Yettel, Telekom és Vodafone saját telefonszám lekérdezése
Le akartam kérdezni a saját telefonszámomat a Yettelnél (a gyereknek vettem a SIM-et, de nem tudtam a számát és nem volt rajta egyenleg sem még, hogy megcsörgessek egy másik telefont), hogy tudjak rá pénzt tölteni, de a Google egyáltalán nem segített, egyszerűen nem találtam a neten a megoldást. A régi kódok (*121#, stb.) sem működtek.
Ezért be kellett mennem egy üzletbe, hogy megtudjam, hogy az új kód a *125# majd hívás indítása. Egy rövid üzenet lesz látható a képernyőn a telefonszámoddal.
Ezért most megírtam ezt a rövid cikket, hogy a következő érdeklődő már választ kapjon az interneten, hogyan tudja lekérdezni a telefonszámát a Yettelnél. Ez a bejegyzés csak miattuk született.
A Telekomnál a régi kód működik a saját szám lekérdezésére: *121# és hívás indítása.
S akkor legyen itt a Vodafone saját szám lekérése is: *#9# és hívásindítás.
A Diginél csak előfizetéses mobil van, így ott bármikor bárkit megcsörgetve kiírja a számot. Ha nem írja ki a számot, akkor írd be a szám elé a #31# kódot, majd a számot és úgy telefonálj. (Saját szám elküldése kód. A telefon menüjében is tudod állítani.)
Köszönjük 🙂
Nektek amúgy a ki-és belégzés megy még önállóan?
Ennyi agykapacitással…..
Saját mobilszám lekérdezése:
*121# hívásindítás Telekom
*125# hívásindítás Yettel
*#9# hívásindítás vagy “szam” szövegű SMS küldése a 1270-re. Vodafone
A szolgáltató lekérdezése:
*126*XXXXXXXXX# (pl: *126*305555571#) megmutatja melyik szolgáltatóhoz tartozik a lekérdezett mobil szám. Minden szolgáltatónál működik.
“- Halló, ez az Információs Hivatal anonim bejelentő telefonszáma?
– Igen Péter, mit tehetünk Önért?”
🙂
Mindegy, közben rájöttem hogy itt hiába kérdezek nem látom a választ…
Sok sikert hozzá, amikor új a SIM és még nincs rajta egyenleg.
Szarkazmusok voltak a korábbi cikk néhány kommentelőjére utalva.
Én is jelezni akartam, hogy ez reklám, bár a kampányra nem gondoltam. De tovább megyek: Brüsszeli propaganda.
Nézd meg az előző cikk második hozzászólását. (Ez nem reklám.)
Már szaladok is hozzájuk szolgáltatót váltani!
Ráadásul néggyel nagyobb is mint a *121# 🙂
Ez egy segítőkész cikk volt.
A mobilszolgáltatódról van szó, rajtuk megy keresztül szó szerint minden amit a mobilodon csinálsz. Szerinted, ahhoz hogy adatot gyűjtsenek rólad, kell egy mobilszámmegutató app nekik?
A hivasaid latniuk kell, hiszem az alapjan szamlaznak. A netezesed mar nem kell latniuk, vpn, dijforgalmat a tartalom nelkul is tudnak szamolni. A telefonodhoz meg az egy adta vilagon semmi kozuk, pedig az appal betekintest engedsz oda. Ertem,h 1bitesek szamara az adatvedelem az vagy mindent megosztok vagy semmit, de ha foglalkozol valamivel akkor az elet nem fekete es feher.
Amikor elindítod az appot, ki fogja írni, mikhez kér hozzáférést, de az alapján amit írsz, ebben nem bízol meg. Gondolom akkor semmi más appot se telepítesz, mert azzal is betekintést engednél.
De a VPN szolgáltatódban megbízol, ők becsszó nem fognak visszaélni azzal, hogy ők szintjén látják mit böngészel, ha átcsatornázod magadat oda. Pláne amelyik szintén appot akar telepíteni a mobilodra.
Diginél egyik kód sem működik.
Csak szólok.
Amúgy anno mikor megvettem az első mobilomat és SIM-met, akkor nekem is az volt az első dolgom, hogy lementettem a mobilba a saját telefonszámomat (“Saját” névvel).
Egyenleg van rajta csak 0, pénz nincs rajjta. 🙂