Curve hiba! Vigyázz!
Néhány napja a Curve kártyát visszautasítják fizetésnél minden harmadik-negyedik alkalommal. Ez a kisebbik gond. A nagyobbik, hogy ennek ellenére a Curve levonja a fizetést. Ma is így jártam és tegnapelőtt is, illetve pénteken is. Most nézem az egyenlegem, minden fizetést befoglaltak a mögöttes kártyákról, annak ellenére, hogy a fizetés sikertelen lett.Itt a hozzászólásokban is így járt valaki.
Én most felfüggesztem a használatát, amíg ezt meg nem oldják. A magyar banknál csak foglalásban van a hibás vásárlás és a Transferwise-nál is. Tehát eddig még pénzt nem veszítettem, valószínűleg nem fognak igényt tartani a pénzre és így feloldják a foglalást 30 napon belül, legalábbis nagyon remélem, de akkor is.
Ha napokban neked is elutasították a Curve kártyádat, nézd meg a mögöttes kártyádat, látszik-e a tranzakció, illetve mi a státusza: csak foglalás vagy be is terhelték. S mindenképp írj az ügyfélszolgálatnak, hogy legyen nyoma. (support@imaginecurve.com)
2x google pay 1x fizikai kártyás 1x netes vásárlás.
Bejelentettem a hibát a Curve-nél, bár nem nem válaszoltak szokás szerint, ma reggelre minden hibás terhelés megjavult a számlaegyenlegem alapján.
Curve app tranzakció története hibás maradt, de az nem kritikus és eddig is hibás volt.
A webáruház (a cseh Alza.hu) 24 órán belül arra jutott, hogy a kártyalimit miatt nem tudták levonni a pénzt. A Curve viszont azonnal beterhelte az OTP kártyámat.
Ahogy valaki írta fentebb, nálam is “a curve appban a limiteknel üres oldal jön fel, hibaüzenettel”. Írtam nekik, nem jött még válasz.
Azért is szívás, mert karácsonyi ajándékot vettem volna.
Megbántam, hogy regisztráltam, egyedül a rugalmasabb készpénzfelvételi lehetőség miatt tettem. Bónuszként nálam még a Google Pay sem telepíthető.
Igaz, mind a Curve-nek, mind a webáruháznak azonnal írtam, nem tudom, melyik kellett. Vagy “magától” is visszakaptam volna a pénzemet?
Egy darabig nem fogok online vásárolni a Curve-vel… :(. A fizikai kártyával esetleg a boltban.
Ez a Curve valasz:
We approved the transaction however, the merchant then declined it. We charged your card when the transaction was approved and then refunded it immediately once it was declined. You should see the refund reflected back in your bank account in the next 1-2 working days, but depending on your bank it might take up to 5 days.
It’s not clear why it declined, as this can be because the internet connection has dropped, there were details discrepancies or there was an issue on the side of the merchant.
En is pihentetem a kartya hasznalatat egy ideig. En amugy ha mar lud legyen kover alapon egybol a Metal-t probaltam ki, azt tudtatok hogy ha 6 honapon belul mondod vissza akkor £50-t kifizettetnek a kartyaert?
Gondolom ha ez most tomeges, akkor nem lesznek ilyen kivetelezesek.
“Én most felfüggesztem a használatát, amíg ezt meg nem oldják.”
Ha én ennyi miatt felfüggesztettem volna, már a kártya darabokra törésénél tartanék 😀
Számos technikai hibával szórakoztat engem a Curve, alig egy hónapja használom:
– GPay alá nem tudom behúzni
– Hetekig nem működött a Transferwise kártya behúzása Curve alá
– Kártyaaktiválás kétkörös ügyfélszolgálati könyörgés után működött.
– Kártyaaktiválás után akármilyen tranzakció újabb kétkörös ügyfélszolgálati könyörgés után működött.
– 5000HUF fölött tranzakciót nem tudok Back in Timeozni, mondván 5000 FONT fölött van…
– ATM-en KP-t felvenni mai napig nem tudok, ismeretlen hiba miatt.
Ugye így már 4 szereplős lett a művelet, a normál 2 helyett:
1. Androidos app
2. Google
3. Curve
4. Erste
A google-nek írtam reggel, de még nem kaptam választ. Jelenleg benne áll 3*22e Ft-om, aminek annyira nem örülök, pláne hogy közben csak azért nem maradtam le az akcióról, mert az meg lett hosszabbítva.
A kártya limitet most nálam sem írja ki.
Esetleg érdemes másik kártyával próbálkozni ami a curve mögött van. Nekem pl. cib kártyával állandóan elbuknak a tranzakciók. Ezért le is szoktam a cib kártyáról.
1-3 nap és visszakerül a pénz ahogy én tapasztaltam.
En egy ingyenes szolgaltatastol nem varok el azonnali valaszt, a lenyeg, hogy meg legyen oldva a problema, lehetoleg ugy, hogy nem kell csinalnom semmit.
Gyanitom, hogy a problemak maguktol is megoldodnanak, ha megse, akkor meg mindig raerek felvenni a kapcsolatot. Mivel a masik kartyamon ott a tranzakcio, minek stresszeljek, hogy azonnal oldjak meg? Ugyis meg kell oldaniuk…
A hitelkartya meg azert van, hogy ne erdekeljen, mekkora osszegeket foglalnak be. Elobb utobb ugyis eljon az igazsag pillanata, hadd javitsak maguktol…
“Emberek, mi az, hogy a Curve nem válaszol “szokás szerint”? Akkor azonnal kuka.”
Ha ez lenne a mérce, akkor az összes bank is “azonnal kuka”, a maguk 30 napos válaszadási határidejével 🙂
Üfszolg még nem válaszolt…
A limitek lekérése már régóta nem működik nekem, először a support oldal jött be helyette, most már hibaüzenet.
(Metal kártyám van és sokat használom)
Revolut/tw-vel nem szivtam ennyit, nekem ugy tunik, Curve meg nagyon gyerekcipoben jar, nekem nem eri meg hasznalni emiatt.
Komoly gondok vannak, mert ezek a cégek olyan külsős cégeket bíznak meg, akiket nem biztos hogy kellene.
Az auditáció sem igazán tökéletes.
Ha engem kérdezel, akkor azt mondom, hogy ennek a végtelen kapzsiság az oka! 🙂
Mindegyik ilyen cégnél. Mind kapzsi és spúr. 🙂 Mindenen spórolnak: software-eken, hardware-eken, szakembereken. 🙂 Pedig ezek még csak nem is csoró magyar bankok. 🙂 Mind nyugat európai spúr bagázs. 🙂
Egyszer csak elkezdett nem mukodni az R (egyebkent M) kartyam a korabbi tobbszaz UK/GBP online vasarlas utan es egy 6 napos kb 50 sikertelen tranzakcio, tucatnyi merchant, kb egy misi (HUF-ban) bentragadas utan feladtam a harcot. Okot se az R, se M, se semelyik bank nem tudott, az volt a nagy duma mindig hogy biztos a netkapcsolat. Mai napig nem derult ki semmi. A rekord az volt, hogy egy clothing merchant 1 perc alatt 6x terhelte be a teljes vasarlas osszeget, majd 30 nap mulva visszaadta (ez papiron automatikus volt, de azert neha oda kellett szolni)
Az érintetteknél volt frissítés és újraindítás? (Persze lehet, hogy csak véletlen, de korábban nálam is jellemző volt ilyen jellegű hiba)
Múlt héten a kp felvétel bukott el minidg limit miatt, bár semmilyen limitbe nem ütköztem. Ma meg vásárlásnál 2 próbálkozásból sem sikerült. A banknál mindkét össze g zárolva van, a Curve-ben meg Pending-ben. Írtam nekik, de ez nem fogja garantálni, hogy legközelebb működik. Akkor meg minek szenvedjek vele, használom az eredeti kártyát és kész.
“A Curve fő üzenete, hogy otthon hagyhatod a pénztárcádat, minden kártyád helyett ott a Curve kártya és a hozzá való app.”
Hát köszi.
Klassz lehet, ha egy étteremben, taxiban, vagy akárcsak egy szupermarketben nem tudsz fizetni.. :-/
Mit nyersz ezzel a Curve-val? Nem kell magaddal hordanod bankkártyát?
– mielőtt megjött a fizikai kártya, volt két apróbb netes vásárlásom (Banggood stb) ezek működtek, bár hétköznap este dollárt 5Ft felárral váltott a középárfolyamhoz képest. Akárhogy túrtam a netet, nem találtam pontos infót arról, hogy mikor van váltási felár és az mennyi. Napközben rendben volt.
– megjött a kártya, hurrá; de aktiválni nem lehetett. Írtam nekik, erre csuklóból letiltották az accountot. 2×5 nap levelezgetés után feloldották (elvileg). Kártya aktiválva.
– majd mikor használtam volna, limittúllépéssel visszautasított. A teljes forgalmam kb 50eFt volt eddig, a kérdéses tranzakció 8eFt. Írtam, azt válaszolták hogy a bankom csalás elleni részlegénél érdeklődjek, mert szerintük ők tiltották le.
– a válaszok 4-5 napos átfutással érkeznek, ami még megtűrhető lenne, de sohasem felelnek a konkrét kérdésre
A limitek nekem sem mutatnak semmit. Csili-vili meg minden csak lényegi funkciók nem működnek benne, és semmit sem tudsz meg arról hogy miért. Összességében, ez még ingyen is drága. Nem fogom használni.
Ami viszont nagyobb gond, hogy az elutasítás ellenére a Curve levonja az összeget, nálam többször duplán is.
A hiba a Curve-nél lehet, itt hasonló tapasztalatokról számolnak be: community.curve.com/t/decline-money-taken-from-account/15516/6
Ügyfélszolgálatos kommentje: “The capture from Curve occurs when the transaction is approved by the merchant, however, the merchant doesn’t always communicate the decline back to Curve. These transactions get reversed after 7 working days without the response and the money is then moved back to your account.”
Ez amúgy igaz, nálam pár nap múlva mindkét bank jóváírta a tévesen levont összegeket a kártyáimon.
Pontosan.
“Filléres alapon” (=kb. semmi nyereségért) töltöd el ezzel az idődet.
Komolyan, annyit lehet “nyerni” vele, hogy nem kell magadnál tartanod a kártyáidat?
5 gramm egy bankkártya.
túlkapod ezt a dolgot
A C egy lehetőség, hogy csak egy kártya legyen nálad. Meg egy teló, de az amúgy is mindig nálad van. Meg egy tartalék kártya. Meg egy kis tartalék pénz.
Esténként leülsz, beírod a tranzakciókat egy excelbe, szépen frissíted a státuszokat: ez rendben volt, ez a kettő duplikálódott, ez visszatérítésre vár, stb. Időnként írogatsz egy csetablakba, ahol egy robot visszaválaszolgat, hogy “legyen szép napod, hogyan segíthetek?” Simaliba.
Remélem eljön az idő, és külön sor lesz a menőbb árházakban: ide álljanak a Curve-osok a telóval bohóckodni fizetés előtt, oda a Revo-sok, a 3-as kasszához a pontgyűjtősök, 4-eshez a sima banki kártyások,
az 5.nél lehet fizetni kp-val 🙂
—–
Revo nekem is van (játékra jó), most olvasom, hogy lesz böngészős felület is, lehet mozdulnak a bankszámla felé, mint a TW.
Esetleg gyerek leb**va a tévé elé, mert anya/apa a Curve/Revolut/stb. exceleket frissítgeti, hogy megfogjon még 2 forintot
A mögöttes kártyáról nem vonta le és nem is foglalta be, egyenlegen nem csökkent (BB hitelkártya)
A Revo virtuális kártyája még talán jobb is erre, havonta 10x lehet cserélni és Apple pay mögé berakni, a netes fizetésre meg a szó szerint eldobható kártyájuk a legjobb. Aki nem ismerné, ez minden használat után törlődik és újat kapunk és így aztán még jobban véd.
szóval BB volt a hunyó
A végén azért nálam is megemlíti lehetséges okként az internetes kapcsolat problémáját, de a többi hozzászólást elnézve inkább náluk lehet ilyen probléma, nem az egyéneknél.
Ahogy fenn elhangzott emelték a limiteket. Viszont eltűnt a 30 napos limit. Nekem standart kártyám van csak. Egy képernyő kép. ibb.co/xYrjY55
Pár hete a Simple-nél is előfordult, hogy terheltek, majd az oldalra visszatérve sikertel volt. Az appban írva, a tranzakció részleteinél az ügyfélszolgálatnak írva nem tudták beazonosítani a tranzakciót 🙂
Nyáron volt “charge-back” is. Egy repülőjegy a vírus miatt. A társaság húzta egy ideig, de semmi válasz. A curve-nél lezárult szeptember közepén. Annyi hátránya volt, hogy a Curve cash kártyára és fontban írta jóvá, a vásárlás forint volt. De innen a Revolutba 1:1-be be lehetett fizetni.
Szerencsere csak par vonatjegyet vettem volna vele a mav app-ban (eddig semmi gond nem volt vele), de most sikertelen tranzakcio, penzt viszont levonta.
Eddig benaztak a fizikai kartyaval(1.5 honap alatt tudtak kikuldeni), most meg ez, sztem pihentetem en is, pedig nagyon szimpatikus volt kezdetben.