Contisafe3 biztosítás
Annyit láttam már a reklámját, hogy utánanéztem, mi is az a Contisafe abroncs biztosítás.
Röviden a lényege: egyszeri 2.990 Ft-ért két évre biztosítást vásárolhatsz a Continental abroncsaira. A biztosítás egyrészt egy egymilliós közlekedési baleseti halálra és rokkantságra szóló biztosítás minden autóban utazóra.
Másrészt asszisztencia szolgáltatás, ha valahol defekt miatt leszel mozgásképtelen. Ez az, ami legjobban tetszik benne, lévén a mai autók nagy részében nincs pótkerék, van, ahol már a helye sincs meg. Utoljára hét éve volt defektem, de akkor a szelep szakadt ki, a hajamra kenhettem volna a mellékelt defektjavítót. Ebben az esetben jöhet jól az asszisztencia szolgáltatás. Ha jól értem a biztosítási feltételekből, ez (is) egész Európára kiterjed.
További szolgáltatás a defektet szenvedett abroncs akár díjmentes cseréje. (“Defektgarancia”)
Az asszisztencia szolgáltatás miatt megérheti a biztosítás, főleg ha tényleg érvényes egész Európában.
A jó hír, hogy a cég olcsóbb abroncsaira (pl. Barum) is köthető a biztosítás. A rossz hír egyrészt, hogy csak két évig érvényes, miközben ennél tovább használsz egy abroncsot.
Másrészt csak hivatalos Continental partnernél vásárolt és felszerelt abroncsok vesznek részt az akcióban. Vagyis nem vehetsz egy hipermarketben esetleg olcsóbb abroncsot és nem szereltetheted fel egy olcsóbb gumisnál az abroncsokat, ha részt akarsz venni az akcióban.
Ebben az esetben a 2.990 Ft biztosítási díj akár lényegesen többre is kijöhet.
Ha sokat vagy úton, nézd meg a lehetőséget, lehet, hogy megéri megkötni a szerződést. A weboldalt itt találod, a biztosítási feltételeket pedig itt.
A lényeg a lényeg, hogy úgy alakult, hogy igénybe kellett vennem, mert az egyik új gumin valamilyen ismeretlen okból keletkezett egy szakadás (megpadkáztuk, vagy valami megsértette).
Szó nélkül cserélte a kereskedő (egyben szervíz is) ahol vettem.
Más kérdés, hogy nem volt már abból a mintázatból, mert addigra kifutott, ezért a mellette levőt is inkább cseréltettem, amiért természetesen már kellett fizetni.
ContiSafe3TM szolgáltatáscsomag 16 coll abroncsméretig 2990 Ft / garnitúra
ContiSafe3TM szolgáltatáscsomag 17 coll abroncsmérettől 5990 Ft / garnitúra
Önrész van, vagyis a “Díjmentes csere” az a vásárlástól számított 8 napig tart, a 9. napon már 20% az önrész.
“akkor a szelep szakadt ki, a hajamra kenhettem volna a mellékelt defektjavítót”
Meg ezt a biztosítást is, mert csak kátyúkárra, vandalizmusra és balesetre fizet.
“Budapesten kívüli, belföldi vagy külföldön lévő helyszínre 4 (négy) órán belül küldi a javítót vagy járműszállítót” kivéve, ha “a Biztosító munkatársa a vállalt kiérkezési idő leteltét megelőzően tájékoztatta biztosítottat, hogy rajta kívül álló okokból nem tudja teljesíteni a helyszínre érkezésre vállalt időkeretet”, vagyis akár 8 óra is lehet. 🙁
Csodák nincsenek.
Azt hiszem van azért előnye a vidéki életnek is néha
Nem tudom még emelkedett-e az ár, idén még előttem áll a nyári gumi csere, összességében biztosan kevesebbet fizetek, mert idén csak 1 garnitúrát kell átszereltetni.
olyan külső behatás, amelyben gépjármű gumiabroncsa az 1. és a 2. pontba nem tartozó, önhibának nem minősülő, külső, a Biztosított által nem befolyásolható okból váratlanul, vagy közlekedési baleset során megsérült.
Amúgy nincs miért “defektbiztosítás”-nak hívni.
“Szombat este esőben defektet kap, és egy országút szélén kétségbeesetten áll mozgásképtelen járműve mellett? Az assistance szolgáltatás keretében 1 órán belül érkezik a segítség*, mely vagy a helyszínen, vagy a legközelebbi szervizig elszállítva, díjmentesen megoldja Ön helyett a problémát.”
10e forint környékén lehet kötni éves Európára kiterjedő assistance szolgáltatást, ami műszaki hiba esetén is segít.
A gumiszervizek jól lekövetik az emberi erőforrást igénylő szolgáltatások drágulását.
19 ezret fizettem Miskolcon a minap.
Ez magában foglalja a 4 télialufelni+gumi szezonális tárolását + a téli kerekek nyárira való lecserélését. Gumit átszerelni nem kellett, talán centíroztak is, de az egész nem művelet nem volt több 15 percnél.
Ezért cserébe visított az autó a guminyomás miatt azonnal, mert sikerült azonos tengelyen lévő gumikat 0,5 bar eltéréssel (2,1 vs 2,6) felszerelni a motivált és megfizetett szakembereknek.
Az tuti, hogyha “átlag” autóm lenne, 4 évszakossal közlekednék, mert ez kezd lehúzás lenni…
Némi dilemmázás után az asszony Yaris-ára jobbfajta(nevű…) négyévszakosat szereltettem tavaly októberben.
Teljesen jól bevált.
Friss havazás közben és után!! minden probléma nélkül mentünk fel vele többször is Bánkútra síelni. Ahová ez kevés lett volna, oda már úgyis hólánc vagy inkább el nem indulás a megfelelő taktika.
Ezek után átlagos autóra egészen biztosan négyévszakost vennék még akkor is, ha tervben van 1-2 dimbes-dombos vagy hegyi menet vele. Gazdagítsa meg álljon sorban a gumisoknál, akinek nagyon muszáj…
Egyébként a tesztek szerint a négyévszakos mindenben csúnyán veri a téli gumit (eső, száraz út, latyak), kivéve a hó.
Szerződés II szakasz
A váratlan, előre nem látható ok következhet kátyúkárból, vandalizmusból, vagy balesetből.
“segítség” után a kis csillag jelentése:
1.3. Kiérkezési időtartam
A Biztosító a biztosítási esemény bekövetkeztekor vállalja, hogy:
Budapesten a bejelentéstől számított 1 (egy) órán belül…
a többit már leírtam.
Ne érts félre, nem kötekedni szeretnék, hanem ez van odaírva. 🙁
170.000 km t mentem el pótkerék nélkül, egyszer sem kellett. Bevállaltam, hogy egyszer megszívom, de megúsztam.
17-es vagy nagyobb felnire drágább, 5990 az ára ahogy feljebb látom, de ez se sok végül is, ha tényleg egyszeri (és évekig jó?) és a cserét is fizeti az önrész levonásán túl.
Padkázás miatti defektre ha jól látom nem jó?
Épp most cserélek 2 16-os gumit és pont Contit Contira padkázás miatt (nem én, az asszony… :), a gumisom (bár nem olcsó) nincs fent a listán ahogy nézem, de legutóbb mintha láttam volna valami “defektbiztosítás” reklámot náluk is, majd rákérdezek…
Tényleg nem értelek. Defektet kapsz, csak az nem mindegy, hogy milyen okból kifolyólag, de ezt a szerződési feltételekben részletezték:
II. BIZTOSÍTÁSI ESEMÉNY
Jelen biztosítás szempontjából biztosítási eseménynek minősül a biztosított gépjármű bármely, használatban lévő gumiabroncsának olyan váratlan, előre nem látható ok miatt bekövetkezett sérülése, amely kizárólag a gumiabroncs felniről történő leszerelésével javítható. A váratlan, előre nem látható ok következhet kátyúkárból, vandalizmusból, vagy balesetből.
Ezután részletezik a kátyú fogalmát is, szóval ne tévedjünk el, a lepadkáztam-kiszakadt sem tartozik a biztosítás alá. Üvegszilánk vágta ki vagy szögbe hajtottál? Így jártál, a biztosító nem fizet, nem megy ki érted.
pont kiszámolónak kell magyarázni, hogy – mielőtt még elkezdődne bármi – jó hangosan köszönünk, majd rámutatva az autóra megkérdezzük, hogy “mennyi lenne?”
Nem volt kedvem cirkuszolni, legközelebb nagyívben elkerülöm őket. Ha nekik ennyit megér, akkor jó.
Még pár napig fent hagyom, addig csak városban közlekedem, mert 15-ig Ausztriában is kötelező a téli gumi.
Ma a négy évszakos gumik közül egy olyan típus van, ami tényleg elgondolkodtató azoknak, akiknek nincs 4 felnin 4 téli : a Michelin Crossclimate. Ez már jól elboldogul igazi téli viszonyok közt, hóban és jégen is, ott ahol a többi 4 évszakos már elvérzik.
Én már húztam meg a derekamat kisebb dolgokkal is, azóta nincs kedvem már koszos kerekeket pakolászni (ráadásul egyre nagyobbak ergo nehezebbek a “könnyűfém” kerekek ugye…) Persze aki fiatal és lelkes, csinálja, az is egyfajta edzés, program a jó levegőn 🙂
Tapasztalatom szerint sokan rosszul használják ezt szót. Sok éve én sem voltam kivétel. 🙂
Szerintem jó dolog, csak az árakat nem írják le pontosan.
17″ -os gumira már 6.990Ft. Ami még így is megéri.
Csak..hát a pontos tájékoztatás.
Max. hölgyeknek jöhet jól.
Így egyre kevesebb értelme ennek a biztosításnak.
Kulfoldi utasbiztositasnal az orvosi koltsegek mellett autos utnal magas prioritasu a hazaszallitas ertekhatara is.
Ami a partnereket illet, pont ma vettem az emagon 4 db Continental gumit. Kivancsisagbol raneztem a Marsora, ott ugyanaz 13%-al tobb, igaz a kulonbseget arnyalja a 6000-res felszerelesi dij. Igy mar 5% ala olvad az elteres.
Nalam autovasarlasnal 3,5 eve szempont volt a potkerek, de mar most latom, ha ez marad, akkor par ev mulva mar rendesen bekorlatozom magam.