Cashmap újra

2022-01-18
Oszd meg ismerőseiddel a cikket: 

Írtam nemrég a Cashmap oldalról és az oldal gazdái is felfigyeltek a cikkre. Mivel jó lehet a kezdeményezés, megkértem őket, írják le, hogy mit kell tudni az oldalról. Következzen az ő írásuk.

Cashmap árösszehasonlító oldal

Kardos Tamás vagyok a cashmap.hu alapítója. Jelent meg egy cikk a Kiszámolón a cashmap.hu-ról, ami valljuk meg nem festett jó képet az oldalról, de semmilyen elfogultsággal nem vádolható a szerző 😊

A cikkben leírt hiba abból eredt, hogy az akciókat egyik nap nem frissítettük, mert annyira visszaesett a számuk, a heti átlagos 8.000 akcióról 4.600 darabra, hogy ezt ellenőriznünk kellett előbb, hogy ne-e valami hiba. Ez 1 napot vett igénybe, tényleg ennyire visszaesett az akciók száma. Az 1 napos kimaradásért elnézést kérünk, az akciók fenn vannak.

Csernok Miklós kérdezett utána kommentben, hogy mi ez, amit csinálunk, illetve az olvasóktól is jött egy csomó pozitív komment. Erre szeretnénk most reagálni. Köszönjük a lehetőséget.

Cashmap.hu, a bevásárlás asszisztens

Amikor elindultunk a cashmap.hu-val, akkor még nem gondoltuk, hogy ilyen magas infláció lesz 2021 év végéig, szimplán csak egy asszisztenst akartunk létrehozni, ami segít olcsóbban és gyorsabban vásárolni úgy, hogy figyelembe vesz minden költségcsökkentési lehetőséget: normál akciót, kuponokat, hűségkártyás akciót, többdarabos akciót és az áruházak eltérő árait.

Jelenleg 11 áruház választékát és akcióit kezeljük: Aldi, Auchan, Cba Príma, dm, EcoFamily, Lidl, Penny, Reál Alfa, Rossmann, Spar, Tesco.

Ezen belül jelenleg 5 termékkategória: Baba-Mama, Élelmiszer, Háztartás, Háziállat, Szépségápolás kategóriák jelennek meg a cashmap.hu-n. Mind jelenlévő üzletek, mind a kategóriák száma bővülni fog 2022-ben.

Végigolvastam a korábbi Kiszámolós cikkhez tartozó kommenteket. Az olvasók már több olyan lehetőséget leírtak a fejlesztésre, amelyekkel már foglalkozunk vagy tervezzük.

Mi a célunk?
- időt spórolni a felhasználóknak azzal, hogy nem kell reklámújságokat böngésznie, mi hol akciós,

- pénzt spórolni azzal, hogy amit szeretne venni, azt biztosan az épp elérhető legjobb áron veszi meg,

- 1 perc alatt meg tudja a felhasználónk az automatikus Kalkulátorral, hogy amit vásárolni akar, hol a legolcsóbb, hány boltba és melyekbe érdemes elmenni (közben további 20% megtakarítható, ha alternatív terméket vásárol, hisz pl. a téliszalámi példája jól mutatja, hogy ugyanazt a terméket 20-30% olcsóbban meg lehet venni sajátmárkásként, de ha nem is ugyanaz, akkor is vannak jó minőségű olcsóbb alternatívák)

- időt még úgy is tud spórolni, hogy megnézi, hogy ha 1 boltban vesz meg mindent mennyibe kerül vs. ha mondjuk 3-4 boltban tenné ezt meg. Lehet pár száz forint miatt nem éri meg elmenni több boltba.

Hogyan működik?

[  ] gombot és máris a kedvenc termékeid listára kerül a termék. Ezekről a termékekről akcióértesítő megy e-mailben jelenleg, ha aktuális.

[  ] ikon megnyomásával a Kalkulátorba tehetsz bármennyi terméket. (persze a Kalkulátorba egyből is tehető termék, nem szükséges a Kedvencek közé tenni)

Ha már írhatok róla, azt érdemes tudni, hogy ekkor a program kiszámolja az összes lehetséges Bolt és Terméklista bontás kombinációt, ami pl. 10 terméknél, 11 üzletből 5-re szűkítésnél már milliós lehetőségszám. De ebből a felhasználó nem érez semmit, a kalkuláció 1 mp-en belül megtörténik.

Mi az üzleti modell?

Mennyit lehet spórolni?

Mondhatnám azt, hogy simán 30%-ot takarítunk meg minden megversenyeztetett bevásárláson és mindenki regelne! De ez így nem lenne igaz.

A megtakarítás mértéke a felhasználón múlik:

  • hajlandó-e azokba a boltokba elmenni, ahol a legolcsóbb a termék?
  • rugalmas-e olcsóbb alternatív termékek kipróbálására?

Ha igen a válasz, akkor éves szinten tényleg több százezer forintban mérhető megtakarítás érhető el, a korábbi 12 hónaphoz képest, egy átlagos vásárló számára. A nagy pénzspórolási lehetőség az akciókban és a sajátmárkás termékekben van.

Aki eddig is a legalacsonyabb áron vásárolt, és rugalmas volt más termékek felé, annak pedig időt takarítunk meg.

4 évig voltam céges megtakarítási programok vezetője. A csapat, amivel együtt dolgoztam, jelentős sikereket ért el. A matek, az matek a céges dolgokban és a háztartásunkban is.

Mivel spóroltunk a cégnél?

  • beszerzési ár alkuval, termék csere nélkül,
  • alternatív, olcsóbb, de megfelelő minőségű termékek használata,
  • technológiai fejlesztés, ami olcsóbban és egyszerűbben kiváltott pl. egyes géprészeket, vagy oldott meg a korábbinál egyszerűbben pl. egy csomagolási feladatot,
  • LEAN szervezés és design, ami jelentette a japános szervezési és minőségirányítási elvek alkalmazását, a húzó termelést és logisztikát, de sokszor használtuk a sima, magyar JPÉ (józan paraszti ész) módszert is 😊

Ezek közül az első 2 pontot tudja a cashmap.hu is, a maga asszociációjában. Most az utolsó kettőn dolgozunk.

Milyen fejlesztések futnak?

  • még több bolt felvitele, kisebb boltok is jelentkezhetnek
  • >minden termékre elérni, hogy többen is értékeljék
  • saját közösség létrehozása, ami a bevásárlási élmény javítására és a költségek csökkentésére irányul: ezek áruházra vagy terméktípusra és ezekre vonatkozó kedvezményekre specializálódott csoportok lesznek
  • applikáció: ezzel szeretnénk egy célszerszámot létrehozni, ami valós segítséget ad - akár vásárlás közben is-, a kezünkbe, szó szerint
  • termékkeresés egyszerűsítése: most egy egyszerű keresővel dolgozik az oldal, okosítani fogjuk, hogy egyszerűbben és gyorsabban találjuk meg a termékeket.
  • gyors bevásárlólista létrehozása, a működésben minél több automatizálás létrehozása, felhasználói viselkedés elemzésének figyelembevételével, hogy a „Hol és it vásároljak most a legolcsóbban?” kérdésre a felhasználó a legyorsabban választ kapjon

Tervben van / lehetőség:

  • helyzetalapú bolt ajánlás: itt már a kisebb, helyi boltok árait is figyelembe venné,
  • törzsvásárlói kártyák integrációja,
  • cashback kártya integráció.

11 évig dolgoztam pénzügyi kontrollerként, majd pénzügyi / termelési vezetőként. A tapasztalatom az, hogy sokan nem értékelik az építő jellegű kritikát, megsértődnek. Pedig én, a tényleg építő jellegű kritikában azt látom, hogy valaki helyettem gondolkozott, ami pedig magas értékkel bírhat. Szóval várunk minden visszajelzést, amivel az oldalunk előre haladhat azáltal, hogy a felhasználók bevásárlásait optimalizáljuk.

Baráti üdvözlettel,

Kardos Tamás

cashmap.hu

Hozzászólások:

Komment szekció frissítés alatt!

Kedves Kommentelők!
Éppen egy új kommentmotorra állunk át, azonban a Kiszámoló blog régi kommentjei mind elérhetők, és az elmúlt 1 év Disqus hozzászólásait hamarosan, a következő napokban importáljuk az új rendszerbe. Ha van fontos észrevételed, kérjük, oszd meg velünk! Köszönjük a türelmeteket és megértéseteket.
66 hozzászólás
Legrégebbi
Legújabb Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

A "Mi az üzleti modell?" résznél direkt nincs semmi? Érdekes lenne...

Mi az üzleti modell?

szerintem kb ez a részleg érdekli a legtöbbeket, erre pont kimarad 🙂

2022-ben weboldal van, de mobil app nincs? Ez ma már kb. pont fordítva szokott lenni. De az elég nagy fail hogy nincs mobil app.

Köszi az útmutatót!

Nekem az a cikk/levél eléggé összecsapottnak tűnt, olyan mintha át sem olvasta volna figyelmesen a szerző (vagy olyan reál beállítottságú, mint én, és nem tud jól fogalmazni). Megkértem volna egy kollégát, magyar tanárt vagy lektort, hogy olvassa át a levelemet legalább az alapvető hibákat kigyomlálni, ami még nekem is égeti a szemem. Például: [ ] gombok (ige elmaradt), tőmondatokban fogalmazás stb.
A honlapról: maga a nyitólap nekem zavaró, túl nagy, és a közvéleménykutatásról írtaknál is úgy érzem, mintha egy általános iskolás fogalmazásdolgozat lenne. Jó lenne legalább egy magyar tanárt vagy humán kollégát vagy akárkit megkérdezni. Utána már tetszetős lenne a weboldal, de regisztráció nélkül szétnézni sem lehet, szerintem ez öngól. Én biztos nem fogok regisztrálni, még eldobhatós email-el sem.
Az ötletről: 3 gyerekes apukaként biztos nem fogok egynél több boltba járni, 1 helyről csak.

Mi a célja: Nélkülözhetetlenné válni bizonyos emberek szemében, hogy utána tagdíj alapján lehessen csak a továbbfejlesztett funkciókat használni.

"Jelenleg 11 áruház választékát és akcióit kezeljük: Aldi, Auchan, Cba Príma, dm, EcoFamily, Lidl, Penny, Reál Alfa, Rossmann, Spar, Tesco."

A boltok együttműködnek ebben? Ők szolgáltatják a pontos adatokat? Vagy a netről vannak összeszedve az árak?

Sziasztok,

Válaszok:

1. nem lesz tagdíjas

2. Reál beállítottságúak vagyunk, tényleg jó lenne egy "humános" csapattag, lehet jelentkezni 🙂

3. Ehét csütötöktől az alap funkciók elérhetőek lesznek regisztráció nélkül

4. App: teszteljük az oldalt, tervben vannak új funkciók. Az applikációt ezután programozzuk. Nyilván 2022, és mindenkinek van appja 🙂 de ha vmi feleslegeset vagy a felhasználók által nem használt funkciót fejlesztünk, akkor azért 2x kell fizetni, külön a webre, külön az app-ra.

5. Üzleti modell: Rövid távon piackutatási adatok előállítása az adatbázisunkból, itt a cél az, hogy olyan árszinten tudjunk piackutatási adatokat szolgáltatni, amelyekkel kisebb gyártóknak / forgalmazóknak is kifizethető. Közép távon márka aloldalak hozhatóak létre. Hosszabb távon a kiszállítás megoldása.

Rossmann 10%-os kuponjait nem kezeli, így már borul a matek.

Kár, hogy kipróbálni sem lehet az oldalt regisztráció nélkül.
Ilyen szolgáltatásnak egyébként szerintem van jövője, ha jól működik.

Hű, de fennakadtak páran ezen a regisztráció-dolgon. Meddig tart? 3 perc? Mindenkinek van olyan e-mail címe, amire mehet a spam, ha éppen úgy akarja. Más baja meg nem lesz belőle.
Nem mellesleg: amíg ide beírtátok, hogy milyen kár, hogy reg nélkül nem megy, annyi idő alatt akár regisztrálhattatok volna.
Enni is mások szoktak helyettetek? 😀 😀

expect: a 10%-os kupon nem jár automatikusan mindenkinek.

A regisztráció-téma kicsit túl van lihegve, 2 perc alatt megcsinálod egy ilyen célra fenntartott emailcímmel, ha nem válik be meg törlöd és kész.

A jövőben majd: egy-egy terméket hol lehet megtalálni (userek beírásának segítségével, boltspecifikusan).
Szupermarketekben, de hiperekben is szokták az akciósat vagy ide, vagy oda pakolni, érthető, mert nagyobb fogyásra számítanak, kell a nagyobb polchely, ami máshol biztosítható csak, de ha nem tudom, hogy akciós, akkor kérdezem a dolgozót én is és még több száz vásárló. Szerintem az áruház is üdvözölné, ha hagynánk dolgozni a munkavállalót.

Most újra megnézem, mit tud ez az oldal. Amúgy van eldobható e-mail magyarul is, én ezt szoktam használni, és semmi kutyafüle nem kell hozzá: eldobhato-level.hu

Nekem szelmély szerint tele van a mindenem azzal, hogy minden kis búvalbélelt fityfiritty appot akar telepíteni. Áruházak, okosotthon eszközök (értsd: webből elérhető thermosztát), mérőállás bejelentés, bank, a lidli akkuja (mondjuk ehhez BlueTooth kell, az meg nem megy böngészőből...)
NEM, nem akarok appot, csináljál mobilon értelmezhető weboldalt, mindenkinek jobb lesz.
A bankokat duplán nem értem: ha 2FA - ban a második faktor a mobiltelefonom, és az app is azon van, akkor mi a fene az első faktor? hmmm.... (illetve dehogynem értem: ha appot használok és a HALÁLBIZTOS mobil op rendszeren ellopják a pénzemet, akkor én felelek, nem a bank)
(OFF, de már nagyon ki akart jönni 🙂 )

@-nb-

Az első faktor a PIN kód, vagy a biometrikus azonosító.

nekem 1 kérdésem volna, a honlap szándékoltan ilyen 90-es évek übergagyi változata, vagy még ennyire felfutóban van a cég hogy a normális webfejlesztőn is spórolnak? több böngésző alatt sem skálázható a mérete és alacsony felbontású pixeles képanyaggal van feltöltve

@kriszta
Mint ahogy a törzsvásárlói kártyája sincs automatikusan mindenkinek, épp ezért kell kijelölgetni, hogy melyik bolthoz van és melyikhez nincs. Szóval ez nem érv, ha a rossmann kártyás kedvezményeket mutatja, akkor ezzel is számolnia kellene az oldalnak, már csak azért is, mivel negyedévente 4db 10%-os kupont adnak negyedévente 10ezer forint összesített vásárlás fölött. Szóval ja, nem mindenkinek van, csak mondjuk a törzskártyahasználók 90%-ának 🙂

Örülök a kezdeményezésnek, sok sikert kívánok hozzá!

Elgondolkodtatott, hogy megéri-e nekem kedvezményeket vadásznom, és több boltba járnom a kedvezőbb árakért. 2021-ben havonta kb. 40 000 Ft-ot költöttem bevásárlásra, ha mondjuk 20%-ot tudnék spórolni, akkor az havi 8000 Ft-ot jelentene. Ha az átlagfizetést keresném meg (kb. havi nettó 285000 Ft), akkor ez a 8000 Ft egy kb. 3%-os fizetésemelésnek felelne meg. Ennyi pénzért nem hiszem, hogy érdemes több boltba bemennem munka után az amúgy is kevés szabadidőmben, ezt az időt inkább pihenésre vagy tanulásra fordítanám.

Amiben segíthetne nekem a CashMap, az az, hogy hogyan tudnék időt spórolni a bevásárlással, ebben az irányban lenne érdemes fejleszteni rajta.

Engem kíváncsivá tett ez a szolgáltatás, úgyhogy regisztráltam. Viszont sajnos azzal szembesültem, hogy nagyon sok duplán-triplán felvitt termék szerepel. Pl zöldség-gyümölcs vonalon teljes a káosz, illetve a kutyakajáknál is (a konzerveseket néztem eddig) van, amelyik annyiszor szerepel, ahány bolt forgalmazza. De alapvetően tetszik a koncepció, és a fentiek csak apróbb hibák, amik egy ekkora adatbázisba szinte törvényszerűen belekerülnek.

En sem szeretek minden fele oldalra regelni, de en a jelszo kezeles miatt. Teny kb az osszes jelszokezelo tud neked egy jelszot generalni, ami miatt majd a jobbak zaklatnak is x ido utan, hogy valtoztasd meg....
En pl a Google/Facebook login-t (SSO) szeretem a legjobban, technikailag pedig nem egy nagy valami megoldani.

Szerintem elég profi az oldal. Esetleg jó lenne ha keresés után nem kellene mindig a rendezés fülön állítani, hanem megjegyezné előző keresésnél mit választottam. Jó lenne javítás/ajánlás ha rosszul írok valamit pl Nesquick helyett Nesquik. Ász lenne ha térképes opció lenne megadott címhez, hogy hol vannak legközelebb a kiszemelt boltok. Amúgy gratulálok és sok sikert!

Hol lehet leiratkozni az cashmap email-es értesítésekről? Már jött is az email értesítés, benne a hivatkozással, ahol elvileg le lehetne iratkozni, de az még nincs kész! Konkrétan akkor most már átnéztem tüzetesebben: tehát még leiratkozni sem lehet sehol sem? Ezt nem gondolhatjátok komolyan...

@nb Teljesen jogos, amit irsz. A mobiltelefonok operacios rendszerenek a biztonsaga nem tul acelos (pegasus vagy egyeb malware-ek, valaki?), ezert semmi bank- vagy penzmuveletet nem inditok rola. Az ezeken a helyeken hasznalt jelszavak a telefonnak meg csak kozelebe se mehetnek. Fel se telepitek ilyen app-okat.

Még egy regisztráció. Kössz nem. Leszokhatnának már a fejlesztők erről az állandó regisztráció kérésről tök felesleges, csak időpazarlás. Az emberek 50% húz a francba azokról az oldalakról ahol regisztrálni kell.

@pistu köszönjük, felírtuk és egyeztetünk róla, házon belül
@leiratkozas : ahogy megnyomtad a leiratkozás gombot, le iratkoztál, hiába nyomod meg többször a gombot, 1x tud leiratkoztatni. Működik
@peti dolgozunk rajta, 1 hónap és ez a probléma megszűnik teljesen
@informatikus : a Kalkulátorba belepakolod amit meg, akarsz venni >> Legjobb ár kalkulálás >> bepipálod az összes számodra elérhető üzletet >> ezután, hogy valójában mennyibe akarsz elmenni 1-5 helyre >> szóval 1 boltra is meg tudja nézni, hogy hol éri meg vásárolni és 5-re is. Ha ennél jobb ötleted van, akkor írd meg nyugodtan, ha pedig tetszik, akkor használd egészséggel 🙂
@bambababbba igen ezen már mi is agyaltunk, nem lehetetlen abszolút, hiszen az áruházak rendelkeznek ezzel az infóval, de közösségi alapon is meg lehet oldani + 1 áruházon belüli útvonaltervező 🙂 pénz és idő csak

A nyitóoldal 3440 x 1440 (UW-QHD) felbontás esetén nem túl felhasználóbarát, túl pixelesek és nagyok a képek.

Egyszerűbb lenne, ha az éllemizerüzletek a google shoppingba töltenék fel a termékeiket, és akkor ott egyből lehetne látni az árakat.

Fúúú!!!
Rettenetes ez az oldal UX/UI szempontból!!!

Nem lehet termékkategóriára keresni 2022-ben???

Nem tudom pl. az összes gint vagy whiskyt kilistázni, ha a keresőbe írom, akkor meg minden hülyeséget bedob.

1-es alá...

Próbáltam mobilról regelni, de a boltok, kártyák oldalnak nem volt tovább gombja...se előre, se hátra nem tudtam menni....

Én regisztráltam, Persil sensitive-et nézem hol mennyi, és használható mobilról a felület. Majd fejlesztik, ha valakinek valami nem tetszik, ha szép stílusban megy a feedback, biztosabban.
A P. Sens. mosógél vásárlást meg elnapolom akciós időszakra, tavaly év vége fele 915-940/liter volt akció+kuponnal, most 1000/liter körül/felett jár, 3 flakon esetén már érdemes megállni a kocsival majd, meg tán nem romlik 3-5 hónap alatt:). Én 1500-2000 Ft spórolásnál már egy termék miatt is autózok 2-3 km-t egy irányban. Oda-vissza az útiköltség + amort = 240 HUF-nál talán nem több, és van erre fél óra időm.

@kardos-tamas-cashmap-hu Honnan szedi az adatokat az oldal?

Tegnap vettem Aldiban akciósan szeletelt bacont meg 400g-os nutellát és mindkettőt eredeti áron mutatja az oldal. Na jó gondoltam megnézem mással, hátha az pont tegnapig volt akciós, és mangó-t nézem, ami elvileg 199/DB, az oldal mégis 399/DB-nak írja.

Jó az irány, de hosszú még az út. Persze lehet azon vitatkozni, hogy mennyire tetszetős a design, vagy mekkora felbontásúak a képek, de sokkal fontosabb a megbízható működés. Például a "Joya mandulaital kalciummal 0% cukor" termék eltűnik, ha a szűrőben be van kapcsolva a "cukormentes" pipa.
Szóval én először a funkcionális hibák elhárításán dolgoznék gőzerővel, ezeket a visszajelzéseket venném nagyon komolyan. Utána jöhetne a design meg az új funkciók.
Még egy megjegyzés. Egy komoly cégalapítótól nem várnék olyan hozzászólást, ami tele van nyelvtani és helyesírási hibákkal. A hozzászólásban olvasható "hogy ne-e valami hiba" kimondottan fájt!

Nekem az a cikk/levél eléggé összecsapottnak tűnt, olyan mintha át sem olvasta volna figyelmesen a szerző (vagy olyan reál beállítottságú, mint én, és nem tud jól fogalmazni). Megkértem volna egy kollégát, magyar tanárt vagy lektort, hogy olvassa át a levelemet legalább az alapvető hibákat kigyomlálni, ami még nekem is égeti a szemem. Például: [ ] gombok (ige elmaradt), tőmondatokban fogalmazás stb.
A honlapról: maga a nyitólap nekem zavaró, túl nagy, és a közvéleménykutatásról írtaknál is úgy érzem, mintha egy általános iskolás fogalmazásdolgozat lenne. Jó lenne legalább egy magyar tanárt vagy humán kollégát vagy akárkit megkérdezni. Utána már tetszetős lenne a weboldal, de regisztráció nélkül szétnézni sem lehet, szerintem ez öngól. Én biztos nem fogok regisztrálni, még eldobhatós email-el sem.
Az ötletről: 3 gyerekes apukaként biztos nem fogok egynél több boltba járni, 1 helyről csak.

Köszi az útmutatót!

2022-ben weboldal van, de mobil app nincs? Ez ma már kb. pont fordítva szokott lenni. De az elég nagy fail hogy nincs mobil app.

Mi az üzleti modell?

szerintem kb ez a részleg érdekli a legtöbbeket, erre pont kimarad 🙂

A "Mi az üzleti modell?" résznél direkt nincs semmi? Érdekes lenne...

"Jelenleg 11 áruház választékát és akcióit kezeljük: Aldi, Auchan, Cba Príma, dm, EcoFamily, Lidl, Penny, Reál Alfa, Rossmann, Spar, Tesco."

A boltok együttműködnek ebben? Ők szolgáltatják a pontos adatokat? Vagy a netről vannak összeszedve az árak?

Mi a célja: Nélkülözhetetlenné válni bizonyos emberek szemében, hogy utána tagdíj alapján lehessen csak a továbbfejlesztett funkciókat használni.

Hű, de fennakadtak páran ezen a regisztráció-dolgon. Meddig tart? 3 perc? Mindenkinek van olyan e-mail címe, amire mehet a spam, ha éppen úgy akarja. Más baja meg nem lesz belőle.
Nem mellesleg: amíg ide beírtátok, hogy milyen kár, hogy reg nélkül nem megy, annyi idő alatt akár regisztrálhattatok volna.
Enni is mások szoktak helyettetek? 😀 😀

expect: a 10%-os kupon nem jár automatikusan mindenkinek.

A regisztráció-téma kicsit túl van lihegve, 2 perc alatt megcsinálod egy ilyen célra fenntartott emailcímmel, ha nem válik be meg törlöd és kész.

A jövőben majd: egy-egy terméket hol lehet megtalálni (userek beírásának segítségével, boltspecifikusan).
Szupermarketekben, de hiperekben is szokták az akciósat vagy ide, vagy oda pakolni, érthető, mert nagyobb fogyásra számítanak, kell a nagyobb polchely, ami máshol biztosítható csak, de ha nem tudom, hogy akciós, akkor kérdezem a dolgozót én is és még több száz vásárló. Szerintem az áruház is üdvözölné, ha hagynánk dolgozni a munkavállalót.

Kár, hogy kipróbálni sem lehet az oldalt regisztráció nélkül.
Ilyen szolgáltatásnak egyébként szerintem van jövője, ha jól működik.

@-nb-

Az első faktor a PIN kód, vagy a biometrikus azonosító.

Nekem szelmély szerint tele van a mindenem azzal, hogy minden kis búvalbélelt fityfiritty appot akar telepíteni. Áruházak, okosotthon eszközök (értsd: webből elérhető thermosztát), mérőállás bejelentés, bank, a lidli akkuja (mondjuk ehhez BlueTooth kell, az meg nem megy böngészőből...)
NEM, nem akarok appot, csináljál mobilon értelmezhető weboldalt, mindenkinek jobb lesz.
A bankokat duplán nem értem: ha 2FA - ban a második faktor a mobiltelefonom, és az app is azon van, akkor mi a fene az első faktor? hmmm.... (illetve dehogynem értem: ha appot használok és a HALÁLBIZTOS mobil op rendszeren ellopják a pénzemet, akkor én felelek, nem a bank)
(OFF, de már nagyon ki akart jönni 🙂 )

Sziasztok,

Válaszok:

1. nem lesz tagdíjas

2. Reál beállítottságúak vagyunk, tényleg jó lenne egy "humános" csapattag, lehet jelentkezni 🙂

3. Ehét csütötöktől az alap funkciók elérhetőek lesznek regisztráció nélkül

4. App: teszteljük az oldalt, tervben vannak új funkciók. Az applikációt ezután programozzuk. Nyilván 2022, és mindenkinek van appja 🙂 de ha vmi feleslegeset vagy a felhasználók által nem használt funkciót fejlesztünk, akkor azért 2x kell fizetni, külön a webre, külön az app-ra.

5. Üzleti modell: Rövid távon piackutatási adatok előállítása az adatbázisunkból, itt a cél az, hogy olyan árszinten tudjunk piackutatási adatokat szolgáltatni, amelyekkel kisebb gyártóknak / forgalmazóknak is kifizethető. Közép távon márka aloldalak hozhatóak létre. Hosszabb távon a kiszállítás megoldása.

Most újra megnézem, mit tud ez az oldal. Amúgy van eldobható e-mail magyarul is, én ezt szoktam használni, és semmi kutyafüle nem kell hozzá: eldobhato-level.hu

Rossmann 10%-os kuponjait nem kezeli, így már borul a matek.

En sem szeretek minden fele oldalra regelni, de en a jelszo kezeles miatt. Teny kb az osszes jelszokezelo tud neked egy jelszot generalni, ami miatt majd a jobbak zaklatnak is x ido utan, hogy valtoztasd meg....
En pl a Google/Facebook login-t (SSO) szeretem a legjobban, technikailag pedig nem egy nagy valami megoldani.

Cikkgyűjtemény
Új vagy az oldalon? A gombra kattintva találod az eddigi fontosabb cikkek gyűjteményét téma szerint.
Megnézem!
Keresés
Kövess minket
facebook
youtube
Hirdetés
Támogatás
Ha szeretnéd, van lehetőséged anyagilag is támogatni a munkánkat.

Átutalással a Raiffeisen Bank 12020407-01558219-00100002 számlaszámra a Kiszámoló Egyesület részére. A közlemény "Támogatás" (fontos!)
Bankkártyás támogatási lehetőség hamarosan. Köszönjük, ha érdemesnek tartasz bennünket a támogatásra.
Archívum

Archívum

crossmenu
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram