Contisafe3 biztosítás

Annyit láttam már a reklámját, hogy utánanéztem, mi is az a Contisafe abroncs biztosítás.

Röviden a lényege: egyszeri 2.990 Ft-ért két évre biztosítást vásárolhatsz a Continental abroncsaira. A biztosítás egyrészt egy egymilliós közlekedési baleseti halálra és rokkantságra szóló biztosítás minden autóban utazóra.

Másrészt asszisztencia szolgáltatás, ha valahol defekt miatt leszel mozgásképtelen. Ez az, ami legjobban tetszik benne, lévén a mai autók nagy részében nincs pótkerék, van, ahol már a helye sincs meg. Utoljára hét éve volt defektem, de akkor a szelep szakadt ki, a hajamra kenhettem volna a mellékelt defektjavítót. Ebben az esetben jöhet jól az asszisztencia szolgáltatás. Ha jól értem a biztosítási feltételekből, ez (is) egész Európára kiterjed.

További szolgáltatás a defektet szenvedett abroncs akár díjmentes cseréje. (“Defektgarancia”)

Az asszisztencia szolgáltatás miatt megérheti a biztosítás, főleg ha tényleg érvényes egész Európában.

A jó hír, hogy a cég olcsóbb abroncsaira (pl. Barum) is köthető a biztosítás. A rossz hír egyrészt, hogy csak két évig érvényes, miközben ennél tovább használsz egy abroncsot.

Másrészt csak hivatalos Continental partnernél vásárolt és felszerelt abroncsok vesznek részt az akcióban. Vagyis nem vehetsz egy hipermarketben esetleg olcsóbb abroncsot és nem szereltetheted fel egy olcsóbb gumisnál az abroncsokat, ha részt akarsz venni az akcióban.

Ebben az esetben a 2.990 Ft biztosítási díj akár lényegesen többre is kijöhet.

Ha sokat vagy úton, nézd meg a lehetőséget, lehet, hogy megéri megkötni a szerződést. A weboldalt itt találod, a biztosítási feltételeket pedig itt.

Share

36 hozzászólás

  • Laci bácsi
    Ugyanezen abroncsok szerelése esetén, ha regisztrálsz 6000. forint értékű gumi szerelési kupont kapsz ajándékba.:)
  • János
    A listát megnézve vannak azért olcsó gumisok is rajta (bár az ár nem minden ugye).
  • Kiszamolo
    János, nálunk két szerviz van benne a 10-15-ből és nem a két legolcsóbb. Máshol nem tudom az arányokat.
  • demidoux
    Ti mennyiért szereltetitek a gumikat? Nagyon nagy a szórás, felnin lévőt tavaly 3800 Ft-ért raktak fel nekem egy random helyen, most 8400ért máshol – épp itt volt időpont – na ide se megyek többet.
  • Kiszamolo
    demi, ahol fél éve fizettem 7.800-at, éppen ma 11.000 volt a számla. De ez csak úgy pofára mehetett, mert árlistát nem láttam sehol. (Könnyűfém felni, 17 coll, cserélni kellett a gumit rajta.) Na asszem én is utoljára voltam itt.
  • Palote
    Ezt a szolgáltatást nem ismerem, de nem ezen néven volt szerencsém ugyanennek a csoportnak egy hasonló abroncs biztosításához. Az jóval olcsóbb volt (azért is mentem bele), talán egy ezres, de biztos nem volt 2-nél több, viszont asszisztencia szolgáltatásra nem emlékszem.
    A lényeg a lényeg, hogy úgy alakult, hogy igénybe kellett vennem, mert az egyik új gumin valamilyen ismeretlen okból keletkezett egy szakadás (megpadkáztuk, vagy valami megsértette).
    Szó nélkül cserélte a kereskedő (egyben szervíz is) ahol vettem.
    Más kérdés, hogy nem volt már abból a mintázatból, mert addigra kifutott, ezért a mellette levőt is inkább cseréltettem, amiért természetesen már kellett fizetni.
  • Ákos

    ContiSafe3TM szolgáltatáscsomag 16 coll abroncsméretig 2990 Ft / garnitúra
    ContiSafe3TM szolgáltatáscsomag 17 coll abroncsmérettől 5990 Ft / garnitúra

    Önrész van, vagyis a “Díjmentes csere” az a vásárlástól számított 8 napig tart, a 9. napon már 20% az önrész.

    “akkor a szelep szakadt ki, a hajamra kenhettem volna a mellékelt defektjavítót”
    Meg ezt a biztosítást is, mert csak kátyúkárra, vandalizmusra és balesetre fizet.

    “Budapesten kívüli, belföldi vagy külföldön lévő helyszínre 4 (négy) órán belül küldi a javítót vagy járműszállítót” kivéve, ha “a Biztosító munkatársa a vállalt kiérkezési idő leteltét megelőzően tájékoztatta biztosítottat, hogy rajta kívül álló okokból nem tudja teljesíteni a helyszínre érkezésre vállalt időkeretet”, vagyis akár 8 óra is lehet. 🙁

    Csodák nincsenek.

  • szocske
    Nekem ősszel 11ezerért szereltek át 8 gumit 8 felnire + 4 felniről leszedték a gumit, azaz összesen 2 autón teljes szerelés, centírozás, és 1 csomagtartóban vitt acélfelni garnitúráról csak leszedettem a gumit (a gumi maradt, felni ment a háztól).
    Azt hiszem van azért előnye a vidéki életnek is néha

    Nem tudom még emelkedett-e az ár, idén még előttem áll a nyári gumi csere, összességében biztosan kevesebbet fizetek, mert idén csak 1 garnitúrát kell átszereltetni.

  • demidoux
    A férjemén a gumit is cserélni kellett, az már 12.000 volt… Legközelebb jobban felkészülök a tavaszra…
  • Gábor
    5000 centírozás és kerékcsere (2 garnitúra felnim van) Csepelen.
  • Kiszamolo
    Ákos a biztosítási feltételek 2.3 pontja a maga nyakatekert módján szerintem a defektet jelenti.

    olyan külső behatás, amelyben gépjármű gumiabroncsa az 1. és a 2. pontba nem tartozó, önhibának nem minősülő, külső, a Biztosított által nem befolyásolható okból váratlanul, vagy közlekedési baleset során megsérült.

    Amúgy nincs miért “defektbiztosítás”-nak hívni.

    “Szombat este esőben defektet kap, és egy országút szélén kétségbeesetten áll mozgásképtelen járműve mellett? Az assistance szolgáltatás keretében 1 órán belül érkezik a segítség*, mely vagy a helyszínen, vagy a legközelebbi szervizig elszállítva, díjmentesen megoldja Ön helyett a problémát.”

  • _Attila_
    Megérné, ha nem csak a defekt lenne az egyetlen esemény, amikor biztosítva vagy. Ha egyébként is Conti abroncsokat vennél, akkor persze ennyiért jó lehetőség.

    10e forint környékén lehet kötni éves Európára kiterjedő assistance szolgáltatást, ami műszaki hiba esetén is segít.

    A gumiszervizek jól lekövetik az emberi erőforrást igénylő szolgáltatások drágulását.

    19 ezret fizettem Miskolcon a minap.
    Ez magában foglalja a 4 télialufelni+gumi szezonális tárolását + a téli kerekek nyárira való lecserélését. Gumit átszerelni nem kellett, talán centíroztak is, de az egész nem művelet nem volt több 15 percnél.

    Ezért cserébe visított az autó a guminyomás miatt azonnal, mert sikerült azonos tengelyen lévő gumikat 0,5 bar eltéréssel (2,1 vs 2,6) felszerelni a motivált és megfizetett szakembereknek.

    Az tuti, hogyha “átlag” autóm lenne, 4 évszakossal közlekednék, mert ez kezd lehúzás lenni…

  • mitel hentes
    Nagyon jó ötlet. Nálam van pótkerék, de keskenyebb és kisebb átmérőjű mint a normális kerék. Fel nem tenném, semmi pénzért. Akkor meg nem ér semmit.
  • _Attila_
    Tudom, hogy kicsit off, de szerintem ezen tényleg lehet spórolni időt, pénzt és bosszúságot is.

    Némi dilemmázás után az asszony Yaris-ára jobbfajta(nevű…) négyévszakosat szereltettem tavaly októberben.
    Teljesen jól bevált.

    Friss havazás közben és után!! minden probléma nélkül mentünk fel vele többször is Bánkútra síelni. Ahová ez kevés lett volna, oda már úgyis hólánc vagy inkább el nem indulás a megfelelő taktika.

    Ezek után átlagos autóra egészen biztosan négyévszakost vennék még akkor is, ha tervben van 1-2 dimbes-dombos vagy hegyi menet vele. Gazdagítsa meg álljon sorban a gumisoknál, akinek nagyon muszáj…

  • Kiszamolo
    _Attila_, én is vennék, ha nem hegyen laknék. Ritkán kell a téli gumi, de akkor nagyon. Sajnos.

    Egyébként a tesztek szerint a négyévszakos mindenben csúnyán veri a téli gumit (eső, száraz út, latyak), kivéve a hó.

  • Ákos
    Kiszamolo
    Szerződés II szakasz
    A váratlan, előre nem látható ok következhet kátyúkárból, vandalizmusból, vagy balesetből.

    “segítség” után a kis csillag jelentése:
    1.3. Kiérkezési időtartam
    A Biztosító a biztosítási esemény bekövetkeztekor vállalja, hogy:
    Budapesten a bejelentéstől számított 1 (egy) órán belül…
    a többit már leírtam.

    Ne érts félre, nem kötekedni szeretnék, hanem ez van odaírva. 🙁

  • Kiszamolo
    Ákos, egyértelműen többször írja a defektet, mint eseményt.
  • Gábor
    Az előző autómba gázt szereltettem, és a pótkerék helyére tették a tartályt.
    170.000 km t mentem el pótkerék nélkül, egyszer sem kellett. Bevállaltam, hogy egyszer megszívom, de megúsztam.
  • naa
    Nekem a márkaszervizben elvégzett éves szerviz tartalmaz egy asszintencia-szolgáltatást 1 évre (a köv. szervizig) külföldön is – a garancia lejárta utáni idősebb kocsira is. Eddig nem kellett, de szerintem a defektre is bevinnének egy szervizbe ingyen, persze a cseréért fizetni kellene ott is.
    17-es vagy nagyobb felnire drágább, 5990 az ára ahogy feljebb látom, de ez se sok végül is, ha tényleg egyszeri (és évekig jó?) és a cserét is fizeti az önrész levonásán túl.
    Padkázás miatti defektre ha jól látom nem jó?

    Épp most cserélek 2 16-os gumit és pont Contit Contira padkázás miatt (nem én, az asszony… :), a gumisom (bár nem olcsó) nincs fent a listán ahogy nézem, de legutóbb mintha láttam volna valami “defektbiztosítás” reklámot náluk is, majd rákérdezek…

  • Ákos

    Tényleg nem értelek. Defektet kapsz, csak az nem mindegy, hogy milyen okból kifolyólag, de ezt a szerződési feltételekben részletezték:
    II. BIZTOSÍTÁSI ESEMÉNY
    Jelen biztosítás szempontjából biztosítási eseménynek minősül a biztosított gépjármű bármely, használatban lévő gumiabroncsának olyan váratlan, előre nem látható ok miatt bekövetkezett sérülése, amely kizárólag a gumiabroncs felniről történő leszerelésével javítható. A váratlan, előre nem látható ok következhet kátyúkárból, vandalizmusból, vagy balesetből.

    Ezután részletezik a kátyú fogalmát is, szóval ne tévedjünk el, a lepadkáztam-kiszakadt sem tartozik a biztosítás alá. Üvegszilánk vágta ki vagy szögbe hajtottál? Így jártál, a biztosító nem fizet, nem megy ki érted.

  • Tamás
    “De ez csak úgy pofára mehetett, mert árlistát nem láttam sehol. ”
    pont kiszámolónak kell magyarázni, hogy – mielőtt még elkezdődne bármi – jó hangosan köszönünk, majd rámutatva az autóra megkérdezzük, hogy “mennyi lenne?”
  • Kiszamolo
    Tamás, azért az megvan, hogy már voltam ott és elvileg tudtam az árát, ugye? Ha először vagyok, az első, hogy rákérdezek az árra, még telefonban.

    Nem volt kedvem cirkuszolni, legközelebb nagyívben elkerülöm őket. Ha nekik ennyit megér, akkor jó.

  • Barum Polaris
    Nekem két éves pont a vadiújonnan vett Barum Polaris téligumim. Most olyan zúgást végez menet közben, hogy nem merek vele 70 fölé menni, régen az IFÁk meg az Ikarusok zúgtak így. Tud valaki arról, mi lehet ez? Valami miatt megkeményedett a két éves téli gumi? Alig van benne pár ezer km, autószervízben vettem.

    Még pár napig fent hagyom, addig csak városban közlekedem, mert 15-ig Ausztriában is kötelező a téli gumi.

  • w.w.
    Ha több cégtől van egyszerre biztosításom részben ugyanarra az nem baj, csak ne éljek egynél többel amikor baj van?
  • Kiszamolo
    W. W igen. “A káron nem lehet hasznod” Egyedül életbiztosításból lehet akármennyi.
  • szocske
    , ugyanarra a kerékre kerültek fel a kerekek mindkét szezonban? Korábban olyat olvastam, hogy másképp kopik a gumi elől és hátul (nem csak a kopás gyorsaságára, hanem a kopási mintára is értve ezt), így ha valaki az egyenletes kopási sebesség érdekében egyik évben előre, másik évben hátra szereli ugyanazt a gumit, akkor jelentkezhet ilyen zajosság.
  • Szakértő
    Téligumi csere nyárira a hétvégén megvolt. Sorbanállás, időpont egyeztetés, és lehúzás nélkül ! Kb fél órám ment rá. A 4 téli gumit még akkor vettem, amikor munka miatt a kocsi napi használata szinte kötelező volt. Akár egy-két nap kiesés is nagy kényelmetlenséget okozott volna. Eleinte én is gumisnál cseréltettem évente kétszer, 5-6 ezer volt a csere alkalmanként. Meguntam és vettem 4 felnit összesen 12 ezerért. Azon vannak a téliek.
    Ma a négy évszakos gumik közül egy olyan típus van, ami tényleg elgondolkodtató azoknak, akiknek nincs 4 felnin 4 téli : a Michelin Crossclimate. Ez már jól elboldogul igazi téli viszonyok közt, hóban és jégen is, ott ahol a többi 4 évszakos már elvérzik.
  • Családfő
    Szakértő: a centrírozást azért csak megcsináltatod, nem?
  • Szakértő
    Nem centíroztatok félévente. Átszerelem és kész. Ha majd érzem, hogy nem jók a menettulajdonságai a kocsinak nagyobb sebességnél, akkor majd megnézetem. Egyébként nem foglalkozok vele.
  • Kovács Krisztián
    Sziasztok! Alapvetően nem szoktam hozzászólni a cikkeitekhez, azonban a fenti írás késztetett rá. Magával az Asszisztencia szolgáltatással kapcsolatban írok, az a cég látja el ezt a szolgáltatást, ahol jómagam is dolgozom. Mivel új termékről van szó, a részletek még kérdésesek, azonban pótkereket helyszínre nem fognak vinni az általunk szerződött Partnerek. Csak abban az esetben tudnak cserélni kereket a helyszíni javítóink, ha rendelkezik az adott Ügyfél pótkerékkel a helyszínen. Mivel rettentő igénytelenül tudják mind a márkaszervizben, mind egyéb helyeken értékesíteni a szolgáltatásainkat, ezért gondoltam itt hagyom ezt a szösszenetet.
  • Családfő
    Szakértő, egyfelől te dolgod, de ha elfogadsz egy tanácsot, akkor centríroztass. Nem véletlenül kell a felnikre mindig más súly, és máshová. A kis eltérést te nem érzed meg, vagy amikor igen, az már rég késő. Sokkal többé kerül ennek a következménye, mint beugrani gumishoz és megcsináltatni kerékcserekor.
  • naa
    Őszintén szólva én is sokallom kicsit a felnis kerékcsere+centírozás+tárolás szolgáltatásáért kocsinként félévente a tizenegykétezer forintot, de ezt a “Próbálj meg lazítani” témakörbe sorolom. Időpontra ugrok be, a 20-30 perc alatt olvasom pl. a Kiszámoló blogot 🙂 vagy bármit, esetleg bedobok egy kávét a közelben ha szép idő van. Ha már cserélni kellene a gumit, szólnak és az újat teszik fel, az se kerül több időbe/utánajárásba…
    Én már húztam meg a derekamat kisebb dolgokkal is, azóta nincs kedvem már koszos kerekeket pakolászni (ráadásul egyre nagyobbak ergo nehezebbek a “könnyűfém” kerekek ugye…) Persze aki fiatal és lelkes, csinálja, az is egyfajta edzés, program a jó levegőn 🙂
  • Családfő
    Engedjetek meg egy közérdekű információ jellegű korrekciót: a gumit centRírozzák, és nem centírozzák.

    Tapasztalatom szerint sokan rosszul használják ezt szót. Sok éve én sem voltam kivétel. 🙂

  • LG
    A “ContiSafe3 már 2.990 Ft-tól”
    Szerintem jó dolog, csak az árakat nem írják le pontosan.
    17″ -os gumira már 6.990Ft. Ami még így is megéri.
    Csak..hát a pontos tájékoztatás.
  • Kiszamolo
    Krisztián köszi. De ha van nálam pótkerék, mi a ráknak asszisztencia? 🙂

    Max. hölgyeknek jöhet jól.

    Így egyre kevesebb értelme ennek a biztosításnak.

  • nyman
    Ez az Europe Assistance van CIB arany kartyahoz is. Annyi kulonbseggel, hogy nincs uj gumi. 50 km-ig a trailer haza vagy szervizbe visz. Ugy lattam mas bank is ad ilyet, a legegyszerubb Ha valakinek kell legegyszerubben a Granit Platinum debit kartyaval tudja kerni. Ott viszont 10 eves auto a korlat.

    Kulfoldi utasbiztositasnal az orvosi koltsegek mellett autos utnal magas prioritasu a hazaszallitas ertekhatara is.

    Ami a partnereket illet, pont ma vettem az emagon 4 db Continental gumit. Kivancsisagbol raneztem a Marsora, ott ugyanaz 13%-al tobb, igaz a kulonbseget arnyalja a 6000-res felszerelesi dij. Igy mar 5% ala olvad az elteres.

    Nalam autovasarlasnal 3,5 eve szempont volt a potkerek, de mar most latom, ha ez marad, akkor par ev mulva mar rendesen bekorlatozom magam.