Mától 10 napig ingyen letölthető az Igo navigációs szoftver Magyarország térképpel Android és IOS (Iphone) telefonokra és 7 collnál nem nagyobb tabletekre.
Ez a cég szülinapi ajándéka, most 10 éves. A program továbbvihető az új telefonjaidra is, de csak 10 napig elérhető és csak magyar accounttal.
Letöltésért kattints ide: Igo Szülinapp
Kérdéseidre a választ a Gyakori kérdések menüpont alatt találsz.
A fájl majdnem 200 mega, ezért érdemes wifin nekiállni a letöltésnek. Ha a telefonod tele van mindenféle programmal és/vagy kicsi a belső memóriája, kiírhatja, hogy nincs elég hely a letöltéshez. Ekkor ideiglenesen törölj le nagy helyet foglaló alkalmazásokat.
Köszönjük az ajándékot, NNG.
Nos, én a "HERE" ingyenes (nincsenek reklámok!), offline, világ térképek, Nokia terméket használom Androidon. Továbbá tud forgalmat, satelit képet, sebesség limit jelző stb.
Play Store-on letölthető. Részletes magyarországi térkép kb 350 MB, ha jól emlékszem.
play.google.com/store/apps/details?id=com.here.app.maps
Aki ismeri a régebbi Nokia Ovi Maps-et..., ez majdnem ua, csak fejlettebb. Bátran és örömmel tudom ajánlani.
Csak angol nyelvű a kezelőfelülete, de MAGYAR női/férfi hangnavigálással!!!
Tényleg kedves gesztus, köszi NNG!
Tényleg rendes tőlük, de sosem értettem, hogy az ilyen programok miért akarnak hozzáférni a névjegyadatokhoz, hívási információkhoz, a mikrofonhoz meg az eszközazonosítókhoz?
Azt esetleg tudja valaki, hogy ez frissíthető lesz-e? Persze ebben a formában is 2-3 évig használható, csak kérdezem.
Köszi, inkább csak az zavar, h az NNG indirekt módon terelni próbál 2 op rendszer felé, én pedig mást akarok használni, mert a Windows Phone is tudja azt lényegében, amit a másik 2...
Origón is megjelent, elég lassan csorog lefelé, gondolom, mindenki nekiállt letölteni.
Köszi NNG!
A pontosítás kedvéért: Ingyenes az IGO szoftver és a Magyarország térkép.
Sajna arról nincs infó, hogy mi lesz később, tehát pl. lesz-e és milyen feltételekkel más ország térképe hozzá.
Gábor, írja, hogy nem lesz több térkép hozzá, se ingyen, se pénzért.
Zsolti:
a Google az ilyen hozzáférési engedélyeket csoportokba rendezve kéri az appok telepítésekor. Egy-egy ilyen csoport sok funkciót lefed, ezért ha hangvezérléshez szükség van a mikrofonra, akkor a "Mikrofon és kamera" engedély lesz felsorolva. Kicsit esetlen a dolog, mert egy csoporton belül sok funkció van, és nem mindegy, hogy melyiket használja az app. A "hívási infó" engedélyre akkor is szükség lehet, ha a programba beleírták pl azt a funkciót, hogy ha telefon beszélgetés van folyamatban, akkor a navigáció hangja némuljon el. Hasznos funkció, de ehhez a programozónak le kell kérdeznie, hogy van-e futó hívás adott pillanatban. Névjegyadatok -> pl ha pozíciót csatolhatsz névjegyhez, eszközazonosító pedig hibakeresésnél jöhet jól. Nem is folytatom, a lényeg, hogy nem minden app kém, ami engedélyeket kér. Sajnos ezt a kód nélkül nem lehet eldönteni.
Én megvettem még korábban 2-3 éve az IGO Európát iPhone-ra. Kidobott 30.000Ft volt. Az utolsó frissítés 1 éves... Hiányos úthálózat, lassú, kezelhetetlen felület (a régi felületük közel 10 éve volt divat) Nem véletlenül 2.5 csillagos az értékelésük az AppStore-ba. Az új felület ebben az ingyenes App-ban előrelépés, de 2-3 éve kellett volna elkészíteni ezt, nem 2015-ben... Kb.: kiadta az IGO az új verziót tesztelni a magyaroknak...
Kedves gesztus bár tényleg csak MO térkép van benne és nem fog frissülni.
Ha valakit nem zavar a magyar nyelv hianya akkor meg ajanlanam ezt is :
play.google.com/store/apps/details?id=net.osmand&hl=hu
Bence:
Köszi. Nem könnyítik meg a biztonságtudatos user dolgát :).
bubigubi:
A HERE - legalábbis a WindowsPhone verzió, de gondolom a térképek Androidon is ugyanazok - iszonyat ostoba. Az offline navigációk közt méltán etalonnak számító iGO-val semmiképp sem hasonlítanám össze. Többször adtam már neki esélyt, de sok egyirányú utcát nem ismer (pedig már két éve egyirányúak), rendszeresen kitalál nekem olyan manővereket, hogy forduljak balra dupla záróvonalon miközben szemből három sávon jönnek az autók és teljesen értelmetlen utasításokat is ad (pl. "Tartózkodjon jobboldalt" egy egysávos úton, ahol a következő irányváltási lehetőség 1 km-re van és amúgy ott is balra kell tartani. Persze, idővel elvisz a célponthoz, meg jobb mint a semmi, de sajnos a jótól messze áll. Bár mióta rákaptam a Waze használatára, belföldön nincs is szükségem offline navigációra, külföldre viszont tuti nem indulnék el a HERE-vel.
Kiszámoló:
'... Android és IOS (Iphone) telefonokra és 7 collnál nem nagyobb tabletekre ...'
Kiegészítem: 7 collnál kisebb gépekre telepíthető! 7-es táblára próbáltam: nem kompatibilis.
bubigubi:
Androidra nyagyon jó a Nokia HERE, igaz két funkció kimaradt, ami a Symbian-os térkép programban volt: útvonal tervezés (ha pl. külföldön a A-ból B-be a tengerparton kanyarogva, nézelődve akarsz menni, és nem autópályán, akkor nyomhatod a következő cél, következő cél, ...), és sáv asszisztens (ez elsősorban külföldön lehet hasznos, igaz egy M3 bevezető jobbra kanyarodás az Árpád híd felé a belső sávból is izgalmas lehet, annak aki nem ismeri).
Mi az, hogy magyar account-tal? Nekem gondolom ezért mondja, hogy nem kompatibilis. Mitől lesz magyar az account?
7 coll feletti képernyőt sem fogad el.
még mindig a Waze viszi a prímet, igaz adatforgalomhoz köt, de napi kb egy mega adatforgalommal megúszom, pedig közel két órát (90km-t) autózom minden munkanap a bejárás miatt. közösségi, így ha a felhasználók okosan használják, akkor a trafikat is segít megúszni, nemcsak a dugókat segít a legpraktikusabb módon túlélni!
@tibi : Nézd meg a többi feltételt is, a főnököm régi okostelefonjára sem ment fel, mert az androidja 2.x verziójú volt.
pgyp, lényeg, hogy akárhová letöltsd ebben a 10 napban, mert akkor már meglesz az accountodban, aztán akár két év múlva is feltöltheted az új, kompatibilis telefonodra.
@pgyp: Oneplus One-om van, 4.4.4-es Androiddal. Mennie kéne rajta.
Kedves gesztus.
BB Q10-re érdemes valahogy felszenvedni, vagy (mivel gyakorlatilag másra nem is kell és csak gyalog navigátornak használnám néha) elég a BeMaps 10 Pro?
Amennyiben érdemesnek gondoljátok felapplikálni, akkor azzal kapcsolatban tipp, hogyan-miként?
THX
@piros-csillag : ha gyalog akarsz navigálni, akkor esetleg a korábban linkelt ingyenes osmand illetve a szintén ingyenes OruxMaps jobb választás lehet, ezekhez van turistatérkép is ingyen, akár a környező országokra is.
Köszönöm! Én is töltöm.
@tibi Próbáld meg úgy, hogy laptopon/desktop PC-n jelentkezel be a Google Playbe és onnan indítod el a telepítést (ha több mobil eszköz is tartozik az accounthoz, akkor ki tudod választani, hogy melyikre).
Én az ilyen programokat torrent oldalról töltöm le, igényem szerint "meghegesztem", utána használom. Nekem mindig a legfrissebb appok futnak a gépeimen. Még soha nem adtam pénzt programért, op. rendszerért. És nem is tervezem a közeljövőben sem.
Őszintén csodálkozom, hogy ilyen sokan rá vannak izgulva erre az ingyenes IGO-ra.
Szerintem mindenkinek van az ismeretségi körében olyan valaki, aki ért az ilyen dolgokhoz. Mármint a programok "hegesztéséhez". A tudás hatalom, ill. jelen esetben spórolás. Az interneten egyébként elsajátítható ez a tudás. Én is onnan tanultam.
Laci bácsi, azért arra én nem lennék büszke, hogy lopok. hanem mélyen titkolnám és szégyellném magam.
Ha a te munkabéredet is úgy fizetnék ki, ahogy te fizetsz ezeknek a programozóknak, nagyon fel lennél háborodva.
Legközelebb majd gondolj erre.
Természetesen van igazság abban, amit írsz. Rész -igazság. A Mo.-i munkabérekről nem tartanék értekezést, erről mindenkinek meg van a maga véleménye. Egy dologban azonban egyet érthetünk. Elmondható, hogy itt nálunk az emberek többsége megtalálja az okosságot, mert rá van kényszerítve. A többség minimálbér körül keres. Ebből nem telik több ezer vagy tízezer forintos programra, filmre, játék szoftverre, zenei albumra, stb. Arra itt a torrentezés. Vagy ha telik, akkor hagyomány tiszteletből míveli az előbb említett dolgot.
Szégyellni nem szégyellem magam, sőt, ha tehetem segítek az ismerősöknek, barátoknak kitanulni ezt a "mesterséget". Azért remélem nagyon nem háborítottalak fel sem téged, sem másokat. Persze az vesse rám az első követ, aki még nem töltött le illegálisan internetről anyagot, nem bliccelt a BKV-n, nem csent el ezt azt a boltból, nem lógott be a diszkóba, moziba, stb. Ennyi
Nem értem az ilyen gondolkodást.
Ha ingyenes navigációt szeretnél, van dögivel. Nyilván olyan is, azért ingyenes.
Ha ingyen oprendszert akarsz, ott a linux, ingyen office-ra ott a Libre office.
A hajad kihullik néha tőle, de a fizetősök éppen azért jobbak, mert sok ember sokat dolgozott rajta, hogy jobb legyen.
Ha nincs pénzed mozira, ki mondta, hogy neked most kell megnézni azt a filmet? Nézd majd meg három év múlva, amikor leadják a tévében.
Ki mondta, hogy neked annak az együttesen a lemezét kell hallgatni? Nem azért dolgoztak ám rajta éjt nappallá téve fél évig, meg köhögtek ki egy-két milliót a stúdióra, hogy aztán te egy mozdulattal ellopd.
Könyvet sem azért írt az író, hogy te letöltsd okosba'.
Egy filmen is úgy 1500 ember dolgozik egy évig. Te meg letorrentezed.
Én nem szoktam lopni. Interneten sem. És még sokan így vannak ezzel.
Bizonyára igazad van, én ezt nem vitatom.
De ebben az országban mindenki megcsinálja a maga "okosságát".
Néhány példa:
a tanár, aki pénzért korrepetálja a saját buta tanítványát
az orvos, aki a közkórházban saját zsebre operál
a mester úr, aki számla nélkül dolgozik
a busz sofőr, aki nem ad jegyet
a rendőr, aki némi baksisért szemet huny
a politikus, aki mutyizik
a bankár, akikről itt nálad olvashatunk
a különböző szolgáltató cégek, akiket rendre megbüntet a GVH
az ingatlan tulajdonos, aki feketén adja bérbe a lakását
a bróker-botrányokat már nem is említem.
Úgyhogy mi torrentezők kis halak vagyunk az élet végtelen óceánjában.
Ki akartam próbálni néhány év google maps használat után, de nekem is 8 colos tabletem van.
De van egy olyan érzésem, hogy nem vesztettem semmit - ránézésre az NNG ugyanazt tudja, mint 10 éve a PDA-n. Kétségtelen, akkor még 50 rugóba került, és nem volt alternatíva.
A google maps sokat fejlődött - ha megtervezed az útvonalat míg wifi-n vagy, akkor azt a környéket eltárolja "memóriában", így adatkapcsolat nélkül is tudsz navigálni arrafelé. És persze működik flottul bárhol a világon (OK, kínában csak VPN-en keresztül, és nem túl megbízható).
@globglob : úgy is próbáltam. Több eszközöm is van, és mindegyikre azt mondja nem kompatibilis. Biztos ez a magyar account dolog a gond. Nem tudom min múlik, hogy milyen account. Lehet a nyelv? Nekem minden angolul van. Egyszerűen a magyar nyelvű dolgoktól feláll a hátamon a szőr, kb mintha kínia lenne. Egy magyar nyelvű hibaüzenet a telefonon vagy a számítógépen, és meg vagyok lőve. Lehet csak át kéne állítanom a nyelvet magyarra és jönne? Elképzelhető, de elég béna dolog, ha így van megcsinálva. Annyit meg nem ér a dolog, hogy ezt kipróbáljam. Mindegy, Waze úgyis sokkal jobb, mint bármilyen más navigáció.
@laci-bacsi
Embert is szoktál ölni?
Mert arra is lehet példát találni, azaz feljogosítva érezheted magad...
@laci-bacsi
"a tanár, aki pénzért korrepetálja a saját buta tanítványát"
Határeset, hacsak nem valami zsákfaluról van szó, én tuti egy kollégát ajánlanék be, ezzel is elősegítve azt, hogy engem is beajánljanak. Ez egyébként csak erkölcsileg támadható, tudtommal nem ütközik jogi problémákba.
Ezzel szemben a többi általad felsorolt dolog büntetőjogi kategória, abból a listából én nem keveset kényszermunka-börtön kombóval jutalmaznék, csak azért, hogy dolgozzon is meg a száraz kenyérért és vízért, amit kapna a mocsok állatja - nem hogy még az adófizetők tartsák el a kóterban.
Hogy ezt az egészet hogyan hozod össze a szoftverkalózkodással és lopással, azt valószínűleg csak az tudja, aki belelát a nem kicsit kifordult gondolataidba.
Érdekes, Ipad 3-ra simán felment, pedig az 10"-os ...
De nem nyerte el a tetszésemet ...
Arra azért kiváncsi vagyok, hogy oldották meg, hogy külföldön ne lehessen használni az androidos verziót.
Még mielőtt, valaki azt hinné, hogy ez jó ajánlat a Nav&Go vagy Igo részéről az téved.
Az IGo, tőlünk keletre nem versenyképes. A frissitések több hónapot késnek egy-egy ország vagy régió esetén is.
A legjobb most használható térkép az Openstreetmap.org vagy OSM. Szabad forráskódú, a világ minden pontjáról szerkesztik kartográfusok, és a geográfia iránt érdeklődől.
Pl. a még épülő utak is rajta vannak a tervezettek nem. Az épülő utak halványan szaggatottan vannak rajta, de, ha átadnak egy új útszakaszt, már másnak frissítik a térképet. Ezt tapasztaltam a bulgáriai Montánában, vagy a georgiai Rusztávi városánál.
Androidra, IOS-re az OPM 10 ország vagy régió térképét engedi ingyen rátölteni. Aki több országot akar letölteni, annak az letörli az applikációt, és újból telepíti, mivel a térképadatok külön fájlba mennek ezt többször meg lehet tenni.Próba az OSM milyen részletes Egyiptomban
steckler:
Az iGO jó minőségű navigációs alkalmazása és magyarországi térképe teljesen ingyen azért rossz ajánlat, mert tőlünk keletre más térképek jobbak? 🙂 Nem tudom a keleti viszonyokat, de ha valaki talál olyan offline navigációt, ami Magyarországon jobb, mint az iGO (mind szolgáltatásilag, például köztespontok lehetősége, értelmes beszédstílus, sávinfó, sebességkorlátozások, stb. elvárt, mind térképileg, azaz mondjuk fél évnél régebbi hiányosságok/hibák ne forduljanak elő), szóljon!
Az OpenStreetMaps se tökéletes, de tény, hogy a közösségi szerkesztésű térképeké a jövő, ingyenességük és naprakészségük miatt. Ezért is király a Waze, ha van minimális adatforgalmi lehetőség, nincs párja! 🙂
A waze-t most néztem, európai és amerikai nagyvárosok közlekedési információjára szolgál. Vidéken a felbontása, a bing és teleatlas térképeknek sem felel meg. Igaz én geográfus szemmel nézem. Az OSM jelenleg a legjobb, a világ bármely részén összességében. Oroszországra talán egyes helyeken jobb a Yandex Karti. Az Openstreetmap nem igényel adatforgalmat, és trekkingre, offroadra is jól használható, nem csak az aszfaltozott utakat jeleli. A jelmagyarázata is a legjobb, külön szinezik a szántó, lombhullató erdő, szőlő és gyümölcsöst, és a természetes növénytakarót. Hiányosságai pl. Romániában a dél-erdélyi autópálya ideiglenesen átadott szakaszát teljesen átadottnak jelöli Lugostól Temesvár felé.
Teszteljétek az OSM-t Törökországtól, Sri Lankán keresztül Laoszig vagy bárhol.Az nem téma már hogy EU-ban Budaörs-Murau vagy hasonló sablon távot tökéletesen mutat egy navi. Azt már mindegyik tu
@steckler
Pedig navigálásra idehaza vidéken is a Waze a legjobb. Mindjárt indulok egy helyre, ami sem iGO-ban, sem Google Maps-en nincs rajta jól. Waze ellenben hibátlanul hozza.
Most megnéztem OSM-en és ott sem jó.
Ettől függetlenül Waze nem ezért a legjobb. Kicsit másra is való, mint pl. az iGO. Napi ingázáshoz használom. Budapesten olyan időket futok, mint eddig soha. Vidéken pedig 3x terelt le autópályáról (kb. alkalmanként 1-1,5 órát spórolva). Számtalanszor szólt traffipaxról (merem remélni nélküle sem lett volna büntetés) és egyszer egy autópályán heverő teherató gumira figyelmeztetett sötétben.
@don
Én úgy tapasztaltam, hogy a navinal a startnal kell és elég az adatforgalom. Utána kikapcsolhato, igaz, így az utinfók nem frissülnek, de a navi működik.
@zoltanh
Nekem általában a Waze hazszam tekintetében pontatlan. Szinte meg egyet sem sikerült pontosan eltalalnia. Igaz, én főként vidéken használom.
@don
A Wazerol beszéltem az előbb.
Letöltöttem az AppStore-ból ezt az iGO SzülinApp -ot iPad Air-re 9,7" -os a kijelzője
és simán fut rajta.
Még hogy tavalyi frissítés van rajt!Hiszen a 6-7 éve épült elkerülő sincs benne.Szfvár 8-as elkerülő.
@toth-tibor
Direkt beléptem és megnéztem. Rajta van a fehérvári elkerülő.
Az IGO alkalmazásban nekem az intelligens település tetszett legjobban. Felismerte, hogy kevés a szabad RAM a mobilomban és önként, felszólítás nélkül mindent azonnal az SD kártyára tett (kb 200 MB), a telefon RAM-jába csak mintegy 600 kB-ot került.
Szerintem az alkalmazás használhatósága közel azonos vagy kicsit jobb, mint az általam egyébként használt Sygic-é. Vannak azonban bosszantó hibák is. Például kanyar előtt bemondja időben, hogy forduljak (eddig jó), fordulok is amerre mondja, erre döbbent csend, majd „Újratervezés!“. WTF? Ezt még kétszer máshol is előadta egy 15 km-es úton. A másik általam tapasztalt gyengéje, hogy autózásra alkalmatlan „köz“-ökbe akar bevinni (lépcső vagy tartósan lezárt út).