Állampapír-kalkulátor frissítve: eurós prémium állampapír és diszkontkincstárjegy is

2022-06-17
Oszd meg ismerőseiddel a cikket: 
Andor, minden php programozók legjobbika frissítette az állampapír kalkulátort, most már az eurós állampapír mellett a diszkontkincstárjegyet is kezeli, illetve a prémium állampapír új futamidejét is. Éven belül gyakran a diszkontkincstárjegy lehet a  legjobb választás.
Használjátok egészséggel, hogy el tudjátok dönteni, milyen időtávra melyik állampapírt érdemes választani.
Ha akarod módosítani az értékeket (várható inflációs adatok, euró árfolyama, stb.), akkor tedd meg a számítás indítása előtt.
A kalkuláció elindításához nyomd meg a "Hozamok kiszámítása" gombot az adatmezők alatt.

Kitöltési útmutató a kalkulátor alatt található.
Köszönjük Andornak a munkáját. (Ha php programozásra keresel embert, írj Andornak is. 🙂 )

Hozzászólások:

Komment szekció frissítés alatt!

Kedves Kommentelők!
Éppen egy új kommentmotorra állunk át, azonban a Kiszámoló blog régi kommentjei mind elérhetők, és az elmúlt 1 év Disqus hozzászólásait hamarosan, a következő napokban importáljuk az új rendszerbe. Ha van fontos észrevételed, kérjük, oszd meg velünk! Köszönjük a türelmeteket és megértéseteket.
157 hozzászólás
Legrégebbi
Legújabb Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

Nagyon OFF,de Andor akár tudna valamit a hozzászólásokkal is kezdeni. Firefoxon néha keverednek, nem a legfrissebbek vannak alul, a főoldalon nem a rendes hsz számot írja ki az oldal. Meg jó lenne legalább valami számozás a hsz-ekhez, hogy jobban lehessen követni(a fenti hibák miatt is). Regisztrálás meg visszakövethetőbb válaszok is jó lenne,de nem vagyok telhetetlen 🙂

A frissítésnek meg örülök, lakásfelújítás közben vagyok, így leginkább a pár hónapos lekötések érdekelnek. Ezzel egyszerűbb lesz a választás.

@bbalazs a kommentek kezelesere lennenek kesz megoldasok csa Kiszamolo valamiert nem adja be a derekat

"Adózás: lakossági ügyfeleknek kamatadómentes"

Valóban kamatadómentes, mert nincs kamata.
Adózni viszont kell utána, mert van árfolyam nyeresége:
"A névérték kifizetése lejáratkor, egy összegben esedékes, mely az árfolyam-nyereségadó levonását követően kerül kifizetésre. A hozam összege a névérték és a vételár között különbség."

allampapir.hu/allampapirok/DKJ/

allampapir.hu/ismerteto/DKJ/DKJ_Ismerteto_20220308.pdf

A tőzsdei ügyletek adózására az Szja tv. külön rendelkezései vonatkoznak.
Az Szja.tv. alapján a Diszkont Kincstárjegy mint nyilvánosan forgalomba hozott és
forgalmazott, a tőkepiacról szóló 2001. évi CXX. törvény szerint hitelviszonyt megtestesítő
értékpapír és egyben a magyar állam által kibocsátott, - egyebek mellett - a lakosság mint
befektetői célpiac részére is forgalomba hozott hitelviszonyt megtestesítő értékpapír,
amelyből származó kamatjövedelem1 a 2019. június 1. napját követően forgalomba hozott
Diszkont Kincstárjegy sorozatok esetében nem minősül jövedelemnek, és így mentesül a
kamatadó megfizetése alól. (Az Szja. tv. 97. §-ában foglaltak alapján az előbbi időpontot
megelőzően kibocsátott Diszkont Kincstárjegy sorozatok esetében (vagyis amennyiben az
adott sorozat kibocsátásának napja ezen időpontot megelőző) az Szja. tv. adott sorozat
tekintetében irányadó rendelkezéseit kell alkalmazni.)
Ugyanakkor a Kibocsátó felhívja a figyelmet, hogy amennyiben a Diszkont Kincstárjegyet a
befektető tartós befektetési értékpapírszámlán kívánja tartani, az Szja tv. tartós befektetésből
származó jövedelemre vonatkozó rendelkezései alapján az ötéves lekötési időszak letelte
előtti megszakítás esetén a lekötési időszak hosszától függően személyi jövedelemadó-fizetési
kötelezettség merül fel.
Az adózás a vonatkozó, mindenkor hatályos adójogszabályoknak megfelelően történik.

kamatjövedelem: Az Szja. tv. alapján a magánszemélynek az átruházáskor, visszaváltáskor (lejáratkor) elért bevételből -
függetlenül attól, hogy az miként oszlik meg nettó árfolyamérték és felhalmozott kamat vagy hozam címén
elszámolt tételekre - az árfolyamnyereségre vonatkozó szabályok szerint megállapított rész kamatjövedelemnek
minősül.

Érdemes egyáltalán állampapírba tenni most a pénzt?

Nagyon köszönöm, Miklós 🙂

@bbalazs: az utólagos moderációhoz lehet ennek közé, de én még ezt így konkrétan nem figyeltem meg.

Ha valaki találna bármi hibát a kalkulátor új verziójában, megköszönném, ha jelezné.

Hű, király! Már korábban is gondolkodtam rajta, hogy mennyire jó lenne a diszkont kincstárjegyeket is belevenni. Szuper! Remélem van olyan/annyi munkája, hogy értékeljék az erőfeszítéseit!

Köszönöm szépen Andor!

Ha shortoltad az USD-t, az 27%-os hozamot jelentett egy év alatt, miközben az állampapír.... 🙁
(és nem volt ekkora infláció USD-ben, de volt "valamekkora" HUF-ban is)
Ahogy egy barátom kérdezi: "Nem ez a két szám mutatja, hogy megásták Magyarország sírját? Hiszen jobban megéri mas devizában tartani a pénzt, mint forintban." (másik szám az állampapír hozama...)

DKJ valóban kamatadómentes, napokban nyomoztam a biztonság kedvéért. Amiben nem vagyok teljesen biztos, hogy kamatadómentes, az a Magyar Államkötvény. Úgy gondolom, hogy mentes, mert tudok venni az Államkincstárnál, kvázi lakossági papírnak minősül, de a DKJ-t konkretizálták több helyen, az Államkötvényt pedig nem. Ha valaki tud biztosat, megköszönöm.

Sziasztok,

amatőr kérdés de az állampapíroknál mi a különbség a hozam és a kamat között? Pl a PMÁP-nak kamata a DKJ-nak hozama van.

Köszönöm

A youtube-on keress rá a Kiszámoló Akadémiára. Addig is: kamat előre ismert összeg, amit a pénzedre kapsz, most mondjuk 6,6% a PMÁP-ra. A hozam előre nem ismert, mondjuk amennyit nyertél/veszítettél az elmúlt évben az OTP részvényen, beleértve az esetleges osztalékfizetéseket is.

A diszkontkincstárjegy nem fizet kamatot, hanem annyival olcsóbban (diszkonttal, innen a neve) kapod meg a névérték alatt.

@ET, magamból kiindulva igazad van, nálam is már a devizák adják a megtakarításaim javát, azonban a környezetemben szerintem az a csekély rész, ami CAD-ban van is több, mint a környezetemben lévôk összes devizás megtakarítása.. mondjuk az én környezetem érti én miért csinálom így, de azok akik szerint “nem számít az EUR mennyi, amíg itthon forint van” gondolatokkal élnek nem várnék hirtelen tömeges váltogatásokat az említettek sima folyószámlás pénzei elégnek, az állampapíroknál (persze csak inflakövetôk esetében) csak részlegesen

Jelen körülmények között nem tudok nagyobb ostobaságot elképzelni, mint állampapírba tenni a pénzt. Soha nem is volt a egy jó buli, de most egészen viccesen rossz.

Koszonjuk Andor!

@zoli85
Amilyen tempóban gyengíti a forintot a Fidesz és az MNB (2010 óta kb. 45%), én innentől egy fillért nem adok nekik sem PMÁP, sem az immár szintén elcseszett PEMÁP keretében.
Nem szeretnék egy nap arra ébredni, hogy "Kádár" Viktor bejelenti, hogy ezt is "megvédik".
Az is megérne egy kérdést, hogy ha egy állampapír 6 éves, akkor azt miért 5 évesként reklámozzák? Jogilag ez így rendben van???

@zsotika @kommentelek

Nem értek egyet, korábban is jó lehetőséget jelentett az állampapír, most pedig még inkább az. A DKJ hozama hetente emelkedik, a PMÁP jövő évi kamata pedig már a részvénypiacon elérhető nyereség szintjével vetekszik (10% fölött lesz). Nem fogja senki "elvenni", mert akkor többé nem finanszírozná senki az állam működését, bezárhatnánk a bazárt.

szerintem igazán tragikus, hogy az állampapírral is csak veszteni lehet; a banki kamatok végképp vicc. Életemben először vannak olyan gondolataim, hogy fenébe a takarékos életmódommal. Hihetetlen, hogy 10 év konjunktúra után idáig süllyedt egy gazdaság.

@Miklós:
Ilyen nagy mértékű infláció és forint gyengülés mellett egyáltalán hol, miben érdemes tartani a 6-12 havi likvid tartalékot, hogy érjen is valamit ha szükség van rá?
Vagy nincs mese, minden évben mondjuk a hivatalos infla x 2, vagy a forint árfolyam %-os gyengülésével, amelyik nagyobb, kell indexálni a tartalékot?

Köszönjük a kalkulátort.
Nézzétek a jó oldalát, jövőre infláció fölött fog fizetni a PMÁP 😀 Szerintem érdemes állampapírt is venni még most is. Ismerősöm inkább nézi ahogy kp-ban romlik, mert az ÁP keveset hoz.
A forint gyengülése valóban borzalmas. Az átváltott eurót is érdemes valahova tenni, mert kp-ban tartva nincs kamatos kamat (sokan csak tartják)
360-as euró árfolyamon vettem a kedvenc ETF-ből 100eur áron. Most 400-as eurónál tudok venni 90eur alatt, így jobban megéri most vennem, mint 100eur áron 360 árfolyamon, bár átváltáskor nem annyira örülök.

@zsotika Koszonjuk ertekes hozzaszolasodat. Esetleg javasolhatnal valami relative alacsony kockazatu termeket, ami legalabb hasonlo hozamot, kamatot ad.

Az állampapír előnye, hogy lényegében atombiztos és (még) likvid. Ezzel szemben minden más jelentős kockázattal rendelkezik. Igaz, az állampapír is max arra jó, hogy kevesebbet bukj, mint lekötetlen pénzzel. 5+ évre meg ott vannak az ETFek, igaz nagyobb kockázattal.

@kommentelek
"Az elmúlt egy évben a legjobb magyar állampapír 8.58%-ot hozott.
Ha nem bíztál a magyar államban és USA dollárt vettél a forintodból, az 27.04%-ot. (Az euro 13.27-et, a svájci frank 21.9%-ot.)
Vajon milyen jövője van egy országnak, aminek a valutáját jobban megéri shortolni, mint kölcsönadni az államnak?"
😉

@et ”Ha shortoltad az USD-t, az 27%-os hozamot jelentett egy év alatt”

nem vagyok egy tozsdecapa de szerintem azt akartad irni hogy shortoltad a forintot USD elleneben, vagyis LONGOLTAD az USD-t. De amugy semmi ertelme ezt hasonlitani az allampapir hozamokhoz mert nem azonos a kockazat, ket teljesen mas dologrol van szo.

@foherceg ”Az állampapír előnye, hogy lényegében atombiztos és (még) likvid. Ezzel szemben minden más jelentős kockázattal rendelkezik.”

Nem vagyok allampapir ellenes es van is a portfoliomban jelentos mertekben. Viszont utobbi idoben elgondolkodtam hogy vajon melyik jelent nagyobb kockazatot:

- egy kozep-europai orszag sajat devizaban denominalt adossaga ami egyre csak novekszik, ahol megvedik a csirkefarhatat es Brusszelnek kozepso ujjat mutatnak de kozben a masik kezukkel felmarkoljak a segelyt

vagy pedig

- egy tobb orszagon keresztul diverzifikalt vilagceg mint pl Apple, Microsoft reszvenye (tulajdonjoga) ahova a szakma kremje probal bekerulni hogy olyan termeket allitsanak elo amiert a fel vilag sovarog. Ezek a cegek nincsenek geografiailag egyetlen orszagra korlatozva, es jogaszok meg penzugyesek hadaval vannak felvertezve hogy megvedjek az erdekuket. Mindezt dollarban

"kamat előre ismert összeg, amit a pénzedre kapsz" ... " A hozam előre nem ismert" ..."A diszkontkincstárjegy nem fizet kamatot, hanem annyival olcsóbban (diszkonttal, innen a neve) kapod meg a névérték alatt."
Szóval ez is egy előre ismert összeg, mégse kamatnak hívják. Logikus...

@et A valuta sortolása közelebb áll a szerencsejátékhoz, mint a befektetéshez/megtakarításhoz. Amekkorát lehet vele nyerni, akkorát lehet vele bukni is. Az állampapír kiszámítható és közel kockázatmentes.

Imádom azokat akik a nem éri meg állampapírba tenni dolgot hangoztatják. Különös ezek az emberek sosem adnak alternatívát, csak ideböfögnek valamit. Van köztük pár aki azért megpróbál ajánlani, de azok kivétel nélkül legyen kp, bankba ne tarcccccs pénzt és aranyad legyen. Ennyi. Szóval Zsótika, hova is tegyem a pénzem?

OFF:
index.hu/kulfold/2022/06/19/huszonnyolc-milliard-euros-osztrak-segelycsomag/
Én értek félre valamit, vagy tényleg olajjal akarnak tüzet oltani?

@ET

Ez igaz de ilyenkor valahogy elfelejtitek hozzátenni, hogy 12 éve van a Fidesz, és ebből egy darab 5 éves periódust tudsz mutatni, amikor az USA dollár tartása jobb volt, mint az állampapír.
2010-2015: Állampapír
2011-2016: Állampapír
...
2016-2021: Állampapír
2017-2022: USA dollár

8 vizsgált periódusból egyszer nyert a dollár és 7x az állampapír. A kormány hazárdjátékot űzött a valutaárfolyammal és elég sokáig bejött neki.
Fogalmam sincs, hogy mit hoz a 2023...

@Belavoltam
Ha az infláció masszívan meghaladja a hozamot, akkor nem tudok boldog lenni az alacsony kockázattal.
A pénz gyarapításának megfelelő módja nem a kockázatkerülés.
Az rendben van, hogy a vagyon egy részét biztosabb helyen illik tartani, de ha az stabilan veszteséget termel, akkor semmi értelme.
Más is leírta, hogy a Forint a legrosszabb befektetés már jó ideje, és ez egyértelmű trend.
Hajlandónak kell lenni egy kicsit többet tenni (és vállalni) annál, mint hogy beutalom a pénzemet állambácsinak, osztjóvanazúgy.

Nekem most enged DKJ-t venni, azt írja hogy Nincs elég névérték, próbáljam később.

@aaa Az emberek most nagyon rácuppantak a DKJ-kre, nem is tudom, hogy voltak-e valaha ilyen népszerűek. Holnaptól már megint emelkedik az éves hozama, 6,4% lesz. Egyes sorozatok teljesen kimerülhetnek emiatt, érdemes időnként újra próbálkozni vagy másik sorozatot megvenni.

@Tamás
"Az állampapír kiszámítható és közel kockázatmentes."
Az. Kiszámíthatóan romlik benne a pénz.

@Tikatika
Teljesen mindegy, hogy ki mit ajánl állampapír helyett, mert annak a hívői úgyis találnak benne kivetnivalót. Ha neked jó, hogy stabilan kevesebbet ér a pénzed az idő múlásával, a te dolgod. Csak mert nem kell egy kisujjmozdításnál többet tenni érte, még nem lesz jó befektetés...

@aaa ez engem is érdekelne, tegnap én sem tudtam venni, így PMÁK lett a vége. Az sem lesz rossz...

Ah, előbb kimaradt egy "nem", szóval jelenleg nem enged DKJ-t venni...

@pg : Milton Friedman azt mondta, hogy inflacio akkor keletkezik, "mikor egy orszag gyorsabban nyomtat uj penzt, mint ahogy gazdasagi outputja novekszik"). Ezt sok fele keppen meg lehet lepni, pl. lehet hiteleket felvenni es szetosztani egy output nelkuli gazdasagban. De az inflacionak ket arca van, az egyik a kormanyzati felelotlenseg (ami most az EKB nulla szazalekos politikajaban olt testet), a masik pedig a gazdasag es az ellatas kudarca (ami pedig az olaj es gabonahianyban).

Az, hogy az osztrak kormany attervezi a koltsegvetest, es egy rendelkezesre allo osszeget belerak az emberek zsebebe, hogy bevasaroljanak a boltban, annak semmi koze nem lesz az inflaciohoz. A stimulus csekkekben is ket hiba volt, az egyik, hogy kinyomtattak 1.8 trillio friss uj dollart, a masik, hogy ugy nez ki, az amerikai gazdasagnak nincs outputja arra, hogy mindenki egyen es normalis helyen lakjon.

Érdekes játszani a valószínűbbnek gondolt inflációs és árfolyamadatokkal. Egy 10-8-5% HUF és 5-4-3%-os EUR inflációs pálya mellett (2022-23-24, a többihez nem nyúltam) 500Ft/EUR árfolyam alatt a PMÁP a nyerő, csak fölötte a PEMÁP.

Ebből az következik, hogy 400-as árfolyam mellett lehet, hogy tényleg jobb jelenleg Ft-ban megtakarítani.

Vagy az, hogy elhagyjuk a 400-as árfolyamot, és bambán nézzük, ahogy közeleg az 500... 🙁

@zsotika
Még mindig kevés a konkrétum, köszi!

A feladat választani egy befektetési formát:
- ami likvid
- nulla közeli kockázatú
- nulla közeli reálhozamot biztosít
- nulla közeli tranzakciós díja és egyéb overheadjei vannak

Erre tudsz valamit? Mondjuk ahova a sokat emlegetett hat havi vésztartalékot tehetem, ne 20 éves megtakarításban gondolkodj.

@v

azt hogyan véded ki egyedi részvények esetében, hogy ha szükség lenne pénzre ne éppen egy mélyponton tudd eladni? Jól hangzik amit írsz, de az Apple, MS képes komoly kilengésekre és a cégek jövőjét ugyanúgy nem látjuk, mint egy K-EU országét. Ha meg itthon bekövetkezik egy államcsőd lényegében mindegy miben tartottad a megtakarításodat, mert vagy nem fogsz hozzáférni vagy kinyírnak érte. (lehet használt T-72-esekbe kéne fektetni:)

@zsotika Te nem érted a kockázat fogalmát, vagy a hatását. Nézd meg a YTD hozamokat, mindegyiket forintban: PMÁP, PEMÁP, MÁP+, S&P 500 ETF, DAX ETF, EU inflációkövető államkötvény ETF, US inflációkövető államkötvény ETF. Pozitív számokat csak az első háromnál és az utolsónál fogsz látni. Reál értelemben azok is bukók, de a többi még nagyobb bukó. Ha csak az érdekel, hogy 30 év múlva mennyi lesz a hozam, akkor ez nem számít, belefér. Ha viszont a hozamból törleszted havonta a hiteledet, vagy nyugdíjas vagy és a hozamból élsz, akkor nagyon nem fér bele. Van, amikor ésszerű kockázatot vállalni a nagyobb hozamért, van, amikor nem.

@zsmar
Közben sikerült vennem egy adagot.

@Tamás
Érthető, mivel a tavalyra behazudott 5,1% infla miatt most jobban fizet a DKJ mint a PMÁP. PMÁP majd akkor lesz jó ha valamikor elindul lefelé az infla, de gondolom akkor meg majd elveszik a kamatprémiumot a valódinál kisebb infla bekamuzása mellett.

Azt szeretném kérdezni, hogy ki lehet-e vele számolni azt, ha az 5 éves PMÁP-nál kiveszem az aktuális évi hozamot, akkor mekkora lesz a végén a teljes nyereség? Én nem találam meg.

Csak egy olyan boomer, mint én emlékszik arra, hogy az USD 2000-ben volt 319 Ft is?

@tamas Ez csak azt mutatja, hogy nem nagyon van érdemleges tapasztalatod benne, de szépen visszamondtad a klasszikust...
@kicsi-a-vilag Igen, voltak olyan periódusok, amikor mondjuk éves viszonylatban erősödött a HUF (gyengült az USD), de ha nem vetted ki dec.31-én (amit jan.1-én betettél), akkor 2010 óta csak jobban jártál volna.... (~233 vs 388)
@V Jogos, pongyola megfogalmazás (idézet volt), a lényeg talán átment, de köszi a pontosítást
@tikatika Némi tanácsadói jutalékért szívesen elmondom... 😉 De akinek megfelel a biztos rossz, az jellemzően nem az én ügyfelem

Nemrég írtad h. Törökországban több mint 73% az infláció.
Bursa: 2 milliós nagyváros. Hömpölgygő autóáradat. Benzin 28.5-30 líra között ami 650 Ft körül van. Mindenhol tömeg, egy gondterhelt arcot nem látok, pedig keresem. Kiló kenyér (itt még tudnak jó kenyeret sütni ) 150 Ft, étolaj Ft, paradicsom 240 Ft, eper 550 Ft, cseresznye 440 Ft , hagyma 220 Ft, a lila is, koktélparadicsom aminek íze is van 330 Ft, fagyi 3 gombóc 440 Ft és kb minden élelmiszer arányaiban ilyen árban. Iparcikkek szintén. Allah egyik népe valamit tud amit mi nem.

@Kérdés Ilyen lehetőség egyelőre nincs a kalkulátorban, nem merült fel kérésként. De ha leírnád, hogy pontosan mire gondolsz, pl. beállítható legyen, hogy az 5 év alatt hány olyan év van, amikor kiveszed a hozamot és nem fekteted be újra, akkor lehet, hogy megvalósítható.

@Tekintetes úr
Az állampapír nem felel meg az általad írt elvárásnak, már ami a nulla közeli reálhozamot illeti. Masszívan a VALÓS infláció alatti hozamot tud.
Ne azt vedd inflációnak, amit hivatalos értéknek hazudnak!

@Mire jó a kötvény
Ha lenne hitelem, hülye lennék állampapír "hozamból" törleszteni.
Ha majd nyugdíjas leszek, addigra bőven hoz annyit a REÁLhozamon befektetett pénzem, hogy ne legyen gond az éves megélhetésemet kivenni belőle.
Pont ez az a két eset, amikor nem engedheted meg magadnak, hogy negatív reálhozam mellett azzal áltasd magad, hogy befektetted a pénzedet. 😀

@mire-jo-a-kotveny
Te miről beszélsz? 2021 júniusában 290 körül volt a dollár, most 380 körül. 1 év alatt kb. 30%-ot erősödött a dollár a forinthoz képest, ez alatt 23%-ot esett az S&P500. Szóval YTD forintban pluszban van, aki ebbe az indexbe fektetett. Mindezt eső részvénypiac mellett, 8%-ra emelkedett USA infláció mellett.

Nyilván nem valószínű ugyanilyen mértékő forint esés a következő 1 évben, de attól még visszamenőleg láthatjuk, hogy hiába az elvileg inflációkövető államkötvény, ha a forint ennyire elszál hála a dilettáns vezetésnek.

@Andor. Igen valami hasonlóra gondoltam, ha pl. minden évben kiveszem. Ha jól értem, akkor azt jelenti a hozam befektetése, hogy minden évben veszek a hozamból egy pont ugyanilyen 5 éves állampapírt (pl. infláció + 1.5%), amire gondolom nem sok esély van, hogy ki fognak adni 5-6 évig. Illetve a hozamot is 5 (6) év múlva fogom megkapni, ami nem tűnik felhasználóbarátnak. Köszi szépen!

Aggódunk az infláció, meg az MNB alapkamat miatt, miközben itt a Szécheniy Hitel MAX! 🙂 Most éri meg igazán felvenni, mert még nagyobb az olló a Széchenyi kamata és az alapkamat/infláció közt! (0.5-3.5%)

@zsotika Ha majd nyugdíjas leszel, addigra bőven hoz annyit a REÁLhozamon befektetett pénzed, hogy ne legyen gond az éves megélhetésed kivenni belőle. Elhiszem. De képzeld el, van, aki ezen már túl van és már nyugdíjas. Neki már nincs ideje arra, hogy kiülje a veszteséget.
És mivel fedeznél egy fix kamatozású, folyamatos törlesztésű hitelt? Ha részvénnyel, akkor bankot mostanában ne nyiss, mert gyors csőd lesz a vége.

@zabalint Mi köze van 2021 júniusnak a YTD hozamhoz? YTD 11%-kal esett az S&P500 forintban.

Cikkgyűjtemény
Új vagy az oldalon? A gombra kattintva találod az eddigi fontosabb cikkek gyűjteményét téma szerint.
Megnézem!
Keresés
Kövess minket
facebook
youtube
Hirdetés
Támogatás
Ha szeretnéd, van lehetőséged anyagilag is támogatni a munkánkat.

Átutalással a Raiffeisen Bank 12020407-01558219-00100002 számlaszámra a Kiszámoló Egyesület részére. A közlemény "Támogatás" (fontos!)
Bankkártyás támogatási lehetőség hamarosan. Köszönjük, ha érdemesnek tartasz bennünket a támogatásra.
Archívum

Archívum

crossmenu
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram