Asszisztencia biztosítás
Egy olvasó ajánlotta az MVM asszisztencia biztosítását, ami elég jónak tűnik.
Az alap biztosításban havi 390 forintért ingyenes duguláselhárítás, zárszerelés, villanyszerelés, gázszerelés van, alkalmanként maximum 40 ezer forintért. Fontos, hogy csak kárelhárítás miatt: végleg eldugult lefolyó, szikrázó vezeték, nem jutsz be a lakásajtón a tönkrement zár miatt, megrepedt gázcső, stb.
Az ígéret szerint négy órán belül küldik a szakit.
Ami izgalmasabb, azok a nagyobb csomagok, havi 1.590, illetve 1.790 forintért.
Ebben benne van egy évi egyszeri kazánkarbantartás, amiért mostanában szó nélkül elkérnek 35 ezret errefelé. (A drágább csomag évi szűk 22 ezer forintja sem kerül ennyibe és egyéb biztosítás is van benne.)
A drágább csomagban pedig még 300 ezer forintos kazánjavítás is benne van. Ezt akkor érdemes kérned, ha már nem garanciális a kazánod, de még nem múlt el 15 éves.
Nekem szimpatikus, ha téged érdekel, nézd meg a részleteket a fenti linken.
Amit nem tudok, hogy ezt az éves karbantartást elfogadják-e garanciális készülék esetén kötelező éves karbantartásnak? Ha igen, akkor máris megkötöm, mert arra adták a 35 ezer forintos árat.
Ha ezt megkötöd, akkor havi 990 forintért megkötheted a kiterjesztett garancia biztosítást is. Ez is jónak tűnik, de fontos, hogy elolvasd a feltételeket: szórakoztató elektronikai terméknél például idehaza újonnan vásárolt, maximum 72 hónapos termékre vonatkozik, 20 és 500 ezer forint közötti vételár és a többi.
Azonban minden vacak benne van: hajsütő, elektromos fogkefe, telefon, konyhai elszívó, mosógép, szárítógép, hűtőgép és minden más. (Van néhány érthetetlen kivétel, például a laptopra vonatkozik, az asztali gépre nem, projektor igen, Xbox nem. Olvasd át a listát, mielőtt megkötnéd.)
Az idéntől kettő vagy három évre emelt kötelező bolti garancia miatt a kicsit is drágább mobiltelefonok kétéves garanciája értelmét vesztette a biztosításban, hátha azt majd korrigálják.
Ha van tapasztalatod a biztosítással, főleg a kártérítéssel vagy asszisztenciával kapcsolatban, oszd meg velünk a hozzászólásokban.
A másik, hogyha nem jönnek 5000 Ft csak a kötbér, tehát a kérdés, hogy azért jönnek mindig, vagy inkább bevállalják az 5000 Ft kötbért, és nem csinálják meg a 20000 Ft-os karbantartást. Én is a karbantartás miatt gondolkoztam rajta, ha most megkötöm, még októberbe beleférne, mert csak október végéig csinálják, ha jól emélkszek. Ez teljes takarítás lehet, ahogy kell?
Érdekes, ha olyan népszerű, ahogy állítják az mvm-nél, miért nem lehet egy értékelést se találni róla sehol. Vagy csak én nem találtam?(Saját domainon lévő nem számít.)
Én a Generali Biztosítónál dolgozom biztosítási tanácsadóként, és mivel a Generali Biztosító leányvállalata a Europ Assistance (EA), ezért velük kapcsolatosan tudok véleményt osztani. Mind ügyfél, mind pedig tanácsadói oldalról.
Ami a legfontosabb, s én ebben tudok véleményt alkotni, az az ügyfelek magas szintű elégedettsége az asszisztencia szolgáltatásokkal. Leginkább a vészelhárítást használják az ügyfeleim a fent említett példák mentén, de mivel az utasbiztosításunk szolgáltatásszervezője is a EA, ezért akár egy külföldi autó lerobbanásnál, akár egy külföldön történt baleset / betegség kapcsán rendkívül elégedett ügyfélélményekről tudok beszámolni.
Én bátorítok mindenkit, hogy érdemes akár közvetlenül, akár így az MVM-en keresztül rendelkezni asszisztencia szolgáltatással.
Mire intézkedni képes ügyitézőhöz jutottam az 2 nap volt, pedig ígértek visszahívást, meg, bejegyezték, hogy sürgős. Amikor ezt meguntam akkor addig hívtam amig már intézkedni képes ügyintézőhöz jutottam. Onnantól kezdve viszont teljesen flottul ment minden. Igyekezett pontosítani a problémát, kérdezte, mikor lenne alkalmas a javítás, a szerelő még hamarabb is tudott jönni, fél óra alatt el is hárította a hibát. Fizetni pluszban nem kellett, a munkalapot kellett aláírni, abból hagyott is egy példányt. Úgy tűnik, nem nagyon megy a cech a biztosítási határ fölé. (folyt.köv.)
“Otthon SOS Gázőrzők, Gázőrzők Plusz biztosítások esetén amennyiben a kockázatviselés kezdő időpontja április 1. napját követő időpont, a karbantartási szolgáltatás csak a kockázatviselés kezdő időpontjának első évfordulójától, a karbantartási szolgáltatási időszakban vehető igénybe. (Karbantartási szolgáltatási időszak: minden év május 1 – október 31. között.)“
Duguláselhárításra pedig eddig 2*szer lett használva, akkor könnyebb volt a kezdeti kapcsolatfelvétel, a hibaelhárítás akkor is flottul ment. Akkoriban 30 ezer volt az ilyen típusú plafonja. Az neked, mint igénybevevőnek nem derül ki, hogy mennyit számláz ilyenkor a szaki a biztosítónak.
De a duguláselhárítóval annyira elégedett voltam, hogy tavaly a karantén idején közvetlenül hívtam /az még megelőzés volt a teljes dugulás előtt, konstrukcióhibás a mosogató lejtése, kb 1,5 évente muszáj kipucoltatni/, akkor 17 ezret fizettem érte.
Szóval szerintem megéri a jelenlegi szakit találni apróbb feladatokra nehéz időben. A nagyobb csomagon gondolkodom, ott kb határeset most nekem, de ha a gázkazán az én kockázatom lenne, akkor upgradelnék rá.
Én két éve elégedett vagyok, de szerencsére még csak ezt használtuk a szolgáltatások közül. A havi díjat a gázszámlával együtt küldik.
(Akinek esetleg van MKB Energia hitelkártyája vissza is jön a havidij fele)
A lakásnál 2x volt dugulás – a kiadott lakásban tömhették tele valamivel a WC-t az albérlők – és 1x elfúrtam egy elektromos vezetéket. Relatíve gyorsan jöttek és csináltál. Az autos asszisztenciánál is 2x kellett őket hívnom, ott is ott voltak az igért 60 percen belül.
Az MVM-nek van Eu biztosítása is. Hónapokkal ezelőtt valamelyik tárgyban íródó bejegyzéshez betettem. 🙂 De most akkor megint. mvmbiztositas.hu/egeszsegbiztositas
Egyébként a CIB-nek pár éve volt még kiterjesztett biztosítása 20 ezer (?) forint feletti elektromos készülékekre, de azt kivezették már sajnos.
Pont ma délelőtt fizettem 36 ezret a gázkazán karbantartásért. Igaz tényleg alapos volt a szaki és rendesen szétszedett, kitisztított mindent. Budapest belváros, lehet itt vastagabban is fog a ceruza.
35 km sugarú körben van egy fix kiszállási díj, ha ez helyben, vagy 30km-re van akkor is annyi, 70km felett van Ft/km térítés, van sűrgősségi és hétvégi “pótlék”. Többnyire égett kötések, túlterhelt belső hálózatokkal találkozom, zárlatos dugalj, lámpa stb. (Bojler, mosógép javítás nem a szerződés része, csak maga a hálózat és annak részei) Ilyenkor az anyagot is bele kell kalkulálni a szerelési árba ami szintén fix, 32eFt. Voltam Siófokról Móron javítani, km pénzzel sem volt nagy buli…. 1 óra az út oda. 🙂 Nem kötelező menni, ha nem tudod vállalni keresnek más szerződött partnert. De így eljutok olyan helyekre ahova amúgy sosem. Kalandnak sem utolsó. Többnyire elégedettek az ügyfelek, van amikor direkt engem kérnek a diszpécsernél. Kell ettől jobb reklám?
Ez egy Generali leányvállalat szerintem….
ellenben az egy értelmes kérdés, hogy hány olyan karbantartási munka van, amit nem _föltétlenül_ éri meg ú.n. “szakemberre” bízni. sajnos a klíma és gázkazán “ellenőrzés” nagyon sok “mesternél” egy tíz perces “ránézek, pöszmörgök egy kicsit, oszt viszlát”, több tízezer forintért, míg aki egy kicsit is ért a dolgokhoz, legalább a sokszázezres készülékeinek az üzembiztonságát meg tudja valósítani évi 1-2 óra ráfordítással, ami sokszor arra elmegy, hogy valami “mestert” keres az ember. nyilván, akinek van bevált, tisztes szakija, az aranyat ér, meg kell tartani, de ez szerencse is
Ma hívtak és ajánlották a csomagot (autó + valami otthon) 1490-ért.
Az új autónk most volt 2 éves szervizben, ahol kuplung munkahenger hibát állapítottak meg (gariba cserélik, bőven 100k+-s mutatványl lenne)
A fb csoportból tudom, hogy ez a kuplung dolog sajnos típushiba, és jártak úgy páran, hogy akkor most váltok egyet és kb az volt az utolsó 🙂
Azon törpölök, hogy a belföldi kocsis biztosítás már csak ezért az opcióért – eltrélereznek mondjuk valahonnan az autópályáról 1h-n belül – megérné a havi ezer Ft-t.
Van esetleg valakinek tapasztalata ezzel a tréleres dologgal? tényleg ott vannak 1h-n belül?
Kösz T