Ma az üzletben észrevettem, hogy az egyik csokoládéból lehet kapni a régi és az új verziót is.
A felső a régi, az alsó az új csomagolás. A hátulján sincs semmi érdekes, hogy kinek melyik dizájn tetszik, igazából csak ízlés kérdése.
Ez az élet rendje, folyamatosan változtatnak a csomagoláson, hogy mindig friss legyen a kinézete a terméknek.
Hajoljunk csak kicsit közelebb. Még egy icipici dolog változott a csomagoláson kívül.
Igen, a kedvenc csokink észrevétlenül 10%-kal kisebb lett. Mivel a 41 gramm se éppen kerek szám, valószínűnek tűnik, hogy nem először történt ez meg vele.
De veled se. Megszokásból veszed a dolgokat, amit venni szoktál és nem is veszed észre, hogy a mosóporod 70 adag ruha helyett már csak 60 adaghoz elég, vagy a szörp az eddigi 1:8 hígítás helyett már csak 1:6 hígítást bír el. A kétdecis tejföl 200 grammos lett, majd pár hónap múlva már csak 180 grammot adnak ugyanannyiért.
Ezeket a trükköket nagyon nehéz kiszúrni, érdemes néhány havonta felülvizsgálni a megszokott termékeket, mert gyakran megesik, hogy már régen nem annyit kapunk a pénzünkért, mint pár hónapja.