Külföldön már tavaly bevezetésre került a Lidl Plus, a Lidl kedvezményeket és kuponokat kínáló szolgáltatása.
Minden jel szerint itthon is elindul a lehetőség, már megvan a weboldal (bár még el van dugva, sehol nincs rá link és a Google sem találja meg) és le is lehet tölteni az alkalmazást a mobiltelefonra.
Sikerült regisztrálni is és generált is Lidl Plus kártyát.
Már mutatja is az akciós kuponokat, de csak három nap múlva lesznek élesítve, addig lakat van rajtuk. Egyelőre nem estem hanyatt az első akcióktól, de figyelni kell, hátha lesznek jó kuponok a közeljövőben. Ezen kívül partneri ajánlatokkal és kaparós sorsjegyekkel is kecsegtet a leírás, a partneri ajánlatok is már megtekinthetőek.
Ami még jó a szolgáltatásban, hogy az összes kapott nyugtát digitálisan elmenti, jól jöhet, ha valami terméket vissza akarsz vinni, mert nem megfelelő. Nem kell a papírfecniket elrakosgatni.
Update: kipróbáltam, működik is a kártya. A blokk megjelent a digitális nyugták között.
Szegény iPhone-osok ne spóroljanak? 🙂
Bár a honlap nem írja, de Apple App Store-ban is fent van a Lidl Plus alkalmazás és tökéletesen működik.
A klímatisztítás egyébként is féláron van most a hivatkozott helyen, pont egy hete akarták rám sózni..
A UK-ben jó ideje használom és van még egy előnye ha £100 fölött költesz egy hónapban vissza kapsz £2 kupont és £200 fölött +£10-ot. Nem tudom hogy ilyen funkció is van-e a magyar appen.
Amúgy eléggé érdekes a lidl piaci pozíciója, mert itt ugyanannyiba kerülnek az áruk mint magyarországon, viszont helyi szinten az egyik legolcsóbb bolt.
Ez most csak egy hirtelen ötlet... nem lehet hogy a KSH ilyen törzsvásárlói idomítókártyákkal is sminkeli az inflációt?
Lehet azért nem írja még a honlap, se a google, mert ahogy Te is írtad még nem indult el, csak 3 nap múlva fog.
De ellentétben az állami dolgokkal ahol először bejelentik h. valami elindul, majd idővel talán lesz is belőle valami, itt fordítva megy. Előbb megcsinálják és ha kész, majd csak utána kommunikálják 🙂
Szép, hogy pont a legcsóróbbak nem fognak tudni élni a lehetőséggel!
Én külföldön már használom és elégedett vagyok, okosan összerakták. A kuponok 15-35% közötti kedvezményt adnak, de néha ajándék termék is előfordul, illetve a hónap során összegződnek a vásárlások és bizonyos érték elérése esetén szintén ajándék jár. Úgy látom, viszonylag jól menő termékekre szól a kupon, tehát pl. a sima Gouda sajtra adnak kedvezményt, nem a zöldfűszeres olajban érlelt bio kecskesajtra.
A szórólapot is át lehet nézni benne, jobb megoldás, mint minden postaládába bedobálni.
Vajon éri-e a napokban terheléses támadás a rendszert?
Rendszeresen járunk Lidl-be, köszi az infót, letöltve!
A vége mégiscsak az lesz, hogy a legtöbb ember, aki használni kezdi, többet költ. (Nyilván a blog pénzügyileg hipertudatos olvasói kivételek. 🙂 ) Ennek komoly pszichológiája van és jól működik.
Már aktív az iphone-ra is, most sikerült regisztrálni
@untermensch4
Nincs ra szukseguk. Ha a KSH torzitani akarja az inflaciot, akkor csak siman megteszi. (Az inflacio merese amugy nem konnyu mufaj, kb. definicioszeruen benne van a tevedes lehetosege).
Furcsa itt ilyet olvasni a "Döntési fáradtság" cikked után, ami pont úgy kezdődik, hogy elpocsékolod az idődet, ha 200 forinttal olcsóbb Domestos-ra vadászol egész évben, itt pedig azt írod, hogy figyelni kell, hátha lesznek akciók a jövőben.
Pedig ez ugyanaz a kategória, sőt, rosszabb kapásból 2 dologban:
1) megadod az adataidat egy cégnek, telepíted az appjukat, akik ezentúl direkt marketinggel elérhetnek téged
2) többet fogsz járni a lidlbe "ha már úgyis van náluk hűségkártyám/valós időben látom az akciókat náluk"
Mindeközben rengeteg a kamu akció, és ugyanaz a termék máshol lehet mindig olcsóbb alapjáraton. De ezt soha nem fogod egyesével kibogarászni.
Fillércseszéshez lehet jó (erről sem vagyok meggyőződve), de ennél azért magasabb szintű pénzügyi tudatosságra, szemléletmódra tanító cikkekhez szoktam itt.
Azért ennyire nem kell túlgondolni. Egy fillérrel sem fogok többet költeni, nem fogok csak azért sört venni, mert van rá kupon. Az akciós újságból sem veszel meg mindent, ami benne van.
Lecsippantják a kártyát, ha valamire van kupon, máris olcsóbb lesz, akkor is, ha nem is tudsz róla.
A Lidlnek egy hibaja van: hogy nem szallitanak hazhoz. Ha tennek, akkor tobbet tudnek toluk venni. Hatha majd egyszer.
Érdekes lenne, ha egyből fizetni is lehetne vele.
Tehát beleregisztrálom a kártyám, és akkor azzal, hogy a qr kódot odatartom, mehetne később rá a fizetés is. Ehhez persze dinamikusan generált qr-kód kell.
Így pakolás után/közben nem kéne még egyszer pénztárcázni.
@meister
A külföldi változatban ez már lehetséges, így ha megvan a háttér, esélyesen Magyarországon is bevezetik.
ez ugyanaz mint a tesco clubcard?
OFF: arról is írhatnál, hogy mi a véleményed a Curve Crowdfunding kampányáról. Nagyon nyomják, mintha ez lenne az évszázad üzlete, pedig ha jól értelmezem, ezt még befektetésnek nevezni is erős túlzás.
Nekem leginkább elég kétségbeesettnek tűnnek. Már a második levelet kapom, hogy fektessek beléjük pénzt. Szerintem nagyon rosszul mehet a szekér, főleg a tavalyi bénázás után.
Nagy ívben kerülöm a LIDL-t, igénytelen egy hálózat, boltjaik jórészt ipari szeméttel vannak telepakolva, ALDI, TESCO szintén.
Inkább fizetek többet egy SPAR-ban... 🙂
@Kiszamolo "Azért ennyire nem kell túlgondolni. Egy fillérrel sem fogok többet költeni, nem fogok csak azért sört venni, mert van rá kupon. Az akciós újságból sem veszel meg mindent, ami benne van.
Lecsippantják a kártyát, ha valamire van kupon, máris olcsóbb lesz, akkor is, ha nem is tudsz róla."
Nem biztos, hogy ezt így csinálják. A Clubcard kupon sem ilyen és gondolom, direkt, mert ők azt akarják, hogy lehetőleg naponta böngészd a kuponokat és minden nap térj vissza a kihagyhatatlan akció miatt. Különben is, ha nem tudsz róla, nem vagy hálás és elégedett.
És bármilyen kártya azért van, mert öntudatlanul is oda megy az ember, ahol van kuponja, illetve gyűjti a pontokat - és sosem számolja ki, hogy üveggyöngyökkel szúrjék ki a szemét.
Köszi a cikket! Mi amúgy is legtöbbször a Lidlbe járunk és heti szinten nézem az akciójukat. Nekem nem lesz plusz idő ezt bogarászni.
Amúgy van Sparos appom is és szinte soha nem nyitom meg és ha ott vagyok akkor is csak 10-ből egyszer mutatom a kódot. Mondjuk nem is kérdezik meg, hogy van-e. Remélem ennek az appnak nem lesz ugyanaz a sorsa.
Azt néztétek, többen is tudják ugyanazt a regisztrációt hasznáni? Nekünk családilag mindenból egy van, hogy a költések összeadódjanak.
(vagy nézzem meg az alkalmazást és rögtön látni fogom? 😉
Ha lesz vásárlási összeg után járó kedvezmény az a legjobb,mert Te döntöd el,hogy melyik terméket veszed meg.A Lidlben volt hétvégi akció régebben 7000 ft vásárlás felett 700 Ftot visszakaptál,de ez csak ritkán volt.
A szórólapban jelentős kedvezmények találhatóak rendszeresen,és az általános árszínvonal is nagyon jó, tehát én kupon nélkül is szeretek ott vásárolni.
https://kiszamolo.hu/itt-a-lidl-plus/#comment-200930
Az áruk minősége abszolút megfelelő és akad olyan ami a Lidlben a legjobb minőségű (Tesco,penny,sparhoz hasonlítva) és az ára is alacsony. pld a virslifélék, vagy a mosószer, kávé...
A pszichológia valóban működik -hogy többet evszel -, ugyanakkor nem tudnék ezeknek a kártyák hatására, csak ugyanott vásárolni, hiszen olyat egyik sem tud nyújtani, ami mindenben jobb a többinél, ez csak a verseny szükséges eleme.
A Lidl akciós újságban is benne van ez a hír...
Itt Luxemburgban szinten van, neha atfutottam a kuponokat, de oly nagy akciok nem voltak, hogy erdemes lenne bogaraszni (csak atfutottam a mukodeset, de ha jol ertettem, a kuponokat eloszor aktivalni kell, nem eleg csak lecsippantani, hisz addig nem aktivak). De mondjuk heti egyszer atlapozni, mint az akcios ujsagot is, belefer.
Amit nem tudtam, az a digitalis blokk, az mondjuk igen kiraly lenne, egyszerubb lenne atvezetni a kiadasaimat a tablazatomba.
@kommentelek-en-is Ha már ipar... teleszkópos nyelű mágnest jobbat és olcsóbban vettem a lidl-ben mint a spar-ban. Utóbbiba egy ideje azért nem járok mert vmiért nagyon erőltetik az önkiszolgáló pénztárat (ami nem zökkenőmentes de ha igen, akkor sem kedvelem), ezt megelőzően meg vmi főmajom kitalálta hogy ha rövid felület van a pénztár után akkor majd a vásárlók bizonyára olyan gyorsan tudnak elpakolni ahogyan a pénztárosok leolvasni a termékek vonalkódját.
Ez már a fillérizélés kategóriája. Nézegessem a Lidl-kuponokat, hátha akciós a szar sajátmárkás sörük, meg az ásványvíz? És örüljek, rohanjak? Ne már.... Bepalizzák a nyomorultakat, azok meg boldogok is ezért. Lúzerség.
Idővel kialakul, vagy erősebbé válik egyfajta azonosulás az üzlettel.
"Itt megint biztos jól fogok járni" érzés.
Azért csinálják mert ez is a profitot növeli hosszú távon.
Köszönöm, inkább kihagyom.
Miért, mit gondoltál, azért csinálták, hogy bukjanak rajta és inkább átszokj a konkurenciához?
Az ilyen akciók a kedvenceim, ma láttam: mogyoró 329 áthúzva, új ár 325, kedvezmény 4 Ft. Mindezt narancssárga táblán kiemelve...
Rendszeresen a Lidlben vásárolok, elég gyakran átnézem az újságot, mert érdemes, de nincs az az isten hogy személyes adatokat mint név, szül. dátum, pontos cím, emailcím megadjam nekik pár forintos kuponokért... Nem tudom milyen szinten vannak a Lidl szerverek bevédve, de már láttam sokkal nagyobb céget is amit meghekkeltek, aztán lehet csodálkozni utána hogy mi mindent csinálnak a nevünkben.
Nekem egyszerű: Lidl van közel, leginkább időspórolásból járok oda. Kicsi választék, kicsi bolt - kevés kísértés és indulástól hazaérkezésig max. 40 perc, ha nagyon szétnézek, 20, ha sietek.Még 1 boltba járok rendszeresen, az van a legmesszebb - oda akkor megyek, ha biciklizni akarok 🙂
A kedvezményeik tényleg tudnak mókás mértékűek lenni. Igazából akkor érdekes, ha megszokott cuccra van, mivel lsd. első bekezdés, akkor sem nagyon izgi.
A lidl-lel egy gondom van, hogy a tavalyi karantén óta nincs teljeskiörlésű liszt, fene sem érti, miért nem pótolják.
@jozso
Mi ezt úgy oldjuk meg, hogy csináltam egy képernyőfotót az appban látható kártyáról és azt is le lehet csippantani a pénztárnál.
@Kiszamolo: "Áruld már el, hogy te mit vásárolsz és hol, hadd tanuljunk. Vagy egyáltalán nem is eszel, mert minden sz@r?"
Ezen a kommenteden jót röhögtem, de tényleg... :-DDDD
Azért valljuk be, a Lidl-ben 70-80%-ban igénytelen tömegárú van, főleg alacsony pénztárcájú munkás-alsó közép osztály fizetőképességéhez mérten. Igen, 20-30%-ban vannak benne jobb cuccok, meg persze kacsamáj is.
Én igényes, hazai árukat a NekedTeremből szoktam rendelni házhozszállítással. Magyar kistermelők által előállított tej- és húskészítmények vannak benne. Igaz, nem Lidl árkategória, de a minőségük is más síkon van. És mindemellett támogatom a magyar ipart, a hazait.
Ínyenceknek meg ott a Nagymama boltja Budán tele háztáji cuccokkal prémium áron.
Sunboy, persze, hogy a Lidl IS tele van olcsó hitvány áruval. A Spar is, a Coop is és az összes többi is. Tudni kell, mit veszel, itt is és az összes többi boltban is. De van bőven minőségi termék is, nem kell minden szemetet megvenni. Se itt, se máshol. S van, amit nem a Lidl-ben veszünk, mert vagy nincs, vagy ami ott van, az nem jó minőségű.
@sunboy75
Ránéztem erre a nekedteremre. Hát nem tudom...
Előpirított csirkemell-- 5300 Ft/kg
Grillcsirke-- 6180 Ft/kg
Sima nyers csirkemell meg nincs is, csak emuhús heroin áron.
Egy alap, élesztő nélküli fehér kenyér-- 1880 Ft/kg
A zöldséget, gyümölcsöt meg ugyanúgy megveszed a piacon a termelőtől, jóóóval olcsóbban.
Sima idared alma-- 600 Ft/kg --> ne vicceljünk már 🙂
Ez így nekem egy trendi lehúzásnak tűnik, még ha minőségi, akkor is.
Én ma kipróbáltam. Fizetés után lepöttyintették és automatikusan levonta a kupont, amit neked kell aktiválni a vásárlás előtt. A vásárlás után sorsjegyet kapsz (óránként 1-et), amivel általában egy másik kupont ad. Ami kupont már aktiváltál és elhasználtál, azt újra tudod aktiválni addig az időpontig, amíg a kupon él (általában 1 hétig, de a sorsjegyesek 11 napig).
Mától teljes gázzal nyomják a reklámkampányt, a pénztáros adja a szórólapot, szóban is agitál, és még a következő vásárlót jelző műtoblerone is fel van címkézve lidlplus-ra.
Sunboy75
“igénytelen tömegárú van, főleg alacsony pénztárcájú munkás-alsó közép osztály fizetőképességéhez mérten” Azért ez a kijelentés sok mindent elárul rólad, Le kellene szállnod a magas lóról változhatnak még a körülményeid.
Hát, letöltöttem az alkalmazást, majd nem óhajtottam engedély adni arra, hogy minden mozdulatomat naplózza, viszont így nem használható. Beleolvastam az adatvédelmi tájékoztatóba, amiben szépen le van írva, hogy az alkalmazáson belüli minden mozdulatodat (kattintást, görgetést stb.) naplózzák. Szóval szokás szerint semmi nincs ingyen: a kuponokért azzal fizetsz, hogy a Lidl pontosan tudni fogja, melyik termék képét hány másodpercig nézted, mi az, amit jól megnéztél de mégsem vettél stb. Ezeknek az adatoknak legalább egy részét automatikusan elküldik a Google-nak és a Facebook-nak is, ezt nem lehet külön letiltani. Ha hírlevelet küldenek neked, akkor annak megnyitását, illetve az azon belül levő linkekre kattintást is naplózni fogják. Ja és a mobilodról is kiolvashatnak tovább nem részletezett információkat.
Ha nincs internet a telefonodon akkor a kupont nem vonja le. Viszont később mikor volt netem a számla fent volt az appban. De lényeg, hogy net nélkül nem vonja le a kupont.
Aki használja, megírná, hogy milyen kuponokat adott az app és mekkora árengedményt?
Csak hogy lássuk, hogy érdemes-e aktiválni.
Közszolgálati lenne. 🙂
@headset, minden vásárlás után kapsz egy "kaparós sorsjegyet", abban újabb kuponok vannak.
Nem tudom, később fogják-e targetálni a vásárlásaim alapján, jelenleg számomra nem túl vonzó kuponokat dobál be: ír vaj 30% kedvezmény, sör, macskakaja, paprikás péksüti és hasonlóak. Ajándék tepertős pogácsa, mondanom sem kell, hogy egy darab nem volt a boltban, gondolom mindenki elvitte. De ha lett volna, ingyen lett volna egy darab. 🙂
Ami jó, hogy amikor megkapod a kupont, ha akarod, mindjárt aktiválod, jellemzően 10-11 napig érvényes, így legközelebb már aktív lesz, ha kell, nem kell a pénztárnál szerencsétlenkedni az aktiválással.
Amiért én használom az alkalmazást, az az, hogy elmenti a blokkot. Remélem el fogják fogadni, ha garanciás ügyintézés lesz, vagy csak simán visszavinnék valamit, mert nem lett jó.
A decathlon alkalmazást is csak ezért használom. Már el se rakom a decathlonos blokkot, mert felesleges.
@sunboy75
Nekedteremnek Százhalombatta nem vidék (cégközponttól 41km-re), de Maglód (cégközponttól 39km-re) az.
Így Battára mehet a tőkehús, de Maglódra nem. LOL
A 390Ft/db (olasz) almáról (Alma - Pink lady (Extra)) már ne is beszéljünk.
@Kiszamolo
Nem tudom, hogy a Lidlben mennyire kell blokk garanciális probléma esetén. Műszaki cikket vittem vissza a vásárlás után 2 hónappal, jelezve, hogy elromlott. Meg sem nézték, hogy mi van a blokkon, csak az árát 1 tized másodperc alatt. Azt sem nézték meg, hogy a dobozban valóban a hibás termék van-e, vagy két tégla. Szó nélkül kezembe nyomta a pénztáros a teljes vételárat.
Azért utánakérdeztem az ügyfélszolgálaton, azt mondták, hogy egyelőre csak a papírblokkal vesznek vissza árut, de később az online blokkal is menni fog majd. Garanciális cucchoz azért elteszem a papírt egyelőre.
A kuponok és az ajánlatok változóak, van ilyen 20-30%-os, meg olyan, hogy a második terméket 50-70% kedvezménnyel kapod (azaz kb. ugyanaz). Működik egyébként, csak béna, hogy egy külön szkennert raktak ki, hogy ott olvasd le a QR kódot, és még nem jöttem rá, hogyan jelzi, hogy sikerült (azon kívül, hogy a pénztáros szól).
Nekem az első adag kupon és ajánlat közül volt pár dolog, amit amúgy is vettem volna, kíváncsi vagyok, később célzottan kapok-e kuponokat az általam vásárolt termékekhez.
Én nem tudom aktiválni a kuponokat. Feljön rá egy hibaüzenet. Újratelepítés megvolt. Play Áruházban láttam, másoknak is van ilyen problémája. Kollégáknak ugyanilyen telón megy. Kasszánál mindig kérdezik lelkesen, hogy letöltöttem e az appot... Mondom már rég, csak éppen egy rakás fos, mert nem működik, haladjunk...
Sunboy75
"igénytelen tömegárú van, főleg alacsony pénztárcájú munkás-alsó közép osztály fizetőképességéhez mérten" Azért ez a kijelentés sok mindent elárul rólad, Le kellene szállnod a magas lóról változhatnak még a körülményeid.
Aki használja, megírná, hogy milyen kuponokat adott az app és mekkora árengedményt?
Csak hogy lássuk, hogy érdemes-e aktiválni.
Közszolgálati lenne. 🙂
@headset, minden vásárlás után kapsz egy "kaparós sorsjegyet", abban újabb kuponok vannak.
Nem tudom, később fogják-e targetálni a vásárlásaim alapján, jelenleg számomra nem túl vonzó kuponokat dobál be: ír vaj 30% kedvezmény, sör, macskakaja, paprikás péksüti és hasonlóak. Ajándék tepertős pogácsa, mondanom sem kell, hogy egy darab nem volt a boltban, gondolom mindenki elvitte. De ha lett volna, ingyen lett volna egy darab. 🙂
Ami jó, hogy amikor megkapod a kupont, ha akarod, mindjárt aktiválod, jellemzően 10-11 napig érvényes, így legközelebb már aktív lesz, ha kell, nem kell a pénztárnál szerencsétlenkedni az aktiválással.
Amiért én használom az alkalmazást, az az, hogy elmenti a blokkot. Remélem el fogják fogadni, ha garanciás ügyintézés lesz, vagy csak simán visszavinnék valamit, mert nem lett jó.
A decathlon alkalmazást is csak ezért használom. Már el se rakom a decathlonos blokkot, mert felesleges.
Azért utánakérdeztem az ügyfélszolgálaton, azt mondták, hogy egyelőre csak a papírblokkal vesznek vissza árut, de később az online blokkal is menni fog majd. Garanciális cucchoz azért elteszem a papírt egyelőre.
A kuponok és az ajánlatok változóak, van ilyen 20-30%-os, meg olyan, hogy a második terméket 50-70% kedvezménnyel kapod (azaz kb. ugyanaz). Működik egyébként, csak béna, hogy egy külön szkennert raktak ki, hogy ott olvasd le a QR kódot, és még nem jöttem rá, hogyan jelzi, hogy sikerült (azon kívül, hogy a pénztáros szól).
Nekem az első adag kupon és ajánlat közül volt pár dolog, amit amúgy is vettem volna, kíváncsi vagyok, később célzottan kapok-e kuponokat az általam vásárolt termékekhez.
@Kiszamolo
Nem tudom, hogy a Lidlben mennyire kell blokk garanciális probléma esetén. Műszaki cikket vittem vissza a vásárlás után 2 hónappal, jelezve, hogy elromlott. Meg sem nézték, hogy mi van a blokkon, csak az árát 1 tized másodperc alatt. Azt sem nézték meg, hogy a dobozban valóban a hibás termék van-e, vagy két tégla. Szó nélkül kezembe nyomta a pénztáros a teljes vételárat.
@sunboy75
Nekedteremnek Százhalombatta nem vidék (cégközponttól 41km-re), de Maglód (cégközponttól 39km-re) az.
Így Battára mehet a tőkehús, de Maglódra nem. LOL
A 390Ft/db (olasz) almáról (Alma - Pink lady (Extra)) már ne is beszéljünk.