Többen jelezték, hogy szombaton és hétfőn elutalták az életbiztosítás díját és az visszatért a számlájukra fél-egy óra múlva.
Utánajártam a dolognak, a panaszkodókban egy közös volt: mindnyájan CIB-esek.
Ha te is a CIB-ből utaltad mostanában az életbiztosítás díját, kérlek nézz rá a számládra, nem kaptad-e te is vissza az elutalt összeget.
Szombaton utaltam (CIB rendszeres megbízás), honnan lehet tudni, hogy odaért-e? (2637)
Úgy érted, hogy pénteken utaltál, igaz? 🙂 Megjött.
OTP LTP-k voltak beállítva automatikus utalásra, de reggel csak azt láttam, hogy megtörtént a terhelés, majd visszajött mindkét összeg egyéb jóváírás formájában. Már hívtam az OTP-t, hogy mi a fene van...
Nemrég pedig jött a CIB-től sms, hogy "A 2021.12.13-i értéknapra 08:45 előtt rögzített IG2 utalások ismételt beadása szükséges azok teljesítéséhez."
Mondjuk azzal nem vagyok képben, hogy mik az IG2 utalások, de gyanítom, hogy egy manuális átutalással orvosolható a probléma.
Vmi GIRO rsz frissítés volt, állandó átutalási megbízások, mindent visszadobott a bank.
Fura, nekem nem dobta vissza az összeget. 🙂 Akkor ezek szerint ez nem minden CIB-est érint.
Kaptam levelet a 250 Ft átutalásáról, pedig én még régi díjat fizetek. Mi a teendőm?
Ha a 4.990-et utalod, akkor semmi, elrontotta az adminisztrátor.
Találtam egy új Kömkel-féle csatornát, nagyon tanulságosak a videók, még inkább, mint a Kömkelé: youtube.com/watch?v=1R45DFSuEwE
kaptam sms-t is, hogy a dec. 13-ai értéknapra 08:45 előtt rögzített IG2 utalásokat ismét be kell nyújtani a teljesüléshez, vagy valami hasonló bikkfanyelv.
Cib 2021.12.10-én utaltam (rendszeresen 10-én megy). Szerintem rendben. András 1287
@ferke IG2 (InterGiro) utalás röviden ami napközi elszámoló forgalomban vesz részt, belföldi forint utalás. IG1 az éjszakai (csoportos beszedések pl.), IG3-nak mondják az azonnali (AFR) utalásokat.
Hogy ilyen megtörténhet, az a középkorba vezet vissza. Én egy áruhitelem fizetem automatikus utalással. Természetesen néhány nappal a fizetési határidő előttre időzítettem az automatát és mindig ellenőrzöm, hogy tényleg teljesült-e. De még így is tartanom kell attól, hogy nem ér oda a pénz a célszámlára.
Gondolok itt arra, hogy tőlem levonják, nálam elsőre úgy tűnik, hogy jó, majd napokkal később kiderül, hogy nem-nem: az utalás bizony hibára futott és megjártam.
Az is kőkorszaki, hogy napokig nem lehet belépni egy-egy bank netbankjába. Három hazai banknál van netbankom és mindháromnál előfordult ez az utóbbi hónapokban. A gondom ezzel: nem tervezetten, kifejezetten hosszú ideig (napokig) nem lehet rendeltetésszerűen használni a rendszert. Ok, van alternatíva, mert bemehetnék a bankfiókba sorbanállni órákat, de hát nem ez az általam elvárt szolgáltatási szint.
Ma akartam bankkártyával kifizetni a villanyszámlát, ami szintén CIB-es. Kártyaszám hibát jelzett, pedig az jó volt, előtte két perccel is használtam másik számlára OTP-n keresztül.
Egy idő után feladtam, gondoltam újra próbálom. Igen ám, de a MVM-nél "fizetés elindítva" fogadott, vagyis nincs is lehetőségem újra próbálni.
Csak remélem, hogy néhány nap múlva rájön az MVM, hogy nem sikerült a tranzakció.
Köszönjük.
Attól tartok, hogy már megint történelmi időket élünk, csak még sokan nem sejtjük.... persze utólag ismét nagyon okosak leszünk. És most nem a boldog tudatlanságban élő honfitársainkra gondolok.
Az Erstéről nem tudok Revolutra feltölteni bő két hete, hiába állították be a Revolutot biztonságos partnernek. A hétvégén mobilon vásárolni sem tudtam a kártyával. Mindkét esetben a jóváhagyás után George kiírja, hogy sikerült, de a pénz nem megy át, levonásra se kerül, sőt sikertelen tratnzakcióként sem látható. Az ügyfélszolgálat sem látja és pillanatnyilag megoldásuk sincs rá. Nonszensz
Nekem volt olyan Erste tapasztalatom, hogy netes kártyás vásárláskor a George hitelesítést sikerült kijátszanom. Elindítom a kártyás fizetést, jön a képernyő, hogy hagyjam jóvá a tranzakciót. Ez a böngészőbe, majd a telefonra is küld értesítést, hogy hagyjam jóvá a telefonon vásárlást. A böngészőve visszalépek az előző oldalra gond nélkül sikerül a fizetés, a telefonos jóváhagyásra szükség sincsen.
A hab a tortán, hogy androidos telefonon, alig érkezik meg az értesítés, néha 10 percet kell várni hogy megjöjjön, majd újra próbálkozni kell. Feleségem iPhone-án simán jön egyből.
Cib 2021.12.10-én utaltam (rendszeresen 10-én megy). Szerintem rendben. András 1287
Vmi GIRO rsz frissítés volt, állandó átutalási megbízások, mindent visszadobott a bank.
Hogy ilyen megtörténhet, az a középkorba vezet vissza. Én egy áruhitelem fizetem automatikus utalással. Természetesen néhány nappal a fizetési határidő előttre időzítettem az automatát és mindig ellenőrzöm, hogy tényleg teljesült-e. De még így is tartanom kell attól, hogy nem ér oda a pénz a célszámlára.
Gondolok itt arra, hogy tőlem levonják, nálam elsőre úgy tűnik, hogy jó, majd napokkal később kiderül, hogy nem-nem: az utalás bizony hibára futott és megjártam.
Az is kőkorszaki, hogy napokig nem lehet belépni egy-egy bank netbankjába. Három hazai banknál van netbankom és mindháromnál előfordult ez az utóbbi hónapokban. A gondom ezzel: nem tervezetten, kifejezetten hosszú ideig (napokig) nem lehet rendeltetésszerűen használni a rendszert. Ok, van alternatíva, mert bemehetnék a bankfiókba sorbanállni órákat, de hát nem ez az általam elvárt szolgáltatási szint.
Ma akartam bankkártyával kifizetni a villanyszámlát, ami szintén CIB-es. Kártyaszám hibát jelzett, pedig az jó volt, előtte két perccel is használtam másik számlára OTP-n keresztül.
Egy idő után feladtam, gondoltam újra próbálom. Igen ám, de a MVM-nél "fizetés elindítva" fogadott, vagyis nincs is lehetőségem újra próbálni.
Csak remélem, hogy néhány nap múlva rájön az MVM, hogy nem sikerült a tranzakció.
Köszönjük.
OTP LTP-k voltak beállítva automatikus utalásra, de reggel csak azt láttam, hogy megtörtént a terhelés, majd visszajött mindkét összeg egyéb jóváírás formájában. Már hívtam az OTP-t, hogy mi a fene van...
Nemrég pedig jött a CIB-től sms, hogy "A 2021.12.13-i értéknapra 08:45 előtt rögzített IG2 utalások ismételt beadása szükséges azok teljesítéséhez."
Mondjuk azzal nem vagyok képben, hogy mik az IG2 utalások, de gyanítom, hogy egy manuális átutalással orvosolható a probléma.
Találtam egy új Kömkel-féle csatornát, nagyon tanulságosak a videók, még inkább, mint a Kömkelé: youtube.com/watch?v=1R45DFSuEwE
Nekem volt olyan Erste tapasztalatom, hogy netes kártyás vásárláskor a George hitelesítést sikerült kijátszanom. Elindítom a kártyás fizetést, jön a képernyő, hogy hagyjam jóvá a tranzakciót. Ez a böngészőbe, majd a telefonra is küld értesítést, hogy hagyjam jóvá a telefonon vásárlást. A böngészőve visszalépek az előző oldalra gond nélkül sikerül a fizetés, a telefonos jóváhagyásra szükség sincsen.
A hab a tortán, hogy androidos telefonon, alig érkezik meg az értesítés, néha 10 percet kell várni hogy megjöjjön, majd újra próbálkozni kell. Feleségem iPhone-án simán jön egyből.
Szombaton utaltam (CIB rendszeres megbízás), honnan lehet tudni, hogy odaért-e? (2637)
Úgy érted, hogy pénteken utaltál, igaz? 🙂 Megjött.
Az Erstéről nem tudok Revolutra feltölteni bő két hete, hiába állították be a Revolutot biztonságos partnernek. A hétvégén mobilon vásárolni sem tudtam a kártyával. Mindkét esetben a jóváhagyás után George kiírja, hogy sikerült, de a pénz nem megy át, levonásra se kerül, sőt sikertelen tratnzakcióként sem látható. Az ügyfélszolgálat sem látja és pillanatnyilag megoldásuk sincs rá. Nonszensz
Attól tartok, hogy már megint történelmi időket élünk, csak még sokan nem sejtjük.... persze utólag ismét nagyon okosak leszünk. És most nem a boldog tudatlanságban élő honfitársainkra gondolok.
Kaptam levelet a 250 Ft átutalásáról, pedig én még régi díjat fizetek. Mi a teendőm?
Ha a 4.990-et utalod, akkor semmi, elrontotta az adminisztrátor.
Fura, nekem nem dobta vissza az összeget. 🙂 Akkor ezek szerint ez nem minden CIB-est érint.
kaptam sms-t is, hogy a dec. 13-ai értéknapra 08:45 előtt rögzített IG2 utalásokat ismét be kell nyújtani a teljesüléshez, vagy valami hasonló bikkfanyelv.
@ferke IG2 (InterGiro) utalás röviden ami napközi elszámoló forgalomban vesz részt, belföldi forint utalás. IG1 az éjszakai (csoportos beszedések pl.), IG3-nak mondják az azonnali (AFR) utalásokat.