CIB Welcome program
Egyre több banknak tetszik meg az ötlet, hogy a meglévő ügyfeleit bírja rá, hogy szerezzenek új ügyfelet. Most éppen a CIB Bank jött ki egy ilyen programmal, 5 vagy 10 ezer forintot ad az ajánló és az ajánlott ügyfélnek is, vagyis ennyit kaptok mind a ketten, ha valaki új ügyfelet visz a bankhoz, aki ott számlát nyit. Az akció részletei itt.
Köszönjük Tamásnak a hírt.
Egy elégedett ügyfél és egy használható kód: 2366253
Továbbra is ez az egyik legjobb számla szerintem, főleg annak, aki nem rendelkezik 3-400ezer/hó egyösszegű jóváírással.
Én csak azt látom, hogy a havi díja nő, vagy más is változik az Online csomagnál?
“+1 online számlacsomag! (szept. 1-től változnak a kondiciók!)”
A változások:
Havi számlavezetési díj(nem kedvezményes) 775 -> 815
Giro CIB24 200 Ft + 0,5%, min. 415 Ft -> 200 Ft + 1%, min. 700
és más, nem online átutalások hasonló mértékben nőttek
Készpénzfelvétel bankfiókban 1,07%, min. 940 Ft -> 1,5%, min. 1200 Ft,
számlafigyelő szolgáltatás 236 Ft/hó/Telefonszám -> 349 Ft
SMS díj 25 Ft/ üzenet -> 35 Ft/ üzenet
Röviden: drágultak a nem online szolgáltatások és az SMS figyelés.
És természetesen, újakra/régiekre egyaránt érvényes.
Mind a két pdf-et megnyitottam a pdf readerben és laponként CtrlTab-al “kivillogtattam” a különbségeket.
Régebben így keresték a csillagászok a szupernovákat vagy az üstökösöket. 🙂
Köszönöm a tájékoztatást! @Kovács Sándor, , @Körtefa,
Bár ahogy nézem alkalomadtán a havi terheléseket, nekem mintha egyáltalán nem vonnának le sms költségeket. Vagy csak nem tüntetik fel?
A kondíciókban úgy látom, hogy három féle SMS van és ebből a biztonsági az ingyenes, a többit havonta egyszer, egyben vonják le:
– Biztonsági SMS üzenetek előfizetési díja (értesítés bejelentkezésekről és a letiltásokról) 0Ft
– Biztonsági SMS üzenetek a CIB bankkártyával végzett tranzakciókról (kártyafigyelő szolgáltatás) 59 Ft / hó / Telefonszám
– SMS üzenetek a bankszámlán történt terhelésekről és jóváírásokról számlafigyelő szolgáltatás) 349 Ft / hó / Telefonszám
– SMS díj 35 Ft/ üzenet
“A szolgáltatás havi díjai először az igénybevétel induló napján, majd havonta a szolgáltatás igénylésének fordulónapján terhelődnek”
Nem lehet hogy ki van kapcsolva?
Nekem kulon megjelenik az sms csomag es kulon az sms darabszam levonas.
Tavaly decemberben még az elhalálozási rendelkezés költségét se láttam. Pedig feltűnnének.
Majd megint figyelem őket.
Bementem referral kódért. 5 ügyintézőre jutottunk 2-en, ügyfelek. Egyik ablaknál sem ült senki. 10 perc után szólítottak is. Személyi rendebn. Mire az ügyintéző: lakícímkártya?? Ööööö az most nincs nálam. Hát úgy nem tudom azonosítani.
Mondom neki, hogy de tud, ott a személyi sarkában a számom, de ennyi erővel kérhetné a születési anyakönyvi kivonatomat is. De megértően mondom, megértem a policijüket, és csak a saját számom kellene, amivel Ügyfeleket hoznék.
Azt mondta, nem adhatja meg.
Kifelé a kurva szó nem hagyta el a számat, de sok más igen.
Kerüld el őket nagy ívben, ha rendes bankot akarsz magadnak! IDIÓTA, AKI VELÜK FOGLALKOZIK!!!!
Amúgy a kódot kiküldték e-mailben is.
“Akár 10 000 Ft jóváírás a CIB Banktól!” a levél témája, és ha ráklikkelsz alul az érdekel a program.. gombra, akkor átirányít a következő oldalra: “www.cib.hu/cib_csoport/cib_bank/cib_welcome_program?unique-code=XXX”
ahol az XXX a kódod.