Összeáll a Vodafone és a Digi Mobil

2023-04-13
Oszd meg ismerőseiddel a cikket: 

Éveken át szívatták a Digit, mondvacsinált okokkal mindig kitúrták a mobilhálózathoz szükséges frekvenciatenderekből. Ezért aztán nagyon vérszegény lett a Digi mobil lefedettsége.

Most, hogy a megfelelő kezekbe került a Digi és ugyanabba a megfelelő kézbe került a Vodafone is (a hitelt az MNB és az állami Exim Bank biztosította, meg persze a magyar kormány), a fagyi visszanyalt. De nincs gond, az új tulajdonos egy huszárvágással megoldotta a problémát, júniustól a Vodafone hálózatát fogja használni a Digi mobil. Viszont már új szerződést digis árakon nem lehet kötni mától. (Vagyis gyakorlatilag kinyírták a Digi mobilt, hiszen új szerződést már nem lehet kötni. Nyilván jót fog tenni a nem létező árversenynek a változás.)

További hír, hogy az átvétel óta eltelt szűk háromnegyed évben már harmadjára emeli az árakat a Digi, mert miért is ne. Az olcsóságból és az igénytelenségből az olcsóságnak már vége és ki tudja, hol lesz a vége az áremeléseknek.

Már megrendeltem a Telekom internetet itthonra, várom a bekötést. Tipp: ne csak internetet rendelj, mert úgy drága, hanem alap vezetékes telefont is, a kettő együtt majdnem kétezer forinttal olcsóbb, mintha csak vezetékes netet kérsz. (A szintén telekomos Flip is olcsó lett volna nálunk, de nekem nem kell 130 tévécsatorna, sőt, egy se.)

Visszatérve az igénytelenségre.

A novemberi digis mobilszámlámat soknak találtam, átnézve a számlát felfedeztem 4 és fél perc hívást a negyedik díjzónába. Olyan országok tartoznak ide, mint Szudán, Szomália és a Marsall szigetek.

Mivel biztos, hogy nem telefonáltam Szomáliába az adott napon és a telefonomra se töltök le semmit, ami megfertőzhetné, ahogy nem is kattintok semmilyen gyanús linkre, megreklamáltam a számlát. A feladat nem túl komplikált: november negyedikén telefonáltam-e a negyedik díjzónába a híváslista alapján? Kb. 15 másodperc ellenőrizni, naponta ha van maximum tíz hívásom mobilon a bejövő hívásokkal együtt. Elnézést, tévedtünk, jóváírjuk. (Egyáltalán hogy lehet ebben tévedni?!)

Bejelentettem a panaszomat telefonon, majd három hét múlva személyesen, majd megint személyesen, majd e-mailben, majd megint személyesen és újra személyesen. Minden alkalommal rögzítették.

Három hónapja(!!!!!!!!) a Digi nem képes válaszolni, ezzel minden törvényt áthág. Nagy ívben tesz a fejemre. Az ügyfélszolgálatosok szerint ez mindennapos, az a csoda, ha néhány hónap elég nekik egy ennyire egyszerű kérdésre is.

Ennyire igénytelen céget miért nem zárnak be, hogy engedhetik, hogy ezt megtegye a fogyasztókkal?

Már feljelentettem a Fogyasztóvédelemnél is őket, hozzátenném, ott is eltelt már a 30 nap és onnan sem jött válasz....

A mobilra is van már megoldásom, de addig nem tudom elvinni a számom, amíg a Digi nem zárja le a számlapanaszt. Ha sikerül átmenni a másik helyre, majd írok róla. De ha te tudsz olcsó telekomos lehetőséget, ahol a szám az én nevemen marad, 200-300 perc beszélgetés és 5-6 GB net, akkor írd meg a hozzászólásokban.

Hozzászólások:

Cikkgyűjtemény
Új vagy az oldalon? A gombra kattintva találod az eddigi fontosabb cikkek gyűjteményét téma szerint.
Megnézem!
Keresés
Kövess minket
facebook
youtube
Hirdetés
Támogatás
Ha szeretnéd, van lehetőséged anyagilag is támogatni a munkánkat.

Átutalással a Raiffeisen Bank 12020407-01558219-00100002 számlaszámra a Kiszámoló Egyesület részére. A közlemény "Támogatás" (fontos!)
Bankkártyás támogatási lehetőség hamarosan. Köszönjük, ha érdemesnek tartasz bennünket a támogatásra.
Archívum

Archívum

crossmenu linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram