Számhordozás mizéria

Többen jeleztétek, hogy átvinnétek a számotokat Domino csomagba. Mivel most vittem át Bluemobile-ból Dominoba a számom, leírom a tortúrát, hogy neked könnyebben menjen.

Néhány felmerült kérdés még előtte:

– Nyugodtan átviheted a számod előfizetésből feltöltőkártyára, ennek semmi akadálya, csak akkor, ha még tart a hűség-vállalásod a jelenlegi előfizetésen, vagy tartozásod áll fenn. Ezért ezzel ellenkező állításokat ne fogadj el.

– Előszeretettel szívatják a számhordozókat valami adateltérés miatt, például anyád neve az egyik helyen két keresztnévvel szerepel, a másikon pedig csak eggyel. (Kovács Margit vs. Kovács Margit Jolán) Persze nem árulják el, miért nem engedik a számhordozást. Kérd ki a jelenlegi szolgáltatódnál az adataidat, hogy ők mit tudnak lakcímednek, nevednek, stb.

– A Domino Most nem egy különálló díjcsomag, hanem külön kérheted ezt bármilyen Domino csomaghoz. Részletek

– Mivel rengetegen mennek át előfizetésből feltöltőkártyára, elég belengetned, hogy kilépnél a lakossági előfizetésből, egyből előkapnak egy “nem publikus” csomagot, ami fényévekkel jobb, mint amit most fizetsz, csak hogy maradj. Ha te is kaptál ilyen csomagot, írd le a részleteket a hozzászólásban.

– A Domino Most a legolcsóbb feltöltőkártyás csomag, 9 Ft hálózaton belül és 19 Ft azon kívül, valamint a hozzákérhető Marathon internetcsomag is tudtommal a legolcsóbb, 1 Ft/Mbyte, időkorlát nélkül. Ennél csak a Domino Fix Extra olcsóbb, de arra nem kérhetsz számhordozást és mindig újat kell venned. (Kétkártyás telefonnál nincs is jobb találmány a világon.)

Ennyi bevezetés után a történetem, csak hogy tudj segíteni az ügyintézőknek, hogyan is kell csinálni. 🙂

Mivel pont elfogyott az egyenlegem a Bluemobile-nál, jó ötletnek tűnt átmenni Domino csomagba. Mivel a Bluemobile is a Telekom virtuális szolgáltatója, egy egyszerű mutatványnak ígérkezett, alig több, mint egy számlacsomag-váltás. Hát, nagyobbat nem is tévedhettem volna… 🙂

Az Alléeban bementem a nagy Telekom központba, röpke fél óra várakozás után az ügyintéző közölte, hogy négyezer forint lesz a számhordozás Bluemobile-ról. Ezt furcsáltam, de ő csak ragaszkodott hozzá, hogy ez ennyibe kerül. Ezért inkább otthagytam.

Telefon a Telekomnak. Mivel nagyon nem akarnak szóba állni a telefonon keresztül az emberrel, mindig csak automatával beszélhetsz, ezért valami t-home hibabejelentőn keresztül sikerült emberhez kerülnöm, aki kapcsolt egy másik élő embert, aki illetékes volt.

Kiderült, hogy igazam van, nem kell fizetni a számhordozásért, nem hogy négyezret, de egy fillért se. Illetve vennem kell egy ezer forintos csomagot induló csomagnak. (Ez sem így lett.)

Túrázás az egyik Auchanba. Meg tudnák csinálni, de nincs SIM kártyájuk. Nem akartam megkérdezni, hogy akkor mijük van, ha még SIM kártya sincs, inkább utazás a szomszédos Tescoba.

Ők partnerüzlet, minden számhordozást el tudnak intézni, csak hálózaton belüli számhordozást nem.

Másnap Mammut. A srác bő fél órán keresztül telefonálgatott, hogy át tudja tenni a rendszerben Telekomból Telekomba a számom. Hát, nem sikerült, a központ is azt mondta, ők sem tudják megcsinálni, 72 óra múlva menjek vissza.

Újra mentem, akkor már csak 25 perc volt és sikerült nekik a végén. Nem kellett semmit fizetni, kaptam egy üres kártyát ingyen, arra töltöttem pénzt.

Ha ezt előre tudom, kértem volna ingyen kártyát a Vodafone-tól, odaviszem a számom, majd onnan vissza a Telekomhoz, hosszú órákat spóroltam volna az életemből. Álmomban sem gondoltam volna, hogy a legnagyobb kihívás egy hálózaton belüli számhordozás.

Ha belevágsz, sok sikert hozzá. Tipp: foglalj időpontot az alkalmazásban, akkor nem kell fél órát várakoznod feleslegesen.

 

Share

53 hozzászólás

  • doboz

    Hány órát/napot pazaroltál el ezzel a rohangálással ahelyett, hogy egyből 4000 Ft-ért megcsináltattad volna? És ez hogy aránylik az óradíjadhoz?

  • Kiszamolo

    doboz, az a kérdés, miért nem fizettem valamiért feleslegesen, csak mert az ügyintéző rosszul tudja? Te inkább fizetsz?

  • Körtefa

    @Kiszamolo
    Nyilván ilyenkor az lenne a szép, ha a butaságuk miatt a plusz utazási/egyéb költséget is térítenék emiatt. Ja, és ezt esetleg az ügyintézőn be is hajtani – motiválandó, hogy legközelebb jobban tudja mi a dolga.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

 karakter még felhasználható

* 8+2=?