Telekomos ügyfelek nyithatnak bankszámlát a Raiffeisennel a Telekom mobilapplikáción keresztül május végéig.
Ha az elmúlt hat hónapban nem voltak ügyfelei a Raiffeisen banknak, kapnak 50 ezer forint jóváírást plusz további 40 ezer forintot, ha megtakarítási számlát is nyitnak és fél éven keresztül legalább ötezer forintot befizetnek rá. (A diákszámlára az akció nem érvényes, csak az Aktív és prémium számlákra.)
Ha most akartál számlát nyitni a banknál, érdemes lehet megnézni az akciót. A prémium számlái nem olyan rosszak a Raiffeisennek, bár az Unicredité jobb.
Az imént még azt üzenték, hogy nem szeretnek engemet (azaz: felmondtak), mostmeg mégis kell ügyfél? Ki érti ezt? 😀
Ps: mintha elbaltázták volna a legutolsó hirdetményban a prémiun kp felvét feltételeit, saját bankautomatából fizetős, ami idegenből nem ! (?)
Mi a furcsa ezen 😀 Toled akartak megszabadulni, nem ugy altalaban az ugyfelektol 😀
(Csak trollkodom, nekem is felmondtak a premium szamlat, es inkabb dobbantottam csomag valtas helyett)
Lusta vagyok, emiatt maradni akartam, de a 2026. decemberben lejáró kedvezmények miatt kénytelen vagyok lassan átmigrálni máshová. Vagyis dehogy, csak költségoptimalizálni 😀
Valtottam az uj csomagra, az is tr. ado mentes 1M forint utalásig, plusz 4db kpfelvet ingyenes barhonnan.
Mashol nem talaltam ilyet, pedig korulneztem en is, marmint az ilyen 2-3 evig ervenyes ajanlatokon kivul.
Azokba meg en nem megyek bele, valtogasson a franc bankot ketevente, foleg ha elfeledkezel rola miutan lejar a kedvezmenyes idoszak es betesznek valami marhadraga alapcsomagba, ahogy azt szokas.
Durva, hogy a cégek akár több évi számlavezetési díjakat hozzávágnak az új ügyfelekhez, csak menjenek át hozzájuk. Viszont a már náluk levő ügyfelek megtartásáért semmit nem tesznek. Akár 1-2 ezer forintos tételekkel is szemrebbenés nélkül lehúzzák az embert és akkor sem hajlandók jóváírni, kedvezményt adni, ha közlöd velük, hogy a konkurencia 80-90 ezreket fizet érte és ezen múlik, hogy otthagyod-e őket. Rezignáltan közlik, hogy ha akarsz, válts nyugodtan szolgáltatót.
Pont ilyen vita miatt váltottam 15 év után telefon szolgáltatót. Nyerni akartak havi ezret az addigi csomagom megszüntetésével és nem voltak hajlandók jobb ajánlatot adni. Minden előfizetést elvittem tőlük. A számhordozás bejelentésénél már tárgyalni akartak volna, de addigra már leszerződtem a konkurenciához, csak adminisztrálni kellett. Biztos megérte a régi szolgáltatómnak.
Telefon, tévé, net után jön a bank...
Tipp: Lehet, többen inkább lenyelik a többletköltséget még a reklamáció után is, minthogy ezzel a macerával foglalkozzanak. Ezért ebből indulnak ki.
Állítólag Amerikában már elkezdték felismerni, hogy sokkal többe kerül egy új ügyfelet megszerezni, mint egy már meglevőt megtartani. Ezért ott egyre inkább működik az, hogy a meglevő ügyfél tud kedvezményeket kialkudni, többlet költségeket lealkudni.
Kíváncsi vagyok, hogy nálunk rájönnek-e erre valaha, vagy itt örökké menni fog majd a KGFB felé terelés és csak az fogja megérni mindenkinek, ha rendszeresen váltogatja a szolgáltatókat - vagy fizet mindenért többet, ha nem teszi.
Persze lehet, hogy igazad van és akár még kiszámolva is igazolt lehet, hogy kevesebben váltanak, mint ahányan maradnak nagy kényelmükben, ezért olcsóbb a cégeknek is mindent ugyanúgy csinálni, mint eddig. A cégméret se mindegy. Kisebb versenyzőknek jobban kell küzdeni az ügyfelekért, mint a piacvezetőknek.
állítólag
"Viszont a már náluk levő ügyfelek megtartásáért semmit nem tesznek"
Praktikus oka van: az atlagbela nagyon nem mobilis, ha bankrol van szo. Ezert ugy is bannak vele a bankok, mint akivel mindent megtehetnek.
A dolog egyszerű. Az ügyfelek többsége nem akar bankot váltani. A különféle felsővezetőknek viszont ki vannak írva mindenféle általában irreális tervszámok, amit hozni kell, ha nem akarja, hogy a kedves lakossági fővezér bácsi jöjjön külföldről és napokig izzassza, hogy miért nem sikerül? Mivel lehet rávenni manapság az ügyfelet hogy menjen? Jó hitelajánlattal (az persze anyagilag fáj, az ügyfelek felét kidobja a kockázatkezelés, macera), vagy számlanyitási promóval. Minél jobban nincsenek a terv közelében a számok, annál jobban le kell tolni a nadrágot. Ez erről szól, mindegy, hogy bank, telkó, vagy akármi. A FELSŐVEZETŐ bónusza meg kell, hogy legyen.
Minden bionnyal itt is él, hogy ajánlással még +10ezret rá lehet dobni a jóváírásra, ha kell vkinek szóljon 😉 Elég sok adat kell hozzá: vezeték keresztnév, email, mobilszám, születési dátum.
Úgy látaszik a bankszámlákkal is úgy kell bánni, mint pl. a KGFB-vel, érdemes sűrűn váltogatni őket.
igen, csak ide is kéne egy fasza törvényi szabályozás, hogy vihesd a bankszámlaszámodat is magaddal, mert hiába vagyunk az Úr 2025. évében, a másodlagos azonosítót még mindig nem állítja be senki, azt se tudják, hogy hány cukorral kell inni
sajnos igen 🙁
De hogyaan készüljünk rá? (Fizetés, jövedelem, államkincstár, stb: kell számlaszám)
Másodlagos azonosító? Pl. a ők utalhatnának az adóazonosító jelre...
Régóta vagyok Rafis, egy hitel miatt mentem át hozzájuk - mind az ügyintézés, mind maga a konstrukció TOP volt, illetve a számlacsomagom havi 207 forintba került, az is a mobil és online banking. Na most áprilistól hirtelen megjelent valam ötezer-párszáz forintos költség, mert hogy egy csomó eddig ingyenes szolgáltatás mostantól nem az -pl a tranzakciók utáni SMS mostantól 40 ft/db. Ez a kis tájékoztatás elveszett a "vigyázzon a csalókkal!/holnap rendszerkarbantartás/stb." levelek között. Csak személyesen lehet lemondani ezeket az immáron fizetós szolgáltatásokat. Csak ki kellett írnom magamból.
nekem is beesett egy ilyen 2 ezer HUF SMS díj szerűség, némi anyázás után bementem a bankba, és lemondtam. Az ügyintézés viszont remek volt, lehet hogy azért, mert nem ért rá a prémium rábeszélóm (vagymim van)
Cikket az új devizahiteles EUs bírósági döntésről. Please!
Sokan félreértik a döntést. Az adott konkrét lízingszerződésnél nem volt egyértelműen bemutatva, hogy a szerződésnek devizakockázata is van. Ezért azt az egy szerződést találták jogellenesnek.
Ebből viszont egyáltalán nem következik, hogy minden devizahiteles szerződés jogellenes, ugyanis ha tisztában kellett lennie a szerződőnek, hogy van devizakockázat is, akkor rá ez az itélet nem vonatkozik.
Ezért nyilatkozta az OTP is, hogy ők nyugodtan alszanak, az ő szerződéseikben le volt írva, hogy a svájci frankos hitelnek van árfolyamkockázata.
Na pont ezért kellene cikk. Mivel az összes keringő információ ennek az ellenkezőjét állítja most.
Szepesházi Péter vagy Róna Péter sem ezt mondja amit most te. Én nem vagyok ebben jártas, hogy meg tudjam ítélni kinek van igaza. Mind a kettőt el tudom képzelni.Szüleim is érintettek ebben, és szerintem akárhogy is mutatták volna be akkor az árfolyamkockázatot nem értették volna, most sem értik.
Én úgy értelmeztem eddig a döntést, hogy maga az árfolyamkockázat áthárítása nem megengedett az EUs fogyasztóvédelmi törvényekben.
Kívánságod meghallgatásra talált, most írt róla a Telex: https://telex.hu/gazdasag/2025/05/09/devizahitel-europai-unio-birosag-devizahiteles-per-kuria-jogertelmezes-mnb-svajci-frank
Nagyon köszönöm, pont erre volt szükségem!!!
Nem azt számít értik-e vagy sem. Bemutatták-e vagy nem? Szerintem meg az sem lenne kötelességük, hogy rámutassanak az árfolyamkockázatra.
Így van. És hiába haknizik Róna Péter, meg Z. Kárpát Dániel, hogy minden szerződés vissza.
Mi ez a Magenta Moments? Minden Telekom user beletartozik? Akár még a Telekom Digitális Jólét számlacsomag tagjai is? Mert akkor átviszem oda az előfizumat a Digimobiltól ^_^
https://www.telekom.hu/lakossagi/szolgaltatasok/internet/digitalis-jolet-alapcsomagok
szerintem nem de lusta vagyok rákeresni
Sziasztok, köszönjük a cikket!
Ahogy látom (még a tavalyi kondíciós listában) a Raiffeisennél a számlavezetési díj (TBSZ is) a teljes összeg 0,35%-a volt negyedévente (~1,4% éves díj), a KH esetében ez pedig kb. 600 HUF/hónap ~ 7 000 HUF/év, magyarul egy 500 000 HUF összeg felett már a KH jobban megéri, mint a Raiffeisen.
Miklós nem szeretnélek elszomorítani de az RTL-n nyilatkozó jogász szerint az EU-s döntés mindenkire kötelező érvényű jogegységi döntés sem a kuria sem a bíróság nem mérlegelheti.
Mindenre és mindenkire vonatkozik, nincs olyan , hogy rám nem mert a mi szerződésünk jó. Az OTP nek.is minden deviza hitelesnek vissza kéne fizetni a nettó tartozás feletti részt.
Vagyis ebben az értelmezésben game over, már mint a bankoknak. Hiszen ezzel kimondták, hogy a banknak kellet volna védekezni nem a hitel felvevőnek.
Minden szerződésre vonatkozik, amelyben nem volt felhívva a figyelem az árfolyamkockázat. Amelyikben felhívták, az nem nem hibás szerződés.