A balsors néha már belesodort a Telekom ügyfélszolgálatának Vandának csúfolt szivatógépének karmai közé, segíteni még soha nem tudott, de legalább minden alkalommal jól megszívatott, mire végre emberhez kerültem. Az első két-három perc mindig azzal telt, hogyan tudom lerázni ezt a semmire nem jó időhúzó-gépet.
Eddig sem volt semmi Vanda ámokfutása, de a mai eset végképp teljesen kiborított.
Két hete nem tudom befizetni a számlámat, mert bár kaptam róla e-mailt, belépve az alkalmazásba és weboldalon is, nincs ott semmi, csak az, hogy nincs fizetendő számlám. Gondoltam naivan, felhívom az ügyfélszolgálatot, hogy ilyenkor mi van. (Tegnap már elcsetelgettem az ügyfélszolgálattal, a remek tanács, hogy telepítsem újra a Telekom alkalmazást, nem jött be. Érdekes módon ott hamar megszabadultam Vanda "segítségétől" és hamar átvette egy élő ember a chatet.)
Az a semmire nem alkalmas, végtelenül ostoba mesterséges unintelligencia vette fel, amit a Telekom Vandának nevezett, gondolom a vandál szóból, mert az ember néhány perc után már törni-zúzni akar, amikor ezzel az ostoba robottal kell "társalognia". (Egyébként találó a neve, ehhez az egyhez csak gratulálni tudok.)
Közel tíz percig szívatott, a végén már üvöltöttem, hogy kapcsoljon egy ügyintézőt végre, de nem hatotta meg. (Néhány hónapja még sikerült kicselezni relatív könnyedén, de úgy tűnik, egyre agresszívabbra van állítva, egyre nehezebb megszabadulni tőle. Gondolom ezt hívják a Telekomnál fejlesztésnek.)
Inkább kiküldte a hálózati beállításokat SMS-ben, biztos, ami biztos alapon. Tíz perc után jött rá, hogy ő erre teljesen alkalmatlan és végre hajlandó volt kapcsolni valakit, aki tudott kapcsolni valakit, aki érdemben tudott segíteni.
Drága Telekom, értem én, hogy sokat remélsz spórolni ezzel a félig se kész, elmondhatatlanul ostoba robottal, de hidd el, többet veszítesz vele, mint nyersz. A régi "nyomja meg az ötös gombot, ha nem, akkor a hatos gombot" technika százszor használhatóbb, gyorsabb és századannyira idegesítő volt, mint ez a nyomorult, mindenre alkalmatlan új rendszer.
Most mire sikerül egy ügyintézőhöz eljutni, az ember agyát már a végtelenségig fel#&@#& ezzel a nyomorult Vandával való hadakozás és szegény ügyintézőkön csattan az ostor. (Kedves ügyintézők, ez most a bocsánatkérésem is volt. Tíz perc durva ketrecharc Vandával kicsit ingerültté tett, tényleg elnézést. 🙂 )
Ha megfogadtok ott a Telekomnál egy jótanácsot, még ma szántsátok be az egészet, sóval hintsétek be a helyét és ha majd sikerült legalább félkészre megcsinálni, akkor újra hozzátok vissza. De akkor is legyen egy kapcsolja az ügyintézőt gomb, mert kiborító, ami ügyfélszolgálat helyett most a Telekomnál van.
(Ha pedig tudsz egy titkos receptet, hogyan lehet ezt az egyre agresszívebb és egyre ostobább Vandát kicselezni, hogy emberrel beszélhess, tedd meg a közzel, hogy megosztod a hozzászólásokban. Mi az a varázsszó, amivel ügyintézőhöz kapcsol? Mit kell neki hazudni, hogy megszabadulhass tőle?)
S még egy kérdés: van valaki, akinek sikerült bármit elintéznie már a Vandával? (Úgy értem bármi olyat, amire nincs fenn a válasz egyébként is a Telekom weboldalán és nem hibabejelentés nem működő internetre.) Vagy legalább ismer olyat, aki hallott olyanról, akinek már segített ez a nyomorult unintelligencia?
Update: Megvan a megoldás!!!! Ahogy valaki mondta, halandzsázni kell. Gondoltam, kipróbálom. Az tartott 1:15 percig, hogy egyáltalán kérdezzen Vanda, addig csak hallgattam a monológját. Utána mondtam neki, hogy Granbudit. Netbővítőt szeretnél rendelni, jól értem? Koroncanga. Csak igennel vagy nemmel felelj. Sukuroma. Majd minden kérdésére hasonlóan válaszoltam, nem zökkentem ki egy pillanatra sem a szerepből. Két és fél percig próbált rajtam fogást találni ez a vérszívó (beleértve az első majdnem másfél percet is, amíg csak ő beszélt), utána már inkább kapcsolta a kollégát. Heuréka!!!! Megszabadultunk Vanda terrorjától!!!! 🙂