Megjelent a Revolut alkalmazásban egy új lehetőség, ahol látod az összes előfizetésedet, mennyit és mikor kellene fizetned, illetve szól időben, ha kevés lesz az egyenleged.
Még nem működik, de az is tervbe van véve, hogy előre jelez, ha az ingyenes próbaidőszak lejár.
Bármilyen előfizetést tudsz blokkolni, így nem vonnak titokban le tőled pénzt hónapokig-évekig olyan szolgáltatásért, amit már nem is használsz.
Igen hasznos ez az új lehetőség, érdemes használni mindenféle online előfizetéshez. (Netflix, Amazon Prime, Google Play Store, Spotify és az összes hasonlóhoz.)
A Revolut alkalmazásban a Payments/Scheduled menüpont alatt találod meg ezt a lehetőséget. Ha jól sejtem, ő is megpróbálja kitalálni, melyikek a havonta ismétlődő lehívások, de kézzel is hozzá tudsz adni újat.
Az előfizetések menüpontot meg hol találom? 😀
Kénytelen vagyok nyilvántartást vezetni az előfizetéseimről, miután az Amazon Prime szolgáltatás egy év alatt lehúzott 72e forinttal. Amikor észrevettem és már éppen meg akartam reklamálni (a jogalapom az lett volna, hogy nem vagyok Prime előfizető, ami a profilomban is látszott), amikor rájöttem, hogy noha ugyanazzal az accounttal tudok belépni mind az amazon.com, mind az amazon.de oldalakra (ez utóbbit sokkal gyakrabban használtam), az Amazon Prime előfizetésem ez utóbbi oldalon élt. Szerintem ez szándékos átverés, de legalábbis nem feltételez jó szándékot az, hogy két önálló szolgáltatásnak ugyanaz a neve. Így jártam, de most utoljára.
S.E. nálam mindig bekapcsolták a Prime szolgáltatást (különösen ügyeltem rá, hogy ne klikkeljek csomagküldésnél rá, ott jaánlották, hogy olcsóbb a csomagküldés, ha megrendelem a Prime-ot). Két ilyen alkalom után (írásban (email) le kellett mondani) otthagytam őket, ebay-t használom. Mondjuk azelőtt semm rendeltem tőlük sokszor, nem veszítettek velem.
Kindle könyvolvasó aktiválásánál nyomogatta az ember a tovább gombot, aztán eszmélek, hogy mire is nyomtam igent? Az egyik kérdés az volt, akarom-e most aktiválni a Prime-ot. Nagyon rohadt mocskos húzás volt, még szerencse, hogy észrevettem. (Most a legújabb Kindle-nél nem volt ilyen, vagy csak nem emlékszem rá. Lehet, hogy valami fogyasztóvédő szervezet beszólt, hogy ezt mégsem kellene.)
Állítólag a Netflix is azonnal akitiválja a szüneteltetett fizetést abban az esetben ha belépsz az előfizetői oldaladra. Úgy értem sunyi módon, mert nem kérdezi meg hogy újból aktiválni akarod-e a fizetést.
Nálam a napokban jelent meg a befektetéseknél az "árucikkek" menüpont is, ahol nemesfémeket lehet venni.
A neten csakis a R virtuális kártyájával fizetek, ami mindig be van fagyasztva, kivéve amikor fizetek és a havi limit is be van állítva, így semmilyen sunyi cég nem tudja levenni a pénzt.
Igazán tudhatna olyat, hogy jóváhagyok közülök néhányat (újság, spotify, ilyenek), s azokat a fagyasztott online kártyán keresztül is átviszi.
Jól hangzik, de nálam nem igazán működik egyelőre...Bejelez olyat aktívnak, amit már lemondtam. Van olyan előfizum ami éves gyakoriságú és nem jelzi aktívnak, hozzáadnám manuálisan, de "No results found. You have no transactions to mark as recurring."
Én az összes ilyen kártyás fizetéses feliratkozós dolognál a virtuális bankkártyámat adom meg, amin általában csak 10-20 ezer forint van és jobban nyomon is követem a levonásokat. Eddig bevált.
Nálam a Netflix nem sunyiskodik, pusztán attól, hogy belépek a fiókomba, nem indítja újra az előfizetést, csak ha kimondottan kérem.
Szerencsére nincs sok ilyen előfizetésem, ami van, azokról tudok. A cégek, amiknél előfizetek, egyértelműen és korrekten kommunikálnak. Van, ahol szólnak előre, mielőtt bármit levonnak.
Szerintem az agresszív cégek taktikája hosszútávon nem kifizetődő, mert magukra haragítják az ügyfélkört. A tisztesség sokkal jobban megtérül. Előbb-utóbb biztos, hogy a felügyeleti szervek is megtalálják azokat, akik nem játszanak becsületesen.
A Netflix az elmúlt néhány hónap tapasztalatai alapján elég jól szűri a virtuális kártyákat, és nem fogadja el őket.
@vilmos-nagy
Vagy csinálj két virtuális kártyát, az egyikről mehetnek a megbízható cégek havidíjai, a másik virtuális/displosable kártya meg az egyszeri fizetéseknek, kevésbé megbízható partnereknek. Utóbbit lehet fagyasztani is.
Én egyszer használatos virtuális kártyát használok, ahol csak lehet (netflixnél pont nem lehet), így mikor vonnák nem sikerül. Ha akarom majd javítom a fizetési módot(ismét egyszer használatossal). 🙂
Ez persze jól hangzik, de ha egy céggel szerződtem, akkor bizony jogosan követel tőlem pénzt a szolgáltatásáért cserébe, hiába nem emlékszem rá.
Ennek csak az lesz a következménye, hogy egy behajtó kopogtat nálam előbb-utóbb.
Állítólag a Netflix is azonnal akitiválja a szüneteltetett fizetést abban az esetben ha belépsz az előfizetői oldaladra. Úgy értem sunyi módon, mert nem kérdezi meg hogy újból aktiválni akarod-e a fizetést.
Kénytelen vagyok nyilvántartást vezetni az előfizetéseimről, miután az Amazon Prime szolgáltatás egy év alatt lehúzott 72e forinttal. Amikor észrevettem és már éppen meg akartam reklamálni (a jogalapom az lett volna, hogy nem vagyok Prime előfizető, ami a profilomban is látszott), amikor rájöttem, hogy noha ugyanazzal az accounttal tudok belépni mind az amazon.com, mind az amazon.de oldalakra (ez utóbbit sokkal gyakrabban használtam), az Amazon Prime előfizetésem ez utóbbi oldalon élt. Szerintem ez szándékos átverés, de legalábbis nem feltételez jó szándékot az, hogy két önálló szolgáltatásnak ugyanaz a neve. Így jártam, de most utoljára.
S.E. nálam mindig bekapcsolták a Prime szolgáltatást (különösen ügyeltem rá, hogy ne klikkeljek csomagküldésnél rá, ott jaánlották, hogy olcsóbb a csomagküldés, ha megrendelem a Prime-ot). Két ilyen alkalom után (írásban (email) le kellett mondani) otthagytam őket, ebay-t használom. Mondjuk azelőtt semm rendeltem tőlük sokszor, nem veszítettek velem.
Kindle könyvolvasó aktiválásánál nyomogatta az ember a tovább gombot, aztán eszmélek, hogy mire is nyomtam igent? Az egyik kérdés az volt, akarom-e most aktiválni a Prime-ot. Nagyon rohadt mocskos húzás volt, még szerencse, hogy észrevettem. (Most a legújabb Kindle-nél nem volt ilyen, vagy csak nem emlékszem rá. Lehet, hogy valami fogyasztóvédő szervezet beszólt, hogy ezt mégsem kellene.)
Az előfizetések menüpontot meg hol találom? 😀
Én egyszer használatos virtuális kártyát használok, ahol csak lehet (netflixnél pont nem lehet), így mikor vonnák nem sikerül. Ha akarom majd javítom a fizetési módot(ismét egyszer használatossal). 🙂
Ez persze jól hangzik, de ha egy céggel szerződtem, akkor bizony jogosan követel tőlem pénzt a szolgáltatásáért cserébe, hiába nem emlékszem rá.
Ennek csak az lesz a következménye, hogy egy behajtó kopogtat nálam előbb-utóbb.
Én az összes ilyen kártyás fizetéses feliratkozós dolognál a virtuális bankkártyámat adom meg, amin általában csak 10-20 ezer forint van és jobban nyomon is követem a levonásokat. Eddig bevált.
A Netflix az elmúlt néhány hónap tapasztalatai alapján elég jól szűri a virtuális kártyákat, és nem fogadja el őket.