A Curve kártyák elutasítása, ennek ellenére beterhelése már rendszerszintű lehet, mert jött egy állítólagos javítás is, ami viszont nem csinál mást, ha jól értem, mint a mögöttes kártyát közvetlenül terheli be, ha nem sikerül a Curve fizetés és nem a Curve-n keresztül. (Bár ez nem tudom, mennyire megoldás a fals terhelések ellen. Holnap majd kipróbálom.) A másik megoldás, hogy nem ezt a hibát akarja javítani, hanem csak azt, ha valamelyik mögöttes kártya nem működik fedezethiány vagy napi limit miatt, akkor automatikusan a következő kártyát terheli. Mint mondottam, holnap megpróbálok rájönni, melyik a kettő közül.
Nem tudom, mi tört el a Curve-nél, de valami nagyon, mert nagyon nem akar működni a kártya. Én már csak kipróbálom, aztán még mindig elutasítják és beterhelik, rutinból írok egy e-mailt nekik, hogy a pénzemet szabadítsák fel és kapok egy CTRL-C-CTRL-V választ. Már el is engedtem az egészet.
(A hiba az új, magyar BIN kódos Curve kártyákat érinti (5574 4489 és hasonló kezdetű kártyák) és a limitekkel lehet valami baj. Ha bemész a vásárlási limit fülre, ott nem fogsz adatot látni és el is utasítja a vásárlást, kivéve a nagyon apró költéseket. Valami technikai zűr a limitekkel, talán angol fontnak veszi a forintos összeget vagy valami hasonló ostobaságnak tűnik. Mondjuk az durva, hogy három hét kevés volt rendbe hozni, miközben ezer, ha nem tízezer számra kapják a panaszokat naponta.)
Íme a levél a változásról:
Szerintem összemostál két dolgot. Amiről a cikk elején beszélsz az egy bug, ami többbeknél jelentkezett, szerencsére nálam még nem, pedig használom a kártyát és éberen figyelek.
A cikk második felében viszont egy új feature-ről van szó: mégpedig arról, hogy ha valami okból nem tudja beterhelni az épppen kiválasztott kártyán az adott tételt, akkor megpróbálja a következő(kö)n. Nem hülyeség, pláne ha nincs nálad a telefon (vagy le van merülve), hogy átrakd, később úgy is oda rakod ahova akarod, és a pénztárost sem tartod fel.
A kettőnek nem sok köze van egymáshoz. Persze amíg a fenti bug nem javul meg, én nem kísérleteznék ezzel a feature-rel sem, nem hiányzik, hogy az összes kártyámon befoglalja az adott vásárlás összegét 🙂
Tamás, lehet, hogy igazad van. Akkor viszont nem vagyunk kintebb a vízből. Elég hülyén jött ki, hogy írtam róla, remekül ment is egy hónapig, aztán elkezdett bénázni az egész. 🙂
Én mostanában online fizetésre használom (sokkal jobb, mint értelmetlen karaktersorozatokat másolgatni SMS-ből), ott nem tapasztaltam még gondot.
fudosin, igen, a boltban mindig behal, online működik. Valami változott, ami miatt nem működik. Talán ez az erős ügyfélazonosítás miatt nem akar menni? Nem tudom, nem árulják el.
lehet hogy ideje lenni nekik sajat maguknak bekapcsolni ezt az anti-embarrassment mode-ot. En csak csendben olvasom itt a kommenteket a curve meg revolut “elmenyekrol” es a fejemet csovalom hogy miert probalkoznam itt sokan sokadjara is ilyen megbizhatatlan szolgaltatassal amire meg a kutyam ebedjet sem biznam ra nemhogy a szemelyes penzugyeim. Ott a transferwise mindent tud amit kell - igen par fillerrel tobbe kerul cserebe nem kell orakat eltoltenem a supporttal mert ahhoz tul nagy az oraberem.
V, én azért rendeltem Curve-t, hogy saját tapasztalatból tudjak írni róla és ugyanezért próbálgatom kétnaponta, hogy tudjam jelezni, ha valami változás van.
Egyébként már rég kidobtam volna a kukába, mert sokat nem ad az életemhez, főleg így, hogy megbízhatlan lett.
Nekem szerencsére minden probléma nélkül működik (Németország - Luxembourg).
És szerintem is arról van szó, hogy egy elutasított tranzakció esetén újra próbálva már a másik kártyára irányítja a tranzakciót. Szerintem ez mindenképpen két tranzakció lesz, csak annyi, hogy nem kell másik kártyát előkaparnod. Egy kis tétellel majd lehet, hogy én is megpróbálom.
Az új feature-t Tamás értelmezi jól.
Én novemberben kaptam meg a kártyám, először nem hagyta magát aktiválni, de ezt megoldotta a support (miután másodszorra is rákérdeztem, hogy mizu). Az első néhány vásárlást mind elutasította, de zárolta a kártyámat is (ahogy írod, bár nekem 2-3 nap után visszaadta a pénzt). Emellett azt sem tudom, a limitem mennyi éppen, mert az alkalmazás ott egyszerűen hibát dob. Erre azt mondták, hogy használjam többet, akkor emelkedik és megjelenik az appban is. Használnám is, de lásd előző mondat. Szóval tök jól hangzik, csak működhetne is.
Nekem továbbra is gond nélkül mukodik
Én is azt gondolom, hogy ez két külön dolog. Egy bug és egy "ne égjek be, hogy nincs elég fedezet a kártyámon" feature. A terhelés módja mindkettőnél egyforma szerintem!
Nálam teljesen jól működik, közvetlenül a kártya is ill. Gpayben a telefonon is (még a hivatalos előtt hekkeltem be), legutóbb Lidlben fizettem vele így. Igaz investor kártyám van, a BIN lookup szerint ez Business Premium Debit kártya.
@Kiszamolo UK vagy magyar BIN-es kártyád van? Utóbbira van mostanában nagyon sok panasz, és sajnos az újak már mind ilyenek. A régebbi, UK BIN-es kártyák nagyjából csont nélkül működnek, mi szinte mindent ezzel intézünk, egyikünknél a fizikai kártya, másikunknál a Google Pay-be digitalizált változat van. Ezen felül mindkettőnknél van egy-egy mögöttes kártya fizikailag is, ha épp nem menne a Curve, de ez nagyon ritka. Innentől úgy lehet variálni a mögöttes kártyákat, ahogy épp tetszik, go back in time is működik, nekünk nagyon bejött. De ez UK BIN-es kártya. Nagyon remélem, hogy amikorra lejár 2022-ben, addigra megoldják ezeket a gondokat.
Én Curve használó vagyok másfél éve, a Wirecard botrány miatt nem működtek a kártyák 1-2 napig, de azóta is napi szinten használom, problémamentesen. Talán 1x ha nem fogadták el elsőre a kártyát, ott még egyszer kellett próbálkoznom. Nincs rossz tapasztalatom.
Valószínű az erős ügyfélhitelesítést nem tudják jól megoldani: hisz a terhelésre kerülő kártyán kéne ezt végezni, meg a saját kártyán is egyszerre, mindezt rövid válaszidőkkel.
@Kiszamolo nem rad ertettem elsosorban, te a masik cikk alatt is irtad kommentben hogy egyelore jegeled. De peldaul a feletted iro kommentelo is ahogy olvasom renduletlenul probalta a lehetetlent, en az ilyet hagyni szoktam a *csaba de lehet csak en vagyok turelmetlen
Prohardveren hetek óta azt írják, hogy a 557444-es kártyákkal van leginkább probléma. Valószínűleg limitnél a fontot keveri a forinttal, ezért szállhat el. Akinek ilyen kártyája van, ott az app-nál a limitet sem írja ki rendszerint.
@Kiszamolo
Az erős ügyfélazonosítás lehet, hogy tényleg bekavar. Azért gondolom, mert én Magyarországon nem használtam egy jó ideje a kártyát, lehet, hogy nekem ezért működik gond nélkül...
Curve fórumon olvastam, hogy a hiba csak az újabb kártyákat érinti. Régi kártyák (mint az enyém is) gond nélkül futnak. Innen nézve nekem olyan, mintha egy másik világról beszélnétek, eddig is hibamentesen ment a kártyám, azóta is. Furcsa.
Érdekes, nekem csak nagyon ritkán dob hibát. De akkor általában jogosan, hogy nincs pl fedezet, vagy másodszorra már ok. Ez az új feature meg nagyon jó. Amúgy egy sima bankhoz viszonyítva tök jó a support. Persze a TransferWise a legjobb ilyen szempontból amúgy. Múltkor megakadtam valamivel az angol support nem csinált semmit, de felhivtam a magyart és 2 perc múlva kész volt. Szuper ahogy a több cég számláját lehet kezelni
Nem tudom, miért van, hogy van akinek újabban MINDIG rossz, másnak sűrűn, van akinek soha.
Jó lenne rájönni, mit szúrnak el.
Próbálom paypassal, bedugva PIN kóddal, egyik üzletben, másik üzletben, sarki pékségben.
Ha valaki már rájött, mi van, írja meg.
Majdnem másfél éve használom napi szinten a Curve kártyámat, tökéletesen működik mindenhol, kivéve ha kereskedői bénázás lép fel (Tesco!). Maximálisan elégedett vagyok velük.
Használom magát a kártyát, használom Google Payjel is. Nálam minden rendben vele. Kb. napi 1-3 tranzakció, nem volt problémám. Visa és Mastercard is van mögötte használva.
Otp és Cib, meg valami kis fintech elfogadó termináljain és online is.
A hiba nálam is folyamatosan jelen van. Többszöri beterhelés, lefoglalás sikertelen tranzakciók stb. Nálam nem működik megbízhatóan ez a kártya. Olyan is előfordult, hogy az appban átállítottam egy adott kártyára, kétszer ellenőriztem és mégis másikra próbált terhelni, amin persze nem volt annyi pénz, emiatt el lett utasítva. Nem én bénáztam, hanem az app. Ismételt átállítás után jól is meg tudta csinálni.
Eddig minden dupla befoglalás feloldódott pár nap után. Nem kellett reklamálnom. Amúgy is teljesen reménytelen . . .
Üdv. Néhány napja írtam hogy nálam a curve rengetegszer nem adja tovább jól az mcc kódokat de ezzel kapcsolatban senki nem írt. Ezek szerint mindenkinek jól működik ? Vagy csak nem figyelitek...Jó lenne tudni hogy általános hiba-e...
Valaki már a panaszt tett, de egyelőre csak időhúzás folyik a Curve részéről. Én már hanyagolom a kártyát, annyi idegeskedést nem ér meg a dolog. Viszont a hozzászólások szórakoztatók.
prohardver.hu/tema/curve_all_your_cards_in_one_minden_bankkartyad_egy/friss.html
Ez az új feature nem javítja a hibás terheléses hibát.
Ma 4 tranzakció, 2 elutasítva 2 sikeres. A beállított antiembarassment kártyához nem nyúlt hozzá a sikertelen probálkozásokkor.
Egyébként azt figyeltem meg, ha a tranzakció fedezete nincs meg GBPHUF árfolyammal felszorozva, szinte sohasem sikeres a tranzakció.
Visszateritesek automatikusak legalább (max 2 nap), és a sikertelenség is adnak bónusz visszatérítést 🙂
Sziasztok, én jóformán csak telefonnal (Szifon, Wallet, apple pay) és neten használom, de napi szinten és nekem is volt 1, 2 hiba (már nem is emlékszem mikor), de ez elenyésző, amúgy kényelmesen használható! A fizikai kártyát nem is tudom, mikor használtam, ha egyáltalán használtam :D.
Továbbá a visszafizetés (pl. neten kártyás vásárlás, és visszautalnak) azt először látom a Curve-ön, majd a terhelt kártya bankjánál is, szóval ez is működik!
Egyébként a Wallet azért remek szerintem, mert ha tényleg nem akarja az egyik kártyát, csak át kell váltani és már megy is a másikról.
Természetesen hasznos, hogy írjátok itt a tapasztalatokat, figyelek én is nagyon és ha sorozatos lesz az ilyen probléma (pl. több napig nem elérhető), akkor én se fogom használni.
Kívánok további szép napot!
Én '19 március óta használom, eddig összesen 25M-et költöttem vele. Szinte 0 problémáról tudok beszámolni, napi szinten használom Apple pay-el, fizikai kártyát nem is hordom magammal. Nekem is Investor kártyám van, UK binnel.
Egyedüli problémám a cibes mögöttes kártyákkal volt, emiatt cib-est nem is használok, csak hitelkártyák vannak mögötte. A cib-es kártya a backup kártya, de az is csak apple pay-el van nálam. Tehát fizikai kártyát nem hordok magammal, csak ha valami különleges oka van (pl. extra kedvezmények, ).
+1 az elmélethez, hogy a kártyák kibocsátásának dátuma erősen korrelál a hibák fellépésének gyakoriságával. Nekem 10 hónapos a kártyám és eddig napi szintű használat mellett összesen 1x volt vele probléma, de ott is szerintem MÁK oldali bénázás volt. Akiknél gyakoriak a hibák, azok mikor kapták kézhez a kártyát?
A hiba előfordulása nem függhet attól, hogy melyik bank kártyáját próbáljátok használni vele? Úgy értem A bank kártyája gond nélkül megy, B banké néha megakad, C banké pedig mindig belehal. Esetleg a kártya típusa? (Visa/MC)
fudosin, nekem a curve saját egyenlegével sem megy, ahol semmilyen mögöttes kártyát nem használ.
De már töröltem is kártyát róla, az sem segít.
Valami limites gond lesz, mert állítólag a filléres fizetések működnek, néhány száz forintig.
Kiszápló: Curve saját egyenleg? Hacsak nem a visszatérítésként gyűjtött összegröl van szó, a Curve-nak nincs saját egyenlege. Mindig a mögötte levő kártyával dolgozik.
Egyébként nekem is többször elutasította mostanában, ezért jegeltem, pedig korábban nagy forgalmam volt rajta. Bosszantó és kellemetlen, amikor a boltban 800 Ft-ot sem tudok vele kifizetni, és a boltos KP-t akar, ha nem jó a kártyám. Persze KP-t nem adtam, nem szívesen, de másik krtyával fizettem 3 sikertelen próbálkozás után. Meg máshol is...
@Kiszamolo
A megfejtés szerintem ott lesz, amit feljebb @smirgli írt: "Valószínűleg limitnél a fontot keveri a forinttal, ezért szállhat el. "
Én is azt látom az alkalmazásban, hogy a fizikai kártyával forintban történt vásárlások után járó 1% visszatérítést angol fontban írja jóvá. Pontosabban penny-ben. Pl. 4625 Ft után 11 egységet írtak jóvá. Az 1% úgy stimmel, ha a 11 pénz angol pennyben értendő.
A kezdeti mézesmadzag akcióban a kártya igénylésénél, amiből te is ugyebár 5 fontot kaptál, nálam 500 egység pénzt írtak jóvá, ami szintén penny-ben számolandó.
Egy 500 Ft-os vásárlást gondolom 500 fontnak lát, ami már a napi limit összege.
- 557444-el kezdődő kártyám van, Kiszámoló cikk után kértem
- elején kipróbáltam boltban, on-line és ATM-ben is, minden működött kivéve a back in time 5000 Ft felett inaktív (£5000 helyett)
- aztán elromlott az appban a limit mutatás, az aktuális limitjeim helyett a support article jelent meg ahol általánosságban írnak a limitekről
- utána egy on-line vásárlást beterhelt de visszautasította - mint amiről itt cikk is volt, azóta sokkal kevesebbet használom
- közben az appban a limites oldal helyett egy ideig már csak hibaüzenet jött, majd megint a support article
- tegnapig a kevés haszálat mellett nem volt hiba
- tegnap viszont egy 350 forintos lime tranzakció sem teljesült, de legalább ő is nem teljesültként könyvelte, a mögöttes kártyával működött a lime
- supportnak írtam a limites oldalról, annyit mondtak, hogy telepítsem újra az appot
@smirgli Nekem 525642 elejű a kártyám (Budapest Bank MC credit HU), ugyanúgy elhasal az összes tranzakció és összekeveri az app a fontot a forinttal a limiteknél ¯\_(ツ)_/¯ November 27 egyetlen sikeres tranzakcióm sem volt a Curve-el. Más kártyát nem próbáltam mögötte.
A curve kártya száma számít, nem az, hogy mögötte milyen kártya van.
Engem ez az egész arra emlékeztet, mikor az ezredforduló előtt föllelkesültem, hogy én is alternatív oprendszert fogok használni, mert már untam az instabil win98-at. A lelkesültség addig tartott, amíg rá nem jöttem, hogy az órákig tartó telepítés után minden egyes hardverelemet kézileg kell belőnöm, és végül minden egyes nem-natív programot is szintúgy kilométeres utasításokkal kell buherálnom parancssorból, ha csinálni is akarok valamit. (Teszem hozzá fiatalabbak kedvéért, akkor még fejben volt a „szaktudás", nem két mp-es netes keresés hozta elő.)
Szóval nem idegen nekem se a digitális mazochizmus, és megértem, hogy egyeseknek szórakoztató lehet, ha egy reptéri átszállásnál kell a helyi döglassú ingyen wifin vagy extra költségért roamingolva kikombinálniuk az órát figyelve, hogy miért nem csinálja azt a Curve, amit egy bankkártya igen.
Az előző hozzászólásomhoz annyit, azóta az app-ban átállítottam a pénznemet forintra, de a Curve korábbi jóváírásai továbbra is angol fontban íródnak ki, a forintos vásárlások meg eddig is Ft-ban voltak. Egy darabig nem használom a szolgáltatást, így nem tudom kipróbálni, de nyilvánvalóan nem ilyen egyszerű a megoldás.
A black és metal szintek díjainak terhelése jól szemlélteti, hogy mennyire sötét társaság a Curve. Miközben az egész céget arra hozták létre, és a fent leírt sok technikai szívás is azért van, hogy az ügyfeleik több-kevesebb sikerrel elkerülhessék az árfolyamokkal való lehúzást, ők szépen EUR-ban terhelik meg a HUF-os kártyádat a nekik fizetendő díjakkal Az nem merült fel bennük, hogy a terhelés előtt simán átváltsák a kártya pénznemére a szokásos árfolyamon, majd azt az összeget terheljék...
A vásárlásaim kb 98%-ánál a Curve kártyámat használom (szóval naponta többször), de még soha nem tapasztaltam a leírt hibát, illetve a párom és a rokonaim sem.
"Mondjuk az durva, hogy három hét kevés volt rendbe hozni, miközben ezer, ha nem tízezer számra kapják a panaszokat naponta."
Pedig ugye nincs is lelekmelengetobb meg motivalobb dolog annal, mint amikor az ember nyakaba panaszok tizezrei omlenek naponta. Hat mi kell meg ezeknek a sekihaziaknak! Mi itt toljuk nekik a szivboljovo panaszainkat, es mi a hala? Semmi! 😀
Amugy tenyleg durva ez a 3 het, komolyan, de legalabb annyira bizarr azt olvasni, hogy valaki a panaszok szamatol var novekedest a produktivitasban. Ha megszakadok, se latom benne a pozitiv korrelaciot. Lehet nem vagyunk egyformak, engem kifejezetten irrital, amikor valaki mellettem megallas nelkul panaszkodik, kozben meg vegeznem a munkamat...
Gondolom, felreertettem, de vicces, na. 🙂
rmm, ha ömlik a panasz, akkor nyilván félredobjuk az egyéb fejlesztéseket és foglalkozunk a buggal, mert az most sürgősebb, mint szép új dizájnt adni meg egy új funkciót betenni a programba.
Ha csak páran panaszkodnak, akkor ráér.
Mivel konrétan teljesen használhatatlan az egész, most veszítenek el felhasználókat tízezrével, akik soha többet nem fognak visszajönni, ráadásul lesz olyan rossz híre, hogy az újak is meggondolják, hogy belépjenek-e.
Minimum kommunikálni kellene, hogy mi a retek van, mi a baj és mikorra várható a megoldás.
Mert az üres sablon-válaszok három dolgot jelenthetnek: vagy fogalmunk sincs, mi a baj, ami nagyon rémisztő lenne, vagy pontosan tudjuk, hogy hatalmas a gebasz, ami megint csak rémisztő, vagy letojjuk az embereket és csak hazudozunk nekik.
Nekem régi Curve kártyám van és ez van a gpay mögött. Napi szinten használom, de én is azt tapasztalom kb. 2 hete, hogy egyre több helyen utasítják el. Olyan helyen is ahol egyébként évek óta heti 2x ezzel fizettem eddig.
Sőt egyre több helyen jön fel a kérdés, hogy gbp-ben vagy forintban akarok-e fizetni. Régebben is volt ilyen kérdés néha, de aztán megszűnt. Hát most megint kérdezi. Olyan is volt ahol megkérdezte és utána utasította el.
Szerencsére sose foglalta még le az elutasított fizetéseket.
Ja, nem fedeztem fel összefüggést az összeg és az elutasítások között.
Az egyik Auchanban elutasított egy 21 ezres tételt, még aznap fizettem 18-at egy másik Auchanban. Aztán elutasitott egy 1200 forintosat valami kifőzdében, majd két napig minden fizezés sikerült 5-15 ezer forint értékben. Ma elutasított a lángososnál 2200 forintot, de előtte en.edett 16 ezret az Euro Family-ben.
@kizs ez alapján 18e körül lehet a napi limited, csak a Curve még nyomozza, hogy milyen pénznemben 🙂
OFF: Már a Bunq appban is aktíválható a virtuális kártya a fizikai mellé.
ON: Olvasgattam a Mobilaréna topikját is és teljesen leírják, mint szolgáltatást. Én már nem is használom, pedig a Revolutra töltögetést akartam vele kiváltani. Ugye egyik esetben sem a fő kártyámmal fizetnék, de ha Curve nem müködik, akkor költség szempont a Revo a legjobb, legalábbis jelenleg.
Nekem most küldenek másik kártyát, ha minden igaz, azt még megvárom és kipróbálom, hátha megoldja a gondot.
Ja, nem fedeztem fel összefüggést az összeg és az elutasítások között.
Az egyik Auchanban elutasított egy 21 ezres tételt, még aznap fizettem 18-at egy másik Auchanban. Aztán elutasitott egy 1200 forintosat valami kifőzdében, majd két napig minden fizezés sikerült 5-15 ezer forint értékben. Ma elutasított a lángososnál 2200 forintot, de előtte en.edett 16 ezret az Euro Family-ben.
A black és metal szintek díjainak terhelése jól szemlélteti, hogy mennyire sötét társaság a Curve. Miközben az egész céget arra hozták létre, és a fent leírt sok technikai szívás is azért van, hogy az ügyfeleik több-kevesebb sikerrel elkerülhessék az árfolyamokkal való lehúzást, ők szépen EUR-ban terhelik meg a HUF-os kártyádat a nekik fizetendő díjakkal Az nem merült fel bennük, hogy a terhelés előtt simán átváltsák a kártya pénznemére a szokásos árfolyamon, majd azt az összeget terheljék...
Nekem régi Curve kártyám van és ez van a gpay mögött. Napi szinten használom, de én is azt tapasztalom kb. 2 hete, hogy egyre több helyen utasítják el. Olyan helyen is ahol egyébként évek óta heti 2x ezzel fizettem eddig.
Sőt egyre több helyen jön fel a kérdés, hogy gbp-ben vagy forintban akarok-e fizetni. Régebben is volt ilyen kérdés néha, de aztán megszűnt. Hát most megint kérdezi. Olyan is volt ahol megkérdezte és utána utasította el.
Szerencsére sose foglalta még le az elutasított fizetéseket.
@kizs ez alapján 18e körül lehet a napi limited, csak a Curve még nyomozza, hogy milyen pénznemben 🙂
- 557444-el kezdődő kártyám van, Kiszámoló cikk után kértem
- elején kipróbáltam boltban, on-line és ATM-ben is, minden működött kivéve a back in time 5000 Ft felett inaktív (£5000 helyett)
- aztán elromlott az appban a limit mutatás, az aktuális limitjeim helyett a support article jelent meg ahol általánosságban írnak a limitekről
- utána egy on-line vásárlást beterhelt de visszautasította - mint amiről itt cikk is volt, azóta sokkal kevesebbet használom
- közben az appban a limites oldal helyett egy ideig már csak hibaüzenet jött, majd megint a support article
- tegnapig a kevés haszálat mellett nem volt hiba
- tegnap viszont egy 350 forintos lime tranzakció sem teljesült, de legalább ő is nem teljesültként könyvelte, a mögöttes kártyával működött a lime
- supportnak írtam a limites oldalról, annyit mondtak, hogy telepítsem újra az appot
A vásárlásaim kb 98%-ánál a Curve kártyámat használom (szóval naponta többször), de még soha nem tapasztaltam a leírt hibát, illetve a párom és a rokonaim sem.
OFF: Már a Bunq appban is aktíválható a virtuális kártya a fizikai mellé.
ON: Olvasgattam a Mobilaréna topikját is és teljesen leírják, mint szolgáltatást. Én már nem is használom, pedig a Revolutra töltögetést akartam vele kiváltani. Ugye egyik esetben sem a fő kártyámmal fizetnék, de ha Curve nem müködik, akkor költség szempont a Revo a legjobb, legalábbis jelenleg.
"Mondjuk az durva, hogy három hét kevés volt rendbe hozni, miközben ezer, ha nem tízezer számra kapják a panaszokat naponta."
Pedig ugye nincs is lelekmelengetobb meg motivalobb dolog annal, mint amikor az ember nyakaba panaszok tizezrei omlenek naponta. Hat mi kell meg ezeknek a sekihaziaknak! Mi itt toljuk nekik a szivboljovo panaszainkat, es mi a hala? Semmi! 😀
Amugy tenyleg durva ez a 3 het, komolyan, de legalabb annyira bizarr azt olvasni, hogy valaki a panaszok szamatol var novekedest a produktivitasban. Ha megszakadok, se latom benne a pozitiv korrelaciot. Lehet nem vagyunk egyformak, engem kifejezetten irrital, amikor valaki mellettem megallas nelkul panaszkodik, kozben meg vegeznem a munkamat...
Gondolom, felreertettem, de vicces, na. 🙂
Nálam teljesen jól működik, közvetlenül a kártya is ill. Gpayben a telefonon is (még a hivatalos előtt hekkeltem be), legutóbb Lidlben fizettem vele így. Igaz investor kártyám van, a BIN lookup szerint ez Business Premium Debit kártya.
Használom magát a kártyát, használom Google Payjel is. Nálam minden rendben vele. Kb. napi 1-3 tranzakció, nem volt problémám. Visa és Mastercard is van mögötte használva.
Otp és Cib, meg valami kis fintech elfogadó termináljain és online is.
Üdv. Néhány napja írtam hogy nálam a curve rengetegszer nem adja tovább jól az mcc kódokat de ezzel kapcsolatban senki nem írt. Ezek szerint mindenkinek jól működik ? Vagy csak nem figyelitek...Jó lenne tudni hogy általános hiba-e...