Kedves Kommentelők! Éppen egy új kommentmotorra állunk át, azonban a Kiszámoló blog régi kommentjei mind elérhetők, és az elmúlt 1 év Disqus hozzászólásait hamarosan, a következő napokban importáljuk az új rendszerbe. Ha van fontos észrevételed, kérjük, oszd meg velünk! Köszönjük a türelmeteket és megértéseteket.
8 hozzászólás
Legrégebbi
LegújabbMost Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Családfő
Vendég
5 éve
Alakul ez, jó a verseny.
EWaf
Vendég
5 éve
A limonak jobban orulnek, az elektromosok nem tudom, birjak-e ezt a tavot oda-vissza.
Danhadnagy
Vendég
5 éve
de amúgy garantálják, hogy lesz ott autó? vagy mik az esélyek? hány greengo tud ott parkolni?
Kommentelő
Vendég
5 éve
Értelmesebb megoldás, mint a Limo.
Ott még 10 percet gyalogolhatsz a cuccaiddal.
Siraly
Vendég
5 éve
A parkolóhely 2,5 km-el messzebb van (Google maps gyalogos tervező szerint 1,3 km vs. 3,8 km), mint a MOL Limo parkolója. Az repülőhöz sietve csomaggal elég soknak tűnik.
És még jóindulatú voltam, mert nem a parkoló, hanem a hotel bejáratával számoltam.
Gergo0206
Vendég
5 éve
Kis összefoglaló annak aki nem akarja elolvasni a feltételeket
- Az autónak csak egy utat kell kibírnia mert hat darab töltő van a reptéri parkolójukban. Ez belvárosból 20km azt simán bírják a kocsik.
- A parkoló tényleg messzebb van mint a Limo parkoló de innen elvisznek kisbusszal a reptér ajtajáig ingyen. (hajnalban is, illetve másik irányban is fuvaroznak)
- Nyár végéig felár nélkül használható utána 1680 ft felár lesz.
- Aki 30% alá merült kocsival érkezik meg a reptéri parkolóba és felteszi egyből tölteni az kap 10 ingyen percet.
- A Greengo szolgáltatásának jó minőségét ismerve figyelni fognak rá hogy legyen elég feltöltött kocsi mindig a reptéren.
Ez így összességében sokkal jobb megoldás mint a limo féle drágább, korlátozottabb, benzines, sokat sétálós megoldás. És még sokkal jobb élmény is az elektromos Up-ot vezetni mint a benzineseket.
Kommentelő
Vendég
5 éve
És akkor úgy teljes a kép, hogy megírjuk hogy a DriveNow is beszállt a buliba
"Mintegy 750 ezer magyar munkavállaló nem szerepel a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) adatsoraiból. Miközben a KSH 4,5 millió munkavállalóról tud, az adóhivatalhoz csak 3,76 millió adóbejelentés érkezik. Ebből is csak 2,89 millió szerződés fed teljes munkaidős foglalkoztatást."
Cikkgyűjtemény
Új vagy az oldalon? A gombra kattintva találod az eddigi fontosabb cikkek gyűjteményét téma szerint.
A weboldalon cookie-kat használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.OkNo
Alakul ez, jó a verseny.
A limonak jobban orulnek, az elektromosok nem tudom, birjak-e ezt a tavot oda-vissza.
de amúgy garantálják, hogy lesz ott autó? vagy mik az esélyek? hány greengo tud ott parkolni?
Értelmesebb megoldás, mint a Limo.
Ott még 10 percet gyalogolhatsz a cuccaiddal.
A parkolóhely 2,5 km-el messzebb van (Google maps gyalogos tervező szerint 1,3 km vs. 3,8 km), mint a MOL Limo parkolója. Az repülőhöz sietve csomaggal elég soknak tűnik.
És még jóindulatú voltam, mert nem a parkoló, hanem a hotel bejáratával számoltam.
Kis összefoglaló annak aki nem akarja elolvasni a feltételeket
- Az autónak csak egy utat kell kibírnia mert hat darab töltő van a reptéri parkolójukban. Ez belvárosból 20km azt simán bírják a kocsik.
- A parkoló tényleg messzebb van mint a Limo parkoló de innen elvisznek kisbusszal a reptér ajtajáig ingyen. (hajnalban is, illetve másik irányban is fuvaroznak)
- Nyár végéig felár nélkül használható utána 1680 ft felár lesz.
- Aki 30% alá merült kocsival érkezik meg a reptéri parkolóba és felteszi egyből tölteni az kap 10 ingyen percet.
- A Greengo szolgáltatásának jó minőségét ismerve figyelni fognak rá hogy legyen elég feltöltött kocsi mindig a reptéren.
Ez így összességében sokkal jobb megoldás mint a limo féle drágább, korlátozottabb, benzines, sokat sétálós megoldás. És még sokkal jobb élmény is az elektromos Up-ot vezetni mint a benzineseket.
És akkor úgy teljes a kép, hogy megírjuk hogy a DriveNow is beszállt a buliba
Off-topic:
qubit.hu/2019/06/26/nem-annyian-vannak-es-nem-annyit-keresnek-a-magyar-munkavallalok-mint-amennyit-a-ksh-adatai-sugallnak?
"Mintegy 750 ezer magyar munkavállaló nem szerepel a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) adatsoraiból. Miközben a KSH 4,5 millió munkavállalóról tud, az adóhivatalhoz csak 3,76 millió adóbejelentés érkezik. Ebből is csak 2,89 millió szerződés fed teljes munkaidős foglalkoztatást."