Az a hír sok felhasználóhoz eljutott már, hogy változik a MOL Limo perc alapú bérautó árazása, bevezetésre került a havi díj. Aki nem akar havidíjat fizetni, az eddigi 66 Ft helyett 77 Ft-ért használhatja percenként a járműveket.
Ami azonban nem kapott ekkora publikációt, az az, hogy az eddigi maximum 100 ezer forintos önrész 10%, de minimum 100 ezer forintra változott. Érdemes ezzel is tisztában lenni, ha használod a szolgáltatást.
Köszönjük Zolinak a hírt.
Ennyivel drágább vajon az 50e Ft önrészes Casco, vagy ennyire nem érdeklik őket az ügyfelek?
Vagy máshogy nem tudják tartani a hihetetlen erőtartalákokkal rendelkező GreenGO árait (ha már lelopták a második árazási sémájukat is)? lol
Vannak érdekes pontok az új ÁSZFben, pl:
3.6: A Szolgáltató az ASZF 4. sz mellékletét képező díjszabás módosítását közvetlenül, de legalább 1 órával annak hatályba lépését megelőzően fogja közzé tenni. Kérjük ezért, hogy rendszeresen figyeljék tájékoztató e-mailjeinket, illetve a honlapunkat!
7.2.9: Az egyes gépjárműtípusok árai eltérőek lehetnek.
7.3.3: Helytelen parkolás esetén a Felhasználó a vonatkozó bírságot, ügyintézési díjat és ezen felül 10 000 HUF kötbért is köteles megfizetni.
10.2.14: A szabálysértési bírságot Szolgáltató akkor is kiterheli, ha a Felhasználó tilosban parkolt, amit észrevett, de nem tudott más helyre állni az autóval, mert annak a hatótávja 20 km alá csökkent és már nem tudta az applikációval kinyitni.
És még egy csomó más érdekesség is van az ÁSZF-ben, nem árt alaposan átolvasni. Kár, hogy így elbarmolják, mert jó dolog lenne - én sokat használtam.
A GreenGo feltételei sem sokkal jobbak. Ők valószínűleg csak a dolog újszerűsége miatt vannak életben, egyébként elég csak annyit tenni, hogy nem egyeznek meg velük a parkolótársaságok.
Akkor érdemesebb benzineset bérelni, ha törés van, legalább olcsóbb az önrész 🙂
7.2.9: Az egyes gépjárműtípusok árai eltérőek lehetnek.
Úgy tudom lesznek mercik is, kicsit több pénzért.
A greengo előnye a MOL-hoz képest:
- csak elektromos autójuk van, így nincs parkolási költségük
- nem saját töltőt használnak, hanem az egyelőre ingyenes nyilvános töltőhálózaton élősködnek, így nem ők fizetik a villanyszámlát
A 10.2.14 pontban a minimum amit elvárnék, hogy ha észreveszem, hogy elrontottam, de már épp bezártam az autót, akkor az ügyfélszolgálatot felhívva nyissák ki nekem, hogy átparkolhassak.
Érdekes kérdés, hogy vajon van-e olyan felelősségbiztosítás, amely fedezi az önrészt meg a további kárt. Nekem pl. van lakásbiztosításom, abban van felelősségbiztosítás. Bár rémlik, hogy ez a kártípus mintha ki lenne zárva.
azt mondjuk érdekes volt látni, hogy voltak autók amik nyáron is téli gumival futottak
Eddig egy MOL Limo-s vezetőt láttam forgalomban: a Lágymányosi hídon, ahol 70-es táblánál 80-nal gurultam a budai lehajtó felé (nyilván többszáz méterrel a kanyar előtt, hogy a lehajtóhoz 60-nal érjek oda), előzött meg és csapódott be elém olyan 110-zel, pár tíz méter alatt 50-re fékezve, majd szinte kézifékes fordulóval a Sárbogárdin tovább. Itt a félperiférián azt nézi a paraszt, hogy 66Ft/perc, akkor csapatni kell, az úgyis "ingyen" van, és még spórolok is 45 Ft-ot ha előbb odaérek, hát NYOMJAD NEKI KÖCSÖÖÖG, nem a te autód!!! Lesz még a 77 Ft helyett 150, vagy bezár a bolt.