Úgy döntöttem, hogy egy kicsit jegelem ezt a cikket, hogy rossz arcoknak ne adjak tippeket. Az üzenet biztos eljutott a címzetthez, mert a sajtóosztályuk este képes volt írni, jóval a munkaidő vége után, na nem azért, hogy kijavítsa a cikkben leírtakat, hanem hogy vegyem le, mert egyébként.
Visszaírtam nekik, de csak a mailer daimon válaszolt, más is panaszkodott, hogy már nem fogadnak e-mailt.
Szóval a cikk remélem elérte a célját és lesznek hathatós változások az Államkincstár online felületén.
A cikk végét azért bemásolom, add tovább mindenkinek a közeledben.
Addig is, amíg az Államkincstár csinál valamit, minden hozzátartozódat figyelmeztesd, különösen az idősebbeket, hogy ha bármilyen indokkal állítólag az Államkincstártól hívják, ne csináljon semmit, amit kérnek tőle, hanem tegye le a telefont és ő tárcsázza a 1811-es rövid hívószámot. Ha tényleg gebasz van, ott úgyis megmondják, s akkor biztos, hogy tényleg velük beszél.
Hívd fel a figyelmüket, hogy semmit nem jelent, hogy a telefonja mit ír ki a képernyőjén hívó számnak, hiába látja bejövő hívásnak ezt a számot, azt lehet hamisítani. Ezért érdemes felírnia (felírni neki) az összes szükséges telefonszámot (Államkincstár, a bankjának a száma, stb.) és a lelkére kötni, hogy bárki hívja állítólag bankból vagy Államkincstárból, vonal bontása és ő tárcsázza a biztos jó banki számot.