Nagyon fontos update! Ma (hétfőn) beszéltem a Wise-sal, mint egyszerű ügyfél és kiderült, hogy az ellenkező hiresztelésekkel szemben valóban nem képesek visszavonni az ellenőrzésre adott tételeket (vagyis csak beragad a pénzed, amíg ellenőrzik), viszont a kolléga rosszul mondta, tudtam volna kérni, hogy ne menjen el a pénz az ellenőrzés után.
Most a magyar ügyfélszolgálat megcsinálta, beállította, hogy ne menjen el a pénz, hiába megy át az ellenőrzésen. Így már ki tudom fizetni a pénzt másik számláról és ki tudtam volna fizetni pénteken is, ha akkor ezt mondja a kolléga. De ő csak azt mondogatta, hogy nincs mit csinálni, az ellenőrzést külső cég végzi, nem tud belenyúlni. Talán 20 percig is vitatkoztunk, hogy mit csináljak, ennek a pénznek el kell ma menni, de nem mondta, hogy beállítja a visszafordítást és akkor ki tudom fizetni máshonnan.
Így már teljesen más a helyzet. Megtanultam, hogy igazán fontos és sürgős dolgokat nem Wise-ról intézek, de most már azért sokkal jobb a helyzet. A hosszú várakozási időre pedig az orosz szankciókat hozták fel, mint sok munkát adó problémát, máskor állítólag nem tartott volna eddig.
A mai napig nagy kedvencem volt a Wise vagy régebbi nevén Transferwise.
Ma utalnom kellett volna 2 millió forintot egy magyar cégnek, semmi extra, viszont a dolog nagyon sürgős volt, mert hétfőn jönnek a kőművesek dolgozni ezzel a megrendelt anyaggal. Mivel a Wise-on pont volt annyi, el akartam küldeni onnan a pénzt, mert mi baj lehet, ugye. "Másodpercek alatt ott a pénz", ahogy a reklámja mondja.
Befogadta az utalást a Wise, de utalás helyett kiírta, hogy bocsi, nem utaljuk el, csak március elsején, mert addig ellenőrizzük az utalást. Utána viszont akkor is elutaljuk, ha már késő lenne.
Mit akarsz egy utaláson ellenőrizni, országon belül, ami egy építőipari cégnek megy számla ellenértékeként, számla sorszáma a közleményben? Nem Iránba vagy Kolumbiába utaltam, nem kaszinónak vagy pókerteremnek vagy bármi hasonlónak. Egy egyszerű, mezei utalás, egy számla ellenértéke. És miért tart 5(!!!!!!) napig? Mert rendben van, ellenőrizd, de ne tartson egy óránál tovább.
Akkor használom az utalás törlése funkciót. "Ez a funkció ellenőrzésre küldött tételeknél nem használható."
Már számtalanszor utaltunk erről a számláról hasonló összegeket, hála a lakásfelújításnak. Sem az összeg, sem a címzett nem rendkívüli. A számla is régi, rendszeres is rajta a pénzmozgás oda-vissza, jóval nagyobb összegek is megfordultak már rajta.
Péntek 17 óra után nem sokkal. Nosza hívjuk az ügyfélszolgálatot. 17 órakor elmentek, majd jönnek hétfő délután, addig szia. Chat sem elérhető. Hívjuk az angliai ügyfélszolgálatot. Az is bezárt. Akkor az amerikait. Még szerencse, hogy ott még kora délután van.
20 perc várakozás után felvették a telefont. Elmondom, mi van. Vagy töröljék az utalást és elküldöm máshonnan, vagy ellenőrizzék most azonnal és menjen el az utalás.
Egyiket sem lehet, mivel egy külsős cég(!!!!!!) ellenőrzi az utalást. Sem visszavonni nem lehet, sem ellenőrizni, sem azt beállítani, hogy ellenőrzés után fordítsák vissza, vagy akkor töröljék, hogy el tudjam máshonnan utalni. (Egy normális bankból....)
Egyszerűen semmi opciód nincs, hogy egy ilyen orbitális és értelmetlen szivatás esetén bármit is csinálhass. Belekerültél a csapdába, ebből már nem menekülsz öt napig, a kezünkben vagy. S nem, még arról sem rendelhezhetsz, hogy mivel öt nap után már késő lesz, mert már hazaértél abból a nyaralásból, amit ki akartál fizetni, ezért tartsák vissza a pénzt ellenőrzés után.
Mondom neki, hogy ne szórakozzon. Most nem tudom máshonnan sem kifizetni, mert akkor kétszer fizetem ki a cégnek a kétmillió forintot, hiszen ellenőrzés után ez is megy tovább. Jön a kőműves hétfőn, nem lesz mivel dolgozzon. Hab a tortán, hogy március egytől áremelkedés lesz, 20%.
Elvitatkoztunk másik húsz percig, annyit sikerült elérni, hogy meggyőzzőn, hogy tényleg képtelen bármit is csinálni, tényleg ennyire impotens és balfék ez a cég. Még annyit sem, hogy legalább az idióta ellenőrzés után ne küldjék el a pénzt.
Most itt vagyok és fogalmam sincs, hogyan lesz anyag hétfőn.
(Ha azt gondolnád, hogy a 2 millió forinttal volt a baj, akkor tévedsz. Egyrészt amint írtam, nagyobb pénzeket is utaltunk már, másrészt más is írta, hogy az ötmillió forint gond nélkül elment, a 18 ezerre meg napokig ráültek. Ne keress benne logikát, mert nincs.)
Éljenek a decentralizált pénzügyek!
hasonló sztori, de annyiban abszurdabb, hogy az egy email címen rögzített magán- és céges számla között utaltam, viszont a megjegyzés megzavarta őket és szintén egy hétig ellenőrizgetik az utalást, ráadásul az ügyfélszolgálat teljesen fogalmatlan, próbálnak hatóságosdit játszani és sokadszorra sem értik meg, hogy mi az ábra.
totál béna csapat, gratula, nehéz lehetett ezeket összehozni.
use kripto és nem lesz ilyen gondod
Tökre járható út. Kifizetem a számlát pénteken kriptóban, aztán a kétmillió vagy másfél millió lesz hétfő reggel vagy 2,3 millió. Nem is értem, miért nem használja senki fizetésre, amikor annyira remek.
Kétmilliót tartani Wise számlán? De miért?
En is jartam mar igy a Wise- vel sajnos.
Hosszu evekig kedvencem volt a TransferWise , soha semmi bajom nem volt pedig sokat hasznaltam.
Miota Wise lett egyre bonyolultabba valt az utalas es hisszu napokba nekem peldaul hetekig tartott egy utalasom. Ellenorzes miatt. Mondanom sem kell , azota nem hasznalom en sem!
hiába na, csak a jó öreg kp. abban nem lehet csalódni....
egybéként elképzelhető hogy ilyenkor ülnek a pénzen és mondjuk pár napos betétekre berakják és azért szivatnak?
nyilván ha sok millió eur összejön naponta amin ülnek 4-5 napig és csak pár tized százalékot fognak rajta azért az már szemmel látható összeg
@tamas
Ennek semmi köze a decentralizáltsághoz, az a B betűs cucc az, amiről nem beszélünk.
Kedves Miklós, talán kezdetektől olvasom a blogot, még sosem láttalak ennyire dühösnek, bizonyára rendeződnek a dolgok, sajnos a házfelújítás mindenkinek mérlegre teszi a türelmét és idegrendszerét. Reméljük, az építőipari cég picit tud segíteni. Ne keseredj el, ha a cég emberei szépen és jól csinálják meg a házadat, az feledtetni fogja ezt a fennakadást, tapasztalatból mondom. Wise és Revolut nálam játékpénzre tartott csak, de nem vagyok abban biztos, hogy egy magyar bank segített volna, ha bármi gond van az utalással péntek délután, mert leáll az élet bizony náluk is, ha összetettebb a probléma, mint egy kártyaletiltás. Sok erőt kívánok a felújításhoz.
Amikor jelentkeztem fejlesztőnek hozzájuk, azért glassdooron ott is meredek dolgokat olvastam a cégről 😀 Bár ez igazából a tradicionális bankokra is igaz, csak ott tényleg van rendes 7/24 ügyfélszolgálat legalább.
Pont most mondtam a feleségemnek, hogy milyen jó, hogy van egy rakat BTC-nk cold walleten. Ha hirtelen menni kell, akkor beülünk a kocsiba, fogom a kulcsszavakat és visszük magunkkal a vagyonunkat. Attól inkább félek, hogy befagyasztják a bankszámlánkat meg az állampapírunkat. Épp azon filózok, hogy kiveszem és átteszem EUR-ba Ausztriában, ha már egyszer az igazi forint pénz olyan stabil, mert van mögötte érték. Tegnap is csak kicsit volt volatilis.
Ezek a bohóc cégek teljesen feleslegessé váltak a blokklánc létezése óta.
Ha lehet, etherrel fizetek. De még annál is van jobb megoldás.
Binance-en email címre ingyen küldök cryptot vagy stablecoint másodpercek alatt.
Az első hozzászólónak meg üzenem, hülyét csinál magából. Pont a DeFi az, ami működik. A bohóc cégeket akik SWIFT-en keresgélik a piaci niche-t, megölik az idióta jogszabályok.
Stop Transferweise 🙂
Sajnálom Miklós... eddig tényleg jó volt a Transferwise, és különösen a gyorsasága miatt. Mi milliós nagyságrendű nemzetközi utalásokra használtuk, és a magyar bankoknál szokásos néhány nappal szemben pár perc alatt átment a pénz. Ami írsz az egyszerűen hallattlan - főleg az ügyfélszolgálat elérhetősége ill. elérhetetlensége dühítő!
Egyébként a másik amit félreért átlagjózsef, az ügyfélszolgálat nem azért van, hogy neked jó legyen.
Olyan, mint a panaszkönyv.
Ott vezeted le a feszültséget, ennyi a szerepe.
Megoldás akkor lesz, ha az ügyvéded kezd el levélben fenyegetőzi.
Én külföldi (főleg Angliai) utalásokara használtam. Múlt héten random két utalásra kiírta, hogy ennek a címzettnek nem tud utalni. Ügyfélszolgálat bekért az adatokat azzal, hogy max 72 órán belül kapunk választ, eltelt egy hét és semmi... Szerencsére én nem buktam rajta, csak a kellemetlenséget és a kicsit több utalási díjat, de szerencsére nem volt nagyon nagy összeg. Fos ez is mint a többi...
Sosem értettem, hogy miért jobb ilyen nyugdíjas dalárdáknál tartani a pénzt, mint rendes banknál, akire törvényi kötelmek vonatkoznak, prudens szabályoknak kell megfelelni ... Fizetek értek havonta 700 forintot, na és? Viszont tudom, hogy számonkérhető, van 7/24 ügyfélszoglálat és a többi.
Na igen, a helyén kell kezelni a Wise-t. Kiegészítőket jó egy hagyományos bankszámla mellé.
Csodálkozom azokon, akik oda kérik a fizetésüket és már nem is tartanak bankszámlát rendes bankban.
Akkor most képzeljétek el, mekkora hiszti lesz sok embernél, mikor a kripto tűnik el, bukják el stb. Az emberek hozzá vannak szokva, hogy van egy hely, ahova fordulni lehet.
Amúgy a Skrill is ezt csinálta, céges számlát megnyitottam, igazoltam magam, majd amikor feltöltöttem 35000 Ft-ot, akkor tiltottak. Hogy feloldják, kérték a céges alapító iratot. Elküldtem magyarul, nem jó. Hivatalos fordítást kértek minden oldalról, amit itthon vagy az OFFI csinál oldalanként pár tízezerért, vagy ügyvédtől kellett volna fordítást kérni. És persze nem akarták visszautalni.
Több hónapig tartó fenyegetőzés után kaptam vissza a pénzt, de kb. semmit sem tudtam kideríteni, hogy ki a felügyeletük, talán az UK volt akkor még. Egy válaszra 2 hetet kellett várni, ahol valami indiai vagy paki üfsz-os nagyon sajnálta, és mondott valami bullshitet.
A Paypal az működik rendesen, azt használom a cégesre is.
Lehet, hogy a hagyomanyos bankok dragak (15eur/ho) es nem innovativativak de az ember biztosabban szamolhat rajuk mint akarmelyik fintech cegre. Ha barmi gondom volt eddig 1-2p varakozas utan ertelmes ugyintezovel tudtam beszelni telefonon es komplex panaszokra is par oran belul valaszolnak.
Ahogy Miklos szokta mondani az ember azt kapja amit fizet es a kis dolgokon lehet igazan nagyon bukni.
@nem-ertem : 3 szamlamon is előfordulhat több mint 1M. Párhuzamosan. Az egyik a Revolut.
Transzferpénz, ott vár hogy szükség legyen rá vagy befektessem, átváltsam.
Van akinek ez aprópénz.
Nekem sajnos nem az, de sok oka lehet hogy itt-ott vannak elszórva pénzek.
Pl ha folyamatosan szeded ki állampapírból, váltod devizára és mented ki az országból. 🙂
Lásd előző cikk, nekem alacsonyabb az ingerküszöböm, már rég elkezdtem. Nem őrültem meg a Balkánon tartani pénzt...
Az eredeti problémáról:
Azt a Revolut is eljatssza hogy ha hirtelen csinálsz egy sokezer dolcsis utalást akkor igazolást kér, honnan van a pénz és kinek utalsz. Addig pending. Elég para.
Sztem valami pénzmosásos szabályozói folyamat lehet.
Ha meg több részletben pár hónap alatt 5x annyit utalsz az nem zavarja őket. Ennyi értelme van...
Még szerencse hogy van egy blogod és remélhetőleg hétvégén is olvassa ezt valaki onnan 🙂 várjuk a fejleményeket!
Én 3 hete jártam így a Revoluttal. Még szerencse hogy akkor a feleségemnek utaltam, minimál összeget és rendszerhiba miatt nem ment el. Először írták, hogy sikertelen utalás, utána meg egyszer csak teljesült. Komoly cég 😀
Raiffeisen. Teves szamlara utalas. Latjak, hogy teves, de 30 (_harminc_) nap a visszautalas.
@istvan : "Fizetek értek havonta 700 forintot, na és?"
Ja, hogy nem használod semmire?
Úgy könnyű hibátlanul működni 😀 😀
Olcsó húsnak hig a leve.
Fú ha, szegény Miklós agya eldurrant 🙂
Azért én köszönöm, hogy hallhattam itt a Wise-ról, én nagyon szeretem máig. Nehezem tudom elképzelni, hogy ennyire sürgős legyen egy utalás nálam, de persze előfordulhat, jöhet ki sajnos így a lépés. Szóval köszönöm az infót, hogy azért ne támaszkodjak arra, hogy azonnal ott a pénz (ahogy az amúgy lenni szokott). Lehet van köze a mostani háborús helyzethez is, jobban ellenőrizgetik az utalásokat?
@nem-ertem nekem közel 10M van rajta. Lehet bátor vagyok és naív de én egyelőre még megbízom benne továbbra is.
Gyerekek, sem a Wise, sem a Revo, sem bármelyik másik neobank nem bank. Hazai értelemben semmiképp. Lehet velük bohóckodni 1-2 usecase esetén, de mindenre egyik sem jó.
POS terminált mindenkinek, vagy a QR kódos fizetést! Hanyadik század ez? Eszméletlen, ami nyugaton is megy - alig találni POS terminálos taxist Beneluxban, leszállsz a reptéren, és nem tudsz venni villamosjegyet a terminálban, mert csak helyi bank kártyáját fogadja el - van egy céges és egy magán bankkártyád, a cégednek nincs házi pénztárja, így nincs kp-d, csak ha sajátot viszel - eltöltesz utazás előtt a pénzváltással +20-30 percet, mert először azt se tudod hova indulj, felöltözöl, kocsiba ülsz, parkolóhely, pont erre vágysz utazás előtt. Hanyadik század akar lenni ez? És nem arról van szó, h nincs pénzed. Van, csak nekik úgy nem jó, ahogy van. Mi is volt régen a reklám? Minden másra ott a ...
Aki azért vásárolja mert ócsó az nem értem miért reklamálja az extrát?
Tudvalevő pont azért tud olcsó lenni mert gépesít amit lehet, ezzel előmunkát takarít meg. Tehát te most olyanért hisztizel amiért sosem fizettél (emberi munkáért) és ami a rosszabb, hogy nem is fogsz.
Ha meg a feneked pucolását is elvárod egy banktól -van az a pénz amiért teszik is ezt- akkor meg NE azt vásárold ami ócsó.
Eddig sem értettem mindig a csóróskodásodat, most ezzel a hisztiddel csak írásra késztettél.
Töröld le nem tetszik, de amiért nem fizetsz azért ne is hisztizz!
A wise fizetős, csak szólok. S nem azért "hisztizek", mert nincs bankfiók, mert nem hívnak fel, mert nincs minden sarkon ATM-jük, mert tudom, hogy pont ezért olcsó.
Viszont az megengedhetetlen, hogy 5 napig befagyasszanak egy fizetést önkényesen.
Ez még akkor is az lenne, ha ők fizetnének azért, hogy én utalok.
Egyébként a mostani ukrán helyzet kapcsán villant be, hogy egy komolyabb kiber támadás esetén mennyire sebezhetőek lennénk (számos más téren id egyébként). Ha lehal a net gyakorlatilag egy fitying nélkül töketlenkednénk itthon, hogy a mellékelt Wise-os példánál maradjak...
Köszönöm. Most nézegettem, hogy magán és céges használatra is jó lehet/ne. Most már nem lesz.... 🙂 Köszi
Sajnálom, hogy ez történt veled. 🙁
Ha szerencséd van Miklós a szaki lesz olyan jo fej hogy ha nem is vállalja be, hogy előre kifizeti az anyagot neked,de legalább elhozza szállítólevélre amit elég lesz akkor kifizessen ha odaért a pénzed hozzá.
Az a +20% márciustól pedig szörnyen hangzik még akkor is ha csak egyetlen tételt érint…(és gyanítom h nem a vakolókanál( vagy minek is nevezik) ára megy fel)
Jóapám szerint kp legyen nálad mindig és akkor nem lesz gondod.
Velem az tortent anno Wise-on, hogy elutaltam 1 millio forintot, majd nem sokkal kesobb meg 18 ezret.
Termeszetesen az 1 millio gond nelkul atment, de a 18 ezer Ft fennakadt a rendszeren. Hitelesiteni kellett magam, majd nehany munkanap turelmet kertek. Ha ez barmi vigasz lehet, akkor a par nap szerintem maximum hatarido, nekem is nagyjabol 1-2 ora volt. Persze ettol nem elfogadhato az ugyfelszolgalat es ez a procedura, de ennyi remennyel talan tudok szolgalni jobb hijan.
A Wise egy teljesen jó dolog. Mondjad meg a köműveseidnek. Hátha megértik. De azért van efelől kétségem, mert ahogy látom, a magyar középosztály sem értette ezt még meg.
És kérlek ne ítélj egyetlen abszurd esetből.
Olcsóságról jut eszembe, tegnapelőtt utaltam 10ezer USD-t transferwise-on keresztül HUF számláról utalva. Közel 30ezerbe került összesen, az OTP 9-10ezres utalási díjával együtt. Az elején bénáztam is egyet, így összesen 35ezret fizettem 3 millió elutalásáért. És ezzel spóroltam állítólag. Hatalmas lehúzás ez az egész nemzetközi utalás.
ezeket már sokadjára olvasom ... nekem az elmúlt 6 hétben a következő tranzakcióim voltak ... gond nélkül ... és tizenx éve használom szintén gebasz nélkül.
5.5 millió HUF bejövő utalás
19 millió HUF bejövő utalás
60 ezer EUR kimenő utalás
rendszeres 1000 EUR kimenő utalás havonta min.
Ja, nálam is így volt. Egészen máig. Ilyenkor derül ki, mit is ér a cég.
Nem gondolod, ha egyre többen mondják, akkor lehet benne valami?
Én 14 millió huf-ot utaltam Németországból, pár perc alatt megérkezett. Luxusbankokkal ez min. 3 nap....
@Kiszamolo
Az átutalas blokkolasára megoldas lehet a kartya letiltasa. wise.com/hu/help/articles/2935777/mit-tegyek-ha-a-kartyam-elveszett-vagy-elloptak
de ... természetesen .. én mindent gondolok és annak az ellenkezőjét is ... tényként írtam le ... sem a cég mellett sem ellene .... ha így lesz akkor majd lerendezem velük ... amúgy ma napközben egészen pontosan 13:00-kor kíváncsiságból felhívtam őket egy 117.000 EUR utalás miatt és hiába megy ellenőrzött helyről semmi pénzmosás gyanú nem merülhet fel akkor is rá kell nézniük ... ezt mondta az ügyintéző a vonal másik oldalán ... mindezek ellenére elég nagy összegű utalásaim során még nem volt problémám velük .. ahogy Revolut és N26-tal sem ...
Sok pénz ment már keresztül a Wise fiókomon és még nem sikerült ilyen problémába belefutnom, ellenben Revoluton 1 hétig tartott igazolnom a pénzem a eredetét. Lehet az a baj, hogy Én szakmabeli vagyok, de fel vagyok készülve, hogy ilyen előfordulhat, mert az emberek tévednek, hát még a gépek amik a drága emberi munkaerőt kiváltva kategorizálnak pénzügyi műveleteket a vállalat kockázat viselési hajlandóságának megfelelően.
Azt is látom, hogy itt inkább az ügyfélszolgálat segítőkésztelenségével van a probléma, de azt is tudni kell, hogy bizonyos esetekben büntetőjogilag tilos tájékoztatni az ügyfelet a pl. folyamatban lévő nyomozásról, legyen az bármennyire vaklárma.
Abszurd példa, de:
“A rendszerünk szerint Ön éppen terroristákat készül finanszírozni, szeretné, ha visszavonnám az utalást, hogy esetleg máshol tudjon próbálkozni?”
@jj "... te most olyanért hisztizel amiért sosem fizettél ..."
Te, JJ, te amúgy előfizettél a Kiszámoló blogra? Vagy most olyanért hisztizel amiért nem fizettél?
Mik ezek az ellenőrzések egyébként? Huszonéve van bankszámlám több bankban, milliós tételeket is utaltam már, sosem akart egyik sem ellenőrizni semmit.
Ez kellemetlen. Én teljesen bíztam a Wise-ban és csak a Revoluttól féltem hasonló beszámolók alapján.
Múlthéten 35M forintot utaltam be WISE-ra K&H-ról és államkincstárról együtt.
Azonnal váltottam az egészet EUR-ra és utaltam vissza az államkincstárra.
A wise fiókot 2 nappal előtte nyitottam. Nem volt semmi gond, instant működött minden.
Érthetetlen, hogy az én tevékenységem hogyan nem volt totál gyanús és a tiéd miért igen.
A nagy pénzmozgatás előtt felhívtam őket, hogy tényleg jól értem-e a díjazásokat. Elmagyarázta az ügyfélszolgálatos srác magyarul, hogy mi a helyzet, mennyi idő alatt fognak átérni az utalások, stb. Bizalom gerjesztő volt.
Hát látod, most pont belefutottál abba, ami miatt a wise olcsóbb, mint egy bank. Nagyon sajnálni nem tudlak. Én használom a Wise-t, DE kizárólag "pénzváltóként", ha nem sürgős és extrém fontos - bármilyen más esetre ott van a bankom; pont ezt javaslom neked is
Sajnos Miklós ezek ilyen gagyi cégek. Amit megspórolsz a réven, bukod a vámon. Lehet használni ezeket, de csak mértékkel sajnos, ez van. Kétmillióval mindenesetre bátor vagy, vagy sokkal gazdagabb, mint én 🙂
A díjak az ügyfélszolgálat, bankfiókok hiánya miatt alacsonyabbak, nem azért, mert másban jobb egy ilyen cég, ezt te már leírtad sokszor. És igazad is van!
ja, és még annyit, hogy a héten kétszer 6000 CHF-t váltottam velük és mindkétszer 6 órán belül a forintszámlámon volt a váltott összeg
Anyám. Leírom megint: IGEN, ÉN IS SOKAT HASZNÁLTAM MÁR, ÉN IS SOKSZOR SOKAT UTALTAM ÉS IGEN, AMIKOR NEM SZIVATNAK ÉPPEN, AKKOR MŰKÖDIK.
Aki a pénzed kezeli bármilyen formában, az nem mind a pénzedre hajt valójában?
Kérdés, benne van-e az üzletszabályzatukban hogy (napokig) vizsgálhatják-e egy utalás jogszerűségét. Ha igen, akkor olyan szitu, mint az utólagosan felháborodott devizahitelesek esetén. Ha nem, akkor az ember per helyett inkább örökre elfelejti őket.
Pontosan erről szól a cikk. Mostantól nem fogok fontos utalást innen indítani, maximum majd anyámnak küldök pénzt, azon ülhetnek öt napig, ha unatkoznak.
Olvaslak elég rég óta és egészen eddig egy higgadt és more or less objektív embernek láttalak - most sokat esett a "renoméd" az én szememben. Elvesztetted a fejed és kvázi-hisztibe kezdtél. Megnézted a "szerződési feltételeiket"? Van abban bármi, ami tiltja nekik, hogy 5 nap alatt oldják meg a kérdést? Ha nincs, akkor azért eléggé érthetetlen, hogy mi a mérték- és önkontrollvesztésed oka. Ha indítasz egy sima banki átutalást az mondjuk kemény 6000 forintodba került volna, viszont napon belül teljesül. Szóval azt mondanám, a nagy spórolásra egyszer ráfáztál, megesik ez néha az emberrel. Ebből tanulni szokás, nem toporzékolni utána (disclaimer: SAJÁT VÉLEMÉNY! nyugodtan válaszolhatod rá, hogy mennyire igazad van és hogy ez mennyire nem toporzékolás, erről meggyőzni csak akkor fogsz, ha idézel bármilyen Wise-os szerződési feltételt, ami KÖTELEZI őket gyorsabb problémamegoldásra és utalásra)
Tobb eve hasznalom, soha nem jartam igy. Ennel nagyobb osszegeket is mozgattam, kulfoldre es belfoldre is.
A cikk stilusa kicsit madar jellemre vall.
Mi az, hogy munkanap három órán keresztül van ügyfélszolgálat? S ha ellopják a kártyám, vagy feltörik a számlám, akkor is várjak hétfő délutánig?
Appon belul tilthato a kartya, GG.
Az ugyfelszolgalattal egyszer sem volt bajom, a magyar bankoknal viszont minden jobb, akik ugy releaselnek featureket hogy nem is unit tesztelnek. Nem egyszer nem tudtam hitelesiteni tranzakciot mert nem jelent meg az ertesites. Ja es akkor ne is emlitsuk, hogy a balfaszok ujj lenyomat utan gomb jovahagyast, majd epin kodot kernek.
Raadasul rengeteg orszagot megjartam vele, minden koltseget elore latok, nem rejtve jon a szamla. Aki hulye hozza ne hasznalja. Lehet a komuves tiltolistan van annyit feketezik.
Anyagot rendeltem, nem kőművest. Ha a kőműves feketézne, akkor nem bankszámlára kérné a fizetést.
Szeretem ezeket a hozzászólásokat. Igen, képzeld, én is régóta használom és engem se szivattak még meg soha, főleg nem ennyire.