Ügyes

2019-03-15
Oszd meg ismerőseiddel a cikket: 

Egy utazási biztosításokkal foglalkozó amerikai cég csinált egy ügyes kampányt. A nála biztosítást vásárló ügyfeleknek átadott biztosítási feltételekben (abban az unalmas füzetben, amiben a lényeg van, de soha senki el nem olvassa, csak ha már megtörtént a káreset), elrejtett egy felhívást, hogy aki elolvassa a feltételeket és megtalálja ezt az elrejtett szöveget, jelezze, mert az első megtaláló 10 ezer dolláros jutalomban részesül.

A kampány célja az volt, hogy felhívja az emberek figyelmét a feltételek elolvasásának fontosságára, illetve rámutasson, milyen kevesen is olvassák azt el.

Számomra meglepő, hogy már a hatvanhatodik kötvény tulajdonosa lett a nyertes, ha tippelni kellett volna, én talán a háromszázadik kötvényre tippeltem volna. Persze ez még mindig azt jelenti, hogy 65 ember bele sem nézett, hogy tulajdonképpen milyen utazási biztosítást is kapott a pénzéért.

Ügyes reklámfogás volt, kíváncsi lennék, idehaza hányadik vásárló venné észre a nyereményt egy biztosítási feltételek füzetben. Remélem, valamelyik biztosítónak megtetszik az ötlet és itthon is megcsinálja ugyanezt, akár többfajta biztosítással is.

Next Post
Végre

Hozzászólások:

Cikkgyűjtemény
Új vagy az oldalon? A gombra kattintva találod az eddigi fontosabb cikkek gyűjteményét téma szerint.
Megnézem!
Keresés
Kövess minket
facebook
youtube
Hirdetés
Támogatás
Ha szeretnéd, van lehetőséged anyagilag is támogatni a munkánkat.

Átutalással a Raiffeisen Bank 12020407-01558219-00100002 számlaszámra a Kiszámoló Egyesület részére. A közlemény "Támogatás" (fontos!)
Bankkártyás támogatási lehetőség hamarosan. Köszönjük, ha érdemesnek tartasz bennünket a támogatásra.
Archívum

Archívum

crossmenu linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram