5 GB internet ajándékba a Vodafone-tól
A Vodafone titokban adott 5 GB internetet ajándékba minden előfizetőjének (Vitamax és üzleti előfizetőknek is), amit szeptember 19-ig lehet felhasználni.
Köszönjük a hírt GrandMasternek.
Kiszámoló – egy blog a pénzügyekről
Pénzügyi tanácsadás, ahogy mindig is szeretted volna.
A Vodafone titokban adott 5 GB internetet ajándékba minden előfizetőjének (Vitamax és üzleti előfizetőknek is), amit szeptember 19-ig lehet felhasználni.
Köszönjük a hírt GrandMasternek.
Hetek óta dobálják az ajándék adatforgalmat, kárpótlásként a nem működő app miatt.
Megy a pöcsölés az app-pal jó régóta.
volt ugyan nagy beharangozás, de még a mostani egy hetes leállással sem ezt csinálták, csak valami tróger webes felületet (és nem érdekel hány 2 millió nettót kereső it-s kap agyvérzést, kábé mostanában ez a trend, szarul működő, agyonbonyolított, ámde csilivili szarok a komoly cégek webfelületei, amelyek már nem működnek private browsing üzemmódban, meg leginkább mozilla/firefoxszal sehogy, nem úgy, mint az 5-10 éves régi felületek)
részemről a voda sóval beszántása mellett szavaznék 5 giga ide vagy oda, ha többiek (különösen a té) nem lennének náluk is nagyobb trógerek. szóval a teljes magyar telekom szektor recski gyógyüdültetését és meditációs elmélyülését megszavaznám
Az itthoni voda legnagyobb szoftverbeszállítója az az autógyártó nevű szoftvergyártó vállalat, akik még itthon is indiaikat alkalmaz. Talán csak egy magyar származású embert ismerek onnan, cserébe ő meg büdös.
Max rollback és beszállító csere után lesz ott bármi is, addig meg áradjon a curry szag, és a nem maintainelhető kód.
“Vodafone
Kedves Ügyfelünk!
Újabb extra 5GB, hogy ne maradj mobilinternet nélkül
Hétfőtől (08.23.) újabb extra 5 GB belföldön és roaminggal is felhasználható díjmentes adatot aktiválunk a lakossági (havidíjas és feltöltőkártyás) és üzleti (egyéni vállalkozói és kisvállalati) mobilelőfizetéseken, amit egészen szeptember 19-én éjfélig használhatsz fel. Így nem maradsz mobilinternet nélkül akkor sem, ha az applikációban ideiglenesen nem tudsz extra adatot vásárolni. A díjmentes adatot automatikusan aktiváljuk a fiókodon, további tennivalód nincs vele. Az extra 5 GB adat a tarifacsomagod adatkereténél nem jelenik meg és külön SMS-t nem küldünk az aktiválásról.”
A nagy átállás nem sikerült, még most sem működik minden, ezért ez már a harmadik 5GB. Ezért is írja a fejléc, hogy “újabb…”
Nekem az előfizetésem annyi netet tartalmaz, maire szükségem van, így nekem ez az 3x5GB semmit sem ér.
Se bejelentkezni, se pl feltölteni nem lehet, amíg ki nem kapcsolod őket …
Eddig többször nem működött, mint ahányszor sikerült.
Legutóbb két-harom hete volt kapcsolati probléma, ezért kaptam 3000 jóváírást.
A hivatalos panaszon kivul, meg homaron kivul, milyen komolyabb szerv aki ilyen esetben pain in the ass lenne szamukra?
A ho mobile csak ugy vagy 2 honapig ajandekba korlatlanna tette a netet is, ezev elejen.
A magyar mobilcsomagok eszmeletlen dragak, mestersegesen magasan tartott arakkal. 5 giga internet, bar hasznosnak tunik, egyebkent jobban belegondolva… csepp a tengerben, es szomoru, hogy ez az aminek ‘orulni kell’.
Ebben a projektben nem az a fő IT beszállitó, akire gondolsz, le vagy maradva 🙂 De ezek is gyökerek 🙂
A júliusi számlát a mai napig nem sikerült csoportos beszedésssel leszedniük, egy vicc.
Az ügyfélszolgálatot két hete hívtam, szerintük múlt szerdán már tuti levonják. Aha, azóta is. A kedvezményes hitelem feltétele 4 csoportos beszedés, ezzel fognak szívni páran… Nekem ezért van 5. Weben befizetni a számlát biztosan nem fogom.
Azon szoktam röhögni, hogy a voda – UPC egyesülés belengetése óta fél évente van meghirdetve egy senior FP&A manager pozi, aki elvileg a konszolidációt viszi. Igazi sikersztori lehet, egyszer meghallgattam a HR-es a feladatról. Csodás környezetben csodás meló.
Eddig UPC-Vodafone internet volt, állandóan baj volt vele, az ember a haját tépte. Most a lenézett Digi van, másfél hete egyszer meg nem szakadt.
Egy 10 milliós ország egyszerűen NEM tud kitermelni magából kellő mennyiségű olyan szakembert amire szükség volna. Egyszerűen nincs, mert adott mennyiségnek csak tört %-a “jó” és egy kis országnak arányosan ez a része is kicsi.
Az elmúlt 30 évben tízezrével mentek el szakemberek külföldre, akiknek a hiányát az összes vasfüggönyön túli ország érzi.
Visszatérve a Vodára:
Egy megfelelő “senior FP&A manager”-t nyugaton sem mindig egyszerű találni, és ha van is, az nem fog eljönni ide a “balkánra”, mert a jó emberek “otthon” is kellenek.Ezt számtalan multinál tapasztaltam, hogy a végvárakhoz messze nem a legjobb embereiket küldik.
Off: Egyesülni, “monarhiát” létrehozni a tóthokkal (=szlovákia) még most sem lenne késő. Mindkét ország sokat nyerne, és keveset vesztene egy ilyen országegyesítéssel…
Nekem is a “lenézett” Digi van, amióta az eszemet tudom. Marginális problémák, gyors és rugalmas ügyintézés a jellemző. Még… Nagyon drukkoltam nekik a mobil miatt.
@tee-bee:
Sajnos ez van minden területen. Erről rohadt sokat lehetne írni…
Off-off: amikor Prágában dolgoztam, sörözéskor meséltem a cseheknek Kossuth Dunai konföderációs tervét. Ott és annyi sör után egészen tetszett nekik 😀
“és nem érdekel hány 2 millió nettót kereső it-s kap agyvérzést, kábé mostanában ez a trend, szarul működő, agyonbonyolított, ámde csilivili szarok a komoly cégek webfelületei, amelyek már nem működnek private browsing üzemmódban, meg leginkább mozilla/firefoxszal sehogy, nem úgy, mint az 5-10 éves régi felületek”
1 milliót sem keresek nettóban, de azért IT-sként megszólítva érzem magam. Tényleg agyonbonyolított, csilivili szarok a komoly cégek webfelületei (az államiakéi ugyanez csilivili nélkül), de ez a legritkább esetben múlik a fejlesztőkön. A szakmai érvek, best practice-ek stb. senkit nem érdekelnek, a megrendelő dönt a saját hülyeségei alapján. Ha ő azt kéri, hogy támogassuk az Internet Explorert, a Firefox meg nem számít, akkor arra nem lesz pénz=idő. Amíg nem saját terméken dolgozol, egyszerűen nincs mozgástered rendesen megcsinálni, mert az rövidtávon nem kifizetődő.
Az elmúlt 30 évben tízezrével mentek el szakemberek külföldre, akiknek a hiányát az összes vasfüggönyön túli ország érzi.”
Elég jó szakembereket kitermel ez a 10 milliós ország viszont a hazai szemétdombok (legyen az végvár multi vagy hazai KKV) képtelenek megérteni, hogy a megfelelő szakemberekért (akik nyelveket is beszélnek) nemzetközileg van verseny. Inkább jó lesz Jürgen, Kumar, Pablo mert csak a felét kéri annak aki valóban képes kezelni egy ilyen komplexitású rendszerintegrációt. 🙂 (aztán persze megy a szenvedés, hogy a felvett idiótával csak több a probléma.. és ilyenkor kéne elküldeni a menedzsmentet Üzbegisztánba pásztorkodni)
erre van az europai unio ha nem tunt volna fel. De egyebkent a migrancsozo turul magyarok amugyis leszavaznak az otleted, nekik csak az EU segily’ kell, kozoskodni nem akarnak senkivel
Költözés miatt átszereltettem. Azóta, már lassan 2 hete nincsen internet. (Device Connected without internet)
Az ügyfélszolgálaot órákig hiába hívom.
Bementem személyesen, fél órás várakozás után derül ki, hogy ott nem foglalkoznak otthoni interettel, csak mobil ügyfélszolgálat.
23-án hétfőn, fél órás csengetés után végre felveszi egy hölgyike. Igen, látom, mi a probléma a modemmel, magas(??) a jelszint. Szerelőt kell kiküldeni. Leghamarabb mikor? Három nap múlva.
Nem tudja valaki, hogy mikor lehet arra hivatkozva nem fizetni, hogy nincsen szolgáltatás? Havi ötezer fölött fizetek úgy, hogy nincsen otthon net már 2 hete.
Bravó, még egy ajándék 5 GB net alá is ide kell migráncsozni… De ha már belekezdtél:
szerinted a szlovákok közösködni akarnak velünk? Ha-ha-ha. Még a cseheket is otthagyták. Nézz rá a szlovák kettős állampolgársági szabályokra, és leesik a tantusz. Az EU pénz meg nem segély. Ellenszolgáltatás.
a napokban lejár a UPC/Vodafone otthoni szolgáltatás 1 éves hűsége, amit jóval a listaár alatt sikerült megkötnöm. Mi a gyakorlat ilyenkor, megy tovább ezen a nyomott áron a szolgáltatás hűség nélkül, vagy megy tovább, de a mostani normál áron?
Ha már ki van építve a kábelezés, utána lejjebb mennek az árral, ha mersz alkudni és úgy is marad. Mi lealkudtuk ötezerre a UPC net-tévé-telefont a legnagyobb tévécsomaggal és évekig annyi is maradt, csak inflációval emelték évente, most valami 5200 forint lett a havi díj.
Esetleg beírnád ide mik azok a domainek, amiket ki kell venni?
Nyiss hibajegyet és ha bezárják, ugyanazt nyittasd újra. Egy idő után ketyeg a kötbér.
Nekem se vonták le csoportos beszedésben ezért befizettem weben. Most jön majd egy kábeles (ex UPC) számla, meglátjuk az már megy-e nekik.
És évente kötitek az új hűséget? Vagy nincs hűség, és automatikusan az eredeti ár van évente az inflációval emelve?
Egy év volt de már régen lejárt.
tags.tiqcdn.com a host, a teljes url aztags.tiqcdn.com/utag/vodafone/hu-eshop/prod/utag.sync.js
4-5 hete még tata járt hozzájuk deploy-ra. igen. deploy-ra. a híd egyik oldaláról a másikra. 2021-ben. inkább lennék drogos lecsúszott mint it-s.
“2 miliót kereső it-s”: nagyon ritkán megy el programozón egy project. vagy inkább szinte soha.
A csilivili spa frontendeket is meg lehet csinálni szépen, általába nyugaton üzemelő rendszerekbe dolgozom, user követéssel, stb. de ritka hogy a csilivili frontend a hibás, kivéve a magyar telekomnál, ott fél éve még mindig jar-ból szolgálták ki a frontendet. de az esetek 99%-ban nem a fejlesztő tehet róla.
Akin elmegy a managerek. Jelezük hogy ez sz*r, az sz*r, ki kell javítani mielőtt végleg bedől. Nem, a fő feature legyen valahogy belehackolva. Amikor ez elkészül jelzi, hogy mégse voltak sz*rok a dolgok, meg lehetett csinálni. Felveszi a bonuszát. Ezek után kikerül élesbe, összeomlik az egész. Felhív az éjszaka közepén, kinyomom
reggel betámojgok, mondja hogy mibaja, előturom az email-t, nézd, leírtam, megmondtam, ez lesz.
Jön a hogy lehetne quick-fix-álni. Sehogy. Add érte gebát zsebbe, vagy ha nem kirug.
És valaki mindig megcsinálja a quickfix-t. Emberünk meg felveszi a második bonuszt, “disaster recovery-ért”, hiába nem az.
Aztán beszál az s mercibe, és feltol egy csíkot.