Új házhozszállítás Aldiból is
Olvastam a Roksh-ról, ami egy új házhozszállítási szolgáltatás az Aldiból, Tescoból és egyéb helyekről. Gondoltam érdemes lenne kipróbálni.
Budaörsön nem elérhető, a 11. kerületben azonban igen. Úgyhogy oda regisztráltam.
Első körben ki kell választani, honnan vásároljanak be nekünk. Én az Aldit választottam.
Először egy 4.500 forintos csomagot kattintgattam össze, másodjára egy 14 ezer forintosat.
Mindkétszer ezer forint lett a kiszállítási díj, viszont leghamarabb keddre vagy szerdára tudtam időpontot választani. Kedden már csak 15 és 18 óra között, szerdán bármikor. Ma péntek van.
Nem tudom, mennyire komoly a cég, hány embere van és hány helyen elérhető. De egy ezresért, ha nem tudsz bevásárolni magadnak, jó lehet. Ha megtetszett, kipróbálhatod.
Ami jó, hogy olcsóbb diszkontból is lehet vásárolni rajtuk keresztül és bármit kihoznak, bár vannak korlátok egy tételből maximális darabszámra és hasonlók.
Ha van vele tapasztalatod vagy további infód (hol elérhető, stb.), köszönjük, ha megosztod velünk.
Külföldön a Glovo ilyen bármit-megveszünk-neked szolgáltatás, nálunk már csak másodikok lehetnek…
Lidl-be két hetente járok amikor kevesen vannak, olyankor veszek 10-20 zacskó kisüthető zsemlét/kenyeret, és így mi sehova sem járunk, csak autóval vagy sétálni maszkban, másokat kerülve. Sajnos a Tesco-ból nem tudok házhoz rendelni kisüthető kenyeret vagy zsemlét, így ez komoly hiányosság.
(Tavasszal, amikor otthon sütöttem fagyasztott élesztőből kenyeret, sohasem volt igazán finom. Pedig a végén már egy élesztő 1/5, 1/10 része ment 1 kg liszthez, mégis élesztős lett. Nyáron első dolgom volt fagyasztót venni 🙂
“* Az árak tájékoztató jellegűek, minden esetben a kiszállítás napján a választott boltban érvényes tudja személyes bevásárlód megvenni a termékeket”
ha jól értem, megveszem valamennyiért, ők meg szállítják másvalamennyiért.
Azárt gondolom, hogy sokan visszatérnek a rendes boltbajáráshoz, mert tavasszal mikor beütött a krakk akkor nem lehetett egyáltalán rendelni, két hétre előre voltak csak időpontok, amik kb 1-2 óra alatt megteltek, miután megnyitották az időszakot. Mikor az első hullám lezajlott, utána kb nov. közepéig 1-2 napra előre lehetett rendelni, nem kellett figyelni rá, most újra ott vagyunk hogy 4-5 óra alatt telik meg a nyitott időszak. (sparonline)
Szerintem ezt úgy értik, hogy azon az áron fogják kiszállítani, amennyiért az adott napon meg tudják venni. Ha mondjuk jövő hét szerdára rendelsz, az aznapi áron fogod megkapni. Ami lehet kevesebb is, ha épp akció van, meg több is, ha épp emelkedett.
Tavasszal senki sem volt felkészülve egy ilyen rohamra. Én mondjuk arra gondoltam volna, hogy mostanra igen, de úgy látszik, hogy a nagyobb cégek nehezen mozdulnak… Nem baj, ha a verseny részévé válik az online rendelés viszonylag hosszabb távra, kénytelenek lesznek javulni. 🙂
Egyébként a Tesco-nál is pont ugyanígy van.
roksh.com/termekek/csirke-/Friss-csirkemell-file?s=Friss-csirkemell-file
bevasarlas.tesco.hu/groceries/hu-HU/products/2004003176258?_ga=2.201920855.7398052.1606574007-276550921.1603749062
Kellene link az áruházak oldalára, mert ott például szerepel az akciók érvényessége is. Persze az már kicsit macerás, ha tételenként ellenőrizni kell.
@Névtelen Minden tétel alatt szerepel ez a felirat. Lehet, hogy belőlem a jóindulat hiányzik, de belőlük az igényesség.
Ezzel a céggel egyelőre még az a baj, hogy borzasztó kevesen vannak, így kicsi a lefedett terület és kevés az időpont is. Ugyanúgy a boltban szedik ők is össze a motyót, mintha te mennél be vásárolni, de mivel mondjuk egy Aldi kisebb, mint egy Tesco (aki nem a hozzád legközelebbi egységben vásárol (legyen az express, vagy nagy), hanem egy bizonyos határon belüli nagy-nagy áruházban), így nagyobb eséllyel fordul elő, hogy nincs az, amit szeretnél….és akkor indul a telefonálgatás….nekem ez kicsit macerásnak tűnik egyelőre.
Mondjuk 10-15-20-25-30ezer Ft kosárértékeknél.
Ráadásul valóban, ahogy írják ők vásárolnak, szerdán akciós, de csütörtökön venné, akkor már nem tudja, vagy kapós a cucc, megy nyitás után fél órával és már nincs belőle, így nem tudja kiszállítani…
A városomban volt egy cég, még a 90-es években azt vállalta, hogy a bolti áron házhozszállít hajnalban. Tejtermék, pékárú, felvágott. Ő adagolta, fóliázta, mérte. Magánházhoz és lépcsőházba is, utóbbihoz kaptak kulcsot. Nem volt lopás. Úgy felfutott, hogy 4-5 barkasszal csinálta. Majd elkezdett pénzt kérni, 100 Ft-ot, aztán kettőt, Utána jött a csomagköltség.. 0 órára jártunk dolgozni és 7-re végeztünk. Most (is) tarolhatna
A céginformációs adatok esetében is cseh ügyvezetőt hoz az internet.
Nem mintha ez levonna az értékéből, de ez az igazság.
Ami jó bennük az az, hogy nem (csak) meglévő boltok termékeit szórják, hanem a környékbeli cseh termelők termékeit (tej és terjtermékek, húsok, zöldség-gyümölcs) is terítik, emiatt a választék minden nagyváros esetén más, mivel itt pl. a Brno és környéke termelők árui szerepelnek. Előnye, hogy ha idény van, akkor tutira helyi, frissen termett cuccot kapsz. (Pl. eperszezonban leadod a rendelést, másnap hajnalban leszedi a gazda és azt terítik a reggeli szállítmányokban.)
A nagy multi azért túlzás, egy kis cseh cégből nőtte ki magát pár év alatt.
Ismeretségi körömből pozitív visszajelzéseket kaptam a magyar cégről is, szerintem érdemes kipróbálni.
Én mindig 500 Ft-ot adok a Tesco-snak, mindig örül neki. Ez nekem nem fáj, ha mindenki ennyit adna, akkor meg jó kis fizetéskiegészítés lenne. Nálunk az átlagos rendelési érték 25000-40000. Ma 40000 volt, de vettem pl. 6 koviubit, 8 ecetes ubit, egész sajtot, pár karton vizet, 20 sűrített paradicsomot és hasonlókat, hogy fel legyen töltve a kamra. Ehhez képest az 500 Ft nem sok, de úgy vagyok vele, hogy 10000 Ft-hoz is ennyit adok, másrészt meg én örülnék 500 ajándék forintnak, remélem más is örül neki. Kártyával fizetek, az 500-as elő van készítve extra.
Hogy ugy lenne ez igazan jo ha tullepne ezeken az ipari hulladekokat arusito multikon a ceg es lehetne rendelni a jo helyekrol is, pl croissantot a freyabol vagy juhturot a nagymama videki boltjabol, kenyeret a derynebol stb
A kifli egy cseh cég magyar leánya. 2019 végén indult itthon. Szerintem valamit félreértettél. Ezzel együtt egy jó cég, rengeteg helyi beszállítóval. Mi minden héten rendelünk tőlük.
A próbaüzem óta gyakorlatilag hetente rendelek tőlük, toronymagasan a legjobb a kategóriájában. Az áruk és árak jók, a futárok pontosak és kedvesek, időpontok még a legdurvább tavaszi lockdown idején is voltak, az ügyfélszolgálat gyors és hatékony, a cég flexibilis (pl. tavasszal nyitottak személyes átvételi pontot, mert volt rá igény, holott nem ez a profiljuk). Pékáruban hozzák a Budapesten elérhető prémiumot (Jókenyér – Panificio il Basilico – Marmorstein), mondjuk ezek gyorsan el is szoktak fogyni. Egyedül a marhahússal van náluk gondom, a Gurmet márkanéven forgó cuccok mindegyike nagy csalódás volt. Viszont van náluk OlivChicken néven normális csirke, kb. a Tanyasi színvonala vagy kevéssel fölötte.
Én majd akkor adok borravalót kiszállítónak, amikor a fizetésem mellé én is kapok plusz pénzt valakitől. Nem szívességből viszi neked házhoz az árut, hanem azért, mert bért kap érte a munkáltatójától, ráadásul az átlagos magyar béreknél többet.
Ez a borravaló kérdés nagyon érzékeny téma, ugyanis ha fizetek 1000 ft-ot a kiszállításért, miért kell még 500-at jattolnom a futárnak?
Félreértés ne essék, szoktam általában adni (inkább ételrendelésnél), de ahelyett h. normális fizetést adnának a futárnak, elvárják a vevőktől h. ők egészítsék ki az alacsony bérüket a munkáltató helyett 🙁 és ez felháborító.
Én Tesco-s házhozszállítást szoktam kérni /errefelé nem nagyon van más/, én nem szoktam adni külön. A szállítási díj van, abból én rendezettnek tartom.
Egyedül a pizzafutárnak adok, amikor épp rendelős korszakomban vagyok, de ott is csak 200-300 ft-ot. A Tescosról úgy tudtam, hogy nem is lehet készpénz náluk. Mindenesetre eztán se tervezem.
Ne haragudj, de jól látszik, hogy frusztrált vagy, esetleg szar a melód, nem tudom, a családdal hogy állsz, stb. 500 Ft-ot adni a futárnak pénzügyileg senkinek sem fáj, de legalább 1 embernek jobb a napja. Tök mindegy, mennyit adok neki, a gesztus a lényeg. Sajnos az ország nagy része a te hozzáállásodat osztja, többek között ezért is rossz hely Magyarország.
Én az egész borravalósdit utálom mondjuk. Építsék inkább be az árakba.
Próbáltuk még a deliveri-t, de egyrészt sokkal kisebb a választék, másrész az árak nem jobbak.
Várnám már hogy a többiek mikor ismerik fel legalább az áruházi átvételben (pickup) rejlő lehetőséget…
Marhahúsra:
npkbeef.com/
De mostanában, már annyit se adok, hiszen se emeleten nem lakok, se nem bonyolult a kirakodás. GLS futárnak se szoktam adni plusz pénzt, pedig mindig vidám és jófej.
Nagyon szépen hangzik,h azért adsz,h jobb legyen a napja, de ezzel tovább támogatod ezt a teljesen idejétmúlt gondolkodást, hogy jár a borravaló.
Persze ha extrát csinál (e.g. emeletre cigöl cuccot, nagyon kedves, etc), akkor járhat.
– Helyettesítő terméket hoztak helyette.
– Ráírták a számlára, hogy nincs és nem tudják helyettesíteni.
– Szimplán kihagyták, rá sem került a számlára. Ezek olyan termékek esetében is voltak, ahol kizártnak tartom, hogy ne lett volna az áruházban, vagy legalább helyettesítő termék ne lett volna. Gondolok itt olyan alap dolgokra, mint friss tej vagy trappista sajt.
Ilyen formában nekünk teljesen használhatatlan a szolgáltatás, mert valahogy pótolni kellene a meg nem érkezett termékeket. Van, amit még lehetne kisboltban, Spar Exrpesszben, de többször is épp azért rendeltünk a Tesco-ból, mert ott volt az adott termék. Interspar hasonlóan működik.
Emiatt, meg mert a Tesco nagyon lassan reagált a megnövekedett igényekre, alakult úgy, hogy a Kiflitől kezdtünk rendelni a Tesco helyett. Nyáron meg kora ősszel még azt csináltuk, hogy heti egy Kiflis rendelés, néha-néha kisboltos vagy drogériás pótlása annak, ami kimaradt vagy nem volt, illetve havonta elmentünk a Tescoba olyan dolgokért, ami Kiflinél nem volt. Mostanra utóbbi már egyetlen termékre szűkült, amit 2-3 havonta elég pótolni, de a boltok 19-es zárása óta már nem lehet elkerülni a tömeget, így pár hete volt onnan egy rendelésünk, és épp szerencsénk volt, azt hozták amit akartunk. De így is eléggé lutri.
Kiflinél eddig tavasz óta egyszer volt, hogy valami nem volt, egyszer volt helyettesítő termék.
Más olyan szolgáltatásokkal is, amelyik nem saját, nyilvántartott készletből dolgozik, hanem az áruház polcairól szedi le a cuccot a futár, emiatt vannak fenntartásaim.
Mondjuk osszerakok 100 ezerert egy csomagot, a tesconak ok, hogy megerheti oaszeszedni, mert keres az arresen is, de egy nagyobb csomagot osszeszedni sok ido, kizart, hogy nyeresegesen lehet csinalni ilyen olcson. Mondjuk gondolom van felso hatar darabszamra meg ilyesmi, de akkor meg nekem nem eri meg nem az Auchantol vagy tescotol hozatni.
Semmi gond azzal, ha nem jattoltak, nem kötelező. Csak ne csodalkozzatok, ha alkalom adtan a futár se tesz meg nektek olyan szívességet, ami nem kötelessége:
-Nem viszi fel az emeletre a csomagot
-Ha elkerültétek egymást, nem fordul vissza
-nem vesz előre a sorban, ha felhívod, hogy el kell menned otthonról, és kéne a csomag mondjuk fél órán belül.
-Ha mondjuk épp úton vagy haza , amikor jön, a kötelezőnel (általában 5 perc) egy másodperccel többet se vár rád a ház előtt
-ha van egy kis külsérelmi nyom a csomagon, fel se veszi hajnalban, hanem varhatod míg a futár cég leboxolja a dolgot a biztosítóval (a jattoloknak általában kiviszik, hogy nézze meg, és ne vegye át, ha olyan a sérülés)
-nem bonthatsz csomagot, csak ha ki van fizetve a tételes átvétel felára
Hirtelen ennyi jutott eszembe, de biztos van még
Egyszerű a dolog, valószínűleg nincs akkora cimsuruseg, hogy megérje beruházni, meg fenntartani az infrastruktúrát.
Elég patika dolgok vannak ott.
Gyengeség: rejtegetett dátum; a módosítás, plusz tételek nem funkcionál; a website-on az első vásárlás után maradt a kiválasztott bolt, nem sikerült boltmentesre visszanavigálni.
Pozitívum: nincs minimális összeg vagy tétel; a kedvencekbe felvett tételeknél láttam összehasonlító árat.