Vodafone számlázási gond?

2022-10-26
Oszd meg ismerőseiddel a cikket: 

Volt már téma a Vodafone ügyfél-kopasztása a percenként 50 forintos hívásátírányítási díjjal, amit gondosan jól eldugnak egy több száz oldalas mellékletben, hogy csak akkor jöjj rá, amikor már fizetned kell érte.

Egy bankos átverés története: ezekre vigyázz

Most Szilviának mással gyűlt meg a baja. A díjcsomagjában ingyen hív(na) vodafone-os számokat, de nagyon úgy néz ki, hogy a számlázóprogramnak fogalma sincs arról, hogy létezik számhordozás is, ezért a 30, 20 vagy bármi egyéb körzetszámú számokat hálózaton kívülinek számlázza, akkor is, ha egyébként vodafone-os számról van szó.

Nem tudom, hogy csak Szilviának van pechje a számlázással, vagy az adott számlacsomagnál ez mindenkinek probléma, esetleg rendszerszintű a gond.

Következzen Szilvia levele:

Mivel a kiszámoló olvasótáborából szoktak olyan jófejek lenni, hogy jelzik a közzel, ha nem pénztárcabarát vagy nem korrekt működést tapasztalnak valahol, ezért most én is leírom röviden mit tapasztalok a Vodafone-nál.

Van egy előfizetésem, amelyben hálózaton belül korlátlanul beszélhetek. A múlt havi számlám jelentősen magasra sikeredett, így elkezdtem böngészni a számla részletezőt és kiszúrtam (de csak azért, mert anyukám telefonszáma volt, akivel elég sokat beszélgetek :)), hogy belföldi hívásként kezel olyan telefonszámra indított hívást, amely másik hálózatból Vodafone-ba áthordozott telefonszám.

Jelen esetben 30-as a szám, de igazából vodafonos.

Beszéltem velük múlt hónapban, és jóváírták a túlszámlázott összeget, de nagyon nem szimpatikus a mismásoló hozzáállásuk. Egyrészt elmondásuk szerint tudnak a hibáról, de ezt nem tették közzé sehol sem, másrészt a számla részletezőben a telefonszámok nem láthatóak teljesen, csak a kezdetük, én is csak a saját call history-mat végigböngészve az időpontok alapján tudtam beazonosítani, hogy pontosan melyik telefonszámról van szó az adott sorban. Harmadrészt a hiba továbbra is fennáll, az aktuális számlámat is ugyanígy kaptam meg, most már célzottan megnéztem a kérdéses telefonszámra indított hívást, és továbbra is belföldi hívásként kezeli, nem pedig Vodafone hálózaton belüli hívásnak.

Köszönöm, ha megosztod! Gondolom nem egyedi esetről van szó, hanem rendszerszintű a probléma.

Eddig a levél. Szilvia azt írja, beszélt velük. Gondolom nem telefonon, mert nekem még soha nem sikerült telefonon elérni a Vodafone ügyfélszolgálatát, szó szerint két óra is kevés volt hozzá. (Mondjuk néhány hónapja már fel is adtam, nem tudom, változott-e azóta valami.)

Nem tudom, miért nincs erre valami törvény, hogy az esetek 95%-ában hány percen belül kelljen válaszolni. Ha pedig van ilyen törvény, miért nem szereznek neki érvényt?

De visszatérve a fő témára, te tapasztaltál-e már ilyet vagy egyedi gond lehetett a túlszámlázás?

Previous Post
Beconomist videók

Hozzászólások:

Komment szekció frissítés alatt!

Kedves Kommentelők!
Éppen egy új kommentmotorra állunk át, azonban a Kiszámoló blog régi kommentjei mind elérhetők, és az elmúlt 1 év Disqus hozzászólásait hamarosan, a következő napokban importáljuk az új rendszerbe. Ha van fontos észrevételed, kérjük, oszd meg velünk! Köszönjük a türelmeteket és megértéseteket.
101 hozzászólás
Legrégebbi
Legújabb Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

OFF:
Amúgy van egy öt perces szabály már régóta, de úgy néz ki, hogy Vityafonera ez sem vonatkozik?

jogiforum.hu/torvenytar/tv/1997/CLV

17/B.§(1)
és (3)

Ki az aki 2022-ben bármilyen szolgáltatást önként vesz igénybe a vodafone-nál? A többiekről is megvan a véleményem, de a vodához képest a fogyasztók álma mindegyik másik telefon/TV/internet szolgáltató.

Minden forint jó helyre fog menni... 😉

"Gulyás Gergely: A Vodafone bevételeiből lehet majd a pedagógusbéreket is emelni"

nepszava.hu/3167073_gulyas-gergely-vodafone-meteorologiai-szolgalat

A Vodafone számlázása egy őskáosz. Mi egy 400HUF-os késedelem miatt szívtunk hónapokat, amit a szerződés felmondása után számláztak ki. Nagy nehezen kiderült, hogy a tétel jogos volt (az utolsó számla befizetésével késtünk és emiatt buktunk valami kedvezményt), de mivel megszűnt a fiókunk, fizikailag képtelenek voltunk befizetni számla nélkül az összeget. Felszólítólevelet kaptunk (melyben jogi lépéseket helyeztek kilátásba a 400HUF-ért), de számlát azt nem. Kb. két óra várakozás és számtalan átkapcsolás után kapcsoltak egy olyan ügyintézőhöz, aki valamennyire kompetens volt és azt mondta, hogy majd küldik a számlát. Ennek három hónapja, azóta nem jött számla, de legalább ügyvédi felszólítás se.
Nem lepődnék meg, ha pár hónap múlva kopogna a végrehajtó. 😀

Az ügyintézőik egyébként egytől egyig cukik, kedvesek és segítőkészek, nem az ő szintjükön van a baj, legyetek velük rendesek. 🙂

A címet a kínai kifőzde felszolgálója lektorálta 🙂
Nekem az otthoni telekom lett váratlanul drágabb, pedig nem jelezték hogy emelnek. Várom a válaszukat azóta is.

Miklos: eliras a cimben.
Szilvia: fogyasztovedelmi torveny, 5 percen belul fel kell venni a telefont.
Szerintem ez nem szandekos a dolog amugy, hanem ezt tudja a rendszer.
Kar, hogy nem illik itt jobb csomagot reklamozni.

Ui: irasban tessek megreklamalni es az elfogadott teteleket kifizetni!

A Vodafone számlázási rendszerével igen nagy gondok lehetnek. Az én számom kb. 10 éve volt náluk feltöltőkártyás, aztán áthordoztam. Ehhez képest augusztusban elkezdtek sms-eket küldeni, hogy fizetendő számlám van. Azóta egyre emelkedő összeggel és fizetési felszólításokkal jönnek. Úgy, hogy évek óta nem vagyok az ügyfelük. Írtam az ügyfélszolgálatra, a válasz zseniális: Nem fogadják el tőlem a probléma bejelentését, mert "nem rendelkezem jogosultsággal a rendszerükben". Még szép, mivel nem is vagyok az ügyfelük. Amikor belengettem, hogy értesítem erről a fogyasztóvédelmet és az NMHH-t (ha jól tudom, ez a kettő lehet a felügyeleti hatóságuk), akkor órákon belül válaszoltak, hogy vizsgálják a dolgot. Szóval érdemes fenyegetőzni a hatóságnak való bejelentéssel. Ha nem kapok érdemi választ, akkor tényleg szólok a hatóságnak. Van esetleg valakinek hasonló tapasztalata / megoldása erre?

@gyoztes Egy ekkora cégnél mint a Vodafone azért ez elég ciki lenne, hogy ennyire képes a rendszer. Remélhetőleg nem a kisasszonyok dugdossák a banándugókat a háttérben amikor felhívsz valakit...
És még ha így is van, akkor humán erővel ellenőrizzék a számlákat mielőtt kimennek. Egyébként ha nem reklamálsz, akkor az plusz pénz nekik, könnyű azt mondani, hogy hát ennyit tud a rendszer de dolgozunk rajta.

Én az elmúlt hetekben 5x beszéltem a Voda ügyfélszolgálattal, vezetékes net ügyben mondjuk, de nem számlázási probléma, de egyszer sem kellett pár percnél többet várni.

Látszik hogy a homár blog megszűnése űrt hagyott maga után.

Ezekről azért jó írni, mert mások is fizethetnek egy vagyont feleslegesen, csak eddig nem vették észre.

A múltkori cikknél jöttek rá sokan, hogy minden hívásátirányítás 50 forint a vodánál percenként. Szerintem 100 vodásból 98 nem tudta ezt. (Én sem egyébként, bár nem is szoktam nagyon átirányítani, csak a digit, de ott ez 4 forintba kerül percenként.)

En gyanutlanul vettem ket vodafone szerzodest tavaly. Mindkettovel azota szivok. Amint lejar, azonnal kivaltom mindkettot massal.
Az ugyfelszolgalatot tobb honap alatt egyszer sem sikerult elerni nekem sem. Senki meg veletlen se menjen vodafone iranyba.

Úgy örülök, hogy a fóbiásoknak ilyenkor is eszébe jutott az imádott Fideszük. 😀 Szerintem ezek tényleg szerelmesek Orbánba. :DDDD

Te vagy az egyetlen itt, akinek a fidesz jutott eszébe és tényleg úgy tűnik, szerelmes vagy.... 🙂

@szamlazi Valószínűleg lejárt a hűséged és elkezdték hozzáemelni a most elérhető csomagokhoz. Nálunk a következő csomagok vannak:

Gigaerős Net 2000/1000 díjcsomag 202009
Telekom TV Szuper Családi HD díjcsomag

Eredetileg 5.500 és 3.400 Ft / hó, az utolsó számlát már 8.900 helyett 9.300-ról kaptam. Ha szerkeszteni kezdem a szolgáltatásokat, akkor már 5.500 és 4.400 forintos áron hozza őket a rendszer. Miután pedig elkezdem testreszabni (megújítom gombra kattintva), akkor már csak más csomagokkal érhetőek el ezek a paraméterek, amik 6.048 és 4.648 forint havonta.

Így a mostani 9.300-ról csak 10.096 Ft / hóra tudnék módosítani, így egyelőre nekem jó, hogy ők emelgetik szépen havonta a havidíjat, amíg el nem éri a most aktuálisat.

Nekem is olyan Vodafone díjcsomagom van, amelyben a hálózaton belüli hívások ingyenesek. Ellenőriztem gyorsan a részletes számlámat (nekem nincs kitakarva benne a telefonszám, amikor megrendeltem azt hiszem lehetett nyilatkozni, hogy csak én használom a készüléket vagy rajtam kívül csak olyanok akik hozzájárulnak, hogy megismerjem az általuk hívott számokat), és az esetemben korrektül 0 Ft-al és hálózaton belüli hívásként szerepelnek a Vodafone-hoz hordozott 20-as, 30-as számok is, legalábbis az a 4-5 amiről biztosan tudom, hogy az illető is Vodafone-os azoknál biztosan jó az elszámolás. Gondolom ha mindenkit érintő hiba lenne arról azért már bőven hallanánk, bár ez nyilván nem mentség a szolgáltatóra nézve és ha az ügyfelek vagy telefonszámok egy kis részét érinti a hiba akkor is korrekt lenne ezt kommunikálniuk és sos javítaniuk, de szerencsére úgy tűnik nem általános a hiba.

én nemrég beszéltem kétszer a voda ügyfélszolggal, azonnal felvették mindkétszer.
Minden más tényleg sz@r, de az ügyfélszolgálatot úgy tűnik helyretették.

A Voda átállása az új számlázási rendszerre egy vicc:
2 hónapig nem kaptam számlát, persze az első után már jeleztem nekik (50 perc liftzene után sikerült telefonon), akkor kiderült, hogy teljesen fals email és telefonszám van náluk. Jól sikerült a migráció...

Számla továbbra sem jött, újabb telefon, még mindig van náluk hibás adat. Teljesen más a címem, város se stimmel. Ezt már csak személyesen lehetne korrigálni. Gyakori nevem van, de ez egy vicc.

2 lakásomban is igénybe veszem a szolgáltatásaikat, ehhez 2 fiókra van szükség, nem lehet egy fiók alá összevonni. WTF?

Mikor végre kaptam számlát persze szerepelt rajta 1600 ft a fizetési felszólítások miatt (amit szintén nem kaptam meg) + egyéb bünti, Újabb kör náluk, a következőből jóváírják nagy duzzogva. Itt már kellett önuralom, hogy nem hajtsam el a vérbe őket
Szerencsére közben ideért a Tkom optika, azonnal váltok...

@elegedett-telekom-es-digi-ugyfel
"Ki az aki 2022-ben bármilyen szolgáltatást önként vesz igénybe a vodafone-nál?"

Az akinek nincs más választása. Én mind vezetékes, mind mobil szolgáltatásaikkal ebbe a kategoriába esek. A társasházunkban csak ők vannak bent (UPC-t vették át.) Digi a környéken sincs. Az albérlőink próbálták a Telekomot beköttetni, elvéreztek.
Mobil szolgáltatások terén pedig a Voda az egyetlen, akinél sok nem EU-s ország (pl Svájc, Törökország, stb) is EU roaming kategóriába esik, ha sokat utazol ezekbe az országokba, akkor egy ilyen sim aranyat ér.

folyt.
Azonnal váltok Tkom-ra még ha szét is kell túrni a frissen felújított lakást.
Ja, sluszpoén, hogy pont jött email+sms-ben az augusztusi+szeptemberi számlájuk, amit anno nem sikerült sehogy se kiküldeniük. Már rég befizettem, kiváncsi vagyok vajon hátralékként jelenik-e meg.
Másik topikban olvastam, hogy valakitől már 3x szedték be csoportos beszedésivel a díjakat, 25e túlfizetése van már, de még mindig próbálják vonni tőle ugyanazokat a számlákat.

Nem olyan régi dolog ez a számhordozás, teljesen érthető, ha még nem tudták orvosolni.

Nincs ember CC munkára, ezért, hogy hány percen belül kell felvenni a hivást az jogalkotói vágyálom. A hívott számok törvényi szabályozás miatt vannak kitakarva. A többit meg kell reklamálni és ennyi.

Lenne ember bőven, csak nem annyi pénzért. Szénné kéne büntetni az ilyen cégeket. Én várjak szó szerint órákat egy kapcsolásra, mert ők sajnálják a pénzt ügyfélszolgálatra?

Ez tulajdonképpen ugyanaz a cikk, mint a "tegyük jobbá a közigazgatást" című:-)

Van egy 5 perces szabály valóban, ahogy feljebb írják és ezt más szolgáltatók úgy oldják meg, hogy 5 perc után bontják a vonalat...

Vodafone egy katasztrófa. Ügyfélszolgálatot lehetetlen elérni, számlákat nem kapjuk meg. Én vagyok a számlafizető, de semmilyen információt nem kapok mert nem én lettem anno a kapcsolattartónak megadva, hanem egy alkalmazott. Emiatt be kéne fáradnom személyesen. Hát nekem erre nincs időm.

Nekem nincs bajom a Vodával, ami esetleg kellemetlen, hogy 1-2 havonta azért felhívnak hogy újítsam már meg a szerződést hogy többet fizessek (mert a régi csomag 2990 Ft, most a legolcsóbb 3490). Egy ideje biztos szigorúbban számolja a perceket, a 100 lebeszélhető percbe régen belefért a 150 is, most már ezt nem lehet megcsinálni 🙂

Nekem is tévesen felszámláztak 3 és fél óra beszélgetést ami hálózaton belüli, de 20-as hordozott szám volt. Telefonon csak éjjel lehet elérni az ügyfélszolgálatot, de bementem szólni azt mondták a hibát már javították. De hogy jóváírnák arról nem esett szó. Egyéb téves tételek is voltak a számlán, azokat ígérték, hogy majd jóváírják. Káosz az egész.

Ha már felmerült: nekem is van ilyen, eléggé megugrott a számla, utánanéztünk, és nagy sansszal tényleg tévesen számláz. Csak még nem mentem utána, de tervben van 🙂
Tehát érdemes ránézni másnak is, ha sokallod, és van vodafone-on belüli kedvezményed.

telex.hu/gazdasag/2022/10/26/teljesen-atalakitotta-a-lakashitelezeset-az-otp-mar-csak-vegig-fix-kamaton-ad-kolcsont

Erről megköszönnénk többen egy cikket 🙂

Hozzászólásként nem kell, hogy megjelenjen.

Egye fene, írtam cikket, hétfőn olvashatod. 🙂

az vajon miért van hogy a hozzászólások más sorrendben jelennek meg egy idő után? először legelöl kolléga hsz-e volt Leger, most meg totál a vége fele van és ezt már tapasztaltam többször is. nyilván ez sokaknak nem gond, engem azért zavart, mert lementem hol járok és folytatni szoktam másnap meg azután meg azután szóval amíg a végére nem érek 🙂

Nekem is elvileg ingyenes a hálózaton belüli hívás a csomagban, de mivel amúgy is van benne kb.1500 Ft lebeszélhető összeg, és egyéb irányban is csak 12 Ft a percdíjam, még sosem sikerült kicsúszni belőle, így azt sem tudom, vagy legalábbis nem néztem, mit milyen áron számláznak.

Én vagy 5 éve elszámhordoztam a Vodától, de kB. egy éve elkezdtem kapni az smseket, hogy mennyi az aktuális hátralékom. Felhívtam őket, jeleztem, hogy nincs náluk szerződésem, nullásigazolás megvolt, tehát hátralékom se lehet.

Ügyintézői nyugtázta a tényt, azóta nem jön sms.

Lányok, fiúk , nem akarok rosszat mondani, de tele van a Voda indiai cégekkel akik oda fejlesztenek...

1-2 hónapja én is magasabb számlát kaptam vodafone-tól, úgy, hogy ingyen telefonálok minden irányba. (Szerencsére van egy jó céges flotta 3500ért ingyen telefonálás+5Gb net) Természetesen az emelt számlát nem tudtam megnézni, sem az applikációjukban, sem neten, több böngészőből próbálva. 2 hibabejelentés, meg pár hét várakozás után sikeresen elérhető lett a számlám,de akkor már nem érdekelt, ki lett fizetve az a +600ft. Csak ezért váltani nem fogok, máshol úgysem jönnék ki olcsóbban.

@petike
Csak nem Szíjjártó Petikéhez van szerencsénk?

Magyar Posta is csinál hasonlót.
Ha küldeményed van, akkor fizetned kell a Postának kezelési ktg-et, értéktől adótól, vámtól függetlenül 749 Ft. Ha pár száz ft-ért rendelsz akkor is, bár nagyon sok, de rendben van. (Amit rendeltem nem lehet itthon kapni, úgyhogy megéri így is)
Küldenek róla SMS-t, hogy be tudod fizetni online, azt felejtik el leírni benne, hogy csak 2 napig tudod online befizetni, utána majd csak a Postahivatalba ami 50 Ft-al drágább...

Nekem még ennél is szebb történetem van a Vodafonhoz:
Céges internet előfizetés. Hónapok óta nem kapok számlát. Mint kiderült azért, mert egy ügyfél-adatbázis frissítés során az értesítési email-címemet átírták másra. Ez is csak azért került ki, mert pont az ügyvédem email-címére írták át. Azóta is ő kapja meg a számláimat, pedig hónapok óta jeleztük nekik, 2x voltunk bent időpontra személyesen javítani az adatokat. Az ügyintéző ismerős volt és lelkiismeretes, jó szívvel segített. - egyelőre hiába.
Mondjuk legalább az összegeket jól vonták, de az utolsó pár hónapról nincs számlám...
Azóta szerencsére nem vagyok náluk, de nem ezért váltottam, csupán a véletlenek szerencsés összjátéka.

Nekem is kellemetlen tapasztalatom van a Vodafone-nal. Flottás csomagban vagyok ill. otthoni net+TV, és jött email, hogy meg szeretnem-e hosszabbítani a hűséget, mert ha igen, és mindkettő szolgáltatást náluk veszem igénybe, akkor kapok rengeteg kedvezményt ,ami tetszett. átirányított egy oldalra, ahol válthattam, de semmilyen kondíciót nem kaptam. Ez volt 2022. februárjában. Majd mivel nem jelentek meg az ígértek, panaszt tettem írásban. Később személyesen is többször érdeklődtem, ismét panasz, az volt a válasz, hogy azért nem vizsgálták még ki ,mert nincs elég emberük rá. Majd kikértem a hívást, amiben panaszoltam, hogy továbbítsam a hatóságoknak, de ezt sem küldték...majd szeptember elején felhívtak, tehát több mint fél évvel a panaszom után, hogy kapok 30.000 Ft jóváírást, ha ez megfelel....2022. február előtt szintén volt két panaszom, ahol kompenzáltak 5-5 ezer fonritokkal

Ha számlázási gondok kezdődtek, akkor azt szokták mondani, SAP upgrade volt valszeg

@szabotőr nem, már tavaly lejárt a hűségem és azóta ugyanannyit fizettem minden hónapban, mivel ilyenkor határozatlan idejű szerződéssé módosul automatikusan, szólniuk kell ha módosítanak hogy eldönthessem felmondom-e. Másnak is pont most emelték meg pont ugyanenyivel ugyanezt a csomagot, szóval várom a válaszukat, mert nem értesítettek az áremelésről.

Én is kénytelen vagyok a vodát választani, nincs más kábel az utcában. Legutóbbi ügyem ott szakadt félbe, hogy édesanyámnak és nekem is 2 keresztnevünk lett a rendszerben ezért nem tudnak azonosítani. A "szerverhiba" javításáig türelmemet kérik. Van ott káosz rendesen.

@cluster
Le vagy maradva pár évvel, most ukrán cég fejleszti ezt az összevont, kaotikus számlázási-ügyfélszolgálati rendszert. De őket szeretjük, a Kiszámoló fejlécében is ki van irva, úgyhogy tapsoljál nekik te is.
Egyébként, mi a baj az indidaiakkal? Talán szerinted is cigányok, mint a belpesti momentumos képviselő szerint? 🙂

Vodkás tapasztalat: Svájci utazás miatt vettem feltöltőkártyás SIM kártyát náluk és fel is töltöttem 5000 forinttal. Megérkezve a célországba "természetesen" nem működött a kártya. Az ügyfélszolgálattal többször beszéltem. Kaptam megnyugtató választ is, de az 5 nap ott tartózkodás során összesen 1 alkalommal működött a kártya néhány percig. Soha többé nem Vodkázok! Fáj tőle a fejem. 🙂

Ugyanez volt a hibajelenség, mint a cikkben leírtak. Szerencsére 1 héten belül orvosolták a hibát és jóváírták az összeget miután személyesen voltam panaszt tenni. Ezen felül csak megszokásból vagyok Voda-s 15 éve.

Hasonló cégnél vagyok számlázási részlegen szoftver tesztelő és nagyon sokszor van olyan, hogy direkt csinálják rosszul a számlázást. Én tesztelőként jelzem, hogy ugyanennyi számítási idő alatt korrekten is le lehetne számolni a dolgot, de ilyenkor jön a business döntés, hogy fogadjam el úgy rosszul, hogy az ügyfélnek származik ebből kár (én csak szórakozásból de meg szoktam kérdezni, hogy akkor tulajdonképp lopunk? És a válasz pedig, hogy igen). Ezek után pedig az ügyfelek 5%-a jelenti és nekik manuálisan egy ember kijavítja/visszafizet, de a maradék 95%-ból pedig bőven kijön az extra ember fizetése valamint az 5% visszafizetése. Tipikusan pedig 15-30% körüli jelentésnél pedig megérkezik rá a korrekt javítás is, ami megint átfut rajtam.
A vicc, hogy külföldieknek dolgozok tehát nem a Magyar piacra megy ki, hanem Európa fejlett nyugata esetében is ugyanolyan gátlástalan lopás megy.

Krisz! Ha már erre terelted a szót. Van kb 6 rendelésem az aliról, ami az applikáció szerint a HU Customsnél van elakadva, de már több, mint egy hónapja. A 7. és a 8. rendelésem, ami szintén kb. ugyanolyan érték és a küldemény jellege is megegyezik (telefontok, üvegfólia) gond nélkül megérkezett, előtte én is kaptam róluk e-mail és ki is fizettem a 800.- Ft-ot.
Volt már olyan korábban is, hogy nem jött meg egy kínai csomag, hónapokkal később azt mutatta a tracking, hogy visszaküldték.

Tudja valaki, hová lehet fordulni ez ügyben? A posta, vagy a NAV felé? De pontosan hová?

@szamlazi De, ez valószínűleg ugyanaz, mert nekem sem most járt le a hűség (még májusban), de most kezdték el emelni. A válasz tőlük:

"Köszönjük a megkeresését!

A 2022. szeptember 1-től érvényes áremelkedésekről a 2022. júliusi havi számlában a számlavégi üzenetben tájékoztattuk. A változásokról az összefoglalót Ide kattintva (telekom.hu/static-tr/sw/file/lakossagi-aszf-valtozasok-osszefoglaloja-20220901-uj.pdf) is elérheti honlapunkon keresztül.

Ha további kérdése merülne fel, a gyorsabb ügyintézés érdekében kérjük, keresse fel chat ügyfélszolgálatunkat a telekom.hu oldalon keresztül.

Igény esetén kollégáink készséggel átnézik jelenlegi csomagjait, készséggel segítenek a választható ajánlatok átnézésében. Akár konkrét kalkulációval is.

Bízunk benne, hogy válaszunkkal segítségére lehettünk! Forduljon bizalommal máskor is ügyfélszolgálatunkhoz!"

De csak a magyar Vodafone ilyen szar rendszer szinten (amit most megvesz a NER, de jó nekünk) vagy a globál is?
Tényleg, az hogy van, ha megveszik a magyar céget, akkor az már nem is használhatja a globál rendszereket (ha vannak)?
Persze nincsenek illúzióim, ha majd a 4iG rendszere röfög benne, hogy akkor jobb lenne :)))

Amúgy nekünk vodafonos telefonunk van, mert elég olcsó és nincs semmi igényem, ami miatt fel kellene hívni az ügyfélszolgálatot, tehát pont nem érdekel, milyen. Lehet, hogy csak szerencsés vagyok, vagy nem vettem észre én se, hogy valamit korrigálni kellett volna...

Váltani fogok mindenképpen a vodától, de nem a számlázás, vagy hasonló okból (nálam jól működik), hanem a tulajdonosváltás miatt. Mivel vezetékes net is kell, ezért a T lesz, ahova megyek.

@elegedett-telekom-es-digi-ugyfel "Ki az aki 2022-ben bármilyen szolgáltatást önként vesz igénybe a vodafone-nál? "

Pl. én. Pár napom és nem kevés pénzem elment már a Telekomos ügyintézésre. 2009-ben volt utoljára vezetékes szolgáltatásom náluk. Minden évben elment jó néhány órám valami szivatásra. 9000 karakter sem lenne elég a sztorikra.

2,5 éve egy számhordozásnál csúszott el valami a Telekomnál. Tudtam telefonálni, jöttek a bejövő hívások, telekom hálózatba volt bejelentkezve és azt állították, hogy ez a szám nem náluk van. Néhány hét és pár ügyfélpont látogatása után kiderült, hogy az előttem lévő számot nem engedte ki a másik szolgáltató és elcsúsztak a rekordok. Telefonon nem lehetett intézni semmit, mert nem tudtak azonosítani.

A vodafonenál korlátlan beszélgetés és 5 GB netért jelenleg 3500 forintot fizetek. Én intézek mindent, szolgáltató számláz. Ha van kedvezőbb, váltok.

@serrin
Teljesen egyetértek, de az etikus hackeres BKVs sztorinál megfogadtam, hogy T soha.
4 éve tulajdonosváltás miatt hagytam ott a telenort, most megyek vissza a yettelhez. Ott legalább csak a pénzem 25%-a landol ott, ahol nem szeretném.
A vezetékes szolgáltatás nagyobb dilemma.

Ugy latom, hogy itt en vagyok az egyetlen elegedett Vodafone ugyfel. 🙂 4 ev alatt 1 problemam volt, ami abbol allt, hogy szamlafordulo napjan eltuntek a lebeszelheto perceim. Felhivtam oket telefonon es elmagyaraztam mi a problema, majd probaltak madarnak nezni, amikor is mondtam nekik, hogy akkor kikernem a call historymat, es kiderul, hogy kinek volt igaza. Emberunk megkerdezte a feljebbvalojat, hogy most mit csinaljanak, majd rovid tavollet utan persze egybol elnezest kertek es karpotoltak egy meltanyos osszeggel. Kulfoldon elek, ennek ellenere nem zaklatnak, hogy meghaladom a belfoldi adathasznalat negyhavi atlagat, ami miatt plusz dijakat szabhatnanak ki. Persze mondtam az ugyfelszolgalatosnak, ha ez megtortenik, akkor nem hosszabbitok szerzodest naluk. Azota is csak az a lenyeg, hogy fizessek. 😀

Cikkgyűjtemény
Új vagy az oldalon? A gombra kattintva találod az eddigi fontosabb cikkek gyűjteményét téma szerint.
Megnézem!
Keresés
Kövess minket
facebook
youtube
Hirdetés
Támogatás
Ha szeretnéd, van lehetőséged anyagilag is támogatni a munkánkat.

Átutalással a Raiffeisen Bank 12020407-01558219-00100002 számlaszámra a Kiszámoló Egyesület részére. A közlemény "Támogatás" (fontos!)
Bankkártyás támogatási lehetőség hamarosan. Köszönjük, ha érdemesnek tartasz bennünket a támogatásra.
Archívum

Archívum

crossmenu
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram