Napi ábra: gépjárművek száma Magyarországon

2022-07-19
Oszd meg ismerőseiddel a cikket: 

Úgy tűnik, rosszabb idők jönnek ősztől, sokan lesznek kénytelenek spórolni olyan luxusdolgokon, mint például az autó, amit eddig alapnak vettek. A legtöbb családban nem egy, de mindjárt két autó is van.

Kíváncsi voltam, 2008 után mennyivel esett a személyautók darabszáma és mikor értük el újra a 2008-as értéket. Az addig töretlen növekedés megállt, 2014-ben haladta meg újra a gépjárművek száma a 2008-as értéket.

Érdemes megnézni azt is, hogy az elmúlt években is 100-200 ezer autóval nőtt a hazai állomány és már meghaladja a 4 millió darabot. Átlagosan ma már minden háztartásban van egy autó. 2000 óta bő 70%-kal növekedett a hazai autóállomány.

S akkor a grafikon a KSH adatai alapján (Kattintásra nagyobb lesz):

Hozzászólások:

Komment szekció frissítés alatt!

Kedves Kommentelők!
Éppen egy új kommentmotorra állunk át, azonban a Kiszámoló blog régi kommentjei mind elérhetők, és az elmúlt 1 év Disqus hozzászólásait hamarosan, a következő napokban importáljuk az új rendszerbe. Ha van fontos észrevételed, kérjük, oszd meg velünk! Köszönjük a türelmeteket és megértéseteket.
222 hozzászólás
Legrégebbi
Legújabb Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

Kicsit off topic
Ha most van az embernek 3-5 millió ft ja mibe rakja? Autó helyett 🙂
(bár egy munkatárs nemrég vett autót és mondta, hogy most drágábban el tudná adni)

Remelém tavasszal olcsóbban tudok majd használt nagymotort venni 🙂 Mostanra eléggé elszálltak az árak.

@krisz Én bitcoint vennék belőle. Szétszedném 5 egységre, abból 1 maradna bitcoinban, maradék 4-et pedig 4 db altcoinba.

@manus
A motor tipikusan luxus cikk. Erre van esély.
Amíg az alig használt autó ára a német piaccal is versenyez, és visznek ki innen oda autót, annyira nincs új, addig ezen a fronton sok változást nem gondolok. De ki tudja.

@krisz ez most tényleg így van, após áprilisban vett E mercijet ma 3 millióval többért akartak elvinni 🙂 vicces

@krisz Ez eleg hihetetlenul hangzik.

EURO5 alattiakra jelentős adó és máris lesz parkolóhely a lakótelepeken, dugók is megszünnek.

Viszont úgy tűnik, a használt villanyautók ára akár eset is, ha drágább lesz "tankolni", mint a belső égésűeket.

Kíváncsi vagyok, ősztől hányan fogják "tyúkólnak" használni a több milliós személygépkocsijukat .. gyanítom nagyon sokan...

Nemcsak Mercedes: sima mezei Opel is 2 M-val több, mint 2 hónapja, mikor végre megvehettem.
( attól tartok, hogy ez most egy kivétel, hogy a használt nem olcsóbb, mint az új. Bár a családban 5 éve is az volt, hogy nemigen volt az 1 éves olcsóbb, mint a vadiúj. De akkor 2 hónap alatt készre gyártották, idehozták, és odaadták 🙂 )

Szerintem semmit nem számít az autók száma. Ha úgy nézzük recesszióba ugyanúgy emelkedhet a szám, mert a szegények tovább használják a romokat, vagyis emelkedik a szám, mert a gazdagok és a cégek így is úgy is vesznek. Ha meg jó világ van a szemetet nem veszik meg, előbb kerülnek a bobtóba.

Én az utolsó nagymotorjaim masszívan féláron vettem mindig télen vettem nagy kocjázattal vagy olasz papírost vagy lejárt műszakist, igen nagyon jó üzletek voltak, beváltak!

Amibe én fektetnék/fektetek pár milliót (most épp az új kocsira valót): 500-500-al csikicsukizás btc euro usd-vel a Revoluton, pár hét alatt összejön néha 10%, ha lejjeb megy marad bent. A többit pár hónapra államkincstárba 8.5-9%-ra diszkontba vagy valamibe.

Nagyon elszaladt a magyarokkal a ló (tisztelet a kevés kivételnek). Rezsi-fronton elindultunk lassan a normalitás felé, még a víz árának emelését hiányolom (főleg a mostani katasztrófális aszály idején nagy szükség lenne a pazarlás visszaszorítására). Nagyon kellene már a benzinárstop eltörlése. Attól tartok kitolják még év végéig az infláció miatt:( De ne legyen igazam!

"Érdemes megnézni azt is, hogy az elmúlt években is 100-200 ezer autóval nőtt a hazai állomány és már meghaladja a 4 millió darabot. Átlagosan ma már minden háztartásban van egy autó. 2000 óta bő 70%-kal növekedett a hazai autóállomány."

Viszont ezekből az adatokból nem derül ki, hogy mennyi a céges autó 🙂

@krisz Az sok tényezőtől függ. Ha szükséged van egy autóra akkor meg kell venni mint a cipőt meg a kenyeret. 3-5 millió Ft ból vehetsz állampapírt mert az a legegyszerűbb és könnyen hozzáférsz ha szükség van rá. Ha egyáltalán nincs szükséged erre a pénzre akár btc-t vagy más kockázatos eszközt is vehetsz rajta.
Ha az autót befektetésnek gondoltad sajnos ezen az árszinten gyakorlatilag nincs befektetésre érdemes autó (vagy nagy mázli kell hozzá). Az hogy felmentek az autó árak nem jelenti hogy örökké felfelé fognak menni.

@csorokkal-csak-a-baj-van
Ennél kb csak értelmesebb megdoldások vannak. Nem támogatott benzinár, komolyan vett műszaki vizsga csak kettő a sok közül.
Üdvözlettel,
egy nem csóró EURO2-tulaj*

*A nagy emelkedés után is kb egy havi fizum az autóm kereskedelmi értéke és ennek atöbbtucatszorosa van a bankszámlámon.
Csak sok más japánautó-tulajdonoshoz hasonlóan egyszer hozzám került a verda és SOHA nem volt okom eladni.
Nagyobb összegben fogadnék, hogy ez még autó lesz amikor a Te csili-vili EURO5-ösöd már kiskocka.
Ellenben élvezd csak, hogy még fél évtizedig fizetheted a banknak.

Még mielőtt valaki rossz "befektetést" csinálna. Az autóárak nagyon hektikusan tudnak változni és azt sem szabad elfelejteni, hogy - ha csak nem valami keresett oldtimerről van szó - az autó nem befektetés. Az autó egy tartós használati cikk mint a hűtő, mosógép stb. Nem szabad spekulálni a vélhető értéknövekedésére mert nagyon gyorsan változhat a piac.

@mad823 Én tavaly vettem használt villanyost, jelenleg 50%-al drágábban el tudnám adni. Nem hinném, hogy nagyobbat esne az ára a benzineseknél. Publikus töltőkön pedig eddig is piaci árat fizettünk. Amivel most ijesztgetnek mint lakossági piaci ár, az vagy kamu, vagy irtó nagy lehúzás lesz. De ha utóbbi valósulna is meg, még akkor is kb. ugyanott lennék üzemanyag költségben mintha 480-as benzint tankolnék. Amit pedig szintén el kell engedni egyszer.

Jó ez az autózgatás, csak most ránéztem a használtautó.hu-ra.
Máshol olvastam, hogy a magyar kocsik átlagéletkora 15 év. Ebben benne van az 1 éves is és az öreg is, de nyilván több 5 év alatti van, mint 30 éves. 1 db 2 éves és 1 db 28 éves átlaga 15 év. Ezek alapján a magyar autópark nagyon nagy része 20 év környékén vagy afölött van. Rövid úton szétrohad, ennyi.
Amibe meg most kerülnek az autók, plusz a fenntartásuk, azt nem tudja kifizetni egy átlagnyugdíjas vagy átlagbéres, max ha a kocsijáért él. Pláne 2 autót. Eddig se tudták újabbra cserélni, ezután meg pláne nem tudják majd.
Lesz itt sírás-rívás! Nekem mindenképpen kell egy autó, de ha nem kéne olyan messzire utaznom gyerekekkel, akkor tuti hagynám az egészet a fenébe.

Az új rendszámok bevezetése elgondolkodtatott:
Magyarországon több autó lenne mint Svédországban?

Autó, mint befektetés?:) Azt tárolni kell, szervizelni, adót, és biztosítást fizetni, stb.
Ha egy helyben áll, forgalomból kivonva, akkor is be kell indítani néha, karban tartani, olajat cserélni.
Ha van valami öreg rokonod, akinek régi CL Mercedese van, abba lehet fantázia, de venni egy 7 millás autót most, hogy majd többet fog érni...az lehet, csak közben el is költötted rá azt az összeget 🙂
Egyébként én a pandémia alatt teljesen elcsórósodtam, gyakorlatilag minden pénzemet feléltem, a munkám is megszűnt. Csak arany meg ezüst ékszereim maradtak, amiket egyébként azért vásároltam az évek alatt, hogy hordjam őket (nem sok, pár száz gramm ezüst, és kb. 80 gramm arany). Na, jó ötlet volt, mert most több százezer forinttal többet érnek. Akkor én most pénzügyi zseni vagyok?:)

Az autó téma: nagy luxus, főleg most, de pl. nekem rengeteg időt és energiát megspórol.
Ha nem lenne, nem tudnám a hobbitevékenységeimet végezni, nem érnék oda az edzésekre munka után, ami egy ilyen pandémiás 2 év után igencsak hozzájárul a jó közérzetemhez. Luxus, hogy az ember jól érezze magát a bőrében? Tiltsuk be az EURO5 alatti autólat, mert pár vagyonosabb embert zavar, hogy nincs parkolóhely? Hajrá kapitalizmus 🙂

@Gary Arra vagy büszke, hogy megengedhetnéd magadnak, hogy környezetbarátabb autóval járj, de inkább szennyezel, hogy ezzel pénzt takaríts meg magadnak? Szemetet is égetsz?

4 millió autó egy alig 10 milliós országban? A nagy magyar szegénységben... az éhezők viadala 🙂

2. autótól szépen exponenciálisan extra adót kell kivetni rá, a városaink kb élhetetlenek már 🙁

@Gary

Az EURO5 az lehet mar 13 eves is, szoval ha mar ilyen mocskosul jol megy, akkor esetleg te is valthatsz valami kornyezettudatosabbra, mint az Euro2 csodad, ami meg jobban telefossa a mar egyebkent is lassan belelegezhetetlen levegot.

krisz
2022-07-19 at 18:52

Tegyél napelemet a házadra, ha lehet.

Hát ettől leszünk urak hogy még a budira is autóval megyünk! Sajnos az autó státusz, lustaság, kívagyiság terméke legtöbbször. Kiszámoló sokat foglalkozott ezzel a társadalmi jelenséggel. Most be vagyunk panikolva mert a rezsicsökkentés csökkentve lesz, rohanunk fát venni, de minimum 2 oto az köll! Mi lesz ha üzemanyag is 800ft lesz? Jah akkor majd nem megyünk a rotyire is kocsival, akkor most miért is? Igen a fidesz nagyon érzi ezt a magyar nép lelket és ki is hozza belőlünk a legrosszabbat, hanyatlunk is, de nem úgy mint (ahogy a fidesz mondja) a nyugat...

Szerintem az autók számának növekedésének egyik oka (az általános életszínvonalnövekedés melett) a vidéki vasút és buszhálózat leépülése. Helyközi munkábajárás nagyon nehezen oldható meg közösségi közlekedéssel.
Amit nem szoktam érteni az a Budapest belvárosában hömpölygő autótömeg, amikor ott van a kiterjedt és kvázi ingyenes (25 EUR/hó) BKK.

Igen érdekes adat. Az előttem szólóhoz hasonlóan engem is érdekelne ebből mennyi céges ( mert igen népszerű juttatás is lett az auto) és mennyi a teljesen kifizetett autó.
Körülöttem többen is inkább olcsóbb (6-10M) de megbízható autót vettek, amit egyben ki tudtak fizetni a "menő" típus helyett, de úgy tudom nem ez az általános.
Van arról adat mennyi autós hitel van ma Magyarországon?

Amit még jó lenne tudni, az az, hogy ezek mind forgalomban vannak-e? Mert igazából csak az számít, hogy mennyi közlekedik rendszeresen ezek közül az utakon. Csak itt előttem az utcában van 3 db fromagomból kivont autó, amik csak a helyet foglalják, mindjárt el is vitetem őket. De én igezán éredmi változást nem tapasztalok a közúti forgalomban, sőt, a HO miatt inkább jobb a helyzet, mint mondjuk 3-4 éve. (De a biztosítók nyilván dörzsölik a markukat a grafikont elnézve.)

Azért jó világ van még mindig.. egyik szomszédom sincs itthon, nyaralnak Horvátország, Olaszország, Spanyolország stb. A könyvelőm kinn volt a KATA eltörlése miatti tüntetésen, ma indultak Párizsba.

Én örülnék neki, ha eltörölnék a benzinár stopot, akkor egyből visszaszorulna a „még a budira is autóval megyek” szemlélet...

"A NAV adataiból látható, hogy 2016-ban még csak 219 ezer cégautó volt Magyarországon, 2020-ban viszont már 266 ezer."

(g7.hu/kozelet/20211118/kenyelmes-es-ingyen-van-tulzottan-raszoktunk-a-ceges-autokra/)

@ Péter
Lassan a hisztivel.
Ez egy valós probléma... volt az ezredfordulón, amikor a (gyakran rosszul belőtt karburációjú) Trabik pöfögték a félig megégett olajat és sokan még ólmozott benzint tankoltak.
De azóta az ólmot kiszedték a benzinből és a Trabi is csak néhány megszállott hobbija lett, továbbá az EURO3 is már a kevés tovább csökkentéséről szólt.
Emellett nagyon ökoba tolom (sose adok gázt csak hogy fékeznem kelljen), és nem spórolok az autó karbantartásán. Nem érzem úgy, hogy én lennék a közellenség.

@ parapoulis
Szebbet és csili-vilibbet tudsz mutatni, tartósabbat nem.
Továbbá Tőled is kérdezném, hogy ha most belélegezhetetlen a levegő, milyen volt 30 éve?

"luxusdolgokon, mint például az autó" - nade Miklós, hogy írhatsz ilyet, az autó jár, a parkolás alapjog, a benzin pedig 300 forint legyen!!44!4! (haha).

Itt Zuglóban kihisztizték hogy háztartásonként a 2. autóra is lehessen igényelni a parkolási kedvezményt. Ugyanitt orbitális nyavajgást tudnak levágni a fórumokon, fb-csoportokban a parkolóhelyek hiánya miatt, és amikor fel van hívva a figyelem (de szép szófordulat) hogy talán nem kéne háztartásonként 2-3 autót tartani, és érezzék már az összefüggést hogy emiatt nincs hely, akkor természetesen mindenkiből öt gyereket iskolába és szakkörre hordó, rokkantnyugdíjas, munkájához a felszerelést autóval cipelő, 130 kilométerre minden nap ingázó becsületes állampógár lesz, akinek __TÉNYLEG KELL__ az autó.

Hjjaj de nagyon várom már a 800 forintos üzemanyagot, igazán eltörölhették volna honatyáink az árstopot mielőtt elmennek nyárra borkaizni

Mi lesz ősztől? Megint megszűnik a benzinárstop? (Az is egy érdekes adat lenne, hogy hogyan változik az autóflotta átlagéletkora.)

@Szaboz Azért ne az legyen már a jó világ definíciója, hogy évente néhányszor el tudsz menni olyan exotikus helyekre, mint Horvátország, Olaszország vagy Spanyolország... Krk-re egy tank benzinnel leérsz az egész családdal Budapestről. Az még hatósági ár nélkül is kb. 60.000 HUF lenne oda-vissza. Ez olcsóbb, mint egy felkapottabb balatoni hotelben egy éjszaka.

@ Szaboz:
Ez inkább a két vihar közti csend.
Covid óta most lehet (ki tudja meddig) menni először úgy, hogy nem kell reálisan félni a kint ragadástól.
Bármennyire is drága 400-as EUR mellett menni, valamilyen szinten mindenki tudja, hogy jövőre 450-500-600-as árfolyam (megfelelő aláhúzandó) nem biztos, hogy bele fog férni.

Ezt az "EURO2 szennyez, bezzeg az EURO28 kevésbé" dolgot felejtsük már el 🙂
A Volkswagen-botrány előtt is tudni lehetett, hogy az újabb autók csak laborban, életidegen körülmények között képesek hozni a kedvező károsanyagkibocsájtási számokat, de hogy a VW-botrány óta még mindig van, aki elhiszi, hogy mennyivel környezetkímélőbb a másfélszer akkora, másfélszer annyit fogyasztó autó, hihetetlen...csak egy példa: Opel A Vectra, 1050 kg, 1.6, 75 lóerő, városban 7,5 liter. Opel B Vectra, 1.6, 1250 kg, 101 lóerő, városban 8-9-10 liter. Opel Insignia, 1500 kiló, 1.6, 116 lóerő, 10-12 liter...(tudom, a fogyasztás növekedése nem egyenes a közvetlen(!) károsanyagkibocsájtással, de azt a többletüzemanyagot elő is kell állítani).
És akkor arról ne is beszéljünk, hogy a modern motorok olyan részecskéket engednek ki, ami bejut a vérkeringésbe...nesze neked EURO6.

Szaboz

A horvátországi nyaralásom olcsóbban kijön, mint a balatoni...

Vicces ez a bontószökevény darabszám növekedés, te magasságos micsoda lomokat látok a városban közlekedni felénk, még a bontóba is átnéznék némelyiket, hogy átveszik-e. Nemcsoda, hogy ~1M autó műszaki vizsgáját húzták el eddig a vírus miatti enyhítésnek hála, nálunk szeptember közepére ad időpontot a legtöbb vizsgaállomás ha most kérek... Ha tisztességes vizsgák lennének ennek garantálom a fele mehet egyből a bontó fele, mert lóvé amúgy nem lenne, hogy normálisan rendbe tegye a tulaj...
Ezentúl a legnagyobb gond, hogy 90++%-ban egy ember üldögél az autókba, na én ezeket tiltanám ki a legbelvárosibb részekből minimum, de reggel a buszmegből elnézve a bemenő forgalmat, dettó, üres autók pöfékelnek befelé a városba...

@Gary ezek szerint fejlettebb országokban azért adóztatják szénné a 20-30 éves euro 1-2-3-as csotrogányokat, mert nem olyan okosak mint te.

@Къырымтатар tegyél oda a lista végére egy hibrid Corollát is a 4 literes valós városi értékével. És ahogy utaltál rá, amikor a város levegőminőségéről van szó, akkor nem a CO2-ről beszélünk, hanem szénmonoxidról, nitrogén-oxidokról, PM10/2.5-ről. Részecske parán túlhaladtunk, ma már a benzinesekben is szűrik, persze 20 éves korában majd biztosan kivágják a szűrőt az élelmesek...

Nem fog ez változni. 39 hozzászólásból nulla olyan, aki leteszi az autóját. Majd megint írják a hozzám hasonlókról, hogy kamu vagyok, mert igen jelentős megtakarítás mellett van egy 10+ éves autónk, amit évente kb 7000 km-re használunk. Ha nem lenne, az se zavarna, akkor is ugyanúgy élnénk, mert a napi életvitelben nem nagyon használjuk, inkább BKV kötött pálya.
Lehet úgy életvitelt alakítani, hogy nem kell hozzá autó, meg lehet úgy is, hogy muszáj legyen. Nincs az kőbe vésve.
Most épp ezért (se) cserélem le, mert amennyiért most új autó van, annyiért már inkább taxizgatnék, egyszerűen nem jön ki a matek egy újra. Tudnék a hyperből online is vásárolni, sőt, nyaralni is el tudnánk menni akár vonattal is.

@szabo-gabor Nemrég voltunk igen drága külföldi nyaráláson: 2e km-en 2 tank (45l-s a tank) benzin fogyott, ment a légkondi is. A szállás 2 hálós, klimatizált, gépesített (pl. mosogép, mosogatógép), 2 nagy erkélyen 270' körpanoráma, mivel hegytető. Csendes volt, nyugodt. Legközelebbi strand 1,5 km, voltunk amúgy több strandon is, mind szabad.
Na, ez a szállás olcsóbb volt, mint itthon azok a balatoni apartmanok, ahol rálátok a szomszéd apartmanra, hallgatom is őket és szabadstrand leginkább csak a déli parton, ott is heringként...
Kajaárak kb 10%-kal drágábban, mint itthon.

Oda- és hazafelé is megálltunk a Balcsinál, elég nagy volt a kontraszt, szóval részemről havonta megy összeg euróban a Revolut nyaralás zsebbe...

Jó idők is voltak, nekem pont 2009-ben jött össze az első autóra, máig visszasírom milyen könnyű volt a budapesti forgalomban autózni. Akkoriban is volt egy nagy peak a benzinárakban 430 forint körül tetőzött és nagyon sokan letették a kocsit (akkoriban havi 160 jó fizu volt, abból fájdalmas volt negyvenezret eltankolni). Azóta meggyűlöltem az autózást, a dugókat még vasárnap is meg azt, hogy egy Dunakeszin este 6 után nincs parkoló és 500 métert gyalogolok a babákkal meg a csomagokkal miközben a többi családban a van 2-3 fostalicska, nyugdíjas párnak két 20 húsz éves kotla, felváltva mennek velük piacra meg SZTK-ba négynaponta stb...

@bjozef ezt az “egy ember ul az autoban” dolgot felejtsuk mar el. Azert megyek autoval mert nem akarok masokhoz igazodni, es/vagy masokkal egyutt utazni. Ha ezt akarnam akkor telekocsiznek vagy buszoznek

Alapvetően jó időben biciklibpárti vagyok. BKV, vagy automegosztó. Feleségem jár a kocsival, meg hosszabb utakra visszük. Múltkor szervízben volt, hétfő reggel 3 taxitársaság nem tudott autót küldeni.

@ordas @szaboz azért mielőtt elégedetten csettintetek a jobban teljesítő országra és hatalmas következtetéseket vontok le a lakosság gazdasági állapotára vonatkozóan, korreláljuk is picit a nyaralásokat, autótulajdonlásokat jövedelemhez, esetleg vagyonhoz. (bár abba már maga az autó is beleszámít szal leht torzulna az eredmény)

Ugyanis mindezek ellenére négymillió ember él a létminimum alatt: jelen.media/interju/meg-mindig-negymillio-ember-el-a-letminimum-alatt-1335

@huje-autos pontosan ettől fordul fel a gyomrom. *NEM* a másokhoz igazodás, azt még úgy érteni is lehet, főleg olyan helyeken ahol leépült a tömegközlekedés.

De ez a "nem akarok másokkal együtt utazni" egy akkora vesszőparipa, elég sokféleképpen permutálva. És én ebből képtelen vagyok mást kihallani mint hogy "nekem derogál a mocskos plebbel egy légtérben tartózkodni". Förtelmes kivagyiság, mintha bármelyikünk is különb lenne a másiknál.

@merdaloki +1

@péter
Azért van így, mert könnyebb a forgalmiban olvasható régi normatívára mutogatni, mint a fával fűtőket csesztetni, szemetet égetőkre lecsapni, motort üresen járató hülye bunkókat (télen melegítés, nyáron klímázás miatt) megbüntetni (egyáltalán szabálysértéssé tenni). Mutogatni valakire márpedig szmogriadó idején muszáj.
Viccen kívül, ilyen intézkedéseket a hozzá nem értés és a lépési kényszer együttese szül.
Érdekes, hogy a hatósági áras benzinnek nem vagy az ellensége, pedig ha valami, akkor az aztán ösztönöz a pazarlásra (és vele az értelmetlen szennyezésre).

@ L70
Jelen.
A COVID előtt elég sokat tömegközlekedtem, a pandémia alatt teljesen átálltam autóra, a háború miatt ismét beiktattam nem kevés tömegközlekedést. (Az olaj ugyebár a háborút támogatja.)

@szaboz
Akkor van jó világ, ha külföldre megy nyaralni az ember? Ne bassz, én nemrég voltam Nyugat-Európában pár napot pihenni (azért ott, mert az lényegesen olcsóbb volt, mint hazánk). És véletlenül engem is felháborít a KATA kicsinálása, a jogszabály az EU parlament feloszlatásáról (ezen azért röhögtem is) és a többi, átgondoltlan, senkit nem nézve/kérdezve pár óra alatt parlamenten átvert mindenféle szar. Ezek szerint ez csak amolyan ballibsi/globalista nyávogás, amúgy minden rendben van?

@jami
Ez hol van ?

Kerékpár : csodálatos lenne, ha lehetne Bp-en BIZTONSÁGOSAN közlekedni vele …

Cikkgyűjtemény
Új vagy az oldalon? A gombra kattintva találod az eddigi fontosabb cikkek gyűjteményét téma szerint.
Megnézem!
Keresés
Kövess minket
facebook
youtube
Hirdetés
Támogatás
Ha szeretnéd, van lehetőséged anyagilag is támogatni a munkánkat.

Átutalással a Raiffeisen Bank 12020407-01558219-00100002 számlaszámra a Kiszámoló Egyesület részére. A közlemény "Támogatás" (fontos!)
Bankkártyás támogatási lehetőség hamarosan. Köszönjük, ha érdemesnek tartasz bennünket a támogatásra.
Archívum

Archívum

crossmenu
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram