Életbiztosítás utalási probléma

Többen jelezték, hogy szombaton és hétfőn elutalták az életbiztosítás díját és az visszatért a számlájukra fél-egy óra múlva.

Utánajártam a dolognak, a panaszkodókban egy közös volt: mindnyájan CIB-esek.

Ha te is a CIB-ből utaltad mostanában az életbiztosítás díját, kérlek nézz rá a számládra, nem kaptad-e te is vissza az elutalt összeget.

Share

14 hozzászólás

  • furmint
    Szombaton utaltam (CIB rendszeres megbízás), honnan lehet tudni, hogy odaért-e? (2637)

    Úgy érted, hogy pénteken utaltál, igaz? 🙂 Megjött.

  • Ferke
    OTP LTP-k voltak beállítva automatikus utalásra, de reggel csak azt láttam, hogy megtörtént a terhelés, majd visszajött mindkét összeg egyéb jóváírás formájában. Már hívtam az OTP-t, hogy mi a fene van…
    Nemrég pedig jött a CIB-től sms, hogy “A 2021.12.13-i értéknapra 08:45 előtt rögzített IG2 utalások ismételt beadása szükséges azok teljesítéséhez.”
    Mondjuk azzal nem vagyok képben, hogy mik az IG2 utalások, de gyanítom, hogy egy manuális átutalással orvosolható a probléma.
  • Hitel
    Vmi GIRO rsz frissítés volt, állandó átutalási megbízások, mindent visszadobott a bank.
  • CIBere
    Fura, nekem nem dobta vissza az összeget. 🙂 Akkor ezek szerint ez nem minden CIB-est érint.
  • Bobo (real)
    Kaptam levelet a 250 Ft átutalásáról, pedig én még régi díjat fizetek. Mi a teendőm?

    Ha a 4.990-et utalod, akkor semmi, elrontotta az adminisztrátor.

  • Copywriter
    Találtam egy új Kömkel-féle csatornát, nagyon tanulságosak a videók, még inkább, mint a Kömkelé: youtube.com/watch?v=1R45DFSuEwE
  • Erik
    kaptam sms-t is, hogy a dec. 13-ai értéknapra 08:45 előtt rögzített IG2 utalásokat ismét be kell nyújtani a teljesüléshez, vagy valami hasonló bikkfanyelv.
  • Andrew-andrew
    Cib 2021.12.10-én utaltam (rendszeresen 10-én megy). Szerintem rendben. András 1287
  • egyszervolt
    IG2 (InterGiro) utalás röviden ami napközi elszámoló forgalomban vesz részt, belföldi forint utalás. IG1 az éjszakai (csoportos beszedések pl.), IG3-nak mondják az azonnali (AFR) utalásokat.
  • Szakértő
    Hogy ilyen megtörténhet, az a középkorba vezet vissza. Én egy áruhitelem fizetem automatikus utalással. Természetesen néhány nappal a fizetési határidő előttre időzítettem az automatát és mindig ellenőrzöm, hogy tényleg teljesült-e. De még így is tartanom kell attól, hogy nem ér oda a pénz a célszámlára.
    Gondolok itt arra, hogy tőlem levonják, nálam elsőre úgy tűnik, hogy jó, majd napokkal később kiderül, hogy nem-nem: az utalás bizony hibára futott és megjártam.
    Az is kőkorszaki, hogy napokig nem lehet belépni egy-egy bank netbankjába. Három hazai banknál van netbankom és mindháromnál előfordult ez az utóbbi hónapokban. A gondom ezzel: nem tervezetten, kifejezetten hosszú ideig (napokig) nem lehet rendeltetésszerűen használni a rendszert. Ok, van alternatíva, mert bemehetnék a bankfiókba sorbanállni órákat, de hát nem ez az általam elvárt szolgáltatási szint.

  • Kiszamolo
    Ma akartam bankkártyával kifizetni a villanyszámlát, ami szintén CIB-es. Kártyaszám hibát jelzett, pedig az jó volt, előtte két perccel is használtam másik számlára OTP-n keresztül.

    Egy idő után feladtam, gondoltam újra próbálom. Igen ám, de a MVM-nél “fizetés elindítva” fogadott, vagyis nincs is lehetőségem újra próbálni.

    Csak remélem, hogy néhány nap múlva rájön az MVM, hogy nem sikerült a tranzakció.

    Köszönjük.

  • Laci bácsi
    Attól tartok, hogy már megint történelmi időket élünk, csak még sokan nem sejtjük…. persze utólag ismét nagyon okosak leszünk. És most nem a boldog tudatlanságban élő honfitársainkra gondolok.
  • Trix
    Az Erstéről nem tudok Revolutra feltölteni bő két hete, hiába állították be a Revolutot biztonságos partnernek. A hétvégén mobilon vásárolni sem tudtam a kártyával. Mindkét esetben a jóváhagyás után George kiírja, hogy sikerült, de a pénz nem megy át, levonásra se kerül, sőt sikertelen tratnzakcióként sem látható. Az ügyfélszolgálat sem látja és pillanatnyilag megoldásuk sincs rá. Nonszensz
  • Ricsi
    Nekem volt olyan Erste tapasztalatom, hogy netes kártyás vásárláskor a George hitelesítést sikerült kijátszanom. Elindítom a kártyás fizetést, jön a képernyő, hogy hagyjam jóvá a tranzakciót. Ez a böngészőbe, majd a telefonra is küld értesítést, hogy hagyjam jóvá a telefonon vásárlást. A böngészőve visszalépek az előző oldalra gond nélkül sikerül a fizetés, a telefonos jóváhagyásra szükség sincsen.

    A hab a tortán, hogy androidos telefonon, alig érkezik meg az értesítés, néha 10 percet kell várni hogy megjöjjön, majd újra próbálkozni kell. Feleségem iPhone-án simán jön egyből.