Black Friday 2

Holnap kezdődik az őrület, a mindent vivő szuperakciók. Illetve gyakran átverős szuperakciók, ahol először mindent jól feláraznak, hogy aztán odaadhassák féláron.

Egy példát itt már írtam:

Jönnek a hatalmas akciók

István írt egy másik példát, a Tescoban lőtt ki egy akciós mikró ára több lépcsőben, hogy aztán giga-mega akcióban egymást tapossák érte az emberek:

IX.1 előtt  : 14.990 Ft
IX.1-től  : 21.990 Ft
IX.6-tól : 16.990 Ft
X.27-től: 24.990 Ft
XI.24-én : 9.990 Ft
(Az már csak hab a tortán, ahogy Combo észrevette, hogy 700 W-os mikróról beszélünk, az 1.000 W csak az áramfelvétele. Szóval nem csak az eredeti ára nem igaz.)
Egy oldalt is linkelt István, ahol nyomon követhetőek az árváltozások. Itt látható a fenti mikró árváltozásai, itt az egyéb tescos árak változásai találhatóak. Az oldalon valódi akciókat is kifoghatsz, nem csak kamu akciókat.

 

Már régóta beszéltük valakivel, hogy kellene egy oldalt létrehozni, ahol az összes webáruházzal rendelkező áruház árait lehetne automatikusan monitorozni, az ilyen csalások kreatív árképzések szépen lebuknának.
Alkalmas lehetne egy ilyen oldal a gyors árösszehasonlításra is, az is kiderülne, mi hol a legolcsóbb éppen. Szerintem az emberek rákapnának, lehetne e-mailben is kapni értesítést, ha valami akciós lett, stb. Szép reklámbevételt lehetne egy ilyen oldallal csinálni.

 

Ha valaki megcsinálja, én szívesen reklámozom az oldalt.
Ha te is találsz ilyen trükkös akciókat, írd meg a hozzászólásokban, lehetőleg valami forrással, mennyi volt régebben, vagy máshol mennyi most éppen.
Share

70 hozzászólás

  • Zoli

    Az árukereső és társai nem ugyanezt csinálják? Ott is van árgrafikon.

  • AAA

    arukereso is tud ilyen árgrafikont, de az a rákfenéje az összes ilyennek, hogy aki trükközni akar, kicsit más néven teszi fel a terméket. Ahhoz pedig, hogy ezt kiszűrd, rengeteg emberi erőforrás kell. Vagy AI.:)

  • Kiszamolo

    Én hoznék egy törvényt, hogy semmit nem lehetne akciózni, csak azt, amit legalább három hónapja árul egy üzlet. Olcsóbban adni lehetne, de nem lehetne ráírni, hogy akció, meg ennyi volt-ennyi lett.

    Ezután az elmúlt 3 hónap és az elmúlt két hét átlagára közül a magasabbat kellene eredeti árnak odaírni.

    Ennyi lenne az egész, rengeteg trükközés megszűnne, vagy nehezebb lenne.

  • Ildikó70

    Ezekről a hatalmas akciókról nekem csak az jut eszembe, hogy amikor én boltban dolgoztam, kiírtuk a sima háztartási kekszre, hogy X Ft helyett most csak 19 Ft és vitték mint a cukrot. Igaz, előtte való napon csak úgy simán, akció nélkül 18 Ft volt. Azóta én nem hiszek akciókban.
    Ha valamit konkrétan akarok venni akkor persze megvárom az ilyen akciókat, de csak akkor veszek, ha valóban olcsóbb, mint előtte bármikor és bárhol máshol.
    Azt hittem, hogy a mai világban, ahol bármikor meg tudja bárki nézni 1-1 cikk árát, össze tudja hasonlítani a különböző boltok termékeit már nem dőlnek be az emberek az ilyennek. Tévedtem!

  • jami

    A BF akciói, még ha tényleg azok is, brutális vásárlói viselkedéssel járnak. Ahogy a Glamour napok is: taposás, hosszú sorok, hiszti. Pszichológusoknak, szociológusoknak, regényíróknak aranybánya…

  • w.w.

    Az amazonra is van ár történet, nagyon hasznos: camelcamelcamel.com/

  • mzsombor

    jami:

    Kik tapossák egymást az online áruházakban BF alkalmából?
    Aki elmegy sorbanállni, az meg is érdemli…

  • Kiszamolo

    mzsombor, hihi, azért karácsonyi ajándékot ne vegyél online november végén Magyarországon… 🙂

  • Balazs

    arukereso.hu ajanlom. Meg szep grafikon is van az ar valtozasarol. Igaz atlag vagy minimal, de az is egybol latszik, hogy mennyire akcios a kerdeses ar.

  • Valaki

    Nem kell ehhez BF, kb minden plázában minden kirakatban ott szerepel, hogy ennyi meg annyi akció, nincs olyan nap, nincs olyan bolt ahol ez ne lenne. Aki elhiszi meg is érdemli.

    Én azért is preferálom a netes vásárlást, mert akkor könnyeben utánanézhető a kiszemelt árunak, hogy mikor mennyi volt, milyenek a visszajelzések.

  • mzsombor

    Postával kiszállíttatni valóban merészség, de a többi futárcég talán még megugorja azt a lécet, hogy 30 nap alatt kihozza a rendelést országon belül. Azt aláírom hogy a kínai rendeléseknek még érdemes kimenniük októberben, és december közepén már nem életbiztosítás akárhonnan rendelni karácsonyra.

    Bevallom férfiasan, egyszer álltam be akciós termékért sorba, de az olyan akció volt, hogy órabérben nagyon durván megérte az ezzel eltöltött nagyjából két óra, és amúgy is megvettem volna az akciós cuccot. Neten pedig nem volt elérhető sem előtte, sem utána annyiért.
    Amúgy ezt a sportot meghagyom másoknak. 🙂

  • combo

    Az csak zárójeles megjegyzés, hogy ez egy 700 W-os mikró… (Jó, mondjuk az árából kitalálhatja az ember.) A teljesítményfelvétele az 1000 W, de nem azt szokták megadni mikróknál.

    itesco.cz/akcni-nabidky/akcni-nabidky-produkty/produkt/domov-a-zabava/potreby-pro-domacnost/daewoo-kor-6620tw-mikrovlnna-trouba/

  • jami

    Online én is ránézek 🙂 Arra, amit egyébként is megvennék.

    Viszont offline a hétvégi bevásárlásom épp áthozom mára, mert ugyan én csak kajáért mennék, de mások nem (csak) 😉

    Mondjuk az is megér egy misét, hogy miért vásárolnak honfitársaink ránézésre 5x annyit, ha másnap, pláne 2 napig zárva lesz a bolt…

  • Adócsaló vállalkozó

    Árukeresőn és árgépen közel sincs fennt minden webshop ajánlata, már csak azért is, mert vszonylag drága bekerülni.
    A névmódosítást meg ki tudod küszöbölni, ha termékcsoportra keresel rá, nem konkrét termékre.

  • Egy laikus

    Azon túl, hogy utálom, ha valakik hülyének nézik az embereket, azért ehhez a történethez hozzá tartozik az is, hogy ha esetleg valaki tényleg most szeretne egy ilyen mikrót venni, akkor most tudja megvenni a legolcsóbban. Az, hogy most a kép mellé 60%-os, vagy 20%-os kedvezmény van írva, ilyen szempontból teljesen mindegy.
    Persze attól még az akciózás előtti áremelés ugyanúgy görénység marad…

  • Angelo

    Óra webshop, ahonnan legutóbb rendeltem: Tegnap jött a hírlevél, a 90 ezer forintos óra most akciósan 45 ezer. Nosza, rendeljük meg. Igen ám, de már ki is fogyott az árukészlet, és ezt az órát nem lehet megrendelni már itt. Megnéztem árukeresőn, ott még erre az órára a bolt 45 ezres ajánlata van fent a konkurencia 80-90 ezres ajánlatai mellett. Az árukereső webshopján keresztül meg is rendeltem, kíváncsi leszek, hogy amikor a vásárlás ügymenete eljut az árukeresőtől a webshopig, ott mit fognak kezdeni a helyzettel… 🙂

  • Péter

    @jami Szerintem nem olyan rendkívüli, hogy akár egy napos zárvatartás előtt tömve van egy nagyáruház, és apokalipszis előtti hangulat uralkodik, és nem azért, mert birkák az emberek. Szinte minden este elég sokan vannak egy nagyáruházban, és ha a zárvatartás előtti nap csak azoknak a fele jön el pluszban, akik egyébként másnap vásároltak volna, az simán eredményezhet óriási tömeget.

  • V.Tamás

    Én akkor veszek valamit, ha kell, amikor szükségem van rá.
    Alapvetően lesz@rom, hogy akciós-e 🙂
    Max annyit azért megteszek, hogy ha az árukeresőn fent van, akkor megnézem, hol olcsóbb, de csak azé’ mert akciós, nem veszem meg, így hidegen hagy az is, hogy mennyi volt előtte. Az aktuális ára érdekel, nem a tegnapi vagy a múltheti.

  • Panasonic

    Csak én érzem tudathasadásosnak, hogy az előző posztban arra biztatjuk a vállalkozókat, hogy emeljenek árat, a profit az elsődleges cél, másik oldalon a fogyasztókhoz szólva meg már alig várjuk, hogy olcsóbb legyen a diginél a net, kínából rendeljünk, de figyeljünk a váltási díjra, black friday akcióban vásároljunk, voipon telefonáljunk, max feltöltőkártyán, visszatérítésre játszunk a hitelkártyán, minimalizáljuk a bankköltséget stb. Hahó, akkor ha ezek szerint magánemberként a döntéseink jelentős részét költség(haszon) alapon hozzuk meg miért csodálkozunk, ha a vállalkozók többsége is ennek az igénynek próbál meg megfelelni? Kezdve azzal, hogy alacsony bért fizet, hisz különösen a szolgáltatásban ez az egyik legfontosabb költségelem… Ha meg igazán racionális egy cég, és kis bérrel, drágán árul maximális profitért, akkor egy utolsó kizsákmányoló szemét…

  • Kiszamolo

    Panasonic, nem értem a problémát. A vállalkozó is, a magánember is a maga hasznát nézi. Mindent igyekszik minél olcsóbban beszerezni és minél drágábban a saját termékét, szolgáltatását vagy munkaerejét eladni.

    Így működik az egész világ.

  • bela

    Van pár olyan online áruház, ahol elérhető a saját árgrafikonjuk, pl. az ipon.hu-n van amit több évre visszamenőleg meg tudsz nézni. Azt, hogy mennyire valósak az adatok nem tudom, de jobb mint a semmi.
    Egyébként meg ha valaki azért vesz meg valamit mert a jelenleginél sokkal nagyobb szám van felette áthúzva, az meg is érdemli. 🙂

  • Jauzsi

    Ezt érdemes megnézni, Matiz téli gumi 89%-kal leárazva, 144581Ft-ról 14589Ft-ra! Siessetek, már csak 2 db! 🙂

    emag.hu/firestone-155-70r13-75t-winterhawk-2-evo-teli-szemely-gumiabroncs-3724/pd/DM60JKBBM/?X-Search-Id=50940dba5a46772280e9&X-Product-Id=24183821&X-Search-Page=1&X-Search-Position=0&X-Search-Action=view

  • RDLDR

    Törvényileg helyes. Kb 1 hónapig volt az előző ára aktív nem csak egy héttel előbb árazták fel. Miért nem rögtön 1 évvel ezelőtti árakhoz hasonlítjuk? Amúgy meg a Black Fridayról az a véleményem, ha valaki az említett 60%os akció miatt veszi csak meg ezt a terméket, az meg is érdemli a sorsát. Jó dolog ez a Black Friday, de tudatos vásárlóként az árat és az értéket kellene nézni. Ha valamit csak azért veszek meg mert akciós, de nincs rá szükségem az a fogyasztói idiótaság netovábbja. Ha szükségem van egy mikróra akkor úgyis körbenézek és megveszem, ami a legjobban szimpatikus és megfelelő árban van. Nyilván Black Friday alatt nagyobb az érdeklődés és ezt a kereskedők is kihasználják, hogy forgalmat növeljenek.

  • Zsuzsi

    A tescos szenzációs akciókat azóta kezelem fenntartással, amióta hónapokig nézegettem egy edzőgépet a Tescoban (18000 ft-ért), majd eljött a karácsony, ahol le is akciózták 50%-kal: 36000 ft helyett csak 18000 ft. Megnéztem a mellette lévő összes társát, és ugyanazt láttam. Nagyobb értékű cikkeket én is online szeretek venni (pont az ilyenek miatt), vagy online kinézni valamit, és a megfelelő üzletekben ugyanazt az árat kialkudni.

  • L70

    Black Friday = torkos csütörtök.

    Elsőre mindkettő nagyon jó volt, aztán kreatívvá váltak a résztvevők. Mindkettőt kerülöm, nem való nekem.

  • BF akcióhős

    Szoktak lenni jó akciók is, de sok olyan termék is gazdára talál a Black Friday alkalmával, amik akciózva sem számítanak jó vételnek.
    Arról lehet felismerni a jó akciókat, hogy azok nagyon hamar el szoktak fogyni. Pl. azért, mert kicsi a készlet. Csak csalogatónak szánják, hogy arra jöjjenek a vásárlók, mint legyek a …rra.
    Aztán itt van egy nagyáruház utazási oldala -név nélkül is mindenki tudja, hogy melyik-. Több éve bennevannak a BlackFriday akciózásban. Általában 2 perc alatt elfogy MINDEN akciós útjuk!!! Holnap is el fog! Azok is, amik igaziból nem olcsók, csak a listaárhoz képest tűnnek annak. A listaár az meg úgy van megállapítva, hogy abból amúgyis mindenki kaphasson akciót. Tehát nagyon megéri nekik BF akciózni, nekünk pedig nagyon kell figyelni holnap, hogy ne járjunk rosszul!

  • headset

    @Jauzsi
    “Matiz téli gumi 89%-kal leárazva, 144581Ft-ról 14589Ft-ra! Siessetek, már csak 2 db! ”

    Tényleg klassz ajánlat 1 db R13 gumiért.

    Vajon hányat adtak el 144 ezerért?
    Biztosan sokat, ha az akcióra már csak 2 maradt. 🙂

  • Nagy Vonalakban

    Tavaly is bőröndöt vettem,
    idén is azt fogok.
    Márkàs bőrönd valóban féláron, valóban csak most.

  • Tomszi

    Kicsit off. Történt egy ismerősömmel, hogy hostess munkát vállalt, amiért meg is kapta a pénzét. Rá néhány hétre hívták, hogy 6000 ezer forinttal többet utaltak vissza neki, legyen szíves már visszautalni ezt az összeget. Ha jól tudom ilyen esetben köteles visszaküldeni a pénzt, ezzel eddig nincs is baj. Viszont az utalásból neki költsége keletkezne, ezt a költséget kinek kell állnia? Jó, nem nagy pénz, 530 forint. Viszont úgy gondolom, más hülyesége miatt ne nekem kelljen fizetnem. Mert ha már 10M forintot kap valaki véletlenül, akkor azt is utalja vissza 10 000 forintos saját kontóra, mert valaki hibázott? Ha valaki tudja biztosra, hogy működik ez, megköszönném, ha megírná. Köszi a segítséget előre is.

  • Barnabás.Jog

    @Tomszi

    az utalás költségével csökkentetten kell visszautalni.

  • Ehhez meg akcio sem kell. Mi felujitashoz nezegettuk a jjarolapokat, hogy hogynem dragabb volt afacsokkentes utan (20% ra) mint amikor 25% volt az afa. Afakommando hol volt?

  • kilences

    Most ez komoly, legyen törvény arról mit lehet akciósnak nevezni? Akarsz valamit, megnézed mennyibe kerül, eldöntöd megér-e annyit neked, ha igen, megveszed.

    Egyrészt abszolút nem tudom hova tenni ezt a véleményt a bloggazdától, nem ilyennek gondoltam a cikkek alapján, másrészt nagyon elhúz a teljesen agyatlan amerikai “kultúrkörbe”…

    Egyébként BF-kor futottam már bele többször is olyan akcióba, ami valóban több volt mint a megszokott (amúgy is kerestem a terméket, nem a százalék miatt vettem meg), de hát ezeket nem emag-on meg a többi hypeolt helyen kell keresni.

  • dmry

    black freeday? 😉

  • Kiszamolo

    kilences, arról a szóról már hallottál, hogy fogyasztóvédelem?

  • kaeshabela

    Én nem làtom ezt olyan súlyos problémának. Az emberek szeretnek akciókra vadászni, program, pozitív élményt ad. Akit át lehet ejteni, fizessen – a budapesti “koldusok” is vidáman élnek 30 éve, pedig olyan 87400-szor irta meg minden médium, hogy maffia az egész. Megjegyzem én pl. márkás sportcipőt mindig Glamour napon veszek 🙂

  • Rissa

    Ezek az össze-vissza fel-leárazások nem csak black friday-kor vannak. Ha bármilyen tartós fogyasztási cikket kell venni, érdemes előtte több helyen utánanézni, fél óra alatt fel lehet mérni az árakat a neten keresztül.

    Ilyen szempontból egy korrekt black friday ajánlat: Müller Drogéria, holnap minden -20%!

  • jurta

    Elméleti Összefoglaló.

    Minden *valódi* akció, sőt az általad egyedileg lealkudott ár is arról szól, hogy a termék az előző áron nem fogy annyira, mint gondolták. Annak pedig oka van. 🙂 Többedszerre találják el a valóban reális árat. Tehát a valódi piaci árat fizeted, miközben azt hiszed, jól jártál.

    Nem valódi akciónak oka lehet:
    – becsábítsanak a (web)áruházba, ahol valami máson visszafizeted nekik a kapott kedvezményedet (szándékosan irreálisan kicsi akciós készlet esetén még a kedvezményt sem bukják),
    – kamu (LIDL-ben szokott 0,04 € engedmény lenni 3-5 euró árú termékből de hát a címke égővörös és csak az új ár látszik jól; vagy pedig az emlegetett sosem volt magasabb ár föléírása).

  • Nimfas Corporation

    Én 2 éve vettem egy LG 43″ Full HD smart tv-t, a TESCO-ban (Sikeres ember már nem lehetek….) megnéztem máshol mennyibe kerül. 70 vagy 80eFt-ba került, máshol legolcsóbban 130-140eFt volt. Megszerezni nem volt egyszerű az tény, box ugyan nem volt, de kb 15 mp alatt elfogyott a siófoki Tesco 20-25db-os készlete. 😀

    De az tény, hogy észnél kell lenni ilyenkor 🙂

  • Györgyi

    Én olyan webáruházzal is találkoztam idén ( vivre.hu), ahol semmi nem történt, leszámítva, hogy kitették a Black Friday logót. Az árak pontosan ugyanazok voltak, mint pár nappal előtte. Gondolom, azokra alapoznak, akik csak aznap kattintanak rájuk. Mivel nincs állandó árukészletük, hanem hétről hétre változik a kínálat, így az egyetlen összehasonlítási alap a pár nappal korábbi ár.

  • Domokos Tamás

    Amazon: Keepa.com

  • Tomszi

    @Barnabás.Jog

    Köszönöm szépen 🙂

  • IDSx

    A black fridayt is pont úgy vettük át, ahogy minden mást:
    – eleinte egy-egy hétvégén kuponozás
    – aztán pár év és minden hétvégén az van

    Black Friday Week meg ilyenek röpködnek, de átütő akció alig, raktársöprés és népbutítás. Idei kedvenc az analóg DECT telefon, 50% akcióval, címlapon. Már nagyszüleim sem használnak vezetékest…iPhone telefon is úgy lett 35% akcióban edigitalnál, hogy a BF előtti árához képest 2%al olcsóbban vehetted meg.

    Másik gyakorlat, amit ünnepek körül szoktam látni az ismert hipermarket láncoknál: népszerű “kirakat” dolgok felhalmozva a szezonális soron, akciósnak kinéző nagy plakáttal, stb…alul kis betűvel: az akció XY dátumig érvényes – ami rég elmúlt. Előtte meg sose volt akciós a termék. Kérdeztem egyszer az alkalmazottakat (alvállalkozóként több üzletláncnak is dolgoztam) erről: alig van, aki észreveszi a 10-15e árkülönbséget, amit végül fizet.

  • feco

    Találtam éppen egy porszívót. 30-ról 20k, majdnem vettem kettőt. Aztán megnéztem az arukereso.hu -n, az elmúlt 12 hónapban szinte folyamatosan 20k volt, majd nov 2-án felárazták 30-ra és pár nap múlva le 22-re. Így jön ki a fantasztikus -33% 🙂

  • vViktor

    Jegy.hu-n félárban mérik a koncertjegyeket!

  • Tibor

    ha nem is az osszes, de legalabb a fontosabb oldalak kozul meg lehetne csinalni, mint a pelikan pl a repjegyekre.

    csak az a gond, hogy mig repjegyeket honnan hova mikor mennyi tablazatban eleg jol ossze lehet hasonlitani, addig aruknal mar nehezebb a tortenet, mert nagyon sok parameter van, nem mondhatod hogy mosogep-mosogep, hanem teljesitmeny, energiatakarekossag, garancia elettartama, marka, stb…
    de az otlet jo, csak az osszehasonlitast kene jol kitalalni, mik azok a jellemzok amik szamitanak

  • porthosz

    Szerintem a BF jó dolog. Csak tudatosan kell csinálni vásárlói részről.

    Speciel én magam már 1 hónappal ezelőtt összeírtam hogy mi az ami cserére érett vagy be kéne szerezni, kicsit utánaolvasgattam hogy miből melyik típus a jó választás és felírtam hozzá az árakat (de egyébként árukeresőn amúgy is megtalálni).
    Most pedig mind múlt pénteken és a mai nap, fogtam és végignéztem az általam ismert boltok BF kínálatát összevetve a listámmal és például sikerült is vennem egy bluetoothos fejhallgatót 29e forintért, eredeti ár 49e ft, és ez a fejhallgató soha semelyik boltban nem volt 45k alatt. Igaz 0 óra 10 perckor adtam le a rendelést (ebben a boltban éjféltől indult a BF) és reggel 7kor már nem is volt belőle készleten. De úgy gondolom megérte felkelni arra a 10 percre hogy spóroljak 20e forintot.
    folyt

  • Peti

    @Kiszamolo: a kereskedelemben dolgozó, “gyapotszedő” alkalmazottként állítom: ha az egyszeri ember eljutna odáig, hogy ne azt nézze, mekkora – látszólagos – kedvezményhez juthat, hanem azt, hogy egy adott termék MENNYIT ÉR meg neki, mennyit hajlandó érte fizetni, akkor senki nem érezné magát átverve. Ilyen egyszerű az egész.

    Nálunk előfordul akár olyan, hogy egy termék akciósan drágább, mint egyébként ‘normál’ áron szokott lenni. Viszont olyan is, hogy például egy 80 ezres ajtót (nem kifutó, vagy sérült termékről van szó) -15%-os árréssel értékesítünk. Persze ilyenkor (is) az a cél, hogy minél több kiegészítő termékkel, felesleges marhasággal kompenzáljunk, amiken jócskán nagyobb a hasznunk. Lényegében ugyanaz, mint egy-egy banki termékhez (hitelkártya, lakossági folyószámla) kapcsolódó, felesleges kiegészítő szolgáltatás. Aki odafigyel, az jól jár vele, aki meg nem, azt lehúzzák.

  • porthosz

    De úgyanígy két éve vásároltam BF-en egy kindle ebook olvasót 17e forintért. Azóta sem volt sehol 30k alatt, az utódjai meg még drágábbak…

    Szóval a dolog nyitja hogy tudd hogy mit akarsz venni, és hogy úgy kb. mennyibe kerül. És ha megtalálod, örülsz mint majom annak a bizonyosnak és gyorsan megrendeled. Ha pedig nincs, akkor lapozol tovább, csak azért nem kell venni valami sz@rt mert akciós.

    Ja és ne mérgelődj ha neked már nem jutott az akciós darabból. Ilyenkor mindig jusson eszedbe, hogy veled egyidőben kb. 1 millió honfitársad nézi ugyanazt az oldalt és próbál vásárolni, a boltnak meg van mondjuk 50-100 db-ja egy-egy termékből.
    (ezen némileg segít amint fentebb írtam, ha tudod mit akarsz venni egyből oda ugrasz és nem veszteged az idődet azzal hogy böngészgeted a számodra felesleges kínálatot az elejétől. Persze ha nagyon populáris a termék (x box harmad áron) akkor ez sem segít)

  • mtoma73

    @Tibor:

    ráadásul pl. a mobiloknál a szürkezónás (bolti garancia) készülékek miatt csak komplikált lesz az egész összehasonlítósdi. De ettől függetlenül jó lenne egy ilyen közösségi oldal vagy app, amiben lehetne jelezni árakat és ez összesítve megjelennének, követni lehetne az árakat, csak nem mindenféle terméknél lenne használható.
    Ráadásul az adminisztráció lenne irgalmatlanul nagy (kiirtani a kamu dolgokat, a rosszul beirt adatokat).

  • Petike

    Vannak azért jó akciók, ki kell fogni őket. Nyilván nem a megadott 40-50%-kal veszel valamit olcsóbban, de azért 20-30%-ot lehet nyerni, csak nyitott szemmel kell járni, előre kiszemelni amit venni akarsz és tudni hogy mennyi szokott lenni az ára.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

 karakter még felhasználható

* 6+1=?