács Margit vs. Kovács Margit Jolán) Persze nem árulják el, miért nem engedik a számhordozást. Kérd ki a jelenlegi szolgáltatódnál az adataidat, hogy ők mit tudnak lakcímednek, nevednek, stb.

– A Domino Most nem egy különálló díjcsomag, hanem külön kérheted ezt bármilyen Domino csomaghoz. Részletek

– Mivel rengetegen mennek át előfizetésből feltöltőkártyára, elég belengetned, hogy kilépnél a lakossági előfizetésből, egyből előkapnak egy “nem publikus” csomagot, ami fényévekkel jobb, mint amit most fizetsz, csak hogy maradj. Ha te is kaptál ilyen csomagot, írd le a részleteket a hozzászólásban.

– A Domino Most a legolcsóbb feltöltőkártyás csomag, 9 Ft hálózaton belül és 19 Ft azon kívül, valamint a hozzákérhető Marathon internetcsomag is tudtommal a legolcsóbb, 1 Ft/Mbyte, időkorlát nélkül. Ennél csak a Domino Fix Extra olcsóbb, de arra nem kérhetsz számhordozást és mindig újat kell venned. (Kétkártyás telefonnál nincs is jobb találmány a világon.)

Ennyi bevezetés után a történetem, csak hogy tudj segíteni az ügyintézőknek, hogyan is kell csinálni. 🙂

Mivel pont elfogyott az egyenlegem a Bluemobile-nál, jó ötletnek tűnt átmenni Domino csomagba. Mivel a Bluemobile is a Telekom virtuális szolgáltatója, egy egyszerű mutatványnak ígérkezett, alig több, mint egy számlacsomag-váltás. Hát, nagyobbat nem is tévedhettem volna… 🙂

Az Alléeban bementem a nagy Telekom központba, röpke fél óra várakozás után az ügyintéző közölte, hogy négyezer forint lesz a számhordozás Bluemobile-ról. Ezt furcsáltam, de ő csak ragaszkodott hozzá, hogy ez ennyibe kerül. Ezért inkább otthagytam.

Telefon a Telekomnak. Mivel nagyon nem akarnak szóba állni a telefonon keresztül az emberrel, mindig csak automatával beszélhetsz, ezért valami t-home hibabejelentőn keresztül sikerült emberhez kerülnöm, aki kapcsolt egy másik élő embert, aki illetékes volt.

Kiderült, hogy igazam van, nem kell fizetni a számhordozásért, nem hogy négyezret, de egy fillért se. Illetve vennem kell egy ezer forintos csomagot induló csomagnak. (Ez sem így lett.)

Túrázás az egyik Auchanba. Meg tudnák csinálni, de nincs SIM kártyájuk. Nem akartam megkérdezni, hogy akkor mijük van, ha még SIM kártya sincs, inkább utazás a szomszédos Tescoba.

Ők partnerüzlet, minden számhordozást el tudnak intézni, csak hálózaton belüli számhordozást nem.

Másnap Mammut. A srác bő fél órán keresztül telefonálgatott, hogy át tudja tenni a rendszerben Telekomból Telekomba a számom. Hát, nem sikerült, a központ is azt mondta, ők sem tudják megcsinálni, 72 óra múlva menjek vissza.

Újra mentem, akkor már csak 25 perc volt és sikerült nekik a végén. Nem kellett semmit fizetni, kaptam egy üres kártyát ingyen, arra töltöttem pénzt.

Ha ezt előre tudom, kértem volna ingyen kártyát a Vodafone-tól, odaviszem a számom, majd onnan vissza a Telekomhoz, hosszú órákat spóroltam volna az életemből. Álmomban sem gondoltam volna, hogy a legnagyobb kihívás egy hálózaton belüli számhordozás.

Ha belevágsz, sok sikert hozzá. Tipp: foglalj időpontot az alkalmazásban, akkor nem kell fél órát várakoznod feleslegesen.

 

Share

53 hozzászólás

  • szocske

    Régesrég az előfizetésből feltöltősre számhordozókat azzal szivatták, hogy mindig volt tartozásuk, mert a számhordozás 48 óra alatt történt meg, még ha bementél egy üzletbe, kifizetted előre az egyenleged, akkor is lett némi tartozásod, mire hordozásra került volna a sor, ami megakasztotta a folyamatot.
    Ekkor az volt a megoldásom, hogy az adott szolgáltatónál váltottam feltöltősre, és azt hordoztam másik szolgáltatóhoz. Így esetleg buktam párszáz ftot ami fel volt töltve az eredetire, nyilván nem töltöttem rá pár napra tízezreket, de legalább nem volt gond a hordozással.
    Az utolsó két számhordozásommal nem volt semmi gond, mindkétszer előfizetésből mentem előfizetésbe, de másik szolgáltatóhoz.

  • campero

    Kicsit off. Bluemobil kártya adategyeztetése már megy neten a tmobile webes felületéről? Mert már a telefonos automata említi a tájékoztatóban… viszont a bluemobil oldala csak a telefonos egyeztetést említi…

  • ttamas

    Miklós,

    OFF:
    Nem tervezed, hogy az oldalon legyen egy fórum rész is?
    Így nem csak a cikkek alatt lehetner beszélgetni, hanem azon túl is, pl., hogy ki mibe fektet mostanság stb.
    Persze ennek hátránya is van pl. a cégek rejtett reklámokat helyeznek el, stb. (Ez moderációt igényelne, persze biztosan lennének önkéntesek akik segítenének ebben.)

  • Kiszamolo

    ttamas, már többször szóba került, de ha megnézed, egy maroknyi ember szól hozzá rendszeresen, igazából a fórum is csak ugyanerről szólna. Ott sem mások szólnának hozzá.

  • ttamas

    Az előny, hogy elég lenne csak a megfelelő topicban kérdezni még meglenne. Vissza kereshető lenne a válasz is, nem kellene minden cikk alatt az összes (sokszor offtopic) kommentet elolvasni.
    Lehetnének egyedi felhasználók (regisztráció, nem lehetne más nevével visszaélni), stb.
    De ok, elfogadom, csak egy ötlet volt.

  • Ady Marton

    Nyilvan ettol nem lesz senkinek jobb, de osszeveteskent leirom, hogy mukodik a szamhordozas Franciaorszagban:

    1) Felhivsz egy negyjegyu szamot (minden mobilszolgaltatonal ugyanaz), amiben egy automata beolvassa, illetve SMS-ben elkuldik az ugynevezett RIO-szamod, ami az orszagon belul azonosit, hogy ki vagy, es nincs-e husegnyilatkozatod.
    2) Felmesz a konkurencia honlapjara, es az uj dijcsomag megrendelesekor kivalasztod, hogy hoznad a szamod. Beirod az SMS-ben kapott RIO-t.

    Ennyi. Innentol minden automata, az uj szolgaltato lemondja neked a regit, es postan kuldi az uj SIM-kartyad. Maga a szamhordozas jellemzoen a postai kezbesites utan 2-4 nappal tortenik meg.

  • alfa155

    @Kiszámoló
    Csak egy megjegyzés ehhez az időpontfoglaló felülethez. A múltkor foglaltam egy péteni napra reggel 8-ra. Még reggel külön SMS-t is kaptam róla, hogy el ne felejtsem. Erre nyitnék be pont 8-kor a Telekom ajtaján, de lepattanok róla és olvasom a feliratot, miszerint sajnos ezen a napon csak 9-kor nyitnak. 🙁

    Más. Fórum. Nem rossz ötlet. Vagy esetleg egy discus integráció?

  • T

    Én a Vodafone-nál akartam előfizetésről prepaidre (Tuti) váltani, erre az alábbit ajánlották fel:
    Tarifacsomag: Speciális Retention B
    Havi díj: 3348 Ft, amelyből 2858 Ft felhasználható belföldi hívásokra (ez kb. 255 perc, de SMS-re nem használható).
    Hívás percdíja: 11,18 Ft minden belföldi irányba
    SMS díja: 19,05 Ft minden belföldi irányba
    Adatmennyiség: 500 MB, utána 9,6 kbit/s-es lassítás.
    Számlázási egység: 60 mp

    Mivel nálunk még a Vodának van úgy ahogy térereje, ezért más szolgáltató nem is jöhetett szóba.
    A Tuti a net hiánya miatt sokkal rosszabb lenne, ráadásul ez elég pontosan illeszkedik a szokásaimhoz (230-260 percet beszélek havonta). Az elmúlt 3 hónapban így 13 és 16 Ft között alakult az átlag percdíjam (havi díj / (SMS db + hívás percek)).

  • Frank

    Vodafonenal titkos ajanlat valtas elott:
    Havi 2500
    0 perc a csomagban “utana” 19/p
    50mb mobilnet
    2 ev huseg

    Fel is rohogtem.

  • PöLö

    Jól értem, hogy a Kiszámoló flotta szép csendben kimúlt?

  • Herby

    szocske: az rég volt, ma már tartozás miatt nem tarthat vissza egy szolgáltató sem

    Miklós: jól érzed, hogy hálózaton belül “hordozni” (mivel te valójában nem számot hordoztál, hanem virtuális szolgáltatót és tarifacsomagot váltottál) jóval bonyolultabb, mint szolgáltatók között hordozni. Nem tudom mennyire írtad a végén komolyan, de tényleg a legegyszerűbb megoldás átvinni egy másik szolgáltatóhoz (T-Mobil – Telenor – Vodafone közül) és vissza. Cégen belül sokszor csak ezzel a módzserrel tudsz váltani előfizetésről feltöltőkártyára.

  • Kiszamolo

    Pölö, él és virul a flotta.

  • Peti

    Tiszta szégyen ez az egész, ahogy a Digi színrelépése előtt igyekszik a Telekom még görcsösebben magához csábítani az új ügyfeleket, illetve megtartani a régieket (Domino Most opció, számhordozásos kedvezmény). A februárban bevezetett Domino Fix már előrevetíti, hogy a Most opció sem marad túl hosszú ideig, vagy ha igen, akkor azt a későbbiekben fizetőssé teszik (különben semmi értelme nem lenne az újonnan bevezetett Fix csomagnak). A kartellbe állt szolgáltatók mind kivárásra játszanak, kizárólag emiatt tart még a meghosszabbított Most akció. Részemről én ebben nem veszek részt, és főleg nem kötelezem el magam egy olyan szolgáltató mellett, amelyiknél másfél óráig tart egy egyszerű ügyintézés, úgy, hogy a nagy csili-vili dizájn ügyfélszolgálaton még egy kis kempingszéket sem tudnak biztosítani, ahová leülhetne az ember. Nevetséges az egész.

  • Dani2

    OFF: Fórum helyett lehetne Gitter vagy Slack csatornát csinálni. Előbbit ajánlanám, mert végtelen user végtelen számú chatelése ingyenes örökre.

  • Konkav

    a fórum mellé én is leteszem a voksomat. ott másról is lehetne beszélgetni, mint a cikk alatti komment szekcióban.

    @Kiszámoló ha a moderáció, vagyis annak volumene tart vissza, akkor arra vannan jó megoldások. csak regisztrált felhasználók szólhatnának hozzá, pontrendszer (annó MITx-en láttam először*, pompásan működött), bizonyos szekcióknak pluszba saját moderátora, az új felhasználók hozzászólásainak előmoderációja bizonyos ponthatárig.

    * ott úgy működött, hogy mindenkinek minden hozzászólását mindenki más tudta fel/le pontozni. bizonyos ponthatár felett plusz jogok jártak, de azok visszavonódtak, ha a ponthatár alá sülyedt. az aktív felhasználók, akik jókat írtak, kiemelkedtek. ők lettek a moderátorok. igazából az MIT személyzete ritkán járt arra, és mégis minden jól működött.

  • uzsolt

    @Kiszamolo
    A cikkből kb. az jött le számomra, hogy valami egy napot eltöltöttél a számhordozás ügyintézésével (az “idegeskedésről” nem is beszélve) – gyakorlatilag percenként néhány (3 ill. 13) forint miatt. Biztos megéri folyamatosan váltogatni (feltételezem, ha a Voda/Telenor jön ki a telekomos Most-nál jobb ajánlattal, ill. a Most megszűnik, ismét váltasz)? A váltásra elcseszett időt biztosan jobban/hasznosabban/kellemesebben is el tudnád tölteni 🙂

    Másik: gondolom, van egy kiszámoló-flottás telefonszámod is. Van ez a blue->telekom számod is, amit váltogatsz. Miért jó így?

    Harmadik: folyamatosan olvastam itt cikkeket, hogy a Viber/VOIP milyen olcsó, milyen király. Miért nem azt használod?

  • FoX

    OFF, de hátha belefér…
    Van valakinek aktuális tapasztalata a DIGI tévé-internet csomaggal kapcsolatban? Arra gondolok, hogy lejárt a hűségidőm, és az eddigi 5200 helyett 7350-et fizetek havonta. Személyes ügyfélszolgálaton azt mondták, hogy nincs semmilyen lehetőség csökkenteni, csak ha felmondom, és 3 hónap múlva újraköttetem. Én maradnék a DIGI-nél, szívesen fogadnék tanácsokat. Érdemes lehet őket is “beijeszteni”, hogy elmennék máshova?

  • Kiszamolo

    uzsolt, azért vágtam bele, mert logikusnak tűnt, hogy fél perc lesz az egész és úgyis éppen arra jártam és a kártyám is éppen üres volt. Ha előre tudom, hogy ez ekkora kihívás a telekomnak, bele sem kezdek. De ha elkezdtem, már végigcsináltam, időm volt rá.

    Nincs flottás számom, mert ahhoz túl keveset beszélek.

    Voip: van az a pénz, amiért nem voipozunk. A 9 Ft pont ilyen összeg.

  • uzsolt

    @Kiszamolo
    Nem akarok turkálni se a zsebedben, se a telefonod SIM-foglalatában, de akkor jól értem, hogy egy (és nem több) feltöltőkártyás számod van?

  • Kiszamolo

    Van egy állandó szám, meg egy cserélődő, amelyiken csak olyat hívok, ahol nem fontos tudnia, hogy én hívom.

  • Gyula

    Ha esetleg megis lenne forum, akkor mindenkeppen olyan motor kellene, ahol lehet embereket szurni.
    Nagyon kellemes szolgaltatas, ha csak annyit latok egy idiota troll hozzaszolasa HELYETT; hogy “Szürt felhasznalo”.
    Eselye sincs ra, hogy felbosszantson 🙂

  • -nb-

    A feltöltőkártyád megmaradt egyenlegét 1 éven belül vissza lehet igényelni 🙂
    Blue-Mobil simán visszaadta, csak az internetes felület nem müködött.

  • Tibor

    @Ady Marton: nocsak, egy foldi 🙂 igen, ezt a RIO cuccot valoban jol kitalaltak. Ami mar jobban bosszant, az az, hogy ha fix szolgaltatot cserelsz, akkor kulon megy az Orange-nal (volt France Telecom) a vonal lemondasa, inditasa, es kulon a szolgaltatonal mig kikuldi az uj dobozt es bekuldod a regit, igy mindenkepp van nehany het amig a regi mar nem mukodik az ujhoz meg meg nem jott meg a doboz, es ez tart vissza a valtastol, mert addig nem tudnank se tevezni se telefonalni (marmint vezetekesen, amirol ingyen hivom a magyar es orosz vezetekes szamokat ugye)
    A fibre-nal meg bejon az is, hogy nem minden szolgaltato eseten ugyanolyan a dugasz…

  • Sanyi bàcsi

    Ugyanaz a “problèmàm” mint FoX-nak. Ha valaki tud megoldàst lejàrt Digi hûsègre azt örömmel vennènk!

  • Családfő

    Durva sztori. Különösen, ha összevetjük a francia folyamattal (feltéve, ha az szolgáltatón belül is ugyanilyen egyszerű)…

    @Gyula
    Ez tetszik. Lenne legalább egy tippem, hogy kit moderálna ki a motor. Sokkal hatékonyabban, mint ahogy Miklós teszi. 😀

  • Bálint Tamás

    Ezen kivételes alkalommal én is kiszámolnék valamit a Kiszámolónak: ha az első ügyintézőnél szemrebbenés nélkül kicsengeted a 4000 forintot, sokkal jobban jársz, mint hogy ezt mind végigcsináltad az utolsóig, akinél ingyen volt… 😀 😀 😀

  • Menedzser

    Ha kell, mi tudunk csinálni fórumot, akár saját szerveren, amiben Miklósnak valamilyen érdekeltsége lenne. Bár közös lónak túrós a háta, ki lehet találni bármilyen megoldást.

    Vagy esetleg tudunk olyat csinálni, hogy felteszünk fórumot az oldalra, amelynek egy alfórumában témák vannak, minden kiszamolos cikkhez egy-egy. Ami kommentet ide írnak a látogatók, abban a fórum témában is automatikusan megjelenik. Amit oda hozzászólnak, az a megfelelő cikk alatt is megjelenik. Egyfajta hibrid lenne.

    Emellett a fórum többi részében pedig más témák lennének, amelyek nem lennénak a már megírt cikkhez mutatva. Ez persze a fizetős megoldás, a WordPress programozóink már csináltak ilyet, egész jó áron el lehet készíteni.

    Miklós, ha bármelyik megoldás érdekel, az emailemet látod. Én megcsinálnám alapból a fórumot, de nem akarok alád szervezni. De ha nincs rá időd, szívesen együtt működöknék veled.

  • kapik

    A digi tv-s hozzászóláshoz!

    Ha bemész a digihez és kitöltöd a felmondó nyilatkozatot pl. az akció hiányára hivatkozva felhívnak telefonon 2-3 napon belül és ajánlanak egy akciós csomagot újra.
    20% kedvezményt kaptam.

  • kulup

    @FoX : Én lemondtam a TV-t diginél, amikor lejárt a hűségem. Másnap hívtak és felajánlották ugyanazt az árat, amit addig fizettem. Mondjuk én tényleg le akartam mondani úgyhogy nem fogadtam el.

    Tudja valaki, hogy számhordozásnál is visszaadják-e a feltöltőkártyás egyenleget ? Van a kártyámon 5-6 ezer és elhordoznám a számot, de nem hagyom veszni, ha nem muszáj.

  • Kiszamolo

    Tamás és az elvek? Na ugye. 🙂

  • Mikorka Kálmán okleveles duguláselhárító kisiparos

    Nekem az a gyanúm, hogy hordozásnál lenyelik az egyenleget. A jogszabály csak a szerződés újabb feltöltés nélküli megszűnésekor történő visszaadásról rendelkezik.

  • Bálint Tamás

    Miklós természetesen csak poén volt. 🙂
    Sajnos nagyon is jól megélnek a szolgáltatók abból, hogy semminek nem járunk utána (akár kényelmi okokból, akár butaságból), és palimadárként fizetünk mindenért, mint a katonatiszt, akár jogos, akár nem…

  • Ras Zoli

    Félig off:
    Van olyan szolgáltató, ami feltöltőkártyásoknak kínál olyan ingyenes opciót, mint a voda, hogy eu roaming esetén a magyarországi számok roaming díj nélkül hívhatók?
    Esetleg a német Lidl feltöltős módjára az adat roaming is díjmentes EU-n belül?

    Oké, hogy hamarosan megszűnik EU-n belül a roaming, de addig is..

  • FoX

    @kapik @kulup
    Köszi a tippeket. Akkor lehet, hogy ezt megjátszom. Csak azért nem akartam, mert igazából nekem nagyon megfelel a Digi, nem akarom, hogy azt mondják, hogy oké, minden jót. 🙂 🙂

  • headset

    Szia -nb-!

    Hol indítottad a Blue-Mobilos visszaigénylést?

    Nekem is van egy kis beragadt pénzem a Blue-nál. Nem sok, de ha nem nagy macera, akkor visszakérem. 🙂

  • Egy másik Zoltán

    Kiszámoló, téged direkt szívattak!

    Kb. 10 napja voltam szintén az Alleeban, és pont azt kérdeztem, hogy lehet a számlás előfizetést Dominora váltani. A bő félóra várakozás nekem is megvolt, de utána azonnal megcsinálta volna a kisasszony, ha nem csak érdeklődni megyek be.

    Annyit mondott, hogy új SIM-kártyát adnak, a régi nem jó. Be kell fizetni x Ft-ot, amit feltöltenek a kártyára. Nekem is a MOST-ot ajánlotta, hogy az a legkedvezőbb. Azt egy szóval sem említette, hogy ez csak egy kiegészítő opció, amit bármikor visszavonhat a cég.

  • Ati

    @Fox
    Valószínűleg kulup megoldása is működik, nekem egy másik jött be. Eljöttem a cégtől, ahol kaptam mobilt (limit nélkül), ezért előfizettem Digitel500-as telefoncsomagra (2015.dec), a már meglévő net+tv mellé. Korábban a havi díj 5800 Ft volt, ehhez képest a telefonnal kiegészült csomagra vállalt 2 év hűség miatt adtak az egészre 20% kedvezményt, így 5000 alatt van a 3 szolgáltatás együttes díja, ebben teljesen korrekt net van (már rootert is adnak) és kb. 120 csatorna. Még a TV2/RTL +300 Ft-ot sem tudták beépíteni emiatt. A telefon tarifák is korrektek (vonalas 3 Ft, mobil 6), még soha nem sikerült annyit beszélni rajta, hogy elérjem a korábbi alap havi díj összegét telefon nélkül.
    A Parlament egyébként most tárgyal olyan jogszabályt, hogy a szerződés lejártakor a régi előfizetőt nem lehet hátrányosan megkülönböztetni. Ez könnyen lehet, hogy már segíteni fog rajtam is.

  • FoX

    @Ati
    Köszi. Nekem tv-net-telefon csomagom van, bár a telefont nem használom, csak a csomagajánlat miatt lett az is. Így ez a megoldás sajnos nem jön szóba. 🙂

  • Piró

    Nem tudtok valami költségcsökkentő megoldást?
    A férjem nevére szóló T-mobil előfizetést szeretném számátírással a saját nevemre feltöltőkártyásra cserélni, de azt mondták az ügyfélszolgálaton, hogy a névátírás (előfizetés lemondással) 4000 ft. Családon belül is fizetni kell, nincs valami kiskapu?

  • Ati

    @Fox, akkor próbáld meg lemondani az egészet, ha nem ajánlanak jobbat, akkor szerződj vissza a net+tv-re és 3 hónap után megnyílik a lehetőséged a telefonnal a 20%-ra. Talán ez jó stratégia.

  • mzsombor

    +1 a fórumra!

  • Mikorka Kálmán okleveles duguláselhárító kisiparos

    Piró, akkor 4000, ha előfizetés marad, de más néven. Megoldás: a férjed saját nevére vigye át Dominoba, majd azt írassátok át a te nevedre. Ez ingyenes.

  • Piró

    Köszi a tippet, ezt nem ajánlotta az ügyfeles, pedig elmondtam, hogy Dominóba szeretném átvinni.

  • jami

    Nem számhordozás, sima sim+telefon. (Gyereknek kellett viszonylag gyorsan (3 munkanap+hétvége) alatt, magamnak nem szoktam elsietni ;)) No most a jó ég tudja miért, de csak hétfőn szállítottak volna sim-et készülék nélkül is, készülékkel is. Mármint nem drágát (de értelmest). Én a hajam téptem, hogy ilyen nincs, aztán elmentem a madaras tescoba, hát nem volt igen jó áron telefon is, sim is??
    (Ritkán veszünk telefont, kb., mikor szétesik az előző, az én sim-em vagy 15 éves – azóta csak váltottam online csomagot – szóval nem volt gyakorlat.)

    Merthogy kitört az azonosítási mizéria.

  • TS

    Friss tapasztalat előfizetésről feltöltőre Vodafone-nál:

    Várakozás, várakozás,aztán a művelet….
    A váltás úgy történt, hogy mindenképp fel kellett hívni ott a helyszínen a céges mobiljukról a központot “mert csak akkor lehet beállítani…blabla”. Persze elég hamar egyértelművé vált, hogy túlságosan ragaszkodnak hozzám.
    Az ajánlatuk (eredetileg is 2500-3000Ft volt a havidíjam) 1700-1800Ft havidíj 12Ft/perc 19Ft SMS 50Mb net. Hát igen, ha kicsit bőkezűbbek a nettel talán megmaradt volna egy előfizetőjük.
    Így viszont belevágtam a Tutiba amihez 1300Ftért veszek 1Gb netet!

  • jami

    Ezt kaptam emailben:

    “Fizesd időben és elektronikusan a számláidat és takaríts meg havonta 0 Ft-ot!

    Olyan díjcsomagot választottál, amihez e-Pack kedvezmény jár. Az e-Pack egy havi díjkedvezmény, amit automatikusan jóváírunk számodra. Csak annyit kell tenned, hogy számláidat elektronikusan és határidőre rendezed.”

    Igazán köszi :DDD

  • Addam

    Engem is majdnem megszívattak adateltéréssel, Előfizetés -> Domino. Rendes volt az ügyintéző, nem hajtott el, megkérdeztem esetleg anyám nevénél Teréz vagy Terézia van-e beírva, a helyes verzió megadása megoldotta a problémát.

  • -nb-

    @headset
    Telefonáltam nekik, elmondták, hogy hová írjak e-mailt és mit írjak bele.
    kb 1-2 hét volt.
    De nem hortdoztam számot, csak nem tudtam feltölteni, és lejárt.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

 karakter még felhasználható

* 3+0=?