A városszéli hipermarketek kezdenek háttérbe szorulni a belvárosi üzletekhez képest, nemcsak nálunk, hanem az egész világon. Az emberek kezdenek rájönni, hogy 2-4% megtakarításért nem éri meg 6-7 kilométert kiautózni a város szélére és órákat eltölteni egy hiperben. (Egy tízezres bevásárláson 2-400 forintot nyersz a költségek előtt. A költségek után valószínűleg olcsóbb lett volna a sarki Sparban bevásárolni.)
Az idő is egyre inkább felértékelődik az emberek szemében.
Ezt ismerték fel a nagyáruházak és itthon éppúgy, mint külföldön, terjed az internetes bevásárlás lehetősége.
Már nem csak könyveket és elektronikai eszközöket, hanem a napi bevásárlást is intézhetjük neten. A tej, a kifli, az ásványvíz is házhoz jön. Megúszod a cipekedést, a tülekedést, az utazást.
A nagyok közül először a Tesco vezette be a netes vásárlás lehetőségét több nagyvárosban és környékén. (Itt tudod ellenőrizni, nálad elérhető-e.)
Ugyanazon az áron, amennyiért meg tudnád venni a hozzád legközelebb eső boltban a terméket, ki is szállítják azt. A szállítási díj idősávtól függően 290 és 990 forint között változik, a kevésbé kihasznált idősávokat igyekeznek vonzóbbá tenni az alacsonyabb árakkal.
Ennyi pénzért helybe hozzák az árut, felcipelik az emeletre az öt zsugor ásványvizet és a nyolckilós mosóport. (Ha csak öt kilométerre laksz a legközelebbi Tescotól, durván 400 forintot elköltesz csak benzinre, ha te mész el.)
Van lehetőség arra is, hogy ne házhozszállítást kérj, hanem te ugorj be az átvételi pontra az összekészített csomagért. Ez akkor jöhet jól, ha munkából hazafelé, két gyerekkel nem akarsz egy órát eltölteni az áruházban.
Az áraknál arra vigyázz, hogy te az aznap érvényes árakat látod, de lehet, hogy mire kiszállítják, már vége annak az akciónak, ami miatt megrendeltél valamit.
Nem csak időt nyersz, de nagyon sokan például csak a bevásárlások miatt tartanak fenn autót. Az az egyetlen értelmes dolog, amikor valódi segítség az autó a számukra. Ők havi 50-60 ezret spórolhatnak azon, hogy az összes nehéz dolgot és nagybevásárlást neten elintézik és csak a napi apróságokért mennek be a boltba. (Autóköltség-kalkulátor)
Másik előny, hogy elkerülöd az úgynevezett impulzív vásárlást, vagyis amikor bemész egy áruházba, a megvett dolgok 30%-át nem is akartad megvenni, csak megláttad a boltban és megkívántad.
Szerintem egy jó lehetőség a bevásárlásra az online rendelés, ha számodra drága az időd vagy utálsz cipekedni, érdemes lehet neten rendelni már az élelmiszert is.
Olyan pletykákat hallottam, hogy más áruház láncok is jönnek ki hamarosan az online vásárlással, így ha valamiért nem szimpi a Tesco, neked sem kell sokat várni.
Mint kiderült, az egyik ügyfelem (Update: Az ő kérésére: Bitnet Kft. 🙂 )csinálta a Tesconak a mobil appot, amivel okostelefonról is tudsz rendelni. (Ha te is szeretnél ilyen appot készíttetni a saját cégednek, csak írj.)
Ő mesélt pár érdekes dolgot, hogyan használják az emberek és hogyan veszik rá őket a további vásárlásra. (Az offline áruházi trükkökről itt már írtam)
Van egy úgynevezett megtakarítás kijelző: mutatja, hogy mennyit spóroltál eddig az akciókon. A legtöbb ember elkölti ezt a pénzt, hiszen talált pénz, mert megspórolta.
Ha rákeresel valamilyen termékre, onnantól gyakran eléd hozzák a reklámját, hiszen nyilván érdekel a termék. Ugyanígy az akciókat.
Az átlagos rendelés összegét nem mondhatom meg, de legyen elég annyi, hogy nem állnál be abba a pénztársorba, ahol ennyi termék van valakinek a bevásárlókocsijában. Engem meglepett az átlagos bevásárlási összeg nagysága.
Az emberek egész nap pakolgatnak még a kosarukba, ahogy eszükbe jut valami.
A mobilappnak van egy új funkciója: a vonalkódot leolvasva ha akarod, azonnal beleteszi a kosaradba a terméket. Például elfogyott a tej a hűtőből, csak lecsippantod a vonalkódját kétszer és máris lesz két doboz tej a következő rendelésedben.
Na, az emberek nem csak erre használják. Rengeteg lekérdezés fut be, amiből nem lesz vásárlás. Állnak az emberek mondjuk a CBA-ban és végignézik a termékeket a vonalkód alapján, hogy melyik az olcsóbb a Tescoban. 🙂
Egy szó, mint száz, nekem tetszik az új lehetőség, így már nem egy nagy kaland időben sem beilleszteni a bevásárlást a napi programba.
Ha van pozitív, vagy negatív tapasztalatod, oszd meg a hozzászólásokban.
Ha szeretnél többet tudni a pénzügyekről, gyere el az Akadémiára, hamarosan indul a következő. Csekély 25 ezer forintért hat alkalom alatt megtanulsz mindent a pénzügyekről, amit alapfokon tudnod kellene.
Valódi pénzügyi tanácsadásra van szükséged, eleged van már az ügynökökből? Kattints a linkre további információért.
Olvasd el a többi pénzügyekről szóló írást is a kiszamolo.hu oldalon.
Ha szeretnéd tudni, hogy új poszt jelent meg a blogban, jelölj be minket a facebookon.
Én 9-10 éve rendelek a GRoby-tól, korrektek. Árban olcsóbb náluk bármelyik hiper, de a kiszolgálás tök jó. Gyakorlatilag a hűtőbe is beteszik a terméket.
És lehet náluk készpénzzel fizetni, nem csak kártyával. Ez elsőre nem előny, de ha a cégedhez rendelsz, ahol nem tudod a céges kártyával elszámolni a a dolgozók üditőjét, redbullját, még az ügyfélnek a kv mellé adott csokit sem (egy rendes cég ad mellé egyenként csomagolt csokit!), akkor felértékelődik a készpénz. 🙂
Nyilván magasabbak a fajlagos vásárlási összegek, mert érdemes összevárni. 20 Ft -os kifli 290 -es szállítással vs. 20e Ft -os rendelés ugyanennyiért kihozva. Nyilván optimalizál.
A vonalkód pedig igazi lubickolós langyos víz a konkurens ipari kémeknek. 🙂
Nem lehet 5 zsugor a víz, mert csak 24 darabot lehet egy féléből, persze többféle rendeléssel ez kijátszható. 🙂
Amúgy egyszer már próbáltam, rendben is volt, de pont a vízből helyettesítő terméket hoztak.
Olyan termékeknél jó, amit ismersz.
Másodszor rendeltem tőlük, minden szuper, még akciós kuponjuk is van általában, így a kiszállításért még sosem fizettem. Viszont mivel egyre többen rákaptak, megnövekedett a kiszállítási idő, ismerős múlt héten este 8-10közé kérte és 23:35-kor jöttek meg... nekem legutóbb csak 40 percet késett de szólt előre..
@Kiszamolo:
"Van lehetőség arra is, hogy ne házhozszállítást kérj, hanem te ugorj be az átvételi pontra az összekészített csomagért."
Ezt hogyan lehet aktiválni ha olyan városban lakom ahova nem szállítanak? Ugyanis amint kosárba tenném az első terméket, megkérdezi hol lakom, és csak azokat a településeket engedi kiválasztani ahová van kiszállítás.
András, lehet, hogy ott átvételi pont sincs, így az sem működik.
Egy éve rendelünk minden héten a Tescoból. Jönnek a kiírt időben, néha korábban, olyankor felhívnak, hogy jöhetnek-e. Az áru megfelelő, nem romlott, a zöldségfélék, húsok, felvágottak megfelelő minőségűek. Sokkal kevesebbet költünk, mint amikor az áruházba jártunk, és nem kell annyi időt tölteni a vásárlással, cipeléssel.
Itt sajnos még nincsen, és nem tudom, fogok-e rendelni, majd ha lesz, mert egyrészt nagyon jó lenne, másrészt viszont ha abból indulok ki, hogy mennyi harcba tellett, míg kijöttek elvinni a mikrót és visszahozni mikor elromlott (a jótállási szerződés szerint ez kötelességük volt), nem vagyok benne biztos, hogy a futár szolgáltatásuk minőségi.
Egyébként webshopban is létezik impulzív vásárlás, idővel még sokkal ügyesebben fog működni ott erre a ráhatás, mint a fizikai üzletekben. A boltoknak ugyanis van egy olyan tulajdonsága, hogy el kell oda menni, addig a karosszékből sokkal kényelmesebben el lehet cseszni a pénzt. Én ma már az élelmiszer és a napi dolgok kivételével szinte mindent online rendelek, rengeteg előnye van, de ugyanúgy oda kell figyelni, és aki hajlamos a spontán vásárlásokra, annak még veszélyesebb.
Kis segítség annak, aki vásárolna online: e-kuponkód:az egyik 5000 ft felett 500 Ft kedvezményt ad, ezt kell beírni a kuponkód rubrikába: LANC3NOV500 vagy KARBEV500, a másik 20 ezer Ft felett 2000 Ft kedvezmény: KARBEV2000.
Ja, és érdemes lefoglalni a szállítási időpontot előre, még ha nem is tudod, mit szeretnél még venni, csak beleteszel a kosaradba mondjuk egy karton vizet azzal meg is van az időpont, aztán a kosaradat úgyis módosíthatod a szállítási napot megelőző nap 23 óráig...verhetetlen!
Sajna nalunk meg (Nyiregyhaza!!!) nem elerheto.
De pl. a MediaMarkt honlapjarol 10ezerrel olcsobban rendeltem haztartasi gepet, mint az aruhazukban lett volna. Raadasul ingyen hazhoz hoztak.
Es ez az ar volt a legjobb a neten.
Szoval en alig varom.
Én is rendszeresen rendelek, az egy óra késés az idősáv felső határától alap. De most legutóbb végre adtak ingyenes házhozszállítási kupont. Az durva volt mondjuk, mikor este 10 helyett éjfélkor becsöngettek, majdnem elküldtem őket a francba. De amúgy jó dolog. 300Ft-ért felhoznak a konyhába mindent. Kocsikulcsot nem érdemes elfordítani ennyi pénzért. Ráadásul otthon a kanapén nyugodtan rendelek, és nem a tömegben szarakodok.
Mi is több, mint egy éve vásárolunk tesco online. Havonta egyszer a nagybevásárlást innen intézzük (zsugor ásványvizek, mosó - és tisztítószerek, tészták, tésztakaják, rizs, olaj, minden). Nagyon jó, hogy csak azt vásárolom meg, ami kell, ha nem vagyok benne biztos, hogy kell-e, akkor kisétálok a konyhába/spájzba, és megnézem mi kell. Ha nem tudják azt küldeni, amit rendeltem, akkor azt külön jelzik, és eldönthetem, hogy kérem-e a helyettesítő terméket.
Általában időben jönnek, ha mégis korábban/később jönnek, akkor telefonálnak. A zöldségek, pékáruk frissek (néha még szebbek, mint az áruházakban),kimérős pultból még csak sajtot felvágottat vettünk, húst még nem mertem kipróbálni - azt mindig szeretem a saját szememmel is látni 🙂
Egy dolgot nem szeretek a honlapon, hogy a termékeket nem lehet egységár szerint rendezni (bár ennek is nyilván megvan az oka) 🙂
Nálunk még nem elérhető.
A mi bevásárlási szokásaink - szerintem - atipikusak: drágább cuccokat csak akkor veszünk, ha igen jó áron van (vagy nagyon nins más választás) viszont akkor nagyobb mennyiséget. Pl kb most fogy el a tavasszal 135-ért vett középkategóriás söröm. Ugyanez mosószerrel, sajttal, konzervvel, stb. Többet ettől nem költünk, csak az ütemezés más. Persze családi ház, eláll.
Szal ha én megrendelnék akciós áron valamit (pl 10 tálca sört, vagy 40kg mosóport) aztán kihozná listaáron, aligha örülnék. Esetleg valami budiveisert - mint helyettesítő terméket - a sör helyett...
@zenith osszehasonlitgatasra ez meg nagyon kezdetleges, a vilag boldogabbik felen erre mar nagyon meno alkalmazasok vannak (pl ScanLife, ShopSavvy, RedLaser) - lecsippantod a tusfurdot es szol, hogy 4 km-re az X boltban mennyivel olcsobb. Persze kerdes, hogy megeri-e 5 helyen intezni a bevasarlast (EU-s benzinarakkal foleg)
Nekem annyi gondom volt ezzel, hogy tenyleg nem garantalt, hogy azt hozzak ki, amit rendeltel. Marpedig en aktualis fogyasztasra vasarolok, nem csinalok hatalmas nagybevasarlasokat (egyreszt minek, masreszt a havi koltsegeket is inkabb szeretem elosztva latni, mint egy-egy 30 ezres tuske).
Volt hogy akcios termek helyett sokkal dragabbat hoztak, de mivel kellett, nyilvan atvettem (persze elmehettem volna meg aznap mashova, de akkor meg eleve minek rendelek, ugye). Vagy mikor szombat delre megrendeltem a csirkemellfilet, hogy csak bedobom a serpenyobe es hoztak helyette csontosat. No, nem mintha barki belehalna a filezesbe, de pont arra volt akkor a legkevesebb idom.
Viszont a harom rendelesem kozul egyik sem kesett, egyik jobb 5 perccel korabban kb. De a fentiek miatt reg nem rendeltem - BKV berlet adott es meg nem is veszes kerulo egy nagy tesco hazafele
Rendszeresen rendeltem a TESCO-tól a múlt hétig. Az utóbbi három rendelésnél:
1) Egy óra késést jeleztek az idősáv utolsó 10 percében, majd az újabb egy óra utolsó pár percében még egy órát.
2) Szó nélkül késtek egy órát.
3) Felhívott a futár, hogy nem tud parkolni, az autót nem hagyhatja ott, ezért ha nem tudok lemenni, és segíteni 7-8 rekeszt (1 rekesz maximum 11 kiló lehet munkavédelmi okokból), akkor bukta a kiszállítás.
4) Az idősáv vége felé jelezték, hogy "Technikai okok miatt" a kiszállítás nem tud megtörténni.
3 perc Google keresés után találtok 4-5 hasonló színvonalú szállítót, tehát a TESCO nálam sajnos (!) megbukott, pedig az elején nagyon szimpatikus volt.
Persze, hogy nagy az átlag vásárlás, én például ha fogy a készletem és akciós a csirkemell, bezsákolok 10-15 kilót a mélyhűtőbe 😀
Módosítanék: az általam korábban írt kuponok már lejártak (most ellenőriztem, bocs), de akinek van Tesco ClubCardja (nekem nincs) az kapja a kupont hírlevélben, illetve néha a gyakorikérdések.hu-n is megírják az aktuális kódot.
@vico2k5 Gondolj bele, hogy ket-harom olyan rendelo, mint te, es mar nem is lehet tartani a megadott idosavot. A groby sem fog tudni parkolni, gondolom valami belvarosi reszen lakhatsz rossz megkozelithetosegi / parkolasi lehetoseggel. A mi hazunk elott is a parkositott reszbe parkol fel az osszes futar, mert a normal parkolo helyek mindig tele vannak, napszaktol fuggetlenul. Ha a kis kocsijaval a tesco-s emberke fel is viszi a hazunk tetejen lako emberekhez a cuccot, addigra a kozteruletesek megbilincseltek. En biztos lementem volna a 7 ladaert, mert legalabb a bejarati ajtoig elhoztak. Helyette gondolom cipelted a boltbol ugyanazt az arut haza (kb. 70 kg-ot).
A keso esti kiszallitas szerintem egy nice feature, de semmi ertelme. Este 11-kor mar igazan ne zargassak az embert.
Ez az egesz kiszallitas nyugdijasnak, betegnek, kismamanak, nagymamanak, otthon uloknek jo dolog, napkozben.
Engem úgy fele-fele arányban a kényszer és az újdonság varázsa vett rá, hogy megpróbáljam a nagybevásárlást online intézni.
Számomra ideális megoldás lenne, mert nem tudok vezetni, és a férjem meg mindig sokat dolgozik, azt a kis közös időt utáljuk áruházi tülekedéssel eltölteni...
plusz a környékbeli kisboltok (ha vannak) nem elégítik ki az igényeinket.
Magyarországon a tescotól rendelgettem, ami sajnos az agyamra ment, azok a helyettesítő termékek...ahogy fentebb írta valaki, persze akkor már nem utasítom vissza, ha kihozták, mert nyilván azért rendeltem, mert kellett. De ez 10 rendelésből 9x előfordult! A másik, hogy régen zöldséget-gyümölcsöt nem szállítottak, nem tudom most hogy van...azt megpróbáltam máshonnan rendelni, de nem tetszett, mert mosatlanul, földesen, összes szárral és egyébbel érkezett minden. Egy dolog ha valami friss, és másik ha igénytelen és feldolgozatlan...
A másik buktató a kiszállításnál, hogy még mindig nagyon sok helyre nem szállítanak, pont ott nem elérhető, ahol a legnagyobb szükség lenne rá.
Ez itt, Lengyelországban is jellemző. Azért van egy-két lánc, akiktől tudok rendelni, de itt is fennáll még az a probléma is, hogy zöldséget, gyümölcsöt, húst és fagyasztott élelmiszert nem szállítanak, pedig pont ezekkel kell sokat cipekedni...gyakorlatilag csak az ásványvíz hurcolászásától menekítenek meg.
Szóval én nagyon jó dolognak tartom, de azért sokat kellene még fejleszteni ezen a szolgáltatáson, hogy tényleg hasznos legyen.
"Másik előny, hogy elkerülöd az úgynevezett impulzív vásárlást, vagyis amikor bemész egy áruházba, a megvett dolgok 30%-át nem is akartad megvenni, csak megláttad a boltban és megkívántad." - ez nem igaz, neten még több baromságot össze lehet válogatni, főleg, ha egész nap pakolgathatod a "kosarat".
Csak éppen nem tévedsz be a fagyik vagy a chipsek közé és csokit sem veszel, csak mert ki van rakva a pénztárnál.
Amióta Szegeden van mi havi 2x nagybevásárlást így oldjuk meg.
Alapvetően korrekt a dolog.
Eddig mindig a megbeszélt idő érte ide.
Ha nincs a rendelt termékből hoz helyetesítőt, amit nem vagy köteles átvenni. Ha rövid a lejárati idő (pl kefir, tej) visszaküldheted.
Nagyon megkönyiti az életünket.
Remélem a többiek is nyitna ez irányba.
@oscee a jó, öreg "just in time" 🙂 szerintem érdemesebb egy kis puffert tartani, pl. fogkrémet rendelni, ha kibontottad az utolsót. így nem kell bármit átvenni, mert elfogyott, és kell.
Egyszer, egyik franciaországi koncertjén, Madonna frissítőként megivott a színpadon egy üveg Perrier-t. A Perrier-sek úriemberek, még aznap este küldtek a szállodaszobájába egy csokor virágot, egy rekesz Perrier-t, és még betűztek egy csekket is. Ezt ne várd!
KZoltan, próbálok rájönni, ezt most kinek és miért írtad, de nagyon nem sikerült kitalálni.
Meglep, hogy többen írjátok, hogy a rendeléssel érkező friss, nem csomagolt áru (zöldség, gyümölcs, hús, hal) jó minőségű. Én konkrétan ezért nem merek rendelni. Főleg ilyen alapanyagokból dolgozom, és bizonyos, nem is túl magas konyhai tudásszint fölött igenis számít a minőség, az áruházban pedig lehet válogatni. Attól tartok, ez valami beetetés (válogatják), hogy legyőzzék a fent leírt aggodalmat, és ha eléri a netes forgalom az áruházi kasszákét, akkorra a várható minőség is ugyanaz lesz. 🙁
Az ásványvíz-hurcolászástól engem a 20. század egyik nagy vívmánya ment meg (ún. ivóvízhálózat). Akkor veszek, ha elkopott az előző műanyagpalack. 🙂
Ökolábnyom és dugók szempontjából kicsit valóban jobb, ha 1 futár viszi ki 10 közeli háztartásba a cuccot, de csakis ha autós vásárlók helyett teszi!
Nálunk (Franciaországban) a házhoz szállítás nem nagyon divat. Viszont a diszkontok kivételével minden boltnak van drive-ja.
2 hete kezdtünk el onnan rendelni és nem is fogjuk abba hagyni.
Neten bepakolok a kosárba mindent (ami nincs raktáron azt nem is lehet, ezzel elkerülhető az, hogy mással helyettesítsék), kifizetem és beállítom, hogy mikorra legyen összekészítve. Emilben megjön a visszaigazolás és kész.
A boltnak van egy 10 beállásos drive része, beállva lehúzom vagy a pontgyűjtő kártyámat, vagy az emilben kapott vonalkódot és kb 1 perc múlva tolják ki kocsiban a cuccot. Szatyorban, természetesen különválogatva az élelmiszer, vegyi árú stb... Kérés nélkül bepakol a csomagtartóba. Amennyi szatyrot hoznak annyit adok vissza és végeztünk.
Melóból hazafelé útba esik, párom megrendeli a cuccokat, nekem jön az emil, hazafelé megállok érte, kb 2 percig tart az egész bevásárlás.
Én is próbáltam már ezt a szolgáltatást Szegeden és fantasztikus, karton tej, karton ásványvíz, kg kávé, olívaolaj 1l, tészták, rizsek, konzervek...
tehát a nehéz dolgokat nagyon érdemes így vásárolni, felhozta a futár a negyedikre.
Csirkemell most akciós 999ft/kg 🙂
Nem hülyeség persze. Csupán kettő gond van vele. Nem tudni mikor viszik ki a csomagot, ugye ez minden futárszolgálatnál gond. A dolgozo embernek nincs szabadon 2 órája az ablakra, aztán majd beesnek 2-4-6-8 óra késéssel. Hozzánk egy futár sem érkezett még az általa megadott időben. A másik az élelmiszerek minősége. Boltba már eleve friss árúért nem járunk, ehetetlen. A neten nem tudja az ember mit is rendel. Papír, ásóvíz, jól ismert nem saját márkás dolgok pl beszerezhetőek így ha az ember jobb híján otthon ül, vagy van valaki állandóan otthon. Egyébként problémás.
@jurta Ha nem tetszik amit rendelsz egyeszerüen nem veszed át. Mi a dátumokat mindig nézzük ha gond van viszik vissza.
Ásványvizre mi sem költünk, viztsztitót használunk. Az üveg pótlás miatt szoktunk néha venni 1-1 kartont. 🙂
Fun fact:
Úgy általában a netes megrendeléseknél MINDIG beírom a megjegyzés rovatba, hogy "kiszállítás előtt min. 1 órával telefonos hívást kérek!".
Még SOHA egyetlen futár sem hívott!
Vajon minek az a opció?
🙂
@andrew
"Ha nem tetszik amit rendelsz egyeszerüen nem veszed át."
És akkor aznap böjt, vagy tartalékkészletek felélése, másnap meg újra próbálkozom (sőt egész addig ismétlem, amíg egyszer szépet hoznak)?
Ezek közül számomra bármelyik nagyobb kellemetlenség, mint befáradni az áruházba.
(Amúgy írtam, hogy nem az üzemileg csomagolt, dátumozott árura gondolok, hanem a natúr-nyers termékekre, de ez a visszaküldés szempontjából mindegy is.)
Kiszámoló: engem a chipsek, szarságok nem érdekelnek, viszont ha rendelek egy könyvet pl. ( jó, most elszakadok a nevezett cég online-tól) és az alsó harmadban kiírják, hogy ehhez hasonló könyvek most akciósan stb.
akkor lehet, hogy elcsábulok. És ezer hasonló trükk van, hogy az arcodba nyomják a termékeket. Szerintem sokkal több, mint mikor gyaloglok a boltban.
Mi kb két hónapja szoktunk rá. Előtte összehasonlítottam az utolsó bevásárlós blokkokkal és házhoz szállítási díjjal is picit olcsóbb lett. Megszokott, hogy a 18-20:00 órás sávban 19:58kor érnek ki, de nem zavar.
Minőséggel főleg nincs problémám. Azt is hallottam, hogy online rendelésnél jobban figyelnek erre, mert ha csalódsz, könnyebben elpártolsz tőlük. Gyümölcs, zöldség, tojás, doboz, mind sértetlen és szépek.
Igaz, hogy könnyebben veszek többet valamiből, viszont azóta szinte semmit nem kellett kidobni, mert elfelejtődött hogy ott van és megromlott.
@Kiszamolo
Jól érzed, neked írom. A Perrier-típusú úriemberek, ha csekket nem is, de egy rekeszt biztos küldenének neked. A tescósoktól ne várd, inkább az ügyfeledet vonják felelőségre, hogy üzleti titkot elmondott. Ismerem őket.
Nagyon számít a késésben, hogy ki hol lakik.
Budapest bizonyos területein hallottam még csak panaszkodni erre embereket (pontos térképet nem tudok adni 🙂 ) Gyaníthatóan ott, ahol sokan rendelnek, és problémás a parkolás 🙂
Nálunk sose volt gond, többször jöttek előbb, és talán 1x ha késtek.
Helyettesítőt is ritkán hoznak, és egyébként az is tanul - ha vmit nem veszel át,többet nem hoznak olyan helyettesítőt. Így volt olyan termék,amivel elértük,h csak akkor hoznak, ha van 🙂 (egyébként változó, h mikor melyik áruházból hozzák a cuccot, ettől függően változik az is, hogy mi helyett jön más)
Egyébként az emberek vásárlási szokásaitól függ,mennyire alkalmas nekik az ilyen. ezt a kommentek csak megerősítették bennem 🙂
Ma voltam Tescoban, 99 Ft volt a kígyóuborka, a honlapjukon pedig az áll, hogy most akciósan 119 Ft 149 Ft helyett.
Pesten a netközértből rendeltünk rendszeresen, spar árszínvonaluk volt, ingyen szállítottak, akár 24 órán belül. Kár, hogy itt nincsenek.