Curve hiba! Vigyázz!

2020-11-30
Oszd meg ismerőseiddel a cikket: 

Néhány napja a Curve kártyát visszautasítják fizetésnél minden harmadik-negyedik alkalommal. Ez a kisebbik gond. A nagyobbik, hogy ennek ellenére a Curve levonja a fizetést. Ma is így jártam és tegnapelőtt is, illetve pénteken is. Most nézem az egyenlegem, minden fizetést befoglaltak a mögöttes kártyákról, annak ellenére, hogy a fizetés sikertelen lett.Itt a hozzászólásokban is így járt valaki.

Én most felfüggesztem a használatát, amíg ezt meg nem oldják. A magyar banknál csak foglalásban van a hibás vásárlás és a Transferwise-nál is. Tehát eddig még pénzt nem veszítettem, valószínűleg nem fognak igényt tartani a pénzre és így feloldják a foglalást 30 napon belül, legalábbis nagyon remélem, de akkor is.

Ha  napokban neked is elutasították a Curve kártyádat, nézd meg a mögöttes kártyádat, látszik-e a tranzakció, illetve mi a státusza: csak foglalás vagy be is terhelték. S mindenképp írj az ügyfélszolgálatnak, hogy legyen nyoma. (support@imaginecurve.com)

Previous Post
Heti hírek

Hozzászólások:

Komment szekció frissítés alatt!

Kedves Kommentelők!
Éppen egy új kommentmotorra állunk át, azonban a Kiszámoló blog régi kommentjei mind elérhetők, és az elmúlt 1 év Disqus hozzászólásait hamarosan, a következő napokban importáljuk az új rendszerbe. Ha van fontos észrevételed, kérjük, oszd meg velünk! Köszönjük a türelmeteket és megértéseteket.
170 hozzászólás
Legrégebbi
Legújabb Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

Én nem tapasztaltam hibát, erről van valami forrás? Többiek?

Nálam ugyanez. Írtam nekik. Csak sablon válasz. Limitekre esetleg nézzétek rá. Nálam a curve appban a limiteknel üres oldal jön fel, hibaüzenettel..

Nálam semmi gond nincs Curve-vel, minden tranzakcióm rajtuk megy keresztül egy ideje. Az év közepi wirecard botrány óta jól működik.

Nálam is jelentkezett ugyan ez a probléma egymás után 2x is.

Nálam sincs gond, napi többször fizetek vele.

Szombat és vasárnap nálam is előjött a hiba.
2x google pay 1x fizikai kártyás 1x netes vásárlás.

Bejelentettem a hibát a Curve-nél, bár nem nem válaszoltak szokás szerint, ma reggelre minden hibás terhelés megjavult a számlaegyenlegem alapján.

Curve app tranzakció története hibás maradt, de az nem kritikus és eddig is hibás volt.

Szintén zenész, szombat este jártam így. -52 ezer ft.

A webáruház (a cseh Alza.hu) 24 órán belül arra jutott, hogy a kártyalimit miatt nem tudták levonni a pénzt. A Curve viszont azonnal beterhelte az OTP kártyámat.

Ahogy valaki írta fentebb, nálam is "a curve appban a limiteknel üres oldal jön fel, hibaüzenettel". Írtam nekik, nem jött még válasz.

Azért is szívás, mert karácsonyi ajándékot vettem volna.

Megbántam, hogy regisztráltam, egyedül a rugalmasabb készpénzfelvételi lehetőség miatt tettem. Bónuszként nálam még a Google Pay sem telepíthető.

Vicces, nekem épp a BB go kártyám dobtak vissza 2x, egyenleg volt, nem tudom az okát. 3.-ra odaadtam a Curve kártyát, sikeresen fizettem. Ebben mi s vicces? A közvetlenül nem működő BB go volt mögötte.

Jelzem így már az EMAG-nál is jártam. Aljas szemét banda, kb. 30 nap volt, mire sikerült a pénzt visszaszereznem. Az EMAG a bankomra mutogatott, a bank az EMAG-ra. Az ügyfélszolgálaton senki nem volt hajlandó vezetőt kapcsolni nekem, Ügyintéző Julcsinál tovább nem jutottam huszadik hívás után sem. Megtanultam egy életre, hogy csakis utánvéttel fizetek.

Kiegészíteném az előző hozzászólásomat, az OTP számlámra közvetlenül vissza lett térítve az összeg. 1 munkanap után. Ez így utólag OK. Nem panaszkodom.

Igaz, mind a Curve-nek, mind a webáruháznak azonnal írtam, nem tudom, melyik kellett. Vagy "magától" is visszakaptam volna a pénzemet?

Egy darabig nem fogok online vásárolni a Curve-vel... :(. A fizikai kártyával esetleg a boltban.

Nekem konkretan csak elhasalt tranzakcioim vannak pentek ota, minden tranzakciora nyitottam complaintet de meg mielott valaszoltak rajuk feloldottak az osszeset.

Ez a Curve valasz:
We approved the transaction however, the merchant then declined it. We charged your card when the transaction was approved and then refunded it immediately once it was declined. You should see the refund reflected back in your bank account in the next 1-2 working days, but depending on your bank it might take up to 5 days.

It’s not clear why it declined, as this can be because the internet connection has dropped, there were details discrepancies or there was an issue on the side of the merchant.

En is pihentetem a kartya hasznalatat egy ideig. En amugy ha mar lud legyen kover alapon egybol a Metal-t probaltam ki, azt tudtatok hogy ha 6 honapon belul mondod vissza akkor £50-t kifizettetnek a kartyaert?

Szintén belefutottam ebbe, rögtön egy háztartási gép vásárlása közben pénteken. Nem voltam boldog. Egy napon belül visszafordították a terhelést, addig kicsit kényelmetlenül éreztem magam 🙂 Azt hiszem még szombaton is elhasaltak a tranzakciók, azóta nem használtam.

Nekem tavaly volt ilyen. Akkor irtam nekik az appban, 1 napon belul valaszoltak es 2 napon belul feloldottak a foglalast a mogottes kartyamon.
Gondolom ha ez most tomeges, akkor nem lesznek ilyen kivetelezesek.

Emberek, mi az, hogy a Curve nem válaszol "szokás szerint"? Akkor azonnal kuka.

November 27. reggel ez több tranzakciónál előfordult. Nekem azt írták, hogy mindannyiszor a kereskedő oldalán volt a gond, Curve szerint a hibaüzenet a "nem elegendő egyenleg" volt. 1-2 napon belül jóváírták a duplikátum tranzakciókat kérés nélkül.

"Én most felfüggesztem a használatát, amíg ezt meg nem oldják."
Ha én ennyi miatt felfüggesztettem volna, már a kártya darabokra törésénél tartanék 😀
Számos technikai hibával szórakoztat engem a Curve, alig egy hónapja használom:
- GPay alá nem tudom behúzni
- Hetekig nem működött a Transferwise kártya behúzása Curve alá
- Kártyaaktiválás kétkörös ügyfélszolgálati könyörgés után működött.
- Kártyaaktiválás után akármilyen tranzakció újabb kétkörös ügyfélszolgálati könyörgés után működött.
- 5000HUF fölött tranzakciót nem tudok Back in Timeozni, mondván 5000 FONT fölött van...
- ATM-en KP-t felvenni mai napig nem tudok, ismeretlen hiba miatt.

Akkor úgy tűnik, hogy engem is a Curve szivatott meg tegnap este. Egyik android alkalmazáson belül akartam megvenni a prémium verziót, ami a Google-n keresztül ment volna, de csak annyit írt ki az app, hogy sikertelen tranzakció, próbáljak másik fizetési módot. A pénzt meg közben levonta, ráadásul duplán. Én meg voltam olyan hülye, hogy megpróbáltam még egyszer, amit szintén duplán levont volna, de a 4. tranzakciónál már elérte a napi limitet.
Ugye így már 4 szereplős lett a művelet, a normál 2 helyett:
1. Androidos app
2. Google
3. Curve
4. Erste
A google-nek írtam reggel, de még nem kaptam választ. Jelenleg benne áll 3*22e Ft-om, aminek annyira nem örülök, pláne hogy közben csak azért nem maradtam le az akcióról, mert az meg lett hosszabbítva.

A kártya limitet most nálam sem írja ki.

Ez tök normális, mindig így működött, valszeg a mögöttes kártya szolgáltató bankja túl lassan hagyja jóvá a tranzakciót, és mire a curve-n is keresztül ér addigra a bankkártya elfogadóhely timeoutol.
Esetleg érdemes másik kártyával próbálkozni ami a curve mögött van. Nekem pl. cib kártyával állandóan elbuknak a tranzakciók. Ezért le is szoktam a cib kártyáról.

1-3 nap és visszakerül a pénz ahogy én tapasztaltam.

Ingyen van, amig komoly gond nincs, ezek a bugok elviselhetok.
En egy ingyenes szolgaltatastol nem varok el azonnali valaszt, a lenyeg, hogy meg legyen oldva a problema, lehetoleg ugy, hogy nem kell csinalnom semmit.
Gyanitom, hogy a problemak maguktol is megoldodnanak, ha megse, akkor meg mindig raerek felvenni a kapcsolatot. Mivel a masik kartyamon ott a tranzakcio, minek stresszeljek, hogy azonnal oldjak meg? Ugyis meg kell oldaniuk...
A hitelkartya meg azert van, hogy ne erdekeljen, mekkora osszegeket foglalnak be. Elobb utobb ugyis eljon az igazsag pillanata, hadd javitsak maguktol...

@copywriter
"Emberek, mi az, hogy a Curve nem válaszol “szokás szerint”? Akkor azonnal kuka."

Ha ez lenne a mérce, akkor az összes bank is "azonnal kuka", a maguk 30 napos válaszadási határidejével 🙂

Sziasztok, nekem még a kártya aktiválása sem sikerült az alkalmazásban. Beírtam a fizikai kártya utolsó 4 számjegyét, de nem megy tovább. Így aztán boltban vásárolni nem tudtam eddig vele, csak a neten.
Üfszolg még nem válaszolt...

Én is így jártam még szombaton, hétfőn a mögöttes kártyára visszatérítették de a curve-ben még látszik a hibás tranzakció.
A limitek lekérése már régóta nem működik nekem, először a support oldal jött be helyette, most már hibaüzenet.

Én is hasonlóan jártam egy belgiumi ATM-nél pénteken, mögöttes Revolut EUR számláról kíséreltem meg kp-t felvenni Curve kártyával. Az elsö tranzakciót visszautasította a Curve rendszere, utána viszont sikeresnek mutatta a következö próbálkozásra és be is terhelte a Revolut számlámat, csak éppen cash nem jött ki az ATM-böl. A hab a tortán, hogy ezután a Revolut gyanús tranzakció miatt zárolta a kártyát (szerencsére a feloldás csak egy kattintás). Nekem is sablon válasz jött, hogy a hiba okában nem biztosak, viszont látják, hogy sikertelen a tranzakció, de hibásan mutatja a rendszerük sikeresnek, 1-2 napon belül feloldják a zárolt összeget. Így is lett, de azért közben pár hajszálam megöszült.

MÁK-nál jártam így. Chargeback-et indítottam, mert a mögöttes kártya bankjánál nemcsak beterhelték, hanem le is könyvelték a nem teljesült vásárlást. Pár napon belül jóváírták az összeget. (Értsd: a számlatörténetben továbbra is van egy sikeres - bár nem teljesült - vásárlás, s után pár nappal egy azonos összegű visszatérítés.) De lehet, ez csak a chargeback protokoll (a reklamált összeget a vizsgálat végéig "megelőlegezik"/visszahívják), s nem a végleges jóváírás.

Benéztem én is a Curve limitekbe (régen néztemnrá), és meglepődve tapasztaltam, hogy emelték a limitemet. 1.6m font/év , vicces látni. ATM limit meg 1000 font/nap.
(Metal kártyám van és sokat használom)

az elmúlt napokban többször előfordult velem is, magyar kasszánál és külföldi online tranzakciónál. a cib-nél már látszik a jóváírás is, a transferwise-nál még "in progress" az eredeti nem teljesült tranzakció. a kasszacetliket elraktam, a netes elutasításokról sajnos nem készítettem screenshot-ot. a curve app-ban nem látszik, hogy nem teljesültek.

Nekem az elmúlt évben POS terminálnál való PayPass fizetésnél, és online tranzakció esetén is volt hasonló, összesen 4 esetben. Egyszer Curve kártyával, 3x a magyar bankom kártyájával (első eset után felhagytam a Curve használatával). Minden alkalommal könyvelték a tranzakciót, és futhattam a pénzem után (egyszer annak ellenére, hogy törölték a foglalást, később bekönyvelték). A bank és a bolt egymásra mutogattak. Gondolkodtam, hogy a Pénzügyi Békéltető Testülethez fordulok, mert szerintem elfogadhatatlan a Bank oldaláról a dolog, de végül lusta voltam. A pénzem mind a 4 alkalommal (4 különböző módon) visszakaptam. Informatikusként fel nem foghatom, hogy hogy lehetnek pénzügyi tranzakciók 2020-ban ennyire megbízhatatlanok. Fórumokon próbáltam keresni hasonló eseteket, minimális sikerrel. Most kicsit örülök, hogy nem én vagyok az egyetlen, valami nincs rendben a kártyás fizetésekkel...

En egy honapja probaltam regisztralni. Vagy haromszor kellett elvegeznem az id check-et, mire sikerult. Bankkartyat is csak masodszorra sikerult hozzadni. Aztan megerkezett a kartya, amit persze nem tudtam aktivalni az appban. Irok ugyfelszolgalatnak, kerik, hogy megint csinaljak egy id verificationt. Mondom csinalja a faszom, kerem szepen vissza a penzem. Ok, sajnaljak, hogy elmegyek, de vissza utaljak a kartya kibocsajtasi dijat. Meg nem tortent meg...

Revolut/tw-vel nem szivtam ennyit, nekem ugy tunik, Curve meg nagyon gyerekcipoben jar, nekem nem eri meg hasznalni emiatt.

@alex Maradjunk anyiban, hogy közelről látom a pénzügyi tranzakcióknak a hitelesítési rendszerét a külföldi kártyakibocsátó cégeknél.
Komoly gondok vannak, mert ezek a cégek olyan külsős cégeket bíznak meg, akiket nem biztos hogy kellene.
Az auditáció sem igazán tökéletes.

Ha engem kérdezel, akkor azt mondom, hogy ennek a végtelen kapzsiság az oka! 🙂
Mindegyik ilyen cégnél. Mind kapzsi és spúr. 🙂 Mindenen spórolnak: software-eken, hardware-eken, szakembereken. 🙂 Pedig ezek még csak nem is csoró magyar bankok. 🙂 Mind nyugat európai spúr bagázs. 🙂

...nem Curve, hanem R es nehany eve tortent, viszont a hozzaallas szinten "megfizethetetlen":

Egyszer csak elkezdett nem mukodni az R (egyebkent M) kartyam a korabbi tobbszaz UK/GBP online vasarlas utan es egy 6 napos kb 50 sikertelen tranzakcio, tucatnyi merchant, kb egy misi (HUF-ban) bentragadas utan feladtam a harcot. Okot se az R, se M, se semelyik bank nem tudott, az volt a nagy duma mindig hogy biztos a netkapcsolat. Mai napig nem derult ki semmi. A rekord az volt, hogy egy clothing merchant 1 perc alatt 6x terhelte be a teljes vasarlas osszeget, majd 30 nap mulva visszaadta (ez papiron automatikus volt, de azert neha oda kellett szolni)

@zx71 én is ránéztem, nekem nem metal, hanem a sima ingyenes van. Nekem is felemelték 1.6M font/év-re.

1.5 éve megvan a Curve kártya, de még sosem használtam. Szerintem ezután is tartom magam ehhez 😀

A hétvégén frissített a telefonom Curve appot. Én újraindítottam, mert korábban volt olyan problémám, hogy a Curve eldobott tranzakciót frissítés után, ha nem indítottam újra. Nekem most nem volt gondom. Kopp-kopp.
Az érintetteknél volt frissítés és újraindítás? (Persze lehet, hogy csak véletlen, de korábban nálam is jellemző volt ilyen jellegű hiba)

Hát most én is gondolkodom rajta, hogy széttörjem ezt a rohadt kártyát. Minek van, ha nem lehet vele fizetni? Nem érdekel, miért bukik el, nem az én problémám, oldják meg!
Múlt héten a kp felvétel bukott el minidg limit miatt, bár semmilyen limitbe nem ütköztem. Ma meg vásárlásnál 2 próbálkozásból sem sikerült. A banknál mindkét össze g zárolva van, a Curve-ben meg Pending-ben. Írtam nekik, de ez nem fogja garantálni, hogy legközelebb működik. Akkor meg minek szenvedjek vele, használom az eredeti kártyát és kész.

Egy hónapja még:
"A Curve fő üzenete, hogy otthon hagyhatod a pénztárcádat, minden kártyád helyett ott a Curve kártya és a hozzá való app."

Hát köszi.
Klassz lehet, ha egy étteremben, taxiban, vagy akárcsak egy szupermarketben nem tudsz fizetni.. :-/
Mit nyersz ezzel a Curve-val? Nem kell magaddal hordanod bankkártyát?

Nekem a curve az első fintech banking próbálkozásom, és nagy csalódás eddig.
- mielőtt megjött a fizikai kártya, volt két apróbb netes vásárlásom (Banggood stb) ezek működtek, bár hétköznap este dollárt 5Ft felárral váltott a középárfolyamhoz képest. Akárhogy túrtam a netet, nem találtam pontos infót arról, hogy mikor van váltási felár és az mennyi. Napközben rendben volt.
- megjött a kártya, hurrá; de aktiválni nem lehetett. Írtam nekik, erre csuklóból letiltották az accountot. 2x5 nap levelezgetés után feloldották (elvileg). Kártya aktiválva.
- majd mikor használtam volna, limittúllépéssel visszautasított. A teljes forgalmam kb 50eFt volt eddig, a kérdéses tranzakció 8eFt. Írtam, azt válaszolták hogy a bankom csalás elleni részlegénél érdeklődjek, mert szerintük ők tiltották le.
- a válaszok 4-5 napos átfutással érkeznek, ami még megtűrhető lenne, de sohasem felelnek a konkrét kérdésre

Azt sem egészen értem hogy ha már app meg fintech körítés, hogy nem sikerült egy appba integrált, nyomon követhető ticket rendszerbe szervezni a kommunikációt. Így annyira esetleges...
A limitek nekem sem mutatnak semmit. Csili-vili meg minden csak lényegi funkciók nem működnek benne, és semmit sem tudsz meg arról hogy miért. Összességében, ez még ingyen is drága. Nem fogom használni.

Szintén belefutottam ebbe a problémába a Curve mögé tett CIB-es és OTP-s kártyámmal. Már vagy egy hete véletlenszerűen visszautasított tranzakciókat tapasztalatok online vásárláskor és POS terminálos fizetésnél is.

Ami viszont nagyobb gond, hogy az elutasítás ellenére a Curve levonja az összeget, nálam többször duplán is.

A hiba a Curve-nél lehet, itt hasonló tapasztalatokról számolnak be: community.curve.com/t/decline-money-taken-from-account/15516/6

Ügyfélszolgálatos kommentje: "The capture from Curve occurs when the transaction is approved by the merchant, however, the merchant doesn’t always communicate the decline back to Curve. These transactions get reversed after 7 working days without the response and the money is then moved back to your account."

Ez amúgy igaz, nálam pár nap múlva mindkét bank jóváírta a tévesen levont összegeket a kártyáimon.

"Hasitasi nem kér kódot" avagy ezért van nálam mindig kb. 100 EUR készpénz, bárhol is vagyok. Sok esetben mentett meg a kellemetlenségtől. Ezektől az appos revolutos transzferkurvöktől meg alapból irtózom, elmondom, miért: 1.Csomó időt elcseszel azzal, hogy egyáltalán beüzemeld ezeket. 2.A bankodon kívül még egy rakás más helyre meg kell adnod különféle személyes adatokat. 3.Ha nem működik valami, több napot el lehet szöszölni a megoldással. Hát, nekem ez nem hiányzik. Van egy darab bankkártyám (volt hitelkártyám is, de lemondtam), a hozzá tartozó két bankszámlával. Ezek egyikére érkezik a fizetésem. Mindig van a kártyán fedezet (számlahitel nem kell). Ha nem működik a kártya (mert mindjuk a kereskedő POS-terminálja nem működik), akkor pedig fizetek készpénzzel és már ott sem vagyok, csá. Évek óta nem hívtam a bankot és úgy általában nem csesztem el értékes órákat efféle ügyintézésre...

@jzsfttl
Pontosan.
"Filléres alapon" (=kb. semmi nyereségért) töltöd el ezzel az idődet.
Komolyan, annyit lehet "nyerni" vele, hogy nem kell magadnál tartanod a kártyáidat?
5 gramm egy bankkártya.

JzsfTtl
túlkapod ezt a dolgot
A C egy lehetőség, hogy csak egy kártya legyen nálad. Meg egy teló, de az amúgy is mindig nálad van. Meg egy tartalék kártya. Meg egy kis tartalék pénz.
Esténként leülsz, beírod a tranzakciókat egy excelbe, szépen frissíted a státuszokat: ez rendben volt, ez a kettő duplikálódott, ez visszatérítésre vár, stb. Időnként írogatsz egy csetablakba, ahol egy robot visszaválaszolgat, hogy "legyen szép napod, hogyan segíthetek?" Simaliba.
Remélem eljön az idő, és külön sor lesz a menőbb árházakban: ide álljanak a Curve-osok a telóval bohóckodni fizetés előtt, oda a Revo-sok, a 3-as kasszához a pontgyűjtősök, 4-eshez a sima banki kártyások,
az 5.nél lehet fizetni kp-val 🙂
-----
Revo nekem is van (játékra jó), most olvasom, hogy lesz böngészős felület is, lehet mozdulnak a bankszámla felé, mint a TW.

A Curve életbe!

@second-wave LOL :D:D:D
Esetleg gyerek leb**va a tévé elé, mert anya/apa a Curve/Revolut/stb. exceleket frissítgeti, hogy megfogjon még 2 forintot

Köszi az infókat. A múltkori hírnél ráizgultam, hogy ez nekem való, de most szépen leizgultam róla, inkább nem ülök föl erre a szopórollerra. Ami kevés píz van, azt továbbra is eltologatom két-három alap (itt díjtalan) bankszámlán + internacionálisan TW, ahogy eddig. Alles gute.

tegnap két tranzakcióból egyet visszautasított, ma reggel kétszer próbálkoztam vele mindkettő elutasítva.
A mögöttes kártyáról nem vonta le és nem is foglalta be, egyenlegen nem csökkent (BB hitelkártya)

Nekem nem is logolás, meg a nyereség a lényeg a Curve, Revolut, Bunq, Wirex, crypto.com és hasonlókban, hanem az, hogy nem a fő kártyámat használom minden boltban. Ugye voltak esetek, hogy lefényképezték a kártyát tollkamerával, stb. és ezt jól meg lehet előzni egy ilyen "eldobható" kártyával, miközben a valódi kártyámat nem kell letiltani baj esetén.

A Revo virtuális kártyája még talán jobb is erre, havonta 10x lehet cserélni és Apple pay mögé berakni, a netes fizetésre meg a szó szerint eldobható kártyájuk a legjobb. Aki nem ismerné, ez minden használat után törlődik és újat kapunk és így aztán még jobban véd.

az elmúlt napokban nekem is problémám volt a curvval való fizetéssel. Aztán kiderült, hogy a BB UPC hitelkártyám lejárt de nem küldték ki az újat ezért lettek elutasítva a tranzakcióim.
szóval BB volt a hunyó

Ma reggel kaptam választ az ügyfélszolgálattól, amiben azt írja, hogy ők bizony jóváhagyták a tranzakciót, de a Google elutasította. Arról nem ír semmit sem, hogy miért történt dupla tranzakció, de őszerinte miután a Google visszadobta, ők azonnal visszatérítették a pénzt. Csak éppen ez igénybe vesz 1-2 (vagy akár 5) munkanapot is, a bankomtól függően.
A végén azért nálam is megemlíti lehetséges okként az internetes kapcsolat problémáját, de a többi hozzászólást elnézve inkább náluk lehet ilyen probléma, nem az egyéneknél.

Régebben is előfordult hasonló. De 1x olyan is, hogy sikeres fizetés, majd nem terheltek. A Molnak lógok egy tankolás árával már vagy egy éve.

Ahogy fenn elhangzott emelték a limiteket. Viszont eltűnt a 30 napos limit. Nekem standart kártyám van csak. Egy képernyő kép. ibb.co/xYrjY55

Pár hete a Simple-nél is előfordult, hogy terheltek, majd az oldalra visszatérve sikertel volt. Az appban írva, a tranzakció részleteinél az ügyfélszolgálatnak írva nem tudták beazonosítani a tranzakciót 🙂

Nyáron volt "charge-back" is. Egy repülőjegy a vírus miatt. A társaság húzta egy ideig, de semmi válasz. A curve-nél lezárult szeptember közepén. Annyi hátránya volt, hogy a Curve cash kártyára és fontban írta jóvá, a vásárlás forint volt. De innen a Revolutba 1:1-be be lehetett fizetni.

Én hétfő óta izgultam a Curve miatt. Webshopban vásároltam, Curve-el fizettem (volna), de sikertelen lett a tranzakció, pénzt azonban beterhelték, a rendelést nem hagyták jóvá a boltban. Mivel a terméket meg akartam rendelni még aznap ezért fizettem direktben a mögöttes kártyával, így a fizetés során már bejött a 2 körös azonosítás weboldala, ez az első alkalommal nem jelent meg. Szerintem ezzel lehetett a gond. Túl nagy volt a Curve-ön keresztül a timeout, vagy csak nem tudta lekezelni az azonosító oldalt? Kit tudja... Azonnal írtam a Curvenek, válasz zéró, ma visszakaptam a pénzt. Egy ideig pihentetem ezt a Curve fizetés dolgot. Pedig a Curve koncepció tetszene.

Nalam hasonlo.
Szerencsere csak par vonatjegyet vettem volna vele a mav app-ban (eddig semmi gond nem volt vele), de most sikertelen tranzakcio, penzt viszont levonta.
Eddig benaztak a fizikai kartyaval(1.5 honap alatt tudtak kikuldeni), most meg ez, sztem pihentetem en is, pedig nagyon szimpatikus volt kezdetben.

Cikkgyűjtemény
Új vagy az oldalon? A gombra kattintva találod az eddigi fontosabb cikkek gyűjteményét téma szerint.
Megnézem!
Keresés
Kövess minket
facebook
youtube
Hirdetés
Támogatás
Ha szeretnéd, van lehetőséged anyagilag is támogatni a munkánkat.

Átutalással a Raiffeisen Bank 12020407-01558219-00100002 számlaszámra a Kiszámoló Egyesület részére. A közlemény "Támogatás" (fontos!)
Bankkártyás támogatási lehetőség hamarosan. Köszönjük, ha érdemesnek tartasz bennünket a támogatásra.
Archívum

Archívum

crossmenu
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram