A H&M-nél vagy leárazás van, vagy rendszerhiba, de reggel óta rengeteg minden 90 forintba és 190 forintba kerül. Fürdőruhák, babacipők, papucsok, pólók, nyári ruhák kétszáz forint alatt.
Sajnos sokan korán keltek és lerabolták a készletet, de talán még te is találsz magadnak valamit. (A feleségem is már jól bevásárolt a gyerekeknek 90 forintos rövidnadrágokból, pólókból és egyebekből.)
Update: rendszerhiba történt, nem is szállították ki a megrendeléseket. Nem volt egyértelmű, mert máskor is adtak fillérekért raktárban ragadt dolgokat. Miután többször lett szólva a H&M-nek, hogy jók-e az árak és az ügyfélszolgálat szerint az árak jók, utána tettem ki ezt a posztot. Miután fél napjuk volt kijavítani, vagy lekapcsolni a rendszert, ha már tényleg eltolták és mégsem tették, egy kicsit sem gondolom úgy, hogy rosszat tettem, amikor írtam róla, miután szerintük rendben vannak az árak.
Rendszerhiba lesz, már ők is észrevették 🙁
Feleségem még 20 perce is mazsolázott.
Én is ráakadtam erre, meg is lepődtem, hogy mi ez.. Amúgy már nem sok mazsoláznivaló volt negyed tizenkettőkor a gyerekrészlegen, de egyébként meg gyanús, hogy mivel ez már nem az első ilyen eset, nem lehet, hogy szándékosan akarják kipucolni a készletet ilyenformán? Ez reklámnak is jó, gyakrabban visszanézel a jövőben, és talán vásárolsz is..
Naiva, reggel terjedt a facebook-on. Akkor még úgy volt, hogy a főoldalon a rendes ár volt, a termékbe belekattintva pedig ezek a 90 forintos árak. A fiamnak már megvan a rövidnadrág-készlete a következő 3 évre. 🙂
Nem rendszerhiba, csak csali...
Van valakinek valami ötlete, hogy, hogy lehet egy ilyenre készülni?:) (azon kívül, hogy folyton a webshopokat nézegeted)
Idegőrlő volt, de megérte vásárolni. Véletlen kattintottam a hírlevélből a webshopba, Először összeszedtem vagy 25 dolgot, mire bedöglött a rendszer és nem lehetett már a kosárhoz férni. 2 adagba bevásároltam végül jó pár óra alatt, ugyanis folyton azt írta ki a rendszer, hogy nem tudja a kosárhoz adni a kiválasztott terméket jelenleg. Sajnos, amiket legjobban szerettem volna, azokat emiatt elvitték az orrom elől. Pedig 1 millióx próbáltam a kosárba tenni őket. Kb fél óránként engedett 1-t. Egyben jobban megérte volna vásárolni, a postaköltség miatt, de mivel lassan engedte a kosárba pakolást így azok közül is már pár dolog elfogyott amit bepakoltam :O Úgyhogy gyorsan kifizettem egy adagot. Sajnos hiába írtam át az új címem, a régit rögzítette, így fel kellett hívnom az ügyfélszolgálatot.
Az ügyfélszolgálat azt mondták röpke 15 perc várakozás után, hogy rendszerhiba miatt vannak az árak.
Egyébként azóta már helyreállították és nem ezeken a 90 Ft-os árakon lehet vásárolni. A termékkategóriákban még ezek az árak vannak, de ha a kosárba teszed vagy megnyitod csak, akkor már a rendes árak vannak sajnos 🙁
Én most ha a 90,-Ft -os cuccokra kattintok, akkor az eredeti áron kínálja + elfogyott.
Édekes, nálam a kis választó menüben ott a leérékelt ár (mondjuk 1790, pamuting), de mikor iválasztom, már 5990.
Ügyes...
Most valami javítottak, emrt a termék listába még vannak ilyen 90 meg 200 forintos árak, viszont a termék konkrét oldalán már nincs ott ez az ár. Mondjuk mindegy, a legalacsonyabb áron kell adni, képernyőképet kell készíteni.
Charlie, ez tévedés. Az online áruházak nem így működnek, hogy a legolcsóbb áron kell adniuk.
Valóban jó kérdés, ha egyszer a meghirdetett áron megrendelek egy terméket, a vállalkozás utólag mondhatja-e azt, hogy mégsem adja azon az áron, mert az adminisztratív hiba miatt rosszul lett feltüntetve. A helyes válasz: attól függ érvényesen létrejött-e a szerződés.
A webshopból történő rendelés esetén elsőként általában egy automatikus visszaigazolás érkezik a fogyasztó e-mail címére, ami még nem jelenti azt, hogy az eladó elfogadja a megrendelésünket mindösszesen a megrendelésünk eladóhoz történő megérkezését igazolja. Így adott esetben tévedésből vagy programhiba miatt visszaigazolt alacsony ár vagy készlethiány esetén a kereskedő nem köteles a termék leszállítására az automatikus visszaigazolásban foglalt feltételekkel. "
Namost egy hibat kihasznalni, azzal visszaelni mennyivel tisztessegesebb mint mondjuk a piaci arfolyam alatti vegtorlesztes, vagy a kozbeszerzes (ami azert kozbeszerzes, mert kozben sokan szereznek) ?
1 órakor még tudtam vásárolni. Csak az adott szín volt 90 stb áras, a másik szín már jóval drágább. Kíváncsi vagyok, megkapom-e, visszaigazoló mailem van.
Köszi Kiszámoló!
charlie, az a fizikai bolt ahol a legalacsonyabb áron kell adni.
Webshopban, pont a hasonló technikai hibák kiszűrésére, akkor jön létre köztetek a szerződés, ha ténylegesen befogadták a vásárlást, tehát még az automata visszaüzenet sem számít elfogadásnak.
Homáron nem egy hasonló volt már.
homar.blog.hu/2015/01/22/en_mint_vevo_koteles_vagyok_tudni_hogy_realis_ar-e_2_forint_egy_teveert
homar.blog.hu/2016/05/20/70_ezres_fejhallgato_3_ezerert
Semennyivel nem tisztességesebb.
Akkor a nyugat még mindig nem ért el hozzánk. Nyugati webshopon - még ha ők basszák el is - akkor is odaadják a nyomott áron, ha buknak rajta - értelemszerűen kiskereskedelmi mennyiségbe.
Lehet, hogy a törvény nem kötelezi őket, csak a vásárlási kultura.
Egyik munkatársam meg valami mobil boltban látott ilyen elárazott mobilt. 100k-mobilt vagy egy ezresért. Megrendelte, de később visszaírtak, hogy rendszerhiba, meg nem is kapható már.
Charlie, én pont az egyik skandináv H&M-ben dolgozom, és ott sem küldik el, ha rendszerhiba miatt rossz az ár.
A lengyelek bsztak el elvileg. Mert zlotyiban adtak meg az arakat. Naluk meg 200e Ft egy polo emiatt.
Irta egy anyuka Fb-on, h ezt mondta a vevoszolgalat.
Mostanaban eleg durva hibaik vannak. Nem lennek a hibat elkoveto helyeben..
A Fb-on gyerekruhas adok-veszek csoportokban szoktak posztolni a hirt az anyukak egymasnak anyukak.
Azert urul ki hamar a keszlet. Iszonyat mennyiseget vasarolnak fel ilyenkor es aztan kommentekben dicsekednek mennyit sporoltak.
Meg hoborognek ha mar kijavitjak a hibat es nem tudnak gombokert ruhat venni.
Meglep hogy ezt a nyilvanvalo hibat a kiszamolo oldal ugy hirdeti mint valami olyan szemfulesseget amit aztan mindenki hasznaljon ki. :-/
sild, miután többször lett szólva a H&M-nek és az ügyfélszolgálat szerint az árak jók, utána tettem ki. Miután fél napjuk volt kijavítani, vagy lekapcsolni a rendszert, ha már tényleg eltolták és mégsem tették, egy kicsit sem gondolom úgy, hogy rosszat tettem.
A titok: a H&M forgalomarányos bérleti díjat fizet. Ha csökkenti a forgalmát, csökkenti a bérleti díjat.
aki megrendelte pontosan tudta hogy el van rontva a rendszer, ez nem spórolás hanem csalás, kiskapukeresés, tipikus hazánkban...
Érdekelne majd,hogy megkaptátok e megrendelt dolgokat és milyen áron?
Nekem sikerült... Reggel 8 óta terjedt a hír és kb délre "omlott össze" a rendszer, szóval addig ment rendesen a dolog. több mint 4 óra lett volna leállítani a dolgot, de nem tették 😉 Nekem 1-2 dolog esett ki a kosárból, tény hogy én csak saját célra vásároltam így lassabban ment a keresés és nem ész nélkül pakoltam a cuccokat. Így is a család elég jól járt. Állítólag ez már a 4. ilyen eset, én kettőben vettem részt sikerrel....
A T-nél volt már többször félreárazás (mondjuk nem ilyen mértékben, csak pár terméket áraztak el), de ott benyelték a buktát, és kiszállították az akár 100ezer forinttal olcsóbb telefont.
Esthe, miután az ügyfélszolgálat szerint jó az ár és semmit nem is tettek órák alatt a javításra, akkor most milyen kiskapuról is beszélsz?
Sziasztok!
Mi tegnap tudtunk rendelni a 90 ft-os cuccokból.
De az előbb törölték a rendelést...
Pár pólót, két ruhát illetve cipőt rendeltem tegnap még 11 óra előtt. Most írtak e-mailt, hogy sajnos technikai okok miatt nem tudják teljesíteni a rendelést ezért törlik. Nyilván nem arról van szó, hogy elfogyott a termék mert a normál áron továbbra is elérhető a termék..
Akkor mégis csak rendszer hiba volt...
Mondjuk akkor miért nem lőtték le a rendszert, amíg ki nem javítják a hibát...
az én rendelésemet is stornózták, pedig semmi sem volt olyan extrém olcsó benne
hvg.hu/gazdasag/20160819_Botrany_a_HMnel_bagoert_kinaltak_a_ruhakat_a_neten_majd_toroltek_az_osszes_rendelest
Szóval, elrontották és minden rendelést töröltek. Cserébe adnak egy hétvégi, 15%-os kupont ... nem tudom, hogy csereszabatos-e.
Ebbe az országba az igazi nagy akciók miért nem tudnak beszivárogni? Pár hete X országban (EU) a nyári leárazás -vagy inkább raktárkisöprések- keretén belül harmincezres kabátokat vettem hét-kilencezerért, tizenötezres farmert háromezerért, jó minőségű pólókat pontosa 10%-os áron, női ruhákat maximum 2400 ft-ért, ami az eredeti áruk harmada volt. Magyarországon valahogy ilyenbe nem tudok belefutni.
Azért várjátok meg, hogy tényleg megérkeznek-e a cuccok.. 🙂
Idén, április 11.-én a az EDIGITAL-nál volt laptoptáska 70,-Ft -ért kirakva.
Rendeltem egyet, aztán jött a levél:
"Kedves Ügyfelünk!
2016. április 11-én a reggeli órákban, az edigital.hu oldalon, a DELL Urban Toploader 2.0 notebook táska 15,6'' (380071) termékünk fogyasztói ára rövid ideig tévesen 70 Ft-os vételárral volt megjelenítve a helyes 5.990 Ft helyett.
Hivatkozva az ÁSZF 3.4 pontjára, a termék árazásában nyilvánvaló hiba történt, így a rendelésedben ezen tétel(eke)t csak a helyes, azaz 5.990 Ft-os darabáron tudjuk biztosítani számodra."
Nincs "majdnem ingyen ebéd" se, de legalább maradt 15% kedvezmény...
hvg.hu/gazdasag/20160819_Botrany_a_HMnel_bagoert_kinaltak_a_ruhakat_a_neten_majd_toroltek_az_osszes_rendelest
@garbo
Talán azért, mert nálunk ekkorka akciókkal is elmegy a készlet?
Nem tudom, te melyik országban voltál most.
Amikor először jártam pl. Angliában teljesen ledöbbentett ott a félelmetes mennyiségű ruhadömping az áruházakban. Nem csoda hogy szinte utánad dobják, csak vigyed. Az angol használt ruha ezért is virágzik, szinte újakat dobnak ki, hogy újat vegyen fillérekért.
A H&M amúgy is kapott most egy mínusz pontot nálam, mert nem fogadják el az iskolakezdési utalványt.
Amúgy az internetes vásárláskor nem lehet azt érvényesíteni, amit a boltokban? Olyan áron kell adniuk, amin ki volt írva. Akkor is ha hiba történt.
2 napra szól az a 15%-os kedvezmény...nagyon nem korrekt....
A h&m face oldalán eléggé hőbörögnek az emberek teljesen jogosan,mert többen kaptak írásban és telefonon is megerősítést,hogy az áruk a meghirdetett alacsony árakon lesznek kiszállítva.
Na, hát itt van a vége:
24.hu/kozelet/2016/08/19/duhongenek-a-magyar-vasarlok-a-hm-facebook-oldalan/
@okoska2
A fenti hozzászólásban szereplő EDIGITAL-os példa alapján ezek szerint, ha az ÁSZF-ben levédik magukat, akkor megtehetik, hogy érvénytelen.
Amúgy Magyarország tényleg sokszor finoman fogalmazva háttérbe van szorítva. Jó példa erre ugyanazon telefonszolgáltató, amely Magyarországon egy "mezei" előfizetéshez heroin árú percdíjakat szab meg, míg mondjuk beesel hozzájuk az utcáról Németországban és olyan a "mezei" percíj, mint itthon egy jobb flottában.
Vagy nemrég olvastam a dízebotrány kapcsán, hogy a kanadai szalonban vásárolt Audi tulajdonosát a visszahívásról esdeklő, bocsánatkérés hegyeket tartalmazó levélben értesítették és kapott engesztelésként, hogy hűséges maradjon 3 szolgáltatást (ha jól rémlik +3 év assistance, 2 ingyenes szervíz, 500$ bármire felhasználhatóan).
Ugyanilyen Audit vásárló magyar pedig egy A4-es levelet, hogy gyere be, javítani kell az autódat, szevasz.
@qtt
Szomorú. Nem is, inkább dühítő.
H&M megoldotta, hogy soha ne menjek hozzájuk többet. Egyébként se egy minőségi márka...
@tristis
biztos nagyon fogsz nekik hiányozni. kíváncsi lennék, hogy ezek a nagyon szemfüles anyukák mit szólnának, ha hasonló hiba miatt 900 ft GYES-t kapnának havonta.
a ruhák minősége valóban nem nagy durranás.
19-én rendeltem az akciósokból is, több dolog mellett, azonnal fizettem bankkártyával.
Ma megjöttek a cuccok.
Cipő
9490 - 9200 = 290
Short
6990 - 6700 = 290
Short
6990 - 6800 = 190
Miklós: nagyon tisztellek emiatt a blog miatt, de ehhez a H&M-es dologhoz lenne egy provokatív kérdésem.
Ha valami hacker-támadas vagy szimpla IT gond miatt meghirdetne az oldalad véletlenül egy ingyenes akadémiát, amire hatvanan jelentkeznének, megtartanád? Etikusnak gondolnád, ha valaki hirdetné, hogy ingyen akadémiát osztogatsz (valószínűleg önhibádon kívül).
A H&M-mel ugyanis pont ez volt a helyzet.
salacz,
- többen megkérdezték az ügyfélszolgálatot, többször megerősítették, hogy az árak jók, tényleg ennyibe kerül.
- volt sok órájuk, hogy javítsák, vagy lelőjjék a rendszert.
- nem először fordult velük elő. Én biztos csinálnék egy plug-int, ami kiabál, ha bármit 200 forint alatt akarnak adni, hogy biztos jó-e az ár?
- ha mondjuk 2.500 forintért írtam volna ki az akadémiát és nem javítottam volna sokadik megkeresésre sem, tuti megtartanám annyiért.
- én soha nem kívántam a hm vérét, nekünk is törölték a megrendelésünket, de pont nem érdekel. Ha nem lesz 90 forintért rövidnadrágja a gyereknek, hát nem lesz.
Ettől függetlenül kegyetlen béna volt a hm, az meg egyenesen szánalmas, hogy felajánlott egy 15%-os kupont, ami KETTŐ napig érvényes.
Két részre bontanám:
1.) Elcsesztek valamit, és rossz ár került a termékekhez. Mire ezt észrevették, már egy csomó rendelést leadtak.
2.) Ezt észrevették. Visszacsinálni már nem lehet. Na INNEN még csinálhatott volna egy nagy reklámot magának a cég azzal, hogy odaadja azt a pár rongyot alacsony áron. mennyit veszít ? 1-2 millió Ft ? Aztán a következő reklámába ezt még valami okos módon még beépítheti.
Ehelyett ezt a buta felemás megoldást választották.
En nem kaptam meg a 15 szazalekos kupont sem. Gondolom eleltronikusan kuldtek. Ha valaki meg tudna adni a kuponkodot megkoszonnem.
Nem 15%, hanem 20% és csak a gyerek részlegre érvényes.
hm.com/hu_hu/kupon1.html
index.hu/gazdasag/2016/08/23/kedvezmenyt_kapnak_a_h_m_atvert_vasarloi/
"Az cég a hétvégén közölte, hogy az érintett rendelésekkel kapcsolatos problémát egy nem megfelelő árakat feltüntető fájl okozta a rendszerükben. A hibát azóta kiküszöbölték.
A cég közleménye szerint azokat a rendeléseket, amiket nem érintett a hiba, teljesíteni fogják. Azt is írták, hogy minden vásárlójuknak, akiknek törölték a rendelését, 15 százaléknyi kedvezményt hagynak jóvá a következő online vásárlás alkalmával."
Újra megtanulhattuk, hogy nincs ingyen ebéd.
Szerintem ez a poszt az, amit nem kellett volna megírnod. Valahogy nem illik az eddigi szinvonalhoz.
Miért is?
Köszönjük a tippet, ma megjöttek a termékek! Bár 16 dolgot sikerült a kosárba tenni, fizetés előtt kiszórta nagyrészét, így csak 4 db termék maradt benne 90+290+290+590 áron. Tehát nem igaz, hogy mindenkinek törölték a rendelését. Viszont amivel egyezünk egy korábbi hozzászólóval ( @gabenhun ) hogy mi is bankkártyával kifizettünk a rendelést! Lehet csak az utánvétesek rendeléseit törölték. (az meg nettó hülyeség, hogy Zlotyiban kerültek feltüntetésre az árak, egyiket sem vettem volna le a polcról még 1500 forintért sem)
Hali! Valaki megkapta a rendelését?
Én nem, levelet sem, kupont sem.
Túlélem:)