Új tulajdonosé lesz a Digi

A hírek szerint eladják a magyarországi Digit egy ismert magyar cégnek. Most már biztos nem lesz probléma a frekvencia-pályázatokon (sőt), kérdés, az árazás hogyan alakul majd a jövőben.

Cikk bővebb infókkal erre.

Köszönjük Ádámnak a hírt.

Share

62 hozzászólás

  • eMérnök
    Laktam már olyan helyen, ahol csak digi volt, ahol csak upc volt, ahol több közül lehetett választani.
    Ezek alapján az a tapasztalatom, hogy ahol egy van jelen, ott sokkal több a probléma és jóval rosszabb a szolgáltatás minősége, szolgáltatótól függetlenül, mint ahol át tudsz menni máshova.
    Nyilván nem meglepő és értem is az okát, de emiatt tudom, hogy nem sokat érnek az egyedi vélemények a minőség témában, mert erősen területfüggő. Szinte minden nagyobb szolgáltatót használtam már megelégedettséggel és elégedetlenül is.

    Laktam olyan helyen, ahol upc volt, és az ottlakásom alatt kötötték be a digit a környéken. Azonnal lett sebességemelés, kedvezményes csomag és a leállás ritkább lett, ha pedig mégis nagy ritkán gond volt, akkor jóval hamarabb kijavították.

    Annyit alá tudok támasztani viszont, hogy a voda óta sokkal rosszabb ugyanaz a net. Sajna itt is egyféle van.

  • Jóska Pista
    A lakhelyemen párhuzamosan van digi és upc/voda is, onnantól, hogy a digi megjelent az optikai kábellel (kb. 4-5 éve)
    Talán nem véletlen, hogy a digi netet és tv-t használom normál helyzetben, nem a upc-t.

    A másik, digi gigabites net+tv 5.750,-Ft, upc net500+tv premium 11.089,-Ft

  • Jóska Pista
    Ja, még annyit, itt a NER bekebelezte az összes szolgáltatót.
    Gáz – Mészáros,
    Áram szolg.-Mészáros (napokban volt róla hír),
    Hulladék- NER,
    Net-tv – NER

    VízCsatorna – tudtommal még nem NER

    Tiszta középkor. Ugyan nem azon a jogcímen, de vagy adó vagy szolgáltatás jogcímen csak eljut a tized, dézsma a földesúrhoz és az egyházhoz. Dögölne meg az összes.

  • Serrin
    Felhívtam ma a Digi üfsz-t, hogy ha mégis le szeretném mondani az összes előfizetést (net, tv, 2 mobil, nomadikus szám), akkor mi a menete. Jelenleg le kell tölteni az oldalról egy nyilatkozatot és azt visszaküldeni, mert személyesen ugye éppen nem lehet nyilvánvaló okból.
    A lényeg az, hogy megkérdezte, hogy miért akarom és a válaszom után (csak röviden 4ig) mintha előjött volna az ember az ügyfélszolgálatosból és nem éppen a boldogság sütött a hangjából. Valószínűleg az alkalmazottak sem örülnek az egésznek.
    Azért megvárom, hogy végleges lesz-e a felvásárlás.
  • Flash23
    Nem csak ezeket kebelezte be a NER.
    Az Eu-s pénzek 90 %-a is ezen []-ok zsebében landol, (de azért szidják Brüsszelt.)
  • Szabolcs
    Petike
    2021-04-03 at 11:58
    Nekünk nem digi van, de egyik lakásunknál igen. És az összes mobilnet kártyát fizetjük (4db), pedig hónapok óta nem használjuk érdemben forgalomra, és előtte is alig, hogy “támogassuk” a digit (és lehet, hogy így e miatt olcsóbb ennél jobban a UPC nálunk…
    A gyerekekre járó upc/voda esetén sem merült fel egy pillanatra sem, hogy kérjük a “támogatást”. Nagyon meg kéne legyek szorulva. Ha a kormány támogatni akarja a távoktatás, akkor ne más f..val verje a csalánt!
    Ez esetben nálunk tényleg elvekről van szó, és ez belefér. Azzal együtt, hogy pl. bankszámlát évi 5-6000ft költségcsökkenésért simán lecserélném, mert az versenykörümény, de mivel tökingyenes csomagban vagyok min. 10 éve, így nincs erre sem késztetésem 🙂
  • topo
    Szabolcs
    Tedd össze a 2 kezed hogy nem itt élsz Borsodban…
  • Mammut2
    A törvény szerint ha lejár a hűség és nem módosítja az előfizető a előfizetést, akkor nem emelheti a szolgáltató az árat.
    Tehát akinek most a Diginél van hűsége, annak 3100 Ft marad az 1000-es net.
    2 éve lejárt a hűségem a Telekomnál, 9000 Ft az előfizetésem, ha most kötném 14000 Ft lenne kb. ugyanaz, nem tudnak mit csinálni.
  • Petike
    : én Vodafone (ex-UPC-s) vagyok. De amennyire elpofátlanodott a Voda (felhívtak, hogy kössek 1 év hűséget ugyanannyi havidíjért, és egyel nagyobb netcsomagért, ebbe belementem, majd a szerződésben már drágább havidíj volt, és a gyorsabb net helyett valami Filmbox csomag, amit sosem fogok nézni), persze panasz, amire a megígért 30 nap után sem válaszoltak, majd telefonálgatás, ott 30 perc,.mire elérek egy ügyintézőt, aki megígéri, hogy utána néz, miért nincs megválaszolva a panaszom, de persze itt sem történik semmi, majd meg később jött egy email, hogy jogos a panasz, de ennek ellenére maradt a megemelt havidíj és kivették a Filmboxot. Sajnos itt nálunk kertvárosi részen csak T van, másoktól hallva hasonló problémákkal küszködnek. Digi nincs, mert “nem fér fel az oszlopra”, szóval megy a kartel rendesen. Úgyhogy minden nemfizetős helyzetet kihasználok,nem kell őket sajnálni
  • Szabolcs
    topo
    2021-04-03 at 18:37
    ok, bár nem tudom, hogy jön ez ide. Az, hogy megtehetem, az nem a lakóhelytől függ, biztos van, akinek ez a budai kerületekben is segítség, éljen vele.
    Petike
    2021-04-04 at 09:48
    Nem sajnálom őket. Csak semmi közük a kormányzat “harcához”, de rájuk verik a balhét.
    Amúgy meg aki telefonhívásra köt üzletet, az ne panaszkodjon utána. Élből válasz bármire, hogy kösz nem, vagy küldjön róla tájékoztató mailt, és visszahívom. És lehet velük alkudni, ha nagyon drágállod őket. Hűségidőn túl persze. De rossz szerződést kötni és még fixálni egy évre… Jót veszekedtél velük, és nem történt semmi? Hol a bejelentésed, távközlési/fogyasztási/vodaellenesliga felügyelőségen? Nem? Miért nem? Remélem már peresítetted? Nem? Akkor ezek szerint ez neked így volt jó.
    Nem, nem normális ez a működés, de ha hagyod, mást is szivatni fognak, tehát ha magadért nem, tedd meg értem 🙂
  • Theseus
    Folyamatosan bombázták őket most legutobb a Digi ellen irányuló, a pozícióját tovább gyengítendő a kodolatlan csatornák miatt a tartalomtulajdonosok visszamenőlegesen is követelhetik az elmaradt jogdíjat sztori tette be a kaput.
    Trükkösen csinálták elöszőr befenyítették perrel őket, az a jópár mrd ft. az be is döntené őket ha kifizetnék az elmaradt jogdijakat évekre visszamenőleg, és utána/közben felkínálták hogy megveszik őket. 4ig meg majd elsikálja ezt az elmaradt jogdíjas szorit (pláne hogyha esetleg ők generálták.) Már rég kiakarták űzni őket, most jött össze. 🙁
    Ismert módszer, pl. Bige László esete csak hogy egyet mondjak (partizán interjút érdemes megnézni)
  • Én is akarok kommentelni...

    Ezért ilyenkor a szolgáltató fogja és megszünteti azt a csomagot amiben vagy, ezzel szerződés módosításra vagy kötelezve. Innen vagy önként vállalod a magasabb díjat, vagy mehetsz másik szolgáltatóhoz. A bankok sora így vette rá az embereket a 0 forintos számlacsomagok megváltoztatására, de a Telenor is így vezetett ki alólam kellemes csomagot már és még sorolhatnám.
    Szóval az elég erős kifejezés, hogy nem tud mit tenni a szolgáltató 🙂