Volt már téma a Vodafone ügyfél-kopasztása a percenként 50 forintos hívásátírányítási díjjal, amit gondosan jól eldugnak egy több száz oldalas mellékletben, hogy csak akkor jöjj rá, amikor már fizetned kell érte.
Most Szilviának mással gyűlt meg a baja. A díjcsomagjában ingyen hív(na) vodafone-os számokat, de nagyon úgy néz ki, hogy a számlázóprogramnak fogalma sincs arról, hogy létezik számhordozás is, ezért a 30, 20 vagy bármi egyéb körzetszámú számokat hálózaton kívülinek számlázza, akkor is, ha egyébként vodafone-os számról van szó.
Nem tudom, hogy csak Szilviának van pechje a számlázással, vagy az adott számlacsomagnál ez mindenkinek probléma, esetleg rendszerszintű a gond.
Következzen Szilvia levele:
Mivel a kiszámoló olvasótáborából szoktak olyan jófejek lenni, hogy jelzik a közzel, ha nem pénztárcabarát vagy nem korrekt működést tapasztalnak valahol, ezért most én is leírom röviden mit tapasztalok a Vodafone-nál.
Van egy előfizetésem, amelyben hálózaton belül korlátlanul beszélhetek. A múlt havi számlám jelentősen magasra sikeredett, így elkezdtem böngészni a számla részletezőt és kiszúrtam (de csak azért, mert anyukám telefonszáma volt, akivel elég sokat beszélgetek :)), hogy belföldi hívásként kezel olyan telefonszámra indított hívást, amely másik hálózatból Vodafone-ba áthordozott telefonszám.
Jelen esetben 30-as a szám, de igazából vodafonos.
Beszéltem velük múlt hónapban, és jóváírták a túlszámlázott összeget, de nagyon nem szimpatikus a mismásoló hozzáállásuk. Egyrészt elmondásuk szerint tudnak a hibáról, de ezt nem tették közzé sehol sem, másrészt a számla részletezőben a telefonszámok nem láthatóak teljesen, csak a kezdetük, én is csak a saját call history-mat végigböngészve az időpontok alapján tudtam beazonosítani, hogy pontosan melyik telefonszámról van szó az adott sorban. Harmadrészt a hiba továbbra is fennáll, az aktuális számlámat is ugyanígy kaptam meg, most már célzottan megnéztem a kérdéses telefonszámra indított hívást, és továbbra is belföldi hívásként kezeli, nem pedig Vodafone hálózaton belüli hívásnak.
Köszönöm, ha megosztod! Gondolom nem egyedi esetről van szó, hanem rendszerszintű a probléma.
Eddig a levél. Szilvia azt írja, beszélt velük. Gondolom nem telefonon, mert nekem még soha nem sikerült telefonon elérni a Vodafone ügyfélszolgálatát, szó szerint két óra is kevés volt hozzá. (Mondjuk néhány hónapja már fel is adtam, nem tudom, változott-e azóta valami.)
Nem tudom, miért nincs erre valami törvény, hogy az esetek 95%-ában hány percen belül kelljen válaszolni. Ha pedig van ilyen törvény, miért nem szereznek neki érvényt?
De visszatérve a fő témára, te tapasztaltál-e már ilyet vagy egyedi gond lehetett a túlszámlázás?