Kaptam ma hajnalban egy felháborodott e-mailt egy ügyféltől, aki tanácsadáson vett részt, mert hogy ő fizetett én meg az e-mailjeire sem válaszolok.
A levélben láttam az elküldött e-mailjeit, valóban írt, azonban én a kettő közül egyet sem kaptam meg, a dátumok szerint is ellenőriztem. Az egyikben egy német nyelvű dokumentumot kellett volna elemeznem, arra minimum reagáltam volna, hogy nem tudok németül.
Itt jön a kérdés: az ő e-mail címe van fenn valami spamszűrő listán, vagy az indamail, ahol én vagyok ennyire megbízhatatlan?
Ha küldtetek olyan mailt, amire nem reagáltam, akkor lécci a kommentekben a pontos dátummal együtt írjátok meg. Ha a nevedet nem akarod kiírni, akkor monogrammal és tárggyal.
Nem tudok minden mailre válaszolni, van, hogy egy nap 20-30 érkezik. Főleg ha komplikáltat kérdeztél, akkor félreraktam későbbi válaszra, aztán a sok új betemette és elfelejtettem.
Viszont kíváncsi vagyok, hogy ez most egy egyedi eset (és nem is nálam van a gond), vagy ez már régóta előfordul, csak eddig senki nem tette szóvá.
Köszi a segítséget.