Apróbetűs sorozat: egy kedvező hitelkártya ajánlat

2017-11-07
Oszd meg ismerőseiddel a cikket: 

Gábort hívta fel a bankja, hogy egy nagyon kedvező hitelkártya ajánlatot adjon neki, mint "régi, megbecsült ügyfélnek". Vonzó kamat egy apró csavarral. Következzen az ő levele:

Az imént hívott egy kedves fiatal ember a bankomtól. Gondoltam megosztom veled az esetet.

Elöljáróban annyit, hogy a céges utazásaim fedezésére váltottam ki a hitelkártyát, amit azóta is csak erre használok. Bár az aranykornak vége (korlátlan visszatérítés, több százezres szállodák, autóbérlés) gondoltam megtartom még azért az évi pár tízezer forintért visszatérítésért.

A telefonos ajánlat első részében semmi meglepő nem volt. Felvehetek hitelkeretemtől függően kedvező kamatozású (14%) személyi kölcsönt. Volt már ilyen megkeresés, azt is vissza mondtam, ezt sem esett nehezemre. Még ha nem is értette miért a megtakarításomból készülök a váratlan kiadásokra.

A második ajánlat nekem mint kiemelt ügyfélnek járó kedvezmény. Ha akarom most telefonon beállíthatunk egy összeghatárt, ami feletti vásárlások egy sokkal alacsonyabb kamatszinten kerülnek felszámításra abban az esetben ha nem tudom egy összegben visszafizetni a tartozásomat. A szolgáltatás díjmentes nem csak a promóció keretében, hanem egyébként is. Így harminc akárhány százalék helyett tízen valahány százalék lenne a kamat ezen 20 vagy 30 ezer (választható) forinton felüli tételekre amennyiben nem tudnék időben fizetni.

Ugyan a közel 5 év alatt soha sem volt csúszásom, mindent időben visszafizettem, ha ilyen jó fej a bank, hát miért ne.

Visszakérdeztem még egyszer, hogy biztosan költségmentes-e. Megerősítette.
Végül hajlottam rá, mondtam, ha ez nem érinti a hitelkártya visszafizetéseimet akkor állítsuk be a szolgáltatást.

Kis hallgatás a vonal végén. A beállított összeghatár alatti költéseket nem érinti, azokat továbbra is a netbank menüjéből egy nyomásra vissza tudom fizetni. (Ezt szeretem a legjobban az egészben, hogy még az összeget sem kell megadnom, csak hitelkártya visszafizetés, teljes fennálló tartozás és kész).
És fölötte -kérdezek határozottan?
Azok a tételek elkülönítésre kerülnek, telefonon keresztül tudom visszafizetni.
Akkor köszönöm ezt sem kérem- válaszoltam, elköszöntem és letettem a telefont.

Eddig a történet. Amint látod, még telefonos megkeresés esetén is rá kell kérdezni az apróbetűs részre.

Köszönjük Gábornak a tájékoztatást.

Hozzászólások:

Cikkgyűjtemény
Új vagy az oldalon? A gombra kattintva találod az eddigi fontosabb cikkek gyűjteményét téma szerint.
Megnézem!
Keresés
Kövess minket
facebook
youtube
Hirdetés
Támogatás
Ha szeretnéd, van lehetőséged anyagilag is támogatni a munkánkat.

Átutalással a Raiffeisen Bank 12020407-01558219-00100002 számlaszámra a Kiszámoló Egyesület részére. A közlemény "Támogatás" (fontos!)
Bankkártyás támogatási lehetőség hamarosan. Köszönjük, ha érdemesnek tartasz bennünket a támogatásra.
Archívum

Archívum

crossmenu linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram