Életbiztosítás utalási probléma
Többen jelezték, hogy szombaton és hétfőn elutalták az életbiztosítás díját és az visszatért a számlájukra fél-egy óra múlva.
Utánajártam a dolognak, a panaszkodókban egy közös volt: mindnyájan CIB-esek.
Ha te is a CIB-ből utaltad mostanában az életbiztosítás díját, kérlek nézz rá a számládra, nem kaptad-e te is vissza az elutalt összeget.
Úgy érted, hogy pénteken utaltál, igaz? 🙂 Megjött.
Nemrég pedig jött a CIB-től sms, hogy “A 2021.12.13-i értéknapra 08:45 előtt rögzített IG2 utalások ismételt beadása szükséges azok teljesítéséhez.”
Mondjuk azzal nem vagyok képben, hogy mik az IG2 utalások, de gyanítom, hogy egy manuális átutalással orvosolható a probléma.
Ha a 4.990-et utalod, akkor semmi, elrontotta az adminisztrátor.
Gondolok itt arra, hogy tőlem levonják, nálam elsőre úgy tűnik, hogy jó, majd napokkal később kiderül, hogy nem-nem: az utalás bizony hibára futott és megjártam.
Az is kőkorszaki, hogy napokig nem lehet belépni egy-egy bank netbankjába. Három hazai banknál van netbankom és mindháromnál előfordult ez az utóbbi hónapokban. A gondom ezzel: nem tervezetten, kifejezetten hosszú ideig (napokig) nem lehet rendeltetésszerűen használni a rendszert. Ok, van alternatíva, mert bemehetnék a bankfiókba sorbanállni órákat, de hát nem ez az általam elvárt szolgáltatási szint.
Egy idő után feladtam, gondoltam újra próbálom. Igen ám, de a MVM-nél “fizetés elindítva” fogadott, vagyis nincs is lehetőségem újra próbálni.
Csak remélem, hogy néhány nap múlva rájön az MVM, hogy nem sikerült a tranzakció.
Köszönjük.
A hab a tortán, hogy androidos telefonon, alig érkezik meg az értesítés, néha 10 percet kell várni hogy megjöjjön, majd újra próbálkozni kell. Feleségem iPhone-án simán jön egyből.