Túl vagyunk az átalakulás nehezén, nagyon nem volt könnyű az átállás, de még most is azt mondom, hogy megérte, sokkal jobb lett az új biztosítás, mint a régi volt. (Még egy hét és talán cikket is lesz időm írni.)
Olyan későn jött meg a számla az NN-től januárban, hogy megvártam a februárt a listával, arra a pár napra már kár lett volna feltölteni a januári listát, amikor radikálisan megváltozott február elsejétől a csomagváltások miatt.
Íme a februári állapot: http://m.blog.hu/ki/kiszamolo/image/webre_2020februar_2020.xls
Arra kérek mindenkit, ellenőrizze magát, hogy abban a csomagban (csomagokban) van-e, mint ahogy tudni véli. Lehet, hogy elírást találsz csak benne, de inkább most derüljön ki valami, mint akkor, amikor szükség lenne rá.
A "Q" azt jelenti, hogy a másik biztosítónál (még) nem vagy biztosítva. Vagyis az AQ jelentése, hogy csak az Uniqa A csomagjában vagy, a QF pedig csak az NN F csomagja él most a számodra.
A "kapott mailt" azt jelenti, hogy az NN és az Uniqa is elbírálta és írtam neki az új csomagokról. Ha nem kaptad meg a levelet, nézd meg a spam mappában is. Ha ott sincs, akkor kérlek írj a kiszamoloegyesulet kukac gmail pont com-ra.
A sárga háttér a választott csomagkód rublikájában azt jelenti, hogy stimmel az összeg. A szürkés háttér vagy hiányt vagy túlfizetést jelent. Az új csomag ellenére a régit fizetted, vagy elfelejtetted lemondani a régi utalást, miközben elindítottad az újat, még nem bírálták el a jelentkezésed, de magadtól elkezdted a magasabb összeget fizetni, elfelejtetted elutalni az éves támogatást és ilyenek.
Aki nem sárga, annak mindenkinek írni fogok a jövő héten, hogy a túlfizetés vagy alulfizetés miért van. (Vannak egy pár százan...)
Mivel a hónapban még egy számlát sem kaptam, csak a múlt havi befizetéseket tudom feltölteni, mihelyst meg lesz az új, azt is ide fogom rakni.
Az Uniqától már megjött az új kötvény, az NN-től még nem. Ide fogom felrakni azt is, amint megérkezik. Kérlek, addig is töltsd le az Uniqa kötvényét és tedd el magadnak.
Túlfizetést hogy egyszerűbb intézned? Irjak vissza mailben, hogy legyen belőle támogatás, vagy utaljak legközelebb kevesebbet egy szó nélkül és majd megnézed hogy azért nem stimmel, mert túlfizetésem volt korábban? Vagy utaljak kevesebbet és írjak is róla mailt?
Kedves Miklós!
Ez a kierőszakolt biztosítóváltó történet egy túlbonyolított, feleslegesen nyakatekert valami lett.
Úgy érzem hogy szánt szándékkal átláthatatlan az egész.
Kódok, színek, jelmagyarázatok, több biztosító stb... Nem akarok kiszállni, mert évek óta fizetem, de.
De több taggal is beszéltem erről, a fejét csóválja mindenki.
Üdv,
Zoltán
Zoltán, én is sokakkal beszéltem (nagyságrendekkel több emberrel) és nagyon örültek annak, hogy egyrészt mindenki olyat választ, amit akar, másrészt végre nem csak 20 millió a felső határ. Konkrétan az emberek harmada még nagyobb összeget szeretne a kitöltött felmérés szerint.
Az se olyan komplikált, hogy eddig egy összeget fizettél, most egy másikat.
Kb. 10 ember lépett ki és kb 100 akar belépni.
Úgyhogy szerintem inkább a te véleményed ez, felesleges általánosítani.
Én meg kettőtök között vagyok: szeretnénk a párommal belépni, de első olvasás után is kicsit bonyolultnak tűnik a dolog számomra. De elsődlegesen a 20->40 emelésnek örülünk a legjobban, az pedig hogy nem tudok értő olvasni a saját szoc. problémám. Majd megoldom. Bármikor be lehet lépni amúgy? Ez alatt azt értem, hogy várakozási idő van-e?
Kedves Miklós, kedves hozzászólók.
Elnézést, hogy nem a témához szólok hozzá. Havonta kisebb összeget szeretnék félrerakni ETF-ekben, hosszabb távon. Ehhez melyik bróker céget ajánlanátok?
Köszönöm.
Köszönet a munkádért a biztosításokkal! Egyértelműen jó a változás, kellett a nagyobb biztosítási összeg, és azért nem volt egy atomfizika átállni...
Engem az egészségbiztosítás érdekelne. Várható, hogy lesz?
Köszönöm Miklós hogy önként vállalod ennek az egész bizosítósdi átállással járó minden kellemetlenséget, önként és dalolva - le a kalappal és további kitartást hozzá (remélhetőleg előbb utóbb túl leszünk rajta)!
És jut eszembe, tartozok még a 2020-as tagsági támogatás befizetésével, illetve ugyanennek befizetésére bíztatom a többi tagot akik még hasonlóképp nem tették ezt meg de ők is hálásak a rengeteg ingyenszolgáltatásért cserébe.
Kudarc-e a lebonyolítás? Ha az is, ezt Miklós sose fogja elismerni. Pedig a biztosítottak közel harmada nem kért az új lehetőségből eddig. Köszöni szépen, jól el van a régivel. De aki váltott, azok közül a legtöbb, minden negyedik biztosított a legkisebb csomagot kötötte a régi mellé. Ez a két réteg nem kicsi, több, mint a biztosítottak fele, mintegy ezer fő. Miklós mindig azokat emeli ki, akiknek kevés volt az eddigi 20 milliós plafon. Viszont a számok megmutatták, nincsenek is olyan kevesen, sőt.
Bobo, te annyit látsz, hogy mennyi lett elbírálva eddig.
De ha érdekel, úgy 1500 ember az 1800-ból már intézi a dolgot a kitöltött online form alapján.
S marha jól hangzik és nagyon hatásvadász, hogy a negyede a legkisebb csomagot kérte, de ezek szerint háromnegyede nem. Pedig megtehette volna. Ennyit arról, volt-e igény a jobb biztosításra.
Igen, ekkora tömegben mindig vannak nyavalygók, akik kiborulnak attól, ha valamit csinálni kell és általában ők panaszkodnak a leghangosabban.
Nem annak örül, hogy választhat, sem annak, ha akar, kevesebbet fizet, se annak, ha akar sokkal több mindenre köthet biztosítást.
Nem, csak azt látja, hogy itt neki valamit csinálni kell, amit nem szeret, akkor se, ha az neki jó.
Nekem kerek 15 perc volt a papírmunka, ebbe már a nyomtató ki és elpakolása és a borítékolás is benne volt, de engem ne vegyünk alapul. Legyen 30-40 perc szövegértéssel együtt.
Aki háromévente ennyitől sokkot kap, attól én kérek elnézést, azzal tényleg nem tudok mit csinálni. S nagyon őszintén nem is akarok.
Miklós, ha egy hónapja nem jön válasz az Uniqa felől, pedig postán és emailben is ment nekik kár bejelentő, akkor mit javasolsz? Baleset, csont törés, műtét, kórház.
Egészség, írj mailt, rákérdezek, mi van vele, eddig nem volt gond soha a fizetéssel.
Amúgy csonttörésre nem fizet egyébként se, de a többire igen. (Kivéve, ha B csomagban vagy)
Mi a számod?
Kedves Miklós!
A most (2020.02.09 18:30) honlapon lévő biztosítási csomagok az aktuálisak?
Én vagyok a családfenntartó, a 40 M keret betegségből eredő halál esetén éppen elég, hogy a feleségem felnevelje a gyerekeket.
Rá nem lehet biztosítást kötni, mert benne van az egyik kizárásban, vérképző szervi rendellenesség. Van esetleg arra mód, hogy kizárással megoldható legyen?
beszélnék a biztosítóval előtte, hogy ne fussunk felesleges köröket.
Éppen belépek. 🙂
Köszönöm,
Roland.
(remélem sose lesz rá szükség, de ha kell, akkor az szó szerint élet-halál lehet)
Roland,
Írd meg mindkét biztosítónak, csatolj papírokat és írj egy nyilatkozatot, hogy tudomásul veszed, hogy az ezzel összefüggő káresetekről lemondasz.
Így volt már, hogy valakiknek elfogadták a jelentkezését. Egy próbát megér.
szeretném jelezni, hogy 2514 csomag megfelelő, de a születési dátum sajnos nem passzol.
dp, már látom, véletlenül a fölötte lévő lett rámásolva. 781221 jó lesz? 🙂
A biztosító így tudja, ne aggódj. 🙂
Kedves Miklós!
A honlapon most (2020.02.09 19:40) fent lévő csomagok az aktuálisak?
Ma töltöttem ki az online jelentkezést, holnap megy a nyomtatott.
Igen, nekem fontos a 40 M HUF biztosítási védelem, mert én vagyok a családfenntartó és ha velem van valami, akkor anyagilag (nagy) baj van.
Sokkal olcsóbb, mint az egyedi kockázati életbiztosítás (bár amire kaptam ajánlatot, abban járadék is volt a rokkantság esetére, meg díjmentesen tovább ment a biztosítás részben, de 4x annyi volt, azonos vagy kisebb összegekkel).
A biztosítótól a trombofíliára szeretnék rákérdezni, mert a feleségemnek ilyen elváltozása (genetikai) van. Ez vérképző szervi is lehet, meg nem is. Két biztosító már kizárta régebben (több éve), nem tudom, hogy az Uniqa/NN vállalná-e, esetleg kizárásokkal. Kisebb csomagokkal.
Köszönöm,
Roland.
@bobo :
tudod, el lehet menni.
Elég nagy gáz amit csinálsz, ekézni azt, aki fillérekért dolgozik azért hogy az egyesületi tagok (azaz bárki aki idevetődik) nagyon jó áron megkapjanak valamit.
Én nagyon örülök hogy nem nyomorult 20, hanem 40 vagy több milliót kaphat a nejem, ha valami rossz történik. Még ez is kevés, de már majdnem elég. Ha lenne 3. biztosító én azt is megvenném.
Volt 1/3 lusta, passzív vagy nem érintett ember, aki nem kért új biztosítást. 2/3 meg igen.
Bármely szolgáltató (főleg ha ilyen virtuális dolgot ad el) hálát adna az égnek, ha az ügyfelek ekkora arányát sikerülne új dologra rábeszélni és eladni nekik valamit.
Ez kurva nagy igényt jelent, nem "kudarcot".
Fogalmad nincs a világról, most éppen azt sikerült demonstrálnod.
http://m.blog.hu/ki/kiszamolo/image/kiszamolo_egyesulet-kotveny_20200101.pdf
Lejárat : 2020.01.01
Ez így vajon rendben van?
Karcsika, lejárat határozatlan. Egy sorral elnézted.
Tényleg. Elnézést.
Kedves Alfa! Én nem személyeskedtem veled, most se fogok. Örülök a biztosításnak, azért is kötöttem. Ha zavar, hogy nem vagyunk egy véleményen, az a te saját problémád. De engedd már meg, hogy én is jelezhessem, ha úgy látom, a lebonyolítás módja sajnos nem tökéletes. És az független attól, hogy mennyire jó szakembernek tartom Miklóst (nagyon). De sajnos senki se érthet mindenhez. Ha ezt el tudjuk fogadni, egy sokkal szebb élet várhat ránk. Peace!
A régi biztosítás megszűnt? Aki még nem intézte el a váltást annak még él a régi (és fizesse annak díját amíg megtörténik a váltás) vagy most nincs biztosítva?
Szöcske, nem szűnt meg, az most az Uniqa A csomag. Amíg nem választasz, abban vagy továbbra is.
@Kiszamolo köszi szépen, már aggódtam miért nem vagyok a listán. Tervezem a váltást, de mindig közbejön valami sürgősebb, amikor leülnék átgondolni és papírokat töltögetni, elnézést a késlekedésért és renitens viselkedésért.
Szocske, ott vagy rajta, nem sokkal 1100 előtt. Nem akarom leírni a pontos számod, de megkerestelek. Ott virítasz AQ jelzéssel. Keress rá még egyszer.
@bobo Ok, bocs ha indulatos voltam. Amennyire én látom, a nehézkes lebonyolítás törvényszerű volt, mivel:
a) Miklós rugalmasan állt hozzá és túl nagy mozgásteret adott. Így mindenki értetlenkedik, húzza, halassza, tehát szokásos módon előfordul minden hiba, ami előfordulhat.
b) tehát A T. tagok miatt ilyen lassú. Én szigorúbb lettem volna, szorosabb határidők, stb. (erről írtam is korábbi kommentben)
c) a biztosítók sem álltak a helyzet magaslatán ha jól olvastam.
Szóval szerintem nem Miklós sara az egész.
Én inkább azon lepődtem meg, hogy még itt, ezen a blogon is mennyi az értőn olvasni képtelen ember, és mennyi felesleges kérdésre kellett Miklósnak válaszolni.
AZ én születési dátumom sem ok, írtam.
@Kiszamolo köszi, tényleg, csak másképp értelmezzük a nevek kezdőbetűjét 🙂
szocske, ha az SZ az S (GDPR meg a többi marhaság) és ha van harmadik név, jellemzően az is fel van tüntetve.
Szabó Gábor Lajos az SGL
Au, nézem, hogy nem jó összeget fizetek. Valamit félrenéztem? Az egyesületi tagsági díjat a biztosítási díjakkal együtt kell utalni? Mert akkor sajna tényleg rossz összeget fizettem eddig.
Lacc, kellene egy tagsági szám és megmondom. De olyan nagy tragédia nincs, akár kevesebbet, akár többet fizettél, majd korrigáljuk.
1045-ös vagyok
Lacc, minden rendben. Az AF háttere sárga, se tartozás, se túlfizetés. AF csomagban vagy.
Jajaja, oké. Akkor király, köszönöm.
Egy kérdésem lenne, a uniqa haláleseti kedvezményezett papírján a csop. szám az az egyesületi tagsági számot jelenti, azt kell oda írnom?
Zol, nem. Nyugodtan hagyd üresen.
@Kiszamolo Miklós, bocs, ha kicsit trollkodás lesz a kérdés, de őszintén felmerült bennem és végülis te dobtad be a koronavírus témát másik cikkedben. 🙂 Ha valaki a tagok közül neadjIsten elkapja és a legrosszabb végkifejlet éri, akkor ebben az esetben fizet a biztosító? Mennyire lehet/szoktak ilyen esetben azzal trükközni, hogy a "biztosított szándékos gondatlansága" vagy ilyesmi? Köszönöm a választ.
yim, szándékos gondatlanság a súlyos alkohol befolyásoltság vagy a drogos állapot. Egy vírus nem az.
A feleségem és én (2411 és 2412) még 2019.12.13-án megkaptuk a levelet Miklóstól a részletekkel, elfogadta mindkét biztosító a jelentkezésünket. Mivel az adott havi átutalás a hónap 10-én vagy az azt megelőző munkanapon automatikusan átutalásra kerül, így a 12. havi utalás már elment ekkor a régi összegekkel. Kiszámoltam a két különböző (feleségemé és az enyém különbözik) biztosításra vonatkozó különbözetet és azokat szépen átutaltam 12.14-én. Ezeken felül külön átutaltam az ebben az esetben már extraként fizetendő 200-200 Ft tagsági díjat is, szintén 12.14-én.
Ezek után a januári átutalás már az új havidíjakkal ment + mivel év eleje volt a levélben leírtaknak megfelelően egy évre előre a 2.400 - 2.400 tagsági díjak is egy külön tranzakcióban átutaltam. Februárban ismét a normál havidíjakat utaltam.
Ehhez képest szürke háttérrel szerepelünk mind a ketten a listában, vajon hol hibáztam?
Feri a hegyről, azért vagytok más színűek, mert kétszer fizetettek támogatást, decemberben és januárban is.
De így legalább nem kell írnom. 🙂
@Kiszamolo Alább sorban a történések. Melyiket csináltam rosszul és miért:
12.10.: elment a régi díj: 4.990
12.13.: visszaigazoló levél jött
12.14.: átutaltam az új csomag (CE, 8.510 Ft) és a régi (4.990 Ft) különbözetét: 3.520 Ft
Idézet tőled:
"Az egyesület költségeire szánt összeg (havi 200 forint) eddig bele volt építve a biztosítási díjba, ebből fizetjük ... kiadásokat. A sok választható csomag miatt ennek már nem láttuk értelmét, ezért külön kérjük befizetni. ... Ezért kérlek ezt külön utald el, érdemes évente egyszer utalni a pénzt. Ez 2.400 forint a következő évre."
12.14.: Az idézetnek megfelelően átutaltam a külön fizetendő 200 Ft-ot. Külön.
01.10.: Átutaltam a rendes havi 8.510 Ft-ot.
01.10.: Mivel új naptári év, a leveledből idézett résznek megfelelően átutaltam az éves tagsági díjat: 2.400 Ft
Február hó óta csak a rendes díj megy: 8.510 Ft
Feleség dettó, csak AE csomag.
?
Feri, akkor elírtam. Majd javítom, köszi.
@Kiszamolo Köszi.
Még annyit elárulhatnál, hogy akkor a 8.510 Ft-os havidíj már magában foglalja a havi 200 Ft-os tagsági díjat is?
Mert akkor most nem 2 havi tagsági díj a túlfizetés, hanem 1 + 12 havi. Csak a pontosság kedvéért.
Azon morfondírozok, hogy ha mindenkinek ua. a formalevél ment ki, csak a választott csomagoknak megfelelő díjakkal, akkor hogy lehet, hogy ilyen kevesen estek abba a "hibába", amibe mi? Mert ott dekleratíve azt kéred, ami most a túlfizetést okozta. A többiek "kitalálták", hogy biztos nem is úgy akarod, ahogy leírtad? Fura.
feri, nem, a kétszáz forintból lett 2400 Ft éves támogatás. Ki lett véve belőle, mert a rengeteg csomag mellett csak bezavart volna.
@Kiszamolo
Alternatív elszámolás:
Ha úgy tekintjük, hogy a decemberben átutalt 200 Ft a 2020. januári hónapra érvényes, akkor a januárban átutalt 2.400 Ft pedig a 2020. február - 2021. január időszakra. És készen vagyunk, nincs túlfizetés.
Vagy mindenképpen korrigáljám a következő havi rendes havidíj átutalásnál ezt a combos 200 Ft túlfizetést?
Feri, majd a következő évi támogatásnál.
Sziasztok, mikor jön a márciusi táblázat?
mindjárt megcsinálom.
AZ én születési dátumom sem ok, írtam.
A régi biztosítás megszűnt? Aki még nem intézte el a váltást annak még él a régi (és fizesse annak díját amíg megtörténik a váltás) vagy most nincs biztosítva?
Szöcske, nem szűnt meg, az most az Uniqa A csomag. Amíg nem választasz, abban vagy továbbra is.
@Kiszamolo köszi szépen, már aggódtam miért nem vagyok a listán. Tervezem a váltást, de mindig közbejön valami sürgősebb, amikor leülnék átgondolni és papírokat töltögetni, elnézést a késlekedésért és renitens viselkedésért.
@bobo Ok, bocs ha indulatos voltam. Amennyire én látom, a nehézkes lebonyolítás törvényszerű volt, mivel:
a) Miklós rugalmasan állt hozzá és túl nagy mozgásteret adott. Így mindenki értetlenkedik, húzza, halassza, tehát szokásos módon előfordul minden hiba, ami előfordulhat.
b) tehát A T. tagok miatt ilyen lassú. Én szigorúbb lettem volna, szorosabb határidők, stb. (erről írtam is korábbi kommentben)
c) a biztosítók sem álltak a helyzet magaslatán ha jól olvastam.
Szóval szerintem nem Miklós sara az egész.
Én inkább azon lepődtem meg, hogy még itt, ezen a blogon is mennyi az értőn olvasni képtelen ember, és mennyi felesleges kérdésre kellett Miklósnak válaszolni.
Kedves Miklós!
A honlapon most (2020.02.09 19:40) fent lévő csomagok az aktuálisak?
Ma töltöttem ki az online jelentkezést, holnap megy a nyomtatott.
Igen, nekem fontos a 40 M HUF biztosítási védelem, mert én vagyok a családfenntartó és ha velem van valami, akkor anyagilag (nagy) baj van.
Sokkal olcsóbb, mint az egyedi kockázati életbiztosítás (bár amire kaptam ajánlatot, abban járadék is volt a rokkantság esetére, meg díjmentesen tovább ment a biztosítás részben, de 4x annyi volt, azonos vagy kisebb összegekkel).
A biztosítótól a trombofíliára szeretnék rákérdezni, mert a feleségemnek ilyen elváltozása (genetikai) van. Ez vérképző szervi is lehet, meg nem is. Két biztosító már kizárta régebben (több éve), nem tudom, hogy az Uniqa/NN vállalná-e, esetleg kizárásokkal. Kisebb csomagokkal.
Köszönöm,
Roland.
Kedves Miklós!
A most (2020.02.09 18:30) honlapon lévő biztosítási csomagok az aktuálisak?
Én vagyok a családfenntartó, a 40 M keret betegségből eredő halál esetén éppen elég, hogy a feleségem felnevelje a gyerekeket.
Rá nem lehet biztosítást kötni, mert benne van az egyik kizárásban, vérképző szervi rendellenesség. Van esetleg arra mód, hogy kizárással megoldható legyen?
beszélnék a biztosítóval előtte, hogy ne fussunk felesleges köröket.
Éppen belépek. 🙂
Köszönöm,
Roland.
(remélem sose lesz rá szükség, de ha kell, akkor az szó szerint élet-halál lehet)
Roland,
Írd meg mindkét biztosítónak, csatolj papírokat és írj egy nyilatkozatot, hogy tudomásul veszed, hogy az ezzel összefüggő káresetekről lemondasz.
Így volt már, hogy valakiknek elfogadták a jelentkezését. Egy próbát megér.
szeretném jelezni, hogy 2514 csomag megfelelő, de a születési dátum sajnos nem passzol.
dp, már látom, véletlenül a fölötte lévő lett rámásolva. 781221 jó lesz? 🙂
A biztosító így tudja, ne aggódj. 🙂
http://m.blog.hu/ki/kiszamolo/image/kiszamolo_egyesulet-kotveny_20200101.pdf
Lejárat : 2020.01.01
Ez így vajon rendben van?
Karcsika, lejárat határozatlan. Egy sorral elnézted.
@bobo :
tudod, el lehet menni.
Elég nagy gáz amit csinálsz, ekézni azt, aki fillérekért dolgozik azért hogy az egyesületi tagok (azaz bárki aki idevetődik) nagyon jó áron megkapjanak valamit.
Én nagyon örülök hogy nem nyomorult 20, hanem 40 vagy több milliót kaphat a nejem, ha valami rossz történik. Még ez is kevés, de már majdnem elég. Ha lenne 3. biztosító én azt is megvenném.
Volt 1/3 lusta, passzív vagy nem érintett ember, aki nem kért új biztosítást. 2/3 meg igen.
Bármely szolgáltató (főleg ha ilyen virtuális dolgot ad el) hálát adna az égnek, ha az ügyfelek ekkora arányát sikerülne új dologra rábeszélni és eladni nekik valamit.
Ez kurva nagy igényt jelent, nem "kudarcot".
Fogalmad nincs a világról, most éppen azt sikerült demonstrálnod.
Au, nézem, hogy nem jó összeget fizetek. Valamit félrenéztem? Az egyesületi tagsági díjat a biztosítási díjakkal együtt kell utalni? Mert akkor sajna tényleg rossz összeget fizettem eddig.
Lacc, kellene egy tagsági szám és megmondom. De olyan nagy tragédia nincs, akár kevesebbet, akár többet fizettél, majd korrigáljuk.
1045-ös vagyok
Lacc, minden rendben. Az AF háttere sárga, se tartozás, se túlfizetés. AF csomagban vagy.
@Kiszamolo köszi, tényleg, csak másképp értelmezzük a nevek kezdőbetűjét 🙂
Egy kérdésem lenne, a uniqa haláleseti kedvezményezett papírján a csop. szám az az egyesületi tagsági számot jelenti, azt kell oda írnom?
Zol, nem. Nyugodtan hagyd üresen.
Jajaja, oké. Akkor király, köszönöm.
Sziasztok, mikor jön a márciusi táblázat?
mindjárt megcsinálom.
@Kiszamolo
Alternatív elszámolás:
Ha úgy tekintjük, hogy a decemberben átutalt 200 Ft a 2020. januári hónapra érvényes, akkor a januárban átutalt 2.400 Ft pedig a 2020. február - 2021. január időszakra. És készen vagyunk, nincs túlfizetés.
Vagy mindenképpen korrigáljám a következő havi rendes havidíj átutalásnál ezt a combos 200 Ft túlfizetést?
Feri, majd a következő évi támogatásnál.
Kedves Miklós!
Ez a kierőszakolt biztosítóváltó történet egy túlbonyolított, feleslegesen nyakatekert valami lett.
Úgy érzem hogy szánt szándékkal átláthatatlan az egész.
Kódok, színek, jelmagyarázatok, több biztosító stb... Nem akarok kiszállni, mert évek óta fizetem, de.
De több taggal is beszéltem erről, a fejét csóválja mindenki.
Üdv,
Zoltán
Túlfizetést hogy egyszerűbb intézned? Irjak vissza mailben, hogy legyen belőle támogatás, vagy utaljak legközelebb kevesebbet egy szó nélkül és majd megnézed hogy azért nem stimmel, mert túlfizetésem volt korábban? Vagy utaljak kevesebbet és írjak is róla mailt?
Kedves Miklós, kedves hozzászólók.
Elnézést, hogy nem a témához szólok hozzá. Havonta kisebb összeget szeretnék félrerakni ETF-ekben, hosszabb távon. Ehhez melyik bróker céget ajánlanátok?
Köszönöm.