Timitől jött az alábbi üzenet:
Akit érint. A Domino Most Opciót havonta újra kell aktiválni október 1-től és csak a csodálatos Telekom App segítségével lehet ezt majd megtenni, 1777 telefonszámon és a Telekom fiókon keresztül nem. Most érdeklődtem a Telekom chaten, mert nem voltam benne, biztos, jól értem-e a ma küldött sms-t, amit kaptam tőlük.
Nagyon ügyfélbarát…
Én még nem kaptam üzenetet, de érdemes lesz figyelni rá. Akinek van információja, vagy meg tudja a hírt erősíteni, a hozzászólásokban megteheti. (A Domino Most-tal 9 forintért hívhattál telekomos számokat és 19 forintért egyéb számokat.)
Egyébként ránéztem ma a Telekom appra és nagyon megváltozott, hátrányára. Eltűnt belőle a kapcsolat kártya és minden kedvezmény, pedig elég sokat használtuk azokat. Nálam már csak feltöltésre és egyéb szolgáltatások bekapcsolására lehet használni az appot.
Ha tényleg megszűnik a Most opció (na jó, elérik, hogy elfelejtsd újra és újra beaktiválni), akkor marad a VOIP. Jelenleg a Callingcredit a legolcsóbb, két forint egy perc hívás. (Majdnem) ingyen netet továbbra is kapsz a Telekomtól. Már csak egy kétkártyás telefonra van szükséged.
Update: megjött a Telekomtól is a levél. 🙂
Először is szeretnénk jelezni, hogy a cikkben leírtakkal ellentétben az új Telekom app tartalmazza a Kapcsolat kártyát. (Ha kell, személyesen bemutatom, hogy az én appomban nincs ott a kártya, ahol mások szerint ott van. Kerestem frissítést, de nem elérhető. De ezen nem veszünk össze.)
A Domino Most igénybevétele kapcsán leírtakat a következőkkel szeretnénk kiegészíteni:
A továbbra is kedvezményes percdíjakat biztosító Domino Most opció október 1-től a Telekom alkalmazásból érhető el. Bár igaz, hogy a Telekom alkalmazásban havonta szükséges megismételni a Domino Most aktiválását, fontos megemlíteni, hogy érintett ügyfeleinket minden esetben SMS-ben emlékeztetjük az aktiválás megismétlésére.
A Domino Most egy újabb érv a megújult Telekom Alkalmazás használatára, ahol különleges, csak az alkalmazásban elérhető ajánlatokat is választhatnak ügyfeleink. A Telekom Alkalmazás használata belföldön nem csökkenti az ügyfelek adategyenlegét.