Curve kártya update

2021-01-16
Oszd meg ismerőseiddel a cikket: 

Sokat szívtam mostanában a Curve kártyával, de annyira, hogy abba is hagytam a használatát, mert mindig el lett utasítva a kártya, de ettől még beterhelte a mögöttes kártyát.

Addig panaszkodtam az ügyélszolgálatnak, hogy küldtek egy másik kártyát, az gond nélkül működik, másfél hete próbálgatom, eddig még egyszer sem utasították el. (Mondjuk arra nem tudom rávenni, hogy a saját egyenleget költse, de ez kevés embert érint. Update: megoldódott. Ki kell kapcsolni, hogy automatikusan vonja az egyenlegből, mert azt nem teszi, pedig ez lenne a lényege az automatikus levonásnak ugye. Kézzel beállítva már működik.)

Curve kártya tudnivalók

Hozzászólások:

Komment szekció frissítés alatt!

Kedves Kommentelők!
Éppen egy új kommentmotorra állunk át, azonban a Kiszámoló blog régi kommentjei mind elérhetők, és az elmúlt 1 év Disqus hozzászólásait hamarosan, a következő napokban importáljuk az új rendszerbe. Ha van fontos észrevételed, kérjük, oszd meg velünk! Köszönjük a türelmeteket és megértéseteket.
81 hozzászólás
Legrégebbi
Legújabb Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

Saját egyenleg alatt a GBP-ben található "Curve Cash" összeget érted, ami az alkalmazáson belül jelenik meg?
Ha nincs hozzáadva bankkártya, akkor sem használja azt?

Decemberben nekem is elutasította boltban a terminál a Curve-öt, a vásárlást pedig beterhelték. Néhány napon belül megérkezett a jóváírás a Curve-től. Azóta is használtam ugyanabban a boltban, és azt vettem észre, hogy nagyon sokáig tart az ellenőrzés (40 másodperc körül), amíg a terminál átvált arra, hogy "elveheti a kártyát". Arra tippeltem eddig, hogy az elutasításkor nem vártam meg, hogy a terminál befejezze az ellenőrzést.

Online vásárlásnál nem tapasztaltam semmilyen problémát, csak terminálnál.

Fel nem foghatom, hogy ha tömeges problémáról van szó, akkor miért nem javítják maguktól. Meg egyáltalán mi köze lehet az egésznek a fizikai kártyához?
Legutóbb egy hetet vártam, hátha rájönnek, hogy egy 16ezres tranzakció elbukott, de végül nekem kellett szólni nekik. Erre viszont legalább egyből reagáltak, remélhetőleg pár napon belül jóvá is íródik.
És az app-ban meg tudod nézni a limiteket? Nekem "The callable returned a null value" üzenetet ad. Mondjuk ennek végképp semmi köze nem lehet a kártyához.
Olyan, mintha olcsóbb lenne megfizetni az ügyfélszolgálatot, hogy folyamatosan kezelje több ezer ember problémáját, mint hogy lefejlesszenek egy javítást.

Offtopic – Transferwise kártya díját felemelték 2390 HUF-ra

Engedélyezni kellett, hogy automatikusan onnan vonhasson, utána már azokat az összegeket, amik kisebbek voltak mint a Curve Cash egyenlege, azt onnan vonta le. Így szép lassan elfogyott az ott lévő pénz...

Nincs koze a fizikai kartyahoz szerintem, nekem is volt gond parszor, de talan megjavult. Arra gondolok hogy az egyeb bankok ketfaktoros azonositasban januartol eletbe lepett valtoztatasai zavarhattak, zavarhatnak be. Pl. nem minden bank ATM-jebol tudok felvenni, OTP pl. nem megy mar regen. OTP internetes fizetes is elutasitott parszor iden, lehet hogy a masik bankkal nem megy valami. Benzinkutnal, masik ATM-nel, interneten mashol megy.

És ha a cash kártyát választod ki, hogy onnan költsön?
Nekem amikor volt curve cash egyenlegem, azt kiválasztva feltöltöttem a pontos összeget revolutra, onnan meg elutaltam.

Nekem maradt a regi rossz kártya 5574 448..
De az ugyfelszolgalat visszairt pár napja, hogy probaljam ujra, menni fog most már.
Eddig minden oké 6 tranzakcio !
Viszont tényleg mintha lassabb lenne mint a normál kártyák.
Másnak tapasztalat a rossz szériaval?

A curve-revolut varázslásokkal lehet annyit nyerni, hogy megérje a kínlódás?
Most az Izys átállt arra, hogy nem a saját névre kell a számla, hanem a pénztár nevére, címmel, adószámmal, plusz az én nevem, tagsági számom. Ha kedvezményezettnek kell, akkor még több infó kell rá. Már annyi a macera vele (a 180 napos egyenleg számítgatását nem is említve), hogy gondolkozok a megszüntetésén. Bár én a szép kártyát sem állhatom.

@Kiszamolo de én arra gondolok, hogy nem csak ez az automatikus cash felhasználás van (régen ez a funkció nem is volt), hanem a curve cash egyenleget is ki lehet választani a walletben. Akkor csak arról költ, ha nincs rajta elég egyenleg elutasítja. A cash balance-t angol fontban számolja, és én a revolutot fonttal a pontos összeggel feltöltöttem a curve-ről úgy, hogy a cash card volt a walletben kiválaszva.

Transferwise-update:

Mivel december óta Németországban dolgozom, ezért a blogon ajánlott Transferwise kártyát rendeltem.
Eurócentre pontosan megérkezett az első fizetés, nulla levonás.

Német bankszámlám nincs,a magyar bankszámlámat pedig megszüntetem, marad a Transferwise.

Mindent tud, amit egy bankszámla, csak KP-t nem lehet befizetni. Erős fekete jövedelem mellett nem ajánlott, nekem teljesen megfelel.

Nekem is sok decline volt, főleg mióta prémiumra váltottam, amíg ingyenes ügyfél voltam, addig semmi gondom nem volt velük 😀
Jól kiosztottam az ügyfélszolgálatot, megírtam, hogy lassú a válaszidő, elutasítják a vásárlásaimat, lesznek kedvesek jóváírni az 1%-okat a decline-olt tranzakciók után (igazából lesza**m, de úgy voltam vele, hogy ennyivel jobban fájjon nekik, hogy nem tudom, használni a szolgáltatást, ezzel is kelljen bajlódjanak), Ja és a status.curve.com -ot is legyenek kedvesek frissíteni, mert a minden zöld nyilván hazugság, mindenfele tele vannak a fórumok panaszokkal. Kaptam (lassú) választ, javították, azóta megy. (Meg 5GBP jóváírást)
Valamit állítottak a kártyán, működik, legalábbis az új, prémium. A régi ingyenes sajnos nem, lehet, hogy annak nem is kell. Bár akkor nem tudom, hogy mi van ha felmondom a prémiumot.... (Revolutnál működik a régi is, új is egyszerre.)

Nekem teljesen jól működik a kártyám és a Curve cash is használható.:-) A 6 kártyám közül pedig csak ezt az egyet hordom magammal... Zseniális kártya!
Ráadásul betehető Google/Apple Pay alá is...bár én egyelőre ezt még nem tettem meg...

Én fel nem fogom, miért éri meg szívni ezzel.. 😮

@szaboz Milyen szívásról beszélsz? Itt lehet látni a megbízhatóságát: status.curve.com/ Egyébként pedig például, amikor a Wirecard becsődölt, akkor kb. 2 nap alatt újrahúzták a rendszereiket és minden ment tovább Wirecard nélkül is. Egyébként pedig nyilván egy dinamikusan fejlődő (itt ügyfélszámra és szolgáltatáspalettára, valamint földrajzi kitettségre is egyaránt gondolok) szolgáltatóról van szó. Egyébként éppen most vontak be 95 millió dollárt kockázati tőkésektől, immáron harmadik körben! Szóval egyre jobb szolgáltatást tudnak nyújtani a felhasználóiknak.

@usespanner '"Erős fekete jövedelem mellett nem ajánlott, " Transferwise kártya kapcsán írtad ezt, megtennéd hogy kifejted? Lehet hogy ismerek valakit aki tud valakit akit érinthet 🙂 Köszi!

@Kiszamolo lehet, hogy fizikai kártyasorozattal IS gond volt, de én nem használom a fizikai kártyát, csak NFC fizetek, a kezdetektől tapasztaltam néha-néha elutasított tranzakciókat. Ez november-decemberre mindennapossá vált, sőt, van pl egy shell kút, ahol azóta sem tudok vele fizetni, állandóan elutasítja (ott viszont fizikai kártyával ÉS pin kóddal működik). Szóval vannak rendszerszintű problémák, nincsenek sajnos a helyzet magaslatán. Főleg azért morcos, mert elutasított, de beterhelt tranzakció után nekem kell az ügyfélszolgálattól visszakönyörögnöm a pénzt, én itt adtam fel (hetek múlva sem írták jóvá, amíg nem reklámáltam, utána is hosszú átfutás volt).

Nekem 5574 448 kezdetű kártyám van, nem kértem újat.
December 18-ig teljesen kiszámíthatatlan működött a kártyám, rengeteg visszatérítés volt. Azóta 35 tranzakcióból 35 sikeres, pedig 100 Ft-400 000 Ft között minden volt.

Ami nem megy még mindig: a kártya limitekre hibaüzenet jelenik meg és a go back in time 5000 Ft felett, ezeken a support hosszú ideje ül.

Egyelőre használhatóak tűnik...

@cinikus Válts a Vasutas EP-ra. Az alacsonyabb működési költséggel is működik, s a számlára elég a nevedet és a címedet (vagy a kedvezményezett nevét és címét) ráíratni. (Sőt, ott a számlákat bármikor - akár évek múlva - beküldheted, nincs határidő, nem "járnak le".) Ha ezt lehet ilyen egyszerűen, nem értem, hogy más pénztárak miért kérnek ennyi pluszt. (Ahelyett, hogy egyszerűsítenék a pénztártag és a számlaadó dolgát.) A patikák zömében fogják a fejüket, hová fér ki a számlára a pénztár (sokszor hosszú) neve, címe, adószáma, a pénztártag neve, címe és tagsági kódja. Nincs ennyi karakterhely a sorban... Ha toll-lal ráírod, azt nem fogadják el... A rugalmatlan MKB, Új Pillér, OTP helyett lett nekem pár éve Vasutas. (Még a Questor volt a legrugalmasabb - s mind közül a legolcsóbb -, de az már nincs.)

Ha vigasztal, nekem 10-bol 7 tranzakcio van elutasitva. Neha az Apple Pay-el elutasit, a fizikai kartyaval meg rogton utana mukodik. Bosszubol mindig nyitok egy ticketet, korulbelul 10 megvalaszolatlan van, szerintem feladtak a customer supportot.
Az 5 font elkoltesehez fontos, hogy 5 fontnal kisebb terheles kell (nem tud megosztottan beterhelni). En csinaltam egy Amazon feltoltest 5.3 euroert, es el is koltotte az ajandek 5 font nagy reszet.
Vannak az elutasitason kivul is erdekes dolgok, pl. a MC revolut kartyamat be tudom rakni Curve ala, a Visa-s regebbi revolutot nem. A customer support egy ideig probalkozik (installaljam ujra az appot, stb), aztan egy ido utan nem valaszolnak. Ha befuccsolnak, megerdemlik.

@szaboz Akárhogy is, én örülök, hogy van Curve, hogy
- van még egy kártyám, amivel ingyen fel tudok venni készpénzt olyan másik kártyámról is, ahonnan sokba kerülne, ha épp úgy alakul.
- 1 kártyával elérem az összes beregisztrált kártyámat, ha otthon felejtettem, ha nem
- A Revolut feltöltést sok hitelkártya készpénzfelvételnek kategorizálja már, a Curve-vel viszont gond nélül tudok hitelkártyával fizetni külföldön jó árfolyammal
Ezek a go back in time meg send money meg egyéb feature-ök csak extra, én nem is nagyon használom (kipróbáltam már mindegyiket és működtek). De ha épp nem működnének, akkor se szidnám őket, ilyet csak ők tudnak, senki más, ha kezdetben van némi fennakadás néha, az belefér. És az is, ha az ügyfélszolgálat nem azonnal válaszol, bár nekem válaszoltak. Főleg, ha valami tök ingyen van (egyelőre)... 🙂
Rólam elég sok pénzt lehúztak/lehúznak a bankok, örülök ezeknek.

A sok szívás után én közel 1 hónapig hanyagoltam a Curve kártya használatát. Most kipróbáltam, a telefonszámlát sikerült vele kifizetni. Persze ez még nem azt jelenti, hogy ezután minden simán fog menni, de akkor most adok neki még egy esélyt...

Még úgy másfél éve teszteltük össze a Curve árfolyamát a cimborám - ha jól emlékszem - Unicredit kártyájával. Egyszerre vettünk Szlovéniaban autópálya matricát és hasonlók. A tényleges terhelés után megnéztük, 10 forint különbség volt az euró árfolyamában.
Hitelkártyát mögé téve további 1%ot lehet "nyerni az árfolyamon".
Ha csak Magyarországon használod a Curvet, valóban nem sok értelme van (az "ingyenes társkártya" opción kívűl), de Mo-n kívüli vásárlásra a legjobb.

Nem volt gondom még egyszer sem a Curve-val, azon kívül, hogy DMben nem ad visszatérítést, csak, ha boxolok az üsz-szel, amibe belefáradtam, így majd le is mondom a prémiumot. A saját egyenleget is bőszen költöm kis vásárlásokkor.
Az árfolyama gyenge, GPay, Atm felvét és az, hogy nem kell társkártya, hanem a nejemnél az "eredeti" nálam a Curve, jó dolog.

Infóként, hátha mást is érdekel.
Nekem régen is volt kb 1-2 havonta egy-egy elutasított tranzakcióm a Curve-vel, amikor beterhelte a mögöttes kártyát (és akkor sem volt gyakrabban amikor sokan panaszkodtak, hogy tömeges), ilyenkor mindig írtam a support-nak, és mindig azt válaszolták, hogy 5-10 nap múlva automatikusan chargeback-elődött volna a mögöttes kártyán, de a bejelentésem alapján kézzel elindították a visszatérítést. És ilyenkor tényleg 1-2 nap alatt megérkezett a chargeback a mögöttes kártyára.
Most januárban is volt egy esetem 8-n, gondoltam most megvárom, hogy tényleg automatikusan feloldódik-e, és igen. A curve asszem pénteken mutatta úgy a tranzakciót, hogy visszatérítve, a mögöttes kártyámra ma érkezett meg, tehát 10 nap volt az automatikus feloldás átfutása.

Tegnap kipróbáltam, most már nekem is működik újra. De az ügyfélszolgálat terel, amikor az elmúlt másfél hónapban visszautasították a kártyát, akkor mindig azt írták hogy biztos az internet kapcsolat megszakadt, de az az érdekes hogy rendes magyar kártyával nincsen ez.
Számomra egyetlen egy hasznos funkciója van, mivel nem lehet vele megbízhatóan fizetni hogy ezzel is fel lehet venni heti szinten kijelölt automatából pénzt ha kell.

Részben off:
Raiffeisen hitelkártya Revolut feltöltést vásárlásnak vagy kp felvételnek könyveli el.
Válaszotok előre is köszönöm.

@RegElek nincs Rafi kártyám - de próbáld ki úgy, hogy a Curve mögé teszed be a Rafit és a Curve-vel töltöd fel a Revolutot - és ha a tranzakció nem "vásárlás", akkor go back in time.
Mondjuk érdekes kérdés, ilyen esetben mennyi kápéfelvétel díjat terhelne a Rafi... Szóval inkább valami alacsonyabb összeggel érdemes kipróbálni, majd még aznap befizetni a Rafira biztos ami biztos, így sok kamatot nem számolhatnak fel, hiszen kvázi azonnal visszafizetted, max ha van valami fix kápé díj.

Tapasztalat, hogy az Erste már felismeri a Revolutot, és kápének veszi a feltöltést úgy is, ha Curve kártya mögött van.

Lehet, hogy az a trükk, hogy hiába gyűjtöd a caskback-et, ha végül úgyse tudod felhasználni, azaz kvázi a semmit kapod a kártyáért cserébe.....

Nálam a dolog végül befuccsolt, az első kártyát 7 hét után kaptam meg, de előtte - érdeklődésre és az ügyfélszolgálat javaslatára - rendeltem egy másikat. Mivel 3 hónap után sem tudtam elkezdeni használni a kártyát, visszaszedtem a kártyadíjat és felmondtam a szolgáltatást.

@naa
Csak sima kártyám van, gondolkozok a hitelkártyán a visszatérítések miatt (gyakorlatilag mindenütt azzal fizetek, ahol lehet).
De köszönöm a tippet.

Most kaptam e-mailt az Erste-től:
"Az online kártyás vásárlások során a törvényi előírásnak* megfelelően január 1-jétől erős ügyfél-hitelesítést vezettünk be.

Előfordulhat, hogy a vásárlásnál problémába ütközik, ha egy másik kártya mögé regisztrálja az Erste-kártyáját. Ilyenkor azt láthatja, hogy nem tudjuk teljesíteni a fizetést.

Ez akkor fordulhat elő, ha a szolgáltató, akin keresztül fizetni szeretne, nem felel meg az kétfaktoros erős ügyfél-hitelesítés követelményeinek.

Mit kell tennie, hogy sikerüljön a vásárlás?

Fizetésnél, használja közvetlenül az Erste-kártyáját."

Erste küldött emailt:

"
Kedves Kovács István! (átírtam a nevem)

Az online kártyás vásárlások során a törvényi előírásnak* megfelelően január 1-jétől erős ügyfél-hitelesítést vezettünk be.

Előfordulhat, hogy a vásárlásnál problémába ütközik, ha egy másik kártya mögé regisztrálja az Erste-kártyáját. Ilyenkor azt láthatja, hogy nem tudjuk teljesíteni a fizetést.

Ez akkor fordulhat elő, ha a szolgáltató, akin keresztül fizetni szeretne, nem felel meg az kétfaktoros erős ügyfél-hitelesítés követelményeinek.

Mit kell tennie, hogy sikerüljön a vásárlás?

Fizetésnél, használja közvetlenül az Erste-kártyáját.

* A pénzforgalmi szolgáltatás nyújtásáról szóló 2009. évi LXXXV. törvény erős ügyfél-hitelesítésre vonatkozó rendelkezései alapján.

"

Arra is nagyon jó a curve, hogy, pl a Vivid 10-25%-os cashbackeket a back in time-mal 90 napra visszamenőleges vásárlásokra is ki lehet használni.

Sziasztok! Egyidőben nekem is szinte az összes tranzakcióm el lett utasítva. Általában azonnal jeleztem is a supportnak, így talán gyorsabban visszakaptam a zárolt összegeket. Ami érdekes, hogy a visszatérítések a Revolutnál sokkal gyorsabban könyvelődtek le mint a Cib-es kártyám esetében.
Viszont valamit sikerült javítani a rendszerükön, mert az utóbbi időben teljesen jól működik, tálan egy elutasított tranzakcióm volt, akkor sem zárolták az összeget a mögöttes kártyán.
Nekem is sokszor írta azt a support, hogy biztos az internet kapcsolattal volt gond, de szerintem a kártya biztonsági funkciója tiltotta le a kártyát indokolatlanul.
Megfordult az én fejemben is, hogy hagyjuk a francba az egészet, de szerencsére nem tettem így. Mivel nemrég regeltem a Vividre is, így a GBIT funkcióval korábbi Lidl, Aldi, Auchan vásárlásaim után is megkaptam a kedvezményeket.

Egy ideje nem fogadja el az Erste MAX hitelkártyát a Curve. Ha újraregsiztrálom a kártyát akkor nem lehet hitelesíteni. Van erre valami megoldás?

Ez megoldotta azt a kérdést, hogy használjam-e. Revolutot és társait apple pay mögött is tudom váltogatni és sajnos így pont a fő kártyám nem működik vele.

Kiszamolo, mi nem fog mukodni? Nekem is most februar 1 utan kezdett vacakolni, visszadobja az Erste hitelkartyas tranzakciokat...beterhelve nem latom a hatterbe, csak sima declined statusz a Curve-be...mire irtad, hogy "irta az Erste, hogy nem fog mukodni"?

Sziasztok! Egyidőben nekem is szinte az összes tranzakcióm el lett utasítva. Általában azonnal jeleztem is a supportnak, így talán gyorsabban visszakaptam a zárolt összegeket. Ami érdekes, hogy a visszatérítések a Revolutnál sokkal gyorsabban könyvelődtek le mint a Cib-es kártyám esetében.
Viszont valamit sikerült javítani a rendszerükön, mert az utóbbi időben teljesen jól működik, tálan egy elutasított tranzakcióm volt, akkor sem zárolták az összeget a mögöttes kártyán.
Nekem is sokszor írta azt a support, hogy biztos az internet kapcsolattal volt gond, de szerintem a kártya biztonsági funkciója tiltotta le a kártyát indokolatlanul.
Megfordult az én fejemben is, hogy hagyjuk a francba az egészet, de szerencsére nem tettem így. Mivel nemrég regeltem a Vividre is, így a GBIT funkcióval korábbi Lidl, Aldi, Auchan vásárlásaim után is megkaptam a kedvezményeket.

Kiszamolo, mi nem fog mukodni? Nekem is most februar 1 utan kezdett vacakolni, visszadobja az Erste hitelkartyas tranzakciokat...beterhelve nem latom a hatterbe, csak sima declined statusz a Curve-be...mire irtad, hogy "irta az Erste, hogy nem fog mukodni"?

xylevi, az Erste kvázi letiltotta a Curve-n keresztüli tranzakciót február egytől. Ennél nem tudom egyszerűbben írni.

Egy ideje nem fogadja el az Erste MAX hitelkártyát a Curve. Ha újraregsiztrálom a kártyát akkor nem lehet hitelesíteni. Van erre valami megoldás?

Lumpen, írta az Erste, hogy nem fog működni. Kár próbálni.

Ez megoldotta azt a kérdést, hogy használjam-e. Revolutot és társait apple pay mögött is tudom váltogatni és sajnos így pont a fő kártyám nem működik vele.

Tegnap kipróbáltam, most már nekem is működik újra. De az ügyfélszolgálat terel, amikor az elmúlt másfél hónapban visszautasították a kártyát, akkor mindig azt írták hogy biztos az internet kapcsolat megszakadt, de az az érdekes hogy rendes magyar kártyával nincsen ez.
Számomra egyetlen egy hasznos funkciója van, mivel nem lehet vele megbízhatóan fizetni hogy ezzel is fel lehet venni heti szinten kijelölt automatából pénzt ha kell.

Infóként, hátha mást is érdekel.
Nekem régen is volt kb 1-2 havonta egy-egy elutasított tranzakcióm a Curve-vel, amikor beterhelte a mögöttes kártyát (és akkor sem volt gyakrabban amikor sokan panaszkodtak, hogy tömeges), ilyenkor mindig írtam a support-nak, és mindig azt válaszolták, hogy 5-10 nap múlva automatikusan chargeback-elődött volna a mögöttes kártyán, de a bejelentésem alapján kézzel elindították a visszatérítést. És ilyenkor tényleg 1-2 nap alatt megérkezett a chargeback a mögöttes kártyára.
Most januárban is volt egy esetem 8-n, gondoltam most megvárom, hogy tényleg automatikusan feloldódik-e, és igen. A curve asszem pénteken mutatta úgy a tranzakciót, hogy visszatérítve, a mögöttes kártyámra ma érkezett meg, tehát 10 nap volt az automatikus feloldás átfutása.

@RegElek nincs Rafi kártyám - de próbáld ki úgy, hogy a Curve mögé teszed be a Rafit és a Curve-vel töltöd fel a Revolutot - és ha a tranzakció nem "vásárlás", akkor go back in time.
Mondjuk érdekes kérdés, ilyen esetben mennyi kápéfelvétel díjat terhelne a Rafi... Szóval inkább valami alacsonyabb összeggel érdemes kipróbálni, majd még aznap befizetni a Rafira biztos ami biztos, így sok kamatot nem számolhatnak fel, hiszen kvázi azonnal visszafizetted, max ha van valami fix kápé díj.

Tapasztalat, hogy az Erste már felismeri a Revolutot, és kápének veszi a feltöltést úgy is, ha Curve kártya mögött van.

Nem volt gondom még egyszer sem a Curve-val, azon kívül, hogy DMben nem ad visszatérítést, csak, ha boxolok az üsz-szel, amibe belefáradtam, így majd le is mondom a prémiumot. A saját egyenleget is bőszen költöm kis vásárlásokkor.
Az árfolyama gyenge, GPay, Atm felvét és az, hogy nem kell társkártya, hanem a nejemnél az "eredeti" nálam a Curve, jó dolog.

Arra is nagyon jó a curve, hogy, pl a Vivid 10-25%-os cashbackeket a back in time-mal 90 napra visszamenőleges vásárlásokra is ki lehet használni.

Részben off:
Raiffeisen hitelkártya Revolut feltöltést vásárlásnak vagy kp felvételnek könyveli el.
Válaszotok előre is köszönöm.

Lehet, hogy az a trükk, hogy hiába gyűjtöd a caskback-et, ha végül úgyse tudod felhasználni, azaz kvázi a semmit kapod a kártyáért cserébe.....

Nálam a dolog végül befuccsolt, az első kártyát 7 hét után kaptam meg, de előtte - érdeklődésre és az ügyfélszolgálat javaslatára - rendeltem egy másikat. Mivel 3 hónap után sem tudtam elkezdeni használni a kártyát, visszaszedtem a kártyadíjat és felmondtam a szolgáltatást.

@naa
Csak sima kártyám van, gondolkozok a hitelkártyán a visszatérítések miatt (gyakorlatilag mindenütt azzal fizetek, ahol lehet).
De köszönöm a tippet.

Most kaptam e-mailt az Erste-től:
"Az online kártyás vásárlások során a törvényi előírásnak* megfelelően január 1-jétől erős ügyfél-hitelesítést vezettünk be.

Előfordulhat, hogy a vásárlásnál problémába ütközik, ha egy másik kártya mögé regisztrálja az Erste-kártyáját. Ilyenkor azt láthatja, hogy nem tudjuk teljesíteni a fizetést.

Ez akkor fordulhat elő, ha a szolgáltató, akin keresztül fizetni szeretne, nem felel meg az kétfaktoros erős ügyfél-hitelesítés követelményeinek.

Mit kell tennie, hogy sikerüljön a vásárlás?

Fizetésnél, használja közvetlenül az Erste-kártyáját."

Cikkgyűjtemény
Új vagy az oldalon? A gombra kattintva találod az eddigi fontosabb cikkek gyűjteményét téma szerint.
Megnézem!
Keresés
Kövess minket
facebook
youtube
Hirdetés
Támogatás
Ha szeretnéd, van lehetőséged anyagilag is támogatni a munkánkat.

Átutalással a Raiffeisen Bank 12020407-01558219-00100002 számlaszámra a Kiszámoló Egyesület részére. A közlemény "Támogatás" (fontos!)
Bankkártyás támogatási lehetőség hamarosan. Köszönjük, ha érdemesnek tartasz bennünket a támogatásra.
Archívum

Archívum

crossmenu
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram