A CIB Bank online számlája önmagában is egy jó számlacsomag. Ingyenes netes utalás, havi 348/739 Ft számlavezetési díj. (A kedvezményes díj feltétele 50 ezer forint beérkezése és két akármilyen utalás havonta.)
Ettől még nem esnénk hanyatt, de van egy akció (nem először és nem utoljára), miszerint ha öt hónapon keresztül havi 8 alkalommal használjuk a kártyánkat, elengedik a havidíjat két éven át(!) Akár teljesíted a feltételeket az olcsóbb havi díjhoz, akár nem. Márpedig arra figyelni, hogy akkor is használd a bankkártyádat, ha egyébként nem szoktad, nem egy nagy kihívás. Vegyél 8 napon át egy-egy kiflit a kártyáddal.
Havi díj kipipálva két évre.
Van ám bankkártya akció is. Ha kérünk egész évre érvényes utazási biztosítást a dombornyomott bankkártyánkhoz 3.490 Ft-ért, elengedik a bankkártya díját is. (Az utazási biztosításokról itt írtam.) Hogy a második évben is elengedik-e, ha újra kérsz biztosítást, vagy először le kell mondani és újat igényelni, hogy újra ingyenes legyen, nem egyértelmű. Akinek van ideje, megkérdezhetné a bankot.
Ez is kipipálva.
Ha erre a számlára kérjük a havi kétszeri ingyenes készpénzfelvételt, az is ingyen van.
Íme, az ingyenes bankszámla. Ingyen számlavezetés, ingyenes netes utalás, ingyen dombornyomott (!) bankkártya plusz utazási biztosítás egy évre 3.490 Ft. Egy olyan banktól, aminek nem csak egy fiókja van az egész országban. Akkor is megéri, ha sehová nem utazol egész évben, akkor 290 forint a havi díjad (3.490 Ft/12)
Ha bankot váltanék, én elgondolkodnék az ajánlaton.
Bankszámlahirdetmény itt (októbertől érvényes), bankszámla akció itt, bankkártya akció itt, utazási biztosítás leírása itt.
Az ingyenes netbankos utalás és az ingyenes kártyás fizetés csak októbertől lesz érvényes. Addig az utalás 39 Ft/db, a kártyás fizetés pedig 10 Ft/db.
Ez a post egy 'native' hirdetés? Nem szemrehányás, csak kíváncsi vagyok.
Skid, sajnos nem. 🙂
Mindig írok, ha valahol olcsó valami. Rafi ingyen számla, Gránit, stb.
Bankoktól még egy csoffadt reklám pendrive-ot vagy bögrét sem kaptam, nem hogy pénzt.
Gyakorlatilag már minden nagy banknál volt bankszámlám. A CIB-nél éreztem mindig azt a bankfiókban, hogy senkit sem dolgozik, nem haladnak semmit az ügyek. Iszonyat sokat kellett várni, pedig senki nem volt előttem. Konganak az ürességtől a pultok. Nekem elegem lett belőlük, igaz a többi se különb, de ott éreztem leginkább, hogy rohadtul nem vagyok nekik fontos és én legyek hálás, hogy ott tarthatom a pénzem. Nincs az az ajánlat, amivel vissza tudnának csábítani. Ezt csak azért írom le, hogy érdemes az emberi oldalt is mérlegelni egy bankválasztásnál a számokon túl. Már akinek fontos, hogy odafigyeljenek rá.
Én eddig 20 x 1db lufit vettem az Ebay-en a gyerekeknek. Ezt még ki is postázzák és nem kell kifliért menni a boltba 😉
Kimaradt a költségekből a token (jelszó generáló eszköz) havidíj 56Ft/hó.
Ha a token meghibásodik, a csere díja 5600 és 5700 Ft között van. Az biztosítás kérése esetén csak egy évre engedik el a bankkártya díját.
Jutka: nem kell token, van androidos app is. Régen engedték el az első évben, most utána is, olvasd el a belinkelt akció második sorát.
Elég jól kezdenek visszatáncolni.
Én 1,5 éve pont őket hagytam ott, mert a tranzakciós adó bevezetését követően az online számlacsomag elfogadhatatlan lett. Jobban emelték a díjakat, mint azt a tranzakciós adó indokolta volna.
Ráadásul közben sorra zárták be a fiókjaikat, köztük az általam legjobban megközelíthetőt.
Úgy tűnt kimenekülnek az országból. Most ez ehhez képest elég éles fordulat.
Sokkal olcsóbb lett volna nekik akkor megtartani a meglévő ügyfeleket, mint most megnyerni az újakat.
...és az állandó utalási megbízás 59 HUF/db.
(nemrég még 200 HUF/db. volt!!!)
Árpi, ezeket eltörlik októbertől.
Szerintem a Magnet bankot ez sem veri.
Minden ingyen. Dombornyomott Mastercard 300.-/hó (igaz ez 10.- plusz)
Tranzakciós cuccost lenyeli a bank.
A számlanyitás 9 perc volt és még nem vártam többet 5-6 percnél náluk. A kártyám 10 nap alatt elkészült, sms-ben értesítettek és 2 perc volt átvenni.
Van netbankjuk és androidos mobilbankjuk is, aminek a felülete eddig a legszimpatikusabb, amit használtam.
Én egy hónapja hagytam ott az Unicreditet, mert hiába forintban vásároltam, forintszámlához kapcsolt MC kártyával a 27490.- a végén 28100.- volt (teljesen feleslegesen a HUF-ból EUR-t csinálnak, majd egy pillanat múlva az EUR-ból HUF-t, így szépen keresnek a teljesen felesleges dupla konverzión)
Az Erstéről meg inkább nem írok részleteket, egyszóval katasztrófa.
És vajon meglévő ügyfelekre is érvényes automatikusan ez a sok jóság?
Én CIB-es vagyok, és szerintem pont ez a bank törődik a legtöbbet az ügyfeleivel, nagyon kedvesek, szinte már feszengősen. Persze ez függhet bankfióktól is. De pl. olyan sehol sincs mint az OTP-nél, hogy a buta szőke kisasszony kioktat mindenről és nincs kedve dolgozni. Nekem legalábbis ez a tapasztalatom.
Hát ez CIB-es ügyfélként nézve szar a pofonnak, aki eddig hűséges volt, az nem kap semmit 🙁
Disclaimer: ezért nem fogok rohanni új számlát nyitni, új kártyát igényelni, mert a ráfordított munka és idő egyelőre nem tűnik arányosnak a kedvezménnyel. De egyszer lehetne egy számolás erre is...
Szerintem is csak 1 év kártyadíjmentességet adnak:
"„Utazzon a kártyájával” akciónk keretében elengedjük főkártyájának első éves díját, amennyiben egyszerre igényel dombornyomott bankkártyát és ehhez Utazási Védelem szolgáltatást.
Már rendelkezik dombornyomott bankkártyával? Igényeljen hozzá Utazási Védelem szolgáltatást és elengedjük kártyájának következő éves díját."
Fhunter, hát nem tudom, lehet, hogy csak első igénylésnél engedik el? Így is, úgy is érthető. Ha lesz időm, felhívom őket.
Persze én is gyorsan lemondtam a kártyát 30 nappal évforduló előtt, így szerintem újra kapnék kedvezményt, ha most igényelnék egy újat.
én is cibes vagyok és szerintem pont hogy a tr adó bevezetése után nagyon sokáig kitartottak az ingyenes szolgáltatások mellett.
A cantus tapasztalatai fiók specifikus lehet mert bár én is azt látom, h szinte üres a fiók viszont épp ezért halad is a dolog. Két fiókban szoktam "rendszeresen" megfordulni
Az általa leírtakat én az ersténél tapasztaltam....a rekord 55 perc várakozás és csak azért nem léptem le akkor mert a szla-m megszüntetése miatt mentem be.
A 2008-as szerződött lakáshitelemnél idén emeltek volna először kamatot, de az sem hiúsult meg mert az erről szóló levél túl későn jött így visszavonták (asszem ez az egyik állami beavatkozás miatt volt, tehát nem a bank puszta jó indulata)
Szó mi szó, köszi az infót, épp nyaralni készülünk, megnézem ezt az utasbiztosítós dolgot, a havi 8 kártya használat simán megvan
A pokolba a CIB Bankkal! Németországba utaltam 20eFt-ot és 8800 Ft utalási díjat számoltak fel!!! Tán személyesen vitték ki wizzerel?
..ja és az előbb még nem írtam mert nehogy hülyeséget írjak de most utánanéztem a kivonatomon és nincs havi díja a token használatnak..
Az a havi díj nem valami extra juttatásért van cserébe?
Cibes ügyfélként kb másfél hónapja felhívtak telefonon, hogy indul ez az új akció, tudjak róla, érdekel-e stb. A token helyett az app is működőképes. Letöltöttem de még nem használtam, mivel a számlám csak a hitelem miatt él, így tranzakciókat nem sűrűn indítok, kétszer hívtak fel telefonon, hogy ugye tudok róla, nehogy meglepődjek véletlenül.
Volt több banknál már számlám, soha senki nem hívott fel a Ciben kívül, hogy megváltozott valami figyeljek rá, lejárt egy nagyobb lekötésem, ne felejtsem el. stb. Nekem ez nagyon ügyfélbarát bánásmód.
Van CIB számlám is, token ingyenes, appokat nem szeressük, SMS nem tudom miért nem jó mint máshol. Mindegy ingyé van, nem fizetek semmit a tokenért. A régi ügyfeleknek is adhatták volna ezt a kedvezményt. Bár a BK -s vásárlásnál eltörlik a fix 10FT -os díjat. A KP felvét is fixes volt. Legalább fixen tudja az ember mennyi lesz az annyi 🙂 Egyébként bármikor be kellett menni (az elmúlt 4 év alatt kb 3x) mindig segítőkészek voltak. Bár azonnal rám akartak azonnal sózni minden vackot, de nem hagytam magam és eltökélt voltam. 🙂 Nem mondom jó sok papírozással járt mindig.
@papp-sandor Jé, van még, aki hagyományosan utal külföldre? (transferwise.com)
Az online bankszámla mellé ingyenes az összes token variáció, nem csak az androidos. Az online számla mellé ingyenes az elkülönített kártyaszámlás virtuális bankkártya, szerintem ez is hasznos és máshol ezért is pénzt kérnek...
Tiszteletem!
Az októberi CIB-es díjcsökkentés meglepő, nem illik a trendbe. Lehet, hogy az ügyfélszámot akarják felduzzasztani egy kivonulás/eladás előtt?
A kedvezményes díj feltétele, hogy 50 000 Ft JÖVEDELEM érkezzen. 🙁 Ha ezt valaki nem tudja itt teljesíteni (mondjuk mert máshol teljesíti...), mivel 2015. március 1-től 2017. február 28-ig tart majd a garantált ingyenesség, akkor 7 hónap (2014. augusztus-február) számlavezetését kell előtte fizetni, ami 769x7= 5383 Ft! (Ha kedvezményes számlavezetési díjjal számolunk, akkor is 2436 Ft az elején.)
CIB-es vagyok (7 éve), új telefont vettem, be kellett mennem a token miatt ("üres" fiók, keveset vártam...). Az ügyintéző javasolta az On-line csomagot (7 év), át is állított. A minap utaltam a fiamnak sok pénzt, 39 Ft-ért...
A bank honnan tudja, hogy jövedelem jött-e a számlámra, vagy csak átutaltam magamnak másik bankból? Azt figyelik, hogy lakossági vagy céges számláról jött-e? A közleményben szerepel hogy "bér"? Nem tudok olyan bankról, aki erre figyelni tudna...
A kedvezményes díj az 50 000ft jövedelem átutaláson túl az alábbi 3-ból 2:
-csoportos beszedési megbízás
-díjnet
-min 1000 ft teljesült átutalás
Tehát nem elég két átutalás, kell mellé pl. csoportos beszedési megbízás is. A csoportos beszedési megbízás után kap valami jutalékot a bank? Mert elsőre úgy tűnik, hogy az olcsóbb a bankszámlát olyan feltételhez köti, amivel neki is költsége van. Tehát duplán rosszul jár. 🙂
Érdekes, hogy a normál számlavezetési díj is csökken 50ft-al októbertől, ilyet még nem láttam. 🙂
@Fhunter: én évek óta csak átutalok vkinek 50k-t, ő visszautalja, és még egyszer sem kellett emiatt magasabb havidíjat fizetnem. Szóval valótlant állítasz, majdnem azt mondtam hazudsz.
@Zsolt: "2 db megbízás TETSZŐLEGESEN kombinálva". Elég két utalás.
Ha nem utazol sehova, akkor kérhetsz sima elektronikus kártyát is és ugyanott vagy, nem kell trükközni a dombornyomott kedvezménnyel.
Kedvesek a cibnel, de a vallalati ügyintéző 11 nap alatt nem tudott kiállítani nekem egy fedezetigazolást 2mftről, a Medve utcai központban. Lehet, hogy emiatt elbukok egy pályázatot. Ha emiatt veszitek pár milliót, hány évig kell ingyenesek lenni a szamlavezetesnek, hogy megérje?
Sziasztok!
Én pont tavasszal váltottam bankot (a Citi megszabadult tőlem), és pont az említett csomagot találtam a legszimpatikusabbnak számomra.
Volt több versenyző is, de egy egyszerű teszttel szűrtem a versenyzőket: írtam egy érdeklődő emailt, amiben leírtam a jelenlegi bankszámlámat, miért választottam, mi fontos, és milyen "szokásaim" vannak (kp felvétel, paypal, stb.); és néztem azt az időt, amíg valódi embertől kapott választ kapok 🙂
Lényeg, hogy számlanyitáskor rákérdeztem erre a biztosításos akcióra: én azt a választ kaptam, hogy ez csak az első évre érvényes, és a trükk az, hogy a biztosítás automatikusan megújul, tehát, ha nem figyelsz második évben duplán fizetsz. De könnyen lemondható, szóval csak oda kell figyelni erre az apróságra.
Ez a CIB-es akció a meglévő ügyfeleknek is elérhető volt de csak a netbankos felületen reklámozták teljesen véletlenül akadtam rá. Regisztrálni kellett rá és július-novemberig kell 40-szer vásárolni. Egyébként nem havi 8 vásárlás kell, hogy legyen, hanem összesen 40 az öt hónap alatt. Az 1000 HUF alatti vásárlásokat a CIB-es kártyával veszem, a többivel meg gyűjtöm a Wizzair pontjaimat tovább.
cantus
teljesen egyetértek veled
"nem haladnak semmit az ügyek"
"éreztem leginkább, hogy rohadtul nem vagyok nekik fontos"
Hét évig voltam náluk, úgy hogy a feleségem nevén volt a bankszámla. Többször kértem őket - benn is voltunk személyesen, aláírtunk egy csomó papírt - hogy legyek társtulajdonos. Az aláírás után két évvel ég mindig csak altulajdonos voltam.
Aztán elkezdték emelni az online számla díjait is, most pedig menjek vissza? Ugyan már.
Ja mikor mentünk be felmondani a szerződést, közölték velünk mért akarunk elmenni, hiszen a többmilliós megtakarításunkkal kiemelt ügyfelek vagyunk? Mondom a manyusnak, ha velünk így bánnak akkor hogyan bánhatnak a nem kiemelt ügyfelekkel???
Csak hogy cáfoljam a negatív oldalt - kb. húsz percen belül visszahívtak és tájékoztattak az akcióról. Ami nem volt világos nekem - kártyadíj - ennek felét elengedik az akció keretében, bár csak VISA dombornyomásos kártyájuk van - nem PAYPAL. illetve KP felvét - kettő ingyen ha nyilatkozol (150E-ig), viszont utána fix díjas - 570/ db CIB automatából - 730 körül egyéb - ez igen magas. Abszolút szimpatikus mert valóban 0 ft-os a számlavezetés - hiszen októbertől az utalásokért sem kérnek majd pénzt, illetve a kártyás vásárlásért sem. Mobil applikáció van, illetve ami még nekem fontos volt hogy lehet hozzá megtakarítási számlát is nyitni - ami szintén 0 Ft - vezetési díjjal megy.
@Fhunter "A kedvezményes díj feltétele, hogy 50 000 Ft JÖVEDELEM érkezzen." - ez a szabály, de a gyakorlatban nem tudják vagy nem akarják ellenőrizni, simán megfelel, ha másik saját számláról utalsz oda-vissza 50 ezret, gyakorlati tapasztalat, mikor nem ez volt a fő számlám így tettem, működött.
A 8 kártyahasználat - ingyenes számlavezetés akcióval engem is felhívtak, mert van náluk számlám, de mondtam nekik, hogy sajnos bankkártyám nincs náluk és nem is lesz 🙂
Egyébként számomra néha már idegesítő, hogy hívogatnak, nem egyszer hívtak olyanért, hogy pár napja állt egy lekötetlen összeg a számlámon, nem akarok-e kezdeni vele valamit...
@egymegyegy Hogyhogy csak dombornyomásos kártyájuk van? Vagy úgy érted, hogy dombornyomásosból csak VISA van?
@kortefa Igen, dombornyomásos kártyából csak VISA van, nincs MASTERCARD kártyájuk. Illetve nincs érintés nélküli kártyájuk sem. Van Mastercard GOLD de annak éves díja 20000Ft - igaz benne van a biztosítás, de azért sok.
Van különbség VISA és MC között egyáltalán? tapasztalatok?
@szocske
"Egyébként számomra néha már idegesítő, hogy hívogatnak, nem egyszer hívtak olyanért, hogy pár napja állt egy lekötetlen összeg a számlámon, nem akarok-e kezdeni vele valamit…"
Ez a hívogatás engem is idegesített: egyáltalán joguk van ehhez? Ez nem beavatkozás a privát szférába?
Ó, CIB, Te drága!
Könnyekig meghatódtam az akciódtól. Csak azt tudnánk feledni, amikor Te 8%-os alapkamatnál 2%-ot adtál bizonyos lakossági betétekre. Hogy a vállalkozói számláidról, és arról, hogy az elmúlt 3-4 évben csak a potmétert csavartad felfelé, ne is beszéljük. Mama, nyitva van még itt a sarkon, mindjárt rohanok...
Node most úgy tűnik mégis maradnál, vagy legalábbis valakinek a bónuszához az elsődleges banki ügyfelek számának növelése szükséges. Meghát ugye a sok kirakott Citi ügyfél is szereti a sok nullát látni, de fognak örülni. Tudod, nekik lehet eladni majd a személyi kölcsönt, hitelkártyát, folyószámlahitelt, jó drága SMS-t, miegymást. De hisz ez mindenhol máshol is így van, nem? Dehogynem. Meg a biztosítást is elfelejti lemondani 85-90% egy év után. Hátha az MKB-ból menekülők is benéznek.
...bankot váltani amúgy is ki szeret?
Maximum a Kiszámoló olvasói hiszik azt, hogy sokan. Pedig ugyan, ha tudnák, mi alapján választanak az emberek..nem csodálkoznának az OTP fölényén.
Na kérek egy Cafét.
@egymegyegy: itthon gyakorlatilag (ügyfél számára) nincs, külföldön érdekes, vannak olyan országok, ahol egyik vagy másik elfogadottsága gyengébb - Szlovákiában pl. sokáig elég kevés helyen fogadtak el Mastercardot, USA-ban is inkább csak az egyik jó (de már nem emlékszem pontosan melyik, talán a Visa).
Külön idegesítő Németország és Hollandia, ahol viszont nagyon sok helyen csak az EC kártyákat fogadják el - én már égtem be német mediamarktban, konkrétan 5 féle dombornyomott kártyából (Mastercard, Visa betéti/hitel, Amex) egy sem volt jó.
Most hívtam fel őket, hogy még részt tudnék-e venni ebben az akcióban meglévő ügyfélként. Azt a választ kaptam, hogy az akció vonatkozott a már meglévő ügyfelekre is, de csak 04.24 és 06.30 között volt érvényes, tehát erről egy kicsit lecsúsztam/lecsúsztunk! Kár érte! 🙁
@nullszint-otto Nem én állítok valótlant, hazudni pláne nem szokásom. A hirdetményben szerepel így, és van olyan bank, aki szigorúan veszi hogy jövedelem utalás legyen és ténylegesen ellenőrzi is (pl. Erste). Hogy ez technikailag hogy valósul meg, azt nem tudom.
fhunter, amelyik nagyon rigolyás, a közlemény sorában keresi a munkabér, juttatás és hasonló szavakat, ha nem találja, akkor nem munkabérnek veszi.
Na de ki tiltja meg, hogy ezt te beírd magadnak? Persze, ha más küldi, lehetnek belőle kellemetlen pillanatok egy adóellenőrzésnél, de a saját számláid között azt írsz, amit akarsz.
@Kiszamolo Megoldás: azt írod be, hogy "nem jövedelem" - a jövedelem szó benne van... 😀
A minap kérdeztem rá pont az Ersténél, hogy azt, hogy egy utalás munkabér-e vagy sem, azt mennyire veszik komolyan. Az ügyintéző azt mondta, hogy nem tudja, hogy ellenőrzik-e az összes számla esetében, de volt már rá példa. Ilyenkor pedig a GIRO szám alapján azonosítják, tehát az már abból a számból látszik, hogy pl. nyugdíjként érkezett-e, vagy cégtől, vagy magánszemélytől.
@nullszint-otto fogd vissza magad a "hazudik" ige használatánál, főként hogy @fhunter teljesen valóságos dolgot állított, feketén-fehéren benne van a hirdetményben. Javasolnék egy bocsánatkérést az irányába!
Az hogy te kijátszod a szabályokat pár Ft kedvéért, nem jogosít fel a szabálykövető ember degradálására!
@ferke Ha adózási fogalomként értjük a jövedelmet, akkor az magánszemélytől is érkezhet, nem értem, mit látnának a szám szerinti ellenőrzésből.
@ferke "Azt a választ kaptam, hogy az akció vonatkozott a már meglévő ügyfelekre is, de csak 04.24 és 06.30 között volt érvényes, tehát erről egy kicsit lecsúsztam/lecsúsztunk!"
Hát a q anyjukat, már bocsánat, hetente nézem a sitejukat (h milyen kondik változnak), és nem vettem észre!!! Hová a pitlibe dugták, hogy meglévő ügyfelek véletlenül se vegyék észre?? Ezt utálom ebben a k orszában, az összes rohadt cég ezt csinálja, meglévő ügyfélnek a nagy ló_sz jár! Most ezért szüntessem meg, aztán nyissam újra náluk?? Megér ennyi energiát a szarrágás?? Nem! Pedig az online szvsz az egyik legjobb csomag a piacon.
(Amig itt ingyen számla és bankkártyalehetőség nem lesz kötelezően biztositott minden banknál, addig ez Balkán, egy nyirható birka mindenki. Szedjék be a hasznot a hitelekből, hitelkártyákból és minden másból, ne abból, hogy kötelező utaltatni a fizetést!)
@gab: " Most ezért szüntessem meg, aztán nyissam újra náluk?? Megér ennyi energiát a szarrágás?"
Nem tudod megtenni, csak az nyithatja, aki még nem volt ügyfél mostanában. Mint feljebb írtam, az akció célja az ÚJ elsődleges ügyfelek bevonzása.
" Szedjék be a hasznot a hitelekből, hitelkártyákból és minden másból, ne abból, hogy kötelező utaltatni a fizetést!"
Kérd cashben. De ha az első sarkon leütnek, és elveszik, magadra vess.
@pemetepocok Nem kérhetem kp-ben. A leütéstől meg nem félek, az élet veszélyes.
Egyébként pár hónapja még az volt a bank oldalának fejlécében, hogy több, mint 600e ügyfelük van, egy ideje már az, hogy több, mint 500e, szóval jó sokan hagyhatták őket ott, hogy ilyen akciókra kényszerülnek.
@pemetepocok Vagy ha kirúgnak, mert cashben kéred...