Nem válaszol a panaszomra a bank

2021-03-12
Oszd meg ismerőseiddel a cikket: 

Iván írt egy levelet, hogy a bankja beterhelt 16 ezer forintot a hitelkártyájára a moratoriumra való hivatkozással, amivel ő nem élt, így indokolatlan a terhelés. A leveleire csak sablon válaszokat kapott visszatérítés helyett és kérdezte, mit kellene ilyenkor tenni.

Minden hasonló esetben a garantáltan működő megoldás, ha másodjára-harmadjára úgy írsz a bankodnak egy e-mailt a panaszoddal, hogy látványosan az ugyfelszolgalat kukac mnb.hu címet is feltünteted a címzettek között.

Ha látják a bankban, hogy az MNB (a pénzügyi felügyelet) is megkapta a panaszt, kettőt pislantasz és meg fog jönni a korrekt válasz. (Az első pár körben még felesleges az MNB-t terhelni csip-csup ügyekkel, akkor vedd őket bele, ha látványosan nem kapsz érdemi választ.)

Ha nem tetszik a válasz és úgy gondolod, hogy neked van igazad (ez nem mindig van ám így...), akkor második lépésként a Pénzügyi Békéltető Testülethez is fordulhatsz, aminek a nevéből is kiderül, hogy ez a pereskedés előtti állapot, a közös megegyezés keresésének a helye.

Cikkgyűjtemény
Új vagy az oldalon? A gombra kattintva találod az eddigi fontosabb cikkek gyűjteményét téma szerint.
Megnézem!
Keresés
Kövess minket
facebook
youtube
Hirdetés
Támogatás
Ha szeretnéd, van lehetőséged anyagilag is támogatni a munkánkat.

Átutalással a Raiffeisen Bank 12020407-01558219-00100002 számlaszámra a Kiszámoló Egyesület részére. A közlemény "Támogatás" (fontos!)
Bankkártyás támogatási lehetőség hamarosan. Köszönjük, ha érdemesnek tartasz bennünket a támogatásra.
Archívum

Archívum

crossmenu linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram