Levélküldés otthonról

2020-04-05
Oszd meg ismerőseiddel a cikket: 

Most olvastam az indexen, de annyira jó, hogy megosztom itt is, hátha másnak is újdonság.

A Hibridlevél oldalon elektronikusan elküldheted a feladni kívánt levelet otthonról, ők kinyomtatják, borítékba teszik és el is postázzák helyetted, ha kéred, akár ajánlottan vagy tértivevénnyel is, már egy darabtól is.

Mennyiért? Egy áfamentesen 135 forintos normál levelet 172 forintos áfás áron küldik el neked. (Árlista)

Ebben benne van a postai költség, a levélpapír, a nyomtatás, a boríték és a postára adás is.

Ki sem kell mozdulnod otthonról, nem kell otthon nyomtatót tartanod, nem kell postára rohangálnod, már egy levelet is fel tudsz így adni. Ha céged van, nincs munkaerő-költséged sem, nem kell a titkárnőt a postára küldeni.

Minden levélre alkalmas, amit nem kell saját kezűleg aláírnod, elég a nyomtatott aláírás is. Lehet kérni színes nyomtatást is, az csak 196 Ft tokkal-vonóval.

Nekem nagyon tetszik, nem csak olcsóbb, mint a nyomtatás és a borítékolás, de gondod sincs vele.

Previous Post
Mentsenek meg

Hozzászólások:

Komment szekció frissítés alatt!

Kedves Kommentelők!
Éppen egy új kommentmotorra állunk át, azonban a Kiszámoló blog régi kommentjei mind elérhetők, és az elmúlt 1 év Disqus hozzászólásait hamarosan, a következő napokban importáljuk az új rendszerbe. Ha van fontos észrevételed, kérjük, oszd meg velünk! Köszönjük a türelmeteket és megértéseteket.
49 hozzászólás
Legrégebbi
Legújabb Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

Kérdés, hogy egy csak nyomtatandó levelet minek postán küldeni és miért nem eleve elektronikusan küldik teljesen. A papír dokumentumokkal való szórakozást el kellene már mindenkinek felejteni. (A papír aláírás nevű teljes humbug helyett is van már ingyenes e-személyi mindenkinek.)

A .pdf-ükben ez áll: "A nettó árak a 27% ÁFÁ-t tartalmazzák". Szűz örömlányok.

Ingyen sajt csak az egérfogón van.

Izééé... jól látom, hogy ez alapvetően cégeknek és nagy tételben nyújtott szolgáltatás?
Tehát ha az a nyomorult bank, vagy biztosító csak postán beküldött űrlapot fogad el, akkor nem vagyok ezzel beljebb?

Egyrészt egyetértek Péterrel, miért is kell egy emailt kinyomtatni, és postán elküldeni? Mi az a felhasználás, amihez mindenképpen papíron kell, de aláírás nem szükséges?

Másrészt viszont (rátok bízom, hogy ítéljétek meg hogy én vagyok túl bizalmatlan, vagy a szolgáltatást használók túl naívak) nem vagyok biztos benne, hogy a magán vagy akár a céges hivatalos leveleimet egy harmadik félre akarnám bízni. Létezik még magán titok/hivatali titok a világon. Annak meg pláne nem örülnék, az (üzleti) partner a megkérdezésem nélkül járna el így.

Kinyomtatott levelet küldhetsz pl egy gyugdijasnak, aki már nem fog azért elektronikus eszközt venni, hogy interneten megkaphasson egy levelet.
Más kérdés, hogy céges és egyéb bizalmas tartalmat én sem bíznék rá így senkire...

@papir-peter ott a pont...

Ami ilyen nyomtatható levél, azt nekem többnyire sikerül eleve PDF-ben elküldeni, bankhoz, brókerhez is (igaz, külföldivel leveleztem így, de ott zéró probléma 🙂 és biztosítóhoz is (utóbbival itthon).

De minden ilyen szolgáltatást üdvözlök...

Esetleg kombinálhatnák elektronikus aláírással - te beregisztrálsz náluk, hogy elektronikus aláírással küldj nekik bármit, ami bizonyító erővel bír, ők pedig papírra konvertálják ezt. Pl. úgy, hogy adsz nekik meghatalmazást egyszer, és ők valódi alírást / 2 tanúval stb. tudnak a nevedben adni a te elektronikus aláírásod alapján oda is, ahol csak a papír megy még.
Na ennek lenne értelme.

Bár pl. a webes biztosításközvetítők is tudnak ilyet...

Az az igazi, amikor egy papiralapu kerelemben valami nem jo, kijavitod, kerdezed, hogy eleg-e csak a javitott reszt beadni ujra, hiszen jellemzoen szuletesi kivonat stb ritkan valtozik es persze mindent ujra be kell adni.
Ahogy a klasszikusban: ... de Biztos Ur, Onoknel vannak a papirjaim. 🙂

Még egy eszköz arra, hogy növeljük az ökológia lábnyomunkat, gratulálok!

A e-személyivel még nem lehet "ingyen" elektronikusan hitelesíteni, mert kell hozzá egy fizikai eszköz, ami le tudja olvasni, ráadásul ezt még rögzíteni is kell az irományon elektronikusan, ami meg egy szoftver, ami szintén ritkán van ingyen.
A magyar állam viszont régóta kínál egyedi elektronikus hitelesítő szolgáltatást az ügyfélkapuval rendelkezők részére - plusz költség nélkül.
Az új oldalra magyarorszag.hu/szuf_avdh_feltoltes kell feltölteni a a dokumentumot (pdf formátum 20 MB-ig) majd néhány másodperc után letölteni a személyes ügyfélkapunk által elektronikusan hitelesített verziót.

Németországban ez még jobban működik. Az állami postának van egy ilyen szolgáltatása. Ugyanannyiba kerül mint a rendes levél feladása (talán több oldalnal, van pár cent felár...). Az egész úgy néz ki, mintha lenne egy plusz nyomtató telepitva a gépre. Ha azt választod ki, akkor azt feltölti valami rendszerbe és kész. Online felület ellenőrizni tudod, illetve feltöltheted az egyenleged.

@kb
Ott a pont!
Nem is értem ezt az országot! Ill. saját magunkat, miért nem ezt követeljük!
Amikor egyre több szolgáltatást illesztettek az általános nyomtatványkitöltőhöz, kezdtem örülni. Nem csak az adóbevallás mehetett rajta ügyfélkapu alapon, hanem sok állami ügy, szolgáltatás, aztán az önkormányzati adóügyek, bejelentések, a posta is befogadott nyomtatványokat. Aztán ez is elbukott a mindenki a saját kutyája kölykét akarja etetni mentalitáson.
Mennyire egyszerűbb lenne az ügyfélkapun beküldeni egy levelet a postának, és máris kész a hivatalos irat azonosítással, teljeskörő joghatállyal.
Ezzel szemben most minden piszlicsáré ügyhöz külön regisztrálni kell valami rendszerbe államnál, önkormányzatnál, szolgáltatónál, és ott cuppognak könyékig az adatokban.
A gyerekem iskolai étkeztetéséhez is külön regisztrálni kellett egy külsős szolgáltatóhoz...

Feleségem (is) bankszámlát váltott. Lejelentettük elektronikusan a MÁK felé, természetesen a válasz határozat ajánlott levélben jött...
Persze a régi számlaszámra utalták az aktuális családit! 🙂

KB:
Megsúgom, ilyen-olyan módon, de itt is a zàllami posta csinàlja... De pszt, belsős info 😉

@greta
Mert néhány papír aztán hatalmas hatással van az ökológia lábnyomodra.

Én már évek óta csak azt adom postára, amit muszáj eredetiben aláírva küldeni, minden másra ott az e-mail.

Na de amit nem kell aláírni, azt miért küldeném postán? Ennyivel a címzett is kinyomtathatja magának, ha papíron akarja nézegetni.

Nagyon király, köszi. 🙂 Régóta szeretnék leveleket írni mindenféle ünnepre barátoknak, rokonoknak, ez meg fogja oldani ezt a kérdést. 😀 Levelet mindenki szeret kapni, lehet hogy magamnak is küldök.

Egy vicces példa Grétinek: a UK-ban nincs se lakcímnyilvántartás, se személyi igazolvány. Nyilván ma minden hivatalos iratot, közüzemi számlát elektronikusan kapsz, ha így igényled. Ez remek is. Csak képzeljétek el, mi történik, ha igazolnod kell magadat fényképes ID-val + a lakcímedet is. Nyomtatva nem jó a számla, küldje el a szolgáltató postán a címedre - ugyanazt!
Annyi szerencse van, hogy van magyar személyi és útlevél, illetve a jogsi is jó ID-nak, amire itt rárakják a lakcímet is. Csak ezt nem mindenhol fogadják el lakcímigazolásnak, ha több, mint 3 hónapos a kiállítási dátuma! Ha valami extra hivatalos hely kéri, pl. vizsgaközpont, nem jó erre a sima bankszámlakivonat se (online bankból kiállítva PDF-ben), hanem menj be a bankba, ott kinyomtatják neked a számlaelőzményeket (tehát nem is a hivatalos kivonatot), rányomnak egy pecsétet-dátumbélyegzőt és az már jó lakcímigazolásra.

Mi használjuk a munkahelyemen ezt a szolgáltatást már elég rég óta. Rengeteget segített nekünk, mert azokat a leveleket, amiket nem tudtunk e-mailen elküldeni legalább nem kellett tovább nekünk borítékolni meg címezgetni. Most hogy otthonról kell dolgozzunk, az egész ügyfélszolgálatunk tapsol az örömtől, hogy senkinek sem kell a postára elmenni.
Lehet, hogy ez magánszemélyeknek nem jó, de hogy nekünk cégnek segített, az biztos.

Sziasztok!
Tudja valaki lehet-e az ügyfélkapun az önkormányzati, gyorshajtási, stb egyéb hivatali leveleket is megkapni?
Imádnám ha nem kellene postára menni a sok hülye ajánlott levél miatt (mint súlyadó, gyorshajtás,stb)
Különösen Budaörsi önkori érdekelne 🙂
Adó, meg pár más dolog már ott intéződik, de sok egyéb hivatal is van

Mi történt a magyar posta elektronikus levél fogadásával?
Mért szűnt meg beta teszt után?

Szerintem az ötlet nagyon jó. Persze jobb lenne elektronikusan, de ha valaki tőlem mindenképpen papír levelet vár akkor legalább nekem nem kell a papírral vacakolni.

Sajnos a megvalósítás kevésbbé jó. Próbálkoztam vele, letöltöttem az oldalukról a sablont abba írtam bele a címeket és a levél tartalmát, majd küldéskor azt mondta nem megfelelő a formátum nem talál címzést rajta.
Egy egy oldalas levél árára pedig 17 EZER forintot írt ki. Az ügyfélszolgálat szerint azért nem jól számolta az árat mert angol nyelvű windows használok ahol a tizedesjegy jele más... Szóval működhetne könnyebben.

Kérdés, hogy egy csak nyomtatandó levelet minek postán küldeni és miért nem eleve elektronikusan küldik teljesen. A papír dokumentumokkal való szórakozást el kellene már mindenkinek felejteni. (A papír aláírás nevű teljes humbug helyett is van már ingyenes e-személyi mindenkinek.)

Papír Péter, ez is jó kérdés, még néhány évtized és nem lesz nyomtatott levél. De most még van.

Izééé... jól látom, hogy ez alapvetően cégeknek és nagy tételben nyújtott szolgáltatás?
Tehát ha az a nyomorult bank, vagy biztosító csak postán beküldött űrlapot fogad el, akkor nem vagyok ezzel beljebb?

Pampalini, egy darabot is lehet küldeni. Az eredeti aláírás hiánya lehet gond.

A Kiszámoló egyesület elfogadja az így küldött leveleket, ha aláírással együtt van beszkennelve. 🙂

Egyrészt egyetértek Péterrel, miért is kell egy emailt kinyomtatni, és postán elküldeni? Mi az a felhasználás, amihez mindenképpen papíron kell, de aláírás nem szükséges?

Másrészt viszont (rátok bízom, hogy ítéljétek meg hogy én vagyok túl bizalmatlan, vagy a szolgáltatást használók túl naívak) nem vagyok biztos benne, hogy a magán vagy akár a céges hivatalos leveleimet egy harmadik félre akarnám bízni. Létezik még magán titok/hivatali titok a világon. Annak meg pláne nem örülnék, az (üzleti) partner a megkérdezésem nélkül járna el így.

A .pdf-ükben ez áll: "A nettó árak a 27% ÁFÁ-t tartalmazzák". Szűz örömlányok.

Ingyen sajt csak az egérfogón van.

@papir-peter ott a pont...

Ami ilyen nyomtatható levél, azt nekem többnyire sikerül eleve PDF-ben elküldeni, bankhoz, brókerhez is (igaz, külföldivel leveleztem így, de ott zéró probléma 🙂 és biztosítóhoz is (utóbbival itthon).

De minden ilyen szolgáltatást üdvözlök...

Esetleg kombinálhatnák elektronikus aláírással - te beregisztrálsz náluk, hogy elektronikus aláírással küldj nekik bármit, ami bizonyító erővel bír, ők pedig papírra konvertálják ezt. Pl. úgy, hogy adsz nekik meghatalmazást egyszer, és ők valódi alírást / 2 tanúval stb. tudnak a nevedben adni a te elektronikus aláírásod alapján oda is, ahol csak a papír megy még.
Na ennek lenne értelme.

Bár pl. a webes biztosításközvetítők is tudnak ilyet...

Kinyomtatott levelet küldhetsz pl egy gyugdijasnak, aki már nem fog azért elektronikus eszközt venni, hogy interneten megkaphasson egy levelet.
Más kérdés, hogy céges és egyéb bizalmas tartalmat én sem bíznék rá így senkire...

Még egy eszköz arra, hogy növeljük az ökológia lábnyomunkat, gratulálok!

Az az igazi, amikor egy papiralapu kerelemben valami nem jo, kijavitod, kerdezed, hogy eleg-e csak a javitott reszt beadni ujra, hiszen jellemzoen szuletesi kivonat stb ritkan valtozik es persze mindent ujra be kell adni.
Ahogy a klasszikusban: ... de Biztos Ur, Onoknel vannak a papirjaim. 🙂

Németországban ez még jobban működik. Az állami postának van egy ilyen szolgáltatása. Ugyanannyiba kerül mint a rendes levél feladása (talán több oldalnal, van pár cent felár...). Az egész úgy néz ki, mintha lenne egy plusz nyomtató telepitva a gépre. Ha azt választod ki, akkor azt feltölti valami rendszerbe és kész. Online felület ellenőrizni tudod, illetve feltöltheted az egyenleged.

Feleségem (is) bankszámlát váltott. Lejelentettük elektronikusan a MÁK felé, természetesen a válasz határozat ajánlott levélben jött...
Persze a régi számlaszámra utalták az aktuális családit! 🙂

KB:
Megsúgom, ilyen-olyan módon, de itt is a zàllami posta csinàlja... De pszt, belsős info 😉

Na de amit nem kell aláírni, azt miért küldeném postán? Ennyivel a címzett is kinyomtathatja magának, ha papíron akarja nézegetni.

Nagyon király, köszi. 🙂 Régóta szeretnék leveleket írni mindenféle ünnepre barátoknak, rokonoknak, ez meg fogja oldani ezt a kérdést. 😀 Levelet mindenki szeret kapni, lehet hogy magamnak is küldök.

Én már évek óta csak azt adom postára, amit muszáj eredetiben aláírva küldeni, minden másra ott az e-mail.

@greta
Mert néhány papír aztán hatalmas hatással van az ökológia lábnyomodra.

Szerintem az ötlet nagyon jó. Persze jobb lenne elektronikusan, de ha valaki tőlem mindenképpen papír levelet vár akkor legalább nekem nem kell a papírral vacakolni.

Sajnos a megvalósítás kevésbbé jó. Próbálkoztam vele, letöltöttem az oldalukról a sablont abba írtam bele a címeket és a levél tartalmát, majd küldéskor azt mondta nem megfelelő a formátum nem talál címzést rajta.
Egy egy oldalas levél árára pedig 17 EZER forintot írt ki. Az ügyfélszolgálat szerint azért nem jól számolta az árat mert angol nyelvű windows használok ahol a tizedesjegy jele más... Szóval működhetne könnyebben.

A e-személyivel még nem lehet "ingyen" elektronikusan hitelesíteni, mert kell hozzá egy fizikai eszköz, ami le tudja olvasni, ráadásul ezt még rögzíteni is kell az irományon elektronikusan, ami meg egy szoftver, ami szintén ritkán van ingyen.
A magyar állam viszont régóta kínál egyedi elektronikus hitelesítő szolgáltatást az ügyfélkapuval rendelkezők részére - plusz költség nélkül.
Az új oldalra magyarorszag.hu/szuf_avdh_feltoltes kell feltölteni a a dokumentumot (pdf formátum 20 MB-ig) majd néhány másodperc után letölteni a személyes ügyfélkapunk által elektronikusan hitelesített verziót.

@kb
Ott a pont!
Nem is értem ezt az országot! Ill. saját magunkat, miért nem ezt követeljük!
Amikor egyre több szolgáltatást illesztettek az általános nyomtatványkitöltőhöz, kezdtem örülni. Nem csak az adóbevallás mehetett rajta ügyfélkapu alapon, hanem sok állami ügy, szolgáltatás, aztán az önkormányzati adóügyek, bejelentések, a posta is befogadott nyomtatványokat. Aztán ez is elbukott a mindenki a saját kutyája kölykét akarja etetni mentalitáson.
Mennyire egyszerűbb lenne az ügyfélkapun beküldeni egy levelet a postának, és máris kész a hivatalos irat azonosítással, teljeskörő joghatállyal.
Ezzel szemben most minden piszlicsáré ügyhöz külön regisztrálni kell valami rendszerbe államnál, önkormányzatnál, szolgáltatónál, és ott cuppognak könyékig az adatokban.
A gyerekem iskolai étkeztetéséhez is külön regisztrálni kellett egy külsős szolgáltatóhoz...

Mi használjuk a munkahelyemen ezt a szolgáltatást már elég rég óta. Rengeteget segített nekünk, mert azokat a leveleket, amiket nem tudtunk e-mailen elküldeni legalább nem kellett tovább nekünk borítékolni meg címezgetni. Most hogy otthonról kell dolgozzunk, az egész ügyfélszolgálatunk tapsol az örömtől, hogy senkinek sem kell a postára elmenni.
Lehet, hogy ez magánszemélyeknek nem jó, de hogy nekünk cégnek segített, az biztos.

Sziasztok!
Tudja valaki lehet-e az ügyfélkapun az önkormányzati, gyorshajtási, stb egyéb hivatali leveleket is megkapni?
Imádnám ha nem kellene postára menni a sok hülye ajánlott levél miatt (mint súlyadó, gyorshajtás,stb)
Különösen Budaörsi önkori érdekelne 🙂
Adó, meg pár más dolog már ott intéződik, de sok egyéb hivatal is van

Mi történt a magyar posta elektronikus levél fogadásával?
Mért szűnt meg beta teszt után?

Egy vicces példa Grétinek: a UK-ban nincs se lakcímnyilvántartás, se személyi igazolvány. Nyilván ma minden hivatalos iratot, közüzemi számlát elektronikusan kapsz, ha így igényled. Ez remek is. Csak képzeljétek el, mi történik, ha igazolnod kell magadat fényképes ID-val + a lakcímedet is. Nyomtatva nem jó a számla, küldje el a szolgáltató postán a címedre - ugyanazt!
Annyi szerencse van, hogy van magyar személyi és útlevél, illetve a jogsi is jó ID-nak, amire itt rárakják a lakcímet is. Csak ezt nem mindenhol fogadják el lakcímigazolásnak, ha több, mint 3 hónapos a kiállítási dátuma! Ha valami extra hivatalos hely kéri, pl. vizsgaközpont, nem jó erre a sima bankszámlakivonat se (online bankból kiállítva PDF-ben), hanem menj be a bankba, ott kinyomtatják neked a számlaelőzményeket (tehát nem is a hivatalos kivonatot), rányomnak egy pecsétet-dátumbélyegzőt és az már jó lakcímigazolásra.

Cikkgyűjtemény
Új vagy az oldalon? A gombra kattintva találod az eddigi fontosabb cikkek gyűjteményét téma szerint.
Megnézem!
Keresés
Kövess minket
facebook
youtube
Hirdetés
Támogatás
Ha szeretnéd, van lehetőséged anyagilag is támogatni a munkánkat.

Átutalással a Raiffeisen Bank 12020407-01558219-00100002 számlaszámra a Kiszámoló Egyesület részére. A közlemény "Támogatás" (fontos!)
Bankkártyás támogatási lehetőség hamarosan. Köszönjük, ha érdemesnek tartasz bennünket a támogatásra.
Archívum

Archívum

crossmenu
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram