Leárazás a H&M-nél
A H&M-nél vagy leárazás van, vagy rendszerhiba, de reggel óta rengeteg minden 90 forintba és 190 forintba kerül. Fürdőruhák, babacipők, papucsok, pólók, nyári ruhák kétszáz forint alatt.
Sajnos sokan korán keltek és lerabolták a készletet, de talán még te is találsz magadnak valamit. (A feleségem is már jól bevásárolt a gyerekeknek 90 forintos rövidnadrágokból, pólókból és egyebekből.)
Update: rendszerhiba történt, nem is szállították ki a megrendeléseket. Nem volt egyértelmű, mert máskor is adtak fillérekért raktárban ragadt dolgokat. Miután többször lett szólva a H&M-nek, hogy jók-e az árak és az ügyfélszolgálat szerint az árak jók, utána tettem ki ezt a posztot. Miután fél napjuk volt kijavítani, vagy lekapcsolni a rendszert, ha már tényleg eltolták és mégsem tették, egy kicsit sem gondolom úgy, hogy rosszat tettem, amikor írtam róla, miután szerintük rendben vannak az árak.
Az ügyfélszolgálat azt mondták röpke 15 perc várakozás után, hogy rendszerhiba miatt vannak az árak.
Ügyes…
Valóban jó kérdés, ha egyszer a meghirdetett áron megrendelek egy terméket, a vállalkozás utólag mondhatja-e azt, hogy mégsem adja azon az áron, mert az adminisztratív hiba miatt rosszul lett feltüntetve. A helyes válasz: attól függ érvényesen létrejött-e a szerződés.
A webshopból történő rendelés esetén elsőként általában egy automatikus visszaigazolás érkezik a fogyasztó e-mail címére, ami még nem jelenti azt, hogy az eladó elfogadja a megrendelésünket mindösszesen a megrendelésünk eladóhoz történő megérkezését igazolja. Így adott esetben tévedésből vagy programhiba miatt visszaigazolt alacsony ár vagy készlethiány esetén a kereskedő nem köteles a termék leszállítására az automatikus visszaigazolásban foglalt feltételekkel. “
Köszi Kiszámoló!
Webshopban, pont a hasonló technikai hibák kiszűrésére, akkor jön létre köztetek a szerződés, ha ténylegesen befogadták a vásárlást, tehát még az automata visszaüzenet sem számít elfogadásnak.
Homáron nem egy hasonló volt már.
homar.blog.hu/2015/01/22/en_mint_vevo_koteles_vagyok_tudni_hogy_realis_ar-e_2_forint_egy_teveert
homar.blog.hu/2016/05/20/70_ezres_fejhallgato_3_ezerert
Lehet, hogy a törvény nem kötelezi őket, csak a vásárlási kultura.
Irta egy anyuka Fb-on, h ezt mondta a vevoszolgalat.
Mostanaban eleg durva hibaik vannak. Nem lennek a hibat elkoveto helyeben..
A Fb-on gyerekruhas adok-veszek csoportokban szoktak posztolni a hirt az anyukak egymasnak anyukak.
Azert urul ki hamar a keszlet. Iszonyat mennyiseget vasarolnak fel ilyenkor es aztan kommentekben dicsekednek mennyit sporoltak.
Meg hoborognek ha mar kijavitjak a hibat es nem tudnak gombokert ruhat venni.
Meglep hogy ezt a nyilvanvalo hibat a kiszamolo oldal ugy hirdeti mint valami olyan szemfulesseget amit aztan mindenki hasznaljon ki. :-/
Mi tegnap tudtunk rendelni a 90 ft-os cuccokból.
De az előbb törölték a rendelést…
Szóval, elrontották és minden rendelést töröltek. Cserébe adnak egy hétvégi, 15%-os kupont … nem tudom, hogy csereszabatos-e.
Ebbe az országba az igazi nagy akciók miért nem tudnak beszivárogni? Pár hete X országban (EU) a nyári leárazás -vagy inkább raktárkisöprések- keretén belül harmincezres kabátokat vettem hét-kilencezerért, tizenötezres farmert háromezerért, jó minőségű pólókat pontosa 10%-os áron, női ruhákat maximum 2400 ft-ért, ami az eredeti áruk harmada volt. Magyarországon valahogy ilyenbe nem tudok belefutni.
Idén, április 11.-én a az EDIGITAL-nál volt laptoptáska 70,-Ft -ért kirakva.
Rendeltem egyet, aztán jött a levél:
“Kedves Ügyfelünk!
2016. április 11-én a reggeli órákban, az edigital.hu oldalon, a DELL Urban Toploader 2.0 notebook táska 15,6” (380071) termékünk fogyasztói ára rövid ideig tévesen 70 Ft-os vételárral volt megjelenítve a helyes 5.990 Ft helyett.
Hivatkozva az ÁSZF 3.4 pontjára, a termék árazásában nyilvánvaló hiba történt, így a rendelésedben ezen tétel(eke)t csak a helyes, azaz 5.990 Ft-os darabáron tudjuk biztosítani számodra.”
hvg.hu/gazdasag/20160819_Botrany_a_HMnel_bagoert_kinaltak_a_ruhakat_a_neten_majd_toroltek_az_osszes_rendelest
Talán azért, mert nálunk ekkorka akciókkal is elmegy a készlet?
Nem tudom, te melyik országban voltál most.
Amikor először jártam pl. Angliában teljesen ledöbbentett ott a félelmetes mennyiségű ruhadömping az áruházakban. Nem csoda hogy szinte utánad dobják, csak vigyed. Az angol használt ruha ezért is virágzik, szinte újakat dobnak ki, hogy újat vegyen fillérekért.
A H&M amúgy is kapott most egy mínusz pontot nálam, mert nem fogadják el az iskolakezdési utalványt.
Amúgy az internetes vásárláskor nem lehet azt érvényesíteni, amit a boltokban? Olyan áron kell adniuk, amin ki volt írva. Akkor is ha hiba történt.
A h&m face oldalán eléggé hőbörögnek az emberek teljesen jogosan,mert többen kaptak írásban és telefonon is megerősítést,hogy az áruk a meghirdetett alacsony árakon lesznek kiszállítva.
24.hu/kozelet/2016/08/19/duhongenek-a-magyar-vasarlok-a-hm-facebook-oldalan/
A fenti hozzászólásban szereplő EDIGITAL-os példa alapján ezek szerint, ha az ÁSZF-ben levédik magukat, akkor megtehetik, hogy érvénytelen.
Amúgy Magyarország tényleg sokszor finoman fogalmazva háttérbe van szorítva. Jó példa erre ugyanazon telefonszolgáltató, amely Magyarországon egy “mezei” előfizetéshez heroin árú percdíjakat szab meg, míg mondjuk beesel hozzájuk az utcáról Németországban és olyan a “mezei” percíj, mint itthon egy jobb flottában.
Vagy nemrég olvastam a dízebotrány kapcsán, hogy a kanadai szalonban vásárolt Audi tulajdonosát a visszahívásról esdeklő, bocsánatkérés hegyeket tartalmazó levélben értesítették és kapott engesztelésként, hogy hűséges maradjon 3 szolgáltatást (ha jól rémlik +3 év assistance, 2 ingyenes szervíz, 500$ bármire felhasználhatóan).
Ugyanilyen Audit vásárló magyar pedig egy A4-es levelet, hogy gyere be, javítani kell az autódat, szevasz.
Szomorú. Nem is, inkább dühítő.
biztos nagyon fogsz nekik hiányozni. kíváncsi lennék, hogy ezek a nagyon szemfüles anyukák mit szólnának, ha hasonló hiba miatt 900 ft GYES-t kapnának havonta.
a ruhák minősége valóban nem nagy durranás.
Ma megjöttek a cuccok.
Cipő
9490 – 9200 = 290
Short
6990 – 6700 = 290
Short
6990 – 6800 = 190
Ha valami hacker-támadas vagy szimpla IT gond miatt meghirdetne az oldalad véletlenül egy ingyenes akadémiát, amire hatvanan jelentkeznének, megtartanád? Etikusnak gondolnád, ha valaki hirdetné, hogy ingyen akadémiát osztogatsz (valószínűleg önhibádon kívül).
A H&M-mel ugyanis pont ez volt a helyzet.
– többen megkérdezték az ügyfélszolgálatot, többször megerősítették, hogy az árak jók, tényleg ennyibe kerül.
– volt sok órájuk, hogy javítsák, vagy lelőjjék a rendszert.
– nem először fordult velük elő. Én biztos csinálnék egy plug-int, ami kiabál, ha bármit 200 forint alatt akarnak adni, hogy biztos jó-e az ár?
– ha mondjuk 2.500 forintért írtam volna ki az akadémiát és nem javítottam volna sokadik megkeresésre sem, tuti megtartanám annyiért.
– én soha nem kívántam a hm vérét, nekünk is törölték a megrendelésünket, de pont nem érdekel. Ha nem lesz 90 forintért rövidnadrágja a gyereknek, hát nem lesz.
Ettől függetlenül kegyetlen béna volt a hm, az meg egyenesen szánalmas, hogy felajánlott egy 15%-os kupont, ami KETTŐ napig érvényes.
1.) Elcsesztek valamit, és rossz ár került a termékekhez. Mire ezt észrevették, már egy csomó rendelést leadtak.
2.) Ezt észrevették. Visszacsinálni már nem lehet. Na INNEN még csinálhatott volna egy nagy reklámot magának a cég azzal, hogy odaadja azt a pár rongyot alacsony áron. mennyit veszít ? 1-2 millió Ft ? Aztán a következő reklámába ezt még valami okos módon még beépítheti.
Ehelyett ezt a buta felemás megoldást választották.
hm.com/hu_hu/kupon1.html
“Az cég a hétvégén közölte, hogy az érintett rendelésekkel kapcsolatos problémát egy nem megfelelő árakat feltüntető fájl okozta a rendszerükben. A hibát azóta kiküszöbölték.
A cég közleménye szerint azokat a rendeléseket, amiket nem érintett a hiba, teljesíteni fogják. Azt is írták, hogy minden vásárlójuknak, akiknek törölték a rendelését, 15 százaléknyi kedvezményt hagynak jóvá a következő online vásárlás alkalmával.”
Újra megtanulhattuk, hogy nincs ingyen ebéd.