Írtam róla, hogy kaptam egy telefonszámlát nemrég a Digitől, ami gyanúsan magas volt. Mint kiderült, nemlétező telefonhívásokat számláztak ki, mindjárt a negyedik nemzetközi díjzónába, ahová olyan országok tartoznak, mint Szomália meg a Marshall szigetek, percenként közel 800 forintos tarifa mellett.
Háromszor bementem az ügyfélszolgálatra, kétszer írtam nekik és telefonáltam is, hipp-hopp, alig több mint száz nap alatt (a törvényben előírt 30 nap helyett) válaszoltak is, jóváírták az összeget, sőt kárpótlás gyanánt valami egyéb díjakat is elengedtek. Arra, hogyan sikerült nemlétező nemzetközi hívásokat kiszámlázni, egyből mindjárt a legdrágább díjzónába, nem válaszoltak.
Gábor a Vodafone-nal járt hasonlóan, mivel a cég nem vonta le beszedéssel a havi számlát májusban, csak június elején, a saját hibája miatt 500 forintot terhelt rá Gáborra előfizetésenként. Csak ő résen volt és észrevette, ezért megreklamálta a számlát.
De hallottam már nem létező nemzetközi SMS-ekről is egy harmadik mobilszolgáltatónál, amit visszatérően meg kell reklamálnia az érintettnek.
Mi ebből a tanulság? Sajnos át kell nézned a számláidat, mert úgy tűnik, vannak komoly hibák a számlázási rendszerekben.