Egy üzlet miatt szükségem lett vezetékes telefonszámra, hiszen milyen gagyin néz ki az a cég, amelyiknek csak egy mobilszáma van a honlapján.
Két dolgot nem szerettem volna: kidobni csak ezért havi négyezret az ablakon egy vezetékes előfizetésre és állandóan otthon ülni, hátha valaki éppen hívja a vezetékes számot.
Régebben a Vodafone-nak volt vezetékes szám szolgáltatása, amit a mobilszámod mellé kérhettél és a mobilon csengett ki, de ez sajnos már megszűnt.
Kérdeztem a T-mobile-t is, nincs ilyen szolgáltatásuk, hogy a vezetékes számod a mobilodon csörögjön.
Kaphatsz 06-21-xxx-xxxx virtuális telefonszámot sok helyről, de az még gagyibb, mintha egyáltalán nem lenne vezetékes számod.
Kis keresés után megtaláltam a megoldást: a UPC ad vezetékes telefont és így telefonszámot is havi 590 Ft-ért. Van egy mobilalkalmazása is a UPC-nek, ami lehetővé teszi, hogy egyrészt a vezetékes számod terhére telefonálhass a mobilodról is, illetve hogy a vezetékes telefonod a mobilodon is kicsöngjön és felvehesd.
Ha nincs a lakhelyeden UPC szolgáltatás, vagy kellene szegedi, debreceni, stb. telefonszám is, kérd meg egy ott élő ismerősödet, hogy rendelje meg ő. 12 hónapos hűséget kell vállalni, azt a 7080 Ft-ot fizesd ki neki egyben, egy évre le van tudva a probléma.
Bővebben a csomagról: UPC telefon (Nonstop S csomag) Ha online rendeled meg, az 1.500 Ft-os bekötési díjat sem kell megfizetned.
(Természetesen netkapcsolat szükséges hozzá a mobilodra, akár wifi, akár mobilnet. De jó eséllyel azzal már amúgy is rendelkezel.)
Update: közben a hozzászólásokban ajánlották az ephone-t, ott csak 99 forint egy hónapra a telefonszám. Amivel a UPC többet ad, az a lakásodba behúzott kábel és ott egy analóg asztali telefon csatlakozási lehetősége. Időseknek és irodába ez való, ha neked erre nincs szükséged, nézd meg az ephone ajánlatát is.
Remélem, segítettem, ha te is ugyanebben a cipőben jársz.
Az ephone-nál egy magyar szám (választható körzetszámmal) 99 ft egy hónapra. Emellett a többi SIP szolgáltatóhoz hasonlóan persze ki is lehet telefonálni róla VoIP-en keresztül, de az a többihez képest drága, kb 10-30 forint. Viszont be lehet állítani azt is, hogy a vezetékes számot átirányítsa egy tetszőleges telefonszámra, így bár a bejövő hívásokért az átirányítás miatt valamennyit fizetni kell, de még mindig olcsóbbra lehet kijönni bizonyos forgalomig, mint a UPC szolgáltatása. Ráadásul így se mobilnet, se telefonos kliens nem kell. Ja, és ha valaki mégis hajlandó mobilklienst használni, akkor bármelyik PC-s, mobilos, stb SIP klienssel használható a szolgáltatás, egyszerre akár több helyen is.
Ez se rossz, bár 30 forintos átirányítási díj mellett gyorsan sokkal drágább lesz, mint a UPC. Havi 15-20 perc felett már drágább. Márpedig ha kicsit is megy a bolt, akkor azt hamar eléred.
@Kiszamolo Sorry, de ebben az esetben az ephone (fonió) sokkal olcsóbb, és mivel mindkettőhöz kell (mobil)net, hogy az okostelefonon kicsörögjön, akkor már inkább egy Zoiper, amiben az ephone-t és egy vagy több dellmont klónt lehet aktiválva tartani, hívást fogadni vagy indítani.
Stanlee, ha átirányítod 29,90 Ft/perc alapon mobilra, akkor gyorsan drágább lesz a havi költséged.
Ha van valami mobil kliense, ami csörög a mobilodon, ha hívnak, akkor tényleg olcsóbb, de ilyen lehetőséget nem látok a honlapjukon, csak vállalatoknak szánt helyhez kötött központot.
Ha meg kérsz máshol 06-21-es számot, amire ezt átirányitod, ami a mobilodon cseng, akkor se spórolsz szinte semmit, mert az 2×99 Ft plusz percenként 5 forint.
Ennyiért nem szórakozunk.
A vodanak van valami mobil iroda szolgaltatasa ami tud ilyen funkciot. Ezt talaltam vodafone.hu/uzleti/kisvallalkozasok/tarifak/onenet
Bar ehhez "mar letezo vezetekes kell"??!
Valahol azt írta, megszünteti 2015 elején. Lehet, hogy a kisvállalati ajánlatot nem? De ez akkor sem egy vezetékes számról szól, hanem több céges előfizetésről.
Az ephone áttelepül Svájcba, olcsóbb lesz a percdij
Hello,
én ezzel játszom 3 napja, csak amerikai toll-free telefonszámmal, hogy miként lehetne olcsón és jól megúszni. Lehetőleg voip-on, ha nem elérhető mobilon csörögjön ki, az adott toll free számot kijelezve tudjak kinti számot hívni, fax, voicemail, mindezt magyarországról, lehetőleg ne 100Ft per percért.
Ha lesz eredményem beírom (jelenleg grandcentral/grosshapper/tollfreeforwarding -ot próbálom), ha valakinek van ötlete, jöhetne
Sziasztok!
Hamarosan indulunk a voip szolgáltatásunkkal (direkt nem írok cégnevet, mert nem a reklám a cél). Megírnátok nekem azt, hogy a fenti szolgáltatást (vezetékesről mobilra irányítás) milyen áron vennétek igénybe? (Nem lebeszélhető havidíj / percdíj / kb. havi összesen perc forgalom, pl. 1.000 Ft / 30 Ft / 500 perc)
Bízom benne, hogy a kérdésemmel nem sértem a kommentelési irányelveket.
Köszönöm!
Azt hiszem félreérted amit belidzs és Stanlee próbál mondani. A VoIP szolgáltatóknál választható földrajzi számoknak pont az a lényege, hogy az arra a számra beérkező hívásokat átirányítják a sip:felhasznalo@sipszolgaltato.hu VoIP fiókodra. Hogy neked az a fiókod hol van beállítva, egy VoIP telefonkészüléken, számítógépen, vagy éppen egy tetszőleges SIP klienssel (mint pl. a Zoiper) a mobilodon, az teljesen mindegy, ahol be van állítva, ott fog kicsörögni. Igazából a UPC szolgáltatása is pontosan így működik, az ő alkalmazásuk is csak egy brandelt SIP kliens, csak ők 590 forintot kérnek el szolgáltatásért, az Ephone 99 forintjával szemben. Fonio meg csak egyszeri 100 forintot kér a földrajzi számért, havidíj nélkül, ott viszont van éves 2000 forint (lebeszélhető) feltöltési kötelezettség, tehát kizárólag hívásfogadásra drágább mint az Ephone, de a UPC-nél még így is jóval olcsóbb.
Kszt. Köszi. Mondjuk hogy ugyanazt adja, az nem igaz, mert kihúz neked párszáz méter kábelt, ad egy modemet és beköti a lakásba ezért az árért.
A mobilalkalmazás csak ráadás.
Ugyanebben a cipőben jártunk, megkötöttük ezt a UPC-s VoIP szerződést, feltettük az Android app-ot mellé.
A szolgáltatás minősége kritikán aluli. Pl. néha amikor felhívod a számot, a hívó félnél kicsöng, közben nálad meg nem.
Azt se nagyon szereti, ha több okostelefonra is egyidőben fel van téve.
Az meg, hogy eltérő áron adják ugyanazt a szolgáltatást egyéni és üzleti előfizetőnek, simán pofátlanság.
Szóval olcsó húsnak híg a leve. Ezek ellenére sem mondom, hogy nem szabad beleugrani, mert az ötlet jó és elég olcsó is, csak nem szabad egy profi vezetékes/mobil szolgáltató színvonalát várni rendelkezésre állásba, megbízhatóságban.
Mobilnet esetében meg érdemes arra figyelni, hogy az adatcsomagban ne legyen szűrve VoIP forgalom.
Ego, köszi az infót. A fizikai készülék hangminősége és megbízhatósága milyen?
AAki használ otthon UPC telefont, lécci írja meg.
@Kiszamolo Ha sip hardware-en keresztul jelentkezik be a kliens, ugyanugy, mint a dellmont klonok eseten a VoipConnect-nek is a hangminosege attol fugg, hogy milyen a nethozzaferes minosege. Jo net: jo minoseg. Lassu net, nagy pinggel: rossz minoseg. En lassan 12 eve hasznalok ilyen olyan SIP ATA-t, mukodik es kesz. Most is ugy van, hogy egy SIP ATA anyukamnal Mo-n lerakva, aminek van egy nemet vezetekes szama, a netszolgaltatom amugy is flatrate-et ad nemet vezetekes szamokra, szoval ingyen beszelek vele. @szolgaltato VoIP eseten havidijat elkerni extra szolgaltatas nelkul szerintem nem fogja megerni az elofizetoknek. Az ephone 99 Ft-os havidija a telefonszamert meg OK, de mar az is majdnem azon a hataron van, hogy elgondolkodom rajta, mennyire is akarok naluk elofizetni. Ha a kliens csak bejelntkezik, akkor nem terheli a szervert. Folyt kov.
A minimalis percdij kerdese sem egyszeruen megvalaszolhato. Minel olcsobb, annal jobb. Namarmost ha magyar iranyba akartok jo percdijakat adni, akkor a mobil 20 Ft alatt kell, hogy legyen, hogy a veresenytarsak kozul kiemelkedjetek, de digi vmi 6 Ft-ert adja a percdijat, nem hiszem, hogy ti ennyit ki tudtatok alkudni (hacsak nincs sajat MARIO, stb.). Kulfoldi iranyba meg az ephone percdijait nezd meg, es annak a kornyekere kell lemenni. A havi lebeszelt mennyiseg sok mindentol fugg, nekem most volt egy olyan honapom, amikor 3000 percet beszeltem, az atlag pedig 500 korul szokott lenni, nem logunk a telefonon feleslegesen.
En a minoseget tartom fontosnak, ha csak egy uj sajat brand alatt dellmont-ot arulo ceg lennetek, akkor inkabb ne, mert abbol mar van sok, a hangminoseg meg nem olyan jo. A nagykereskedok meg akik jo minoseget adnak, azok dragak a dellmont reseller araihoz kepest is.
Gagyibb? Kit érdekel ha ezreket lehet vele spórolni... Most vagánykodunk vagy spórolunk???
Azért az üzleti életben többe kerül egy szakadozó, megbizhatlan vonal, mint amit spórolsz rajta.
A reenger (reenger.hu/) ha jól tudom még mindig ingyen ad vezetékes számot.
szocske, tudtommal csak 06-21-es számot ad a reenger.
Unión belüli vezetékes hívásokhoz keresek olcsó megoldást. Tudtok ajánlani olyat, hogy asztali készülék, nem kell sehova cipelni, de olcsón és jó minőségben lehet használni az EU-n belül?
@patonai-zsolt Hat igen, ezt a hozzaallast sokszor hallottam mar, hogy a ceges eleteben nem szamitott az adott illetonek, hogy szakadozik a vonal, vagy 3.-4. hivas eseten lesz csak jo minosegu a hangatvitel. Probalj meg eladni valakinek ugy, hogy sokadjara sikerul csak vele beszelni az olcso es rosszabbacska minosegu VoIP szolgaltatod miatt. Mar irtam itt rola, hogy a korabbi munkahelyemen az irodai telefonalast ephone-ra vittuk at, es az irodaban kotelezo volt a mobil helyett azt hasznalni olyan iranyokra, ami olcsobb volt (kulfold es vezetekes), mint a mobilon kezdemenyezett hivas. Habar nem voltunk mindig bent az irodaban, a telefonszamlan jobb honapban is 100 e Ft koruli volt a megtakaritas. Ha a dellmont-tal hulyeskedtem volna proba szerencse alapon, fonokom az elso sikertelen hivas utan kidobta volna az egesz VoIP projektet. Otthonra jo a dellmont, nem irodaba.
Ja, az előbbihez: UPC és T adott, lehet net alapú is, ha jó.
Fura dolog, hogy amikor mindenhol azt sulykolják, hogy legyen okostelód, mert ha nincs, akkor szinte már ember sem vagy, vagy legfeljebb ősember, a céges világban gagyinak számít egy cég, ha nincs vezetékes telefonja. Pontosabban telefonszáma, amit aztán úgyis átirányít a mobiljára, tehát ugyanott vagyunk, ahonnan indultunk.
Érdemes egy ilyen értelmetlen körre ennyi energiát és pénzt pazarolni, pláne, ha mindenki tudja, hogy nem csak neki, de az üzleti partnerének is valójában a mobilján csörög a vezetékes száma?
Ha érdemes, akkor viszont tényleg olyan szolgáltatás kell, ami megfelelő minőséget biztosít. Ha több ilyen van, akkor azok közül kell a legolcsóbbat választani.
Tünde, a vezetékes telefon mögött általában van iroda is. Ha nincs vezetékes szám, akkor tuti, hogy iroda sincs, az ilyen céget pedig hogy akarod megtalálni, ha gondod van fél év múlva?
Ezért inkább szóba sem állsz vele.
"Egy üzlet miatt szükségem lett vezetékes telefonszámra, hiszen milyen gagyin néz ki az a cég, amelyiknek csak egy mobilszáma van a honlapján."
Köszi. Ezt sok hazai kis- és nem is olyan kisvállalkozásnak el tudom küldeni hivatkozási alapnak.
Ugyanitt keresek magán/hobbicélra 21-es számot, lehetőleg tök ingyen (a 21-es szám annyit ér, nem?), ahol a szolgáltatónak nem hót gagyi a honlapja, hogy már a regisztrációnál elmegy az ember kedve. (Lásd NeoPhone, ill. az itt említett Fonio: még HTTPS sincs?!)
UPC minőség:
UPC telefont használok kb. 10 éve (Matáv/Telecom/fenetuggyamiabrandmost-róll számhordozva), gyakorlatilag gond nélkül a modembe dugott analóg telefonnal.
Hangminőség jó.
Volt 1 hónap modemcsere után, amikor naponta 10x kellett újraindítani, mert telefon/internet elmúlt.
Azt a modemet lecserélték, azóta megint jó.
Jellemzően magyar vezetékest meg német vezetékest hívok.
Ja és általában akkor is megy, ha internet megdöglik, bár ilyesmi az utóbbi években nemigen volt.
2015 van, szerintem az a cég komolytalan aki komolytalannak tart egy másikat, csak mert nincs vezetékes telefon elérése. Úgyis mindenki mobilt vagy netes telefont használ ma már. Pl. a cég ahol dolgozom ugyan kicsi, de nem komolytalan, egy technológiai startup párszáz milliós éves árbevétellel kb. 10 alkalmazottal. Az egyikük akart lakáshitelt felvenni, a bank meg azzal szivatta szerencsétlent, hogy a cégnek nincs vezetékes elérhetősége, csak mobil. Az összes üzleti ügyet Skype-on intézzük, soha nem volt gond a vezetékes szám hiánya.
De a banknak kell...
2015 van az isten szerelmére.
Mz, igazad van, de akkor is kell a látszat.
Ma már egy céggel először a neten találkozol. És nem csak vele, hanem a 20 másik konkurenciájával is egyszerre. A honlap alapján döntöd el, kit hívsz fel: akinek ránézésre van három vezetékes telefonja és egy igényes honlapja, vagy egy gagyi honlapost, ahol egy szem feltöltőkártyás mobilszám van.
Egy szép honlap kétszázezer maximum (ha nem kell bele száz funkció), a vezetékes szám havi 100-590 Ft.
Ezért kell.
@jeno Ha hot gagyi a weboldal, akkor az azert van, mert ugy tud neked olcson szolgaltatni (a neophone az kivetel, mert draga), hogy nem kolt ilyenekre. Ha ingyen 21-es szam kell, akkor nezd meg a reenger ajanlatat, habar annak is hot gagyi a weboldala. Lehet, hogy neked ingyen adja majd a szolgaltato, de neki van vele koltesge, igaz nem sok, 66 Ft/ev, de ezret kell vennie egyszerre + hosszabbitas, szoval van annak dija, es ha nem lesz bevetele belole, akkor annak senki sem orul.
Kiszamolo sem https-en nyomja, szoval o is gagyi, mert nem kolt evente 10 e Ft-ot egy olcso domain nev SSL-certificate-re. Ceg szinten ellohet az ember akar 100 e Ft-ot is egy komolyabb SSL certificate-re eves szinten.
Na, adtam egy esélyt az ephone-nak, feltöltöttem egy ezrest, kíváncsi leszek, milyen lesz a minősége a gyakorlatban.
Kár, hogy aranyárban adják a mobilhívásokat. 30 forint percenként? Amikor nekik két forintba sem kerül?
Nem gondolnam, hogy egy vezetekes szam barmivel is komolyabb, mint egy mobilos 🙂
@Kiszamolo igen, én is úgy tudom, de az nem vezetékesnek számít?
Annak számít, de hogy néz már ki? Arról síkit, hogy nincs rendes telefonszámod, csak egy virtuális.
Szerintem rosszabb, mintha nem lenne. Számomra olyan üzenete van, hogy nem csak irodám nincs, de még havi 100 forintot is sajnálok egy rendes telefonszámra, ezért használok ingyenes 06-21-es számot.
@antenna Nezd meg az ephone-t, Mo-n eddig oket talaltam a legmegbizhatobbnak, van ugyfelszolgalat, magyarul beszelnek, szamlat kuldenek digitalis alairassal, ha bajod van, el lehet erni oket, megoldjak a szerver oldali problemakat ha jelzed azt nekik.
@hujber-tunde mar kis cegeknek is, ha van irodajuk, akkor van nethozzaferesuk, ha az van, akkor altalaban van hozza telefonvonal is. Nem kerul szinte semmibe, hogy kirakd a weboldalra ezt a szamot, meg ha ultramobil is vagy, mert azert egy irodaban kell valakinek lennie. OFF: Nekem akkor volt a legnyugalmasabb a munkam es eletem, amikor csak irodai vezetekes szamom volt (ill. nem volt ceges autom), mert mindenki tudta, hogy 8-17 oraig vagyok csak elerheto, utana megette a fene, varni kellett masnap reggelig, volt maganeletem is.
@stanlee : van ingyen SSL certifikát is (persze más kérdés, hogy cégnél mennyire mutat jól), ill. a Google új algoritmusa is előnyben részesíti a secure weboldalakat. Majd a tisztelt webmasterek eldöntik, alkalmazkodnak-e.
Másrészt meg egy űrlap, ahol a személyes adataimat adom meg, 2015-ben legyen már HTTPS.
Reenger: kösz a tippet
@hujber-tunde : "Fura dolog, hogy amikor mindenhol azt sulykolják, hogy legyen okostelód"
- KIK sulykolják? Teljesen komolyan kérdezem. Felnőtt emberek vagyunk (mi blogolvasók); el tudjuk dönteni, mire van szükségünk; feltételezem.
Másrészt ezt fontold meg: "And the reality of the society that we're in is there are thousands and thousands of people out there leading lives of quiet, screaming desperation, where they work long, hard hours at jobs they hate to enable them to buy things they don't need to impress people they don't like."
Kipróbáltam az ephone-t, igaz, csak az ügyfélszolgálatot hívtam, de mesés a minősége, fényéveket ver rá a Dellmontra.
Rákérdeztem, miért ilyen drága a mobil percdíj, mondták, hogy elsejétől olcsóbb lesz, 20 Ft, a vezetékes ára is lejjebb megy 1 forinttal.
Köszi a tippet.
T -től is át tudom vinni a vezetékes számomat mondjuk az ephone -hoz?
@gerisz természetesen, a számhordozás ott is működik, ha valamelyik magyar vezetékes körzetszámot akarod átvinni.
Kipróbáltam, tökéletes.
Otthon (Pesten) UPC a szolgáltatónk, csak egy koax kábel jön be a lakásba, azon jön minden. TV, internet és még egy analóg telefon is. A telefon "hosszabbító" programot letöltöttem a mobilra, volt már, hogy tökéletesen működött, de jellemzően szo-szo.
Én olyant keresek, hogy meglévő igazi vezetékes telefont meg tudjak "hosszabbítani" internet alapon. Valami dobozkát, ahova a LAN kábelt, telefont és hálózati feszültséget kell bedugni, s innentől a telefon mobilon csörögjön, akár külföldön is. Tud valaki ilyet?
Re: Reenger - A fejlesztők úgy döntöttek, hogy csak androiddal menjen - nem tudom, miért. A nem reprezentatív felmérésem szerint a tömegközlekedésen rengetegen használnak (régi; nem olyan drága iPhone-t), főleg női felhasználók. Arra legalább frissebb a szoftver, mint az átlag Androidra, és nem kell vírusirtó (az androidos haverom telefonján az is van; wat!?)
(Jenő, Windows Phone használó)
@jeno Szia! A Reenger-nek van SIP szervere, hasznald a Zoiper nevu programot, kenyelmesebb, mint a reenger sajat brandinges androidos softphone-ja. Zoiper mukodik iOS-en, Windows Phone-on is, eleg sok funkcioja van, amig volt okostelefonom (iPhone), addig ezt hasznaltam, es rendesen mukodott (nem reenger-rel, de mas VoIP szolgaltatokkal).
@laci-papa Jo penzert megoldhato minden 🙂 Venned kell egy FXO-portos VoIP gateway-t, amiben legalabb 1 SIP elofizetest tudsz regisztralni. Ezeknek a gateway-eknek van hivastovabbitas funkcioja, tehat az analog vonalon erkezo hivast a SIP fiokon keresztul tovabbitja barmilyen telefonszamra. Termeszetesen a tovabbitas dija egy normal hivas koltsegevel lesz egyenlo. A gateway ara szerintem 20 e Ft-bol kijon, egy dellmont elofizetest lehet a tovabbitasra hasznalni, sajnos lesznek olyan pillanatok, amikor nem fog atmenni a hivas, a dellmont valtozo minosege miatt. Persze eleg mokas, hogy a digitalisan, VoIP-en erkezo UPC-s hivast a modem atalakitja analogga, aztan a gateway azt fogadja, majd vissza digitalisra, de a mostani rendszer csak ezt tudja.
@stanlee : Szuper; köszi!
Kiszamolo: sajnos nincs további tapasztalatom UPC telefonnal, ismerősnek segítettem összehozni meg letesztelni (komplett IT infrastruktúra szerelés is volt).
másoknak: Ez a van-e a cégnek vezetékes telefonszáma nagyjából pont ugyanaz a kérdéskör, hogy kell-e egy drága terméket áruló üzletkötőnek viszonylag új középkategóriás autó, vagy a régi Suzukival is le lehet parkolni az ügyfeleknél.
Igazából nincs racionális érv az előbbi mellett (csak erőltetett), aztán próbáld ki a másodikat: sikertelen leszel.
Idővel szerintem is ki fog halni ez a gyakorlat, hiszen valójában nem az érdekel, hogy melyik szolgáltató adott neki telefonszámot és annak mi a körzetszáma, hanem az, hogy van-e egy dedikált irodája/üzlethelyisége, és ott van-e rögzített nyitvatartási idő, amikor oda tudok menni.
Egy kicsit árnyalnám:
- a vezetékes telefonszám hiánya önmagában még nem probléma, ha van felkereshető iroda.
- ha nincs felkereshető iroda, és vezetékes szám sincs, az probléma. (Tipikus esete: 1 fős "ingatlanirodák").
Ugyanis utóbbi esetben egyszerűen telefon kikapcs, és megszűnt az elérhetőség.
A felkereshető irodáról is csak akkor tudod meg, hogy létezik-e és tényleg iroda-e és van-e ott valaki, ha elmentél oda.
Addig csak egy cím a weboldalon.
De tényleg, mi olyan bonyolult ezen?
Ha üzlet, vállalkozás vagy és bizalmat akarsz építeni, legyen valódi, fizika elérhetőséged, címed, vezetékes számmal.
Mert csak: az ember (vevő) pszichológiailag úgy működik, hogy ezeket értékeli. Ilyen egyszerű.
Félig off, de a bizalomról jut eszembe: EU-s, de nem magyar nagykerből származó (ezt hívták régen 'szürkeimportnak?' talán ma már nem így megy) mobileszközt inkább az egyéni vállalkozótól vennék, mint a kft-től, ő nem tudja csak úgy hipp-hopp bezárni a boltot, konkrétan a bőrét viszi a vásárra. Ő így épít bizalmat. 😉
Volt ez a felmérés hogy ki, honnan, milyen gyakran stb. látogatja az oldalt.
Engem érdekelne az eredmény.
Vodafone-nál most is lehet vezetékes számot kapni a mobilra. Üzleti díjcsomagok mellé legalábbis biztosan, nekem is van az egyik előfizetésemhez, ahol ez ráadásul a tarifacsomagom része. (vodafone.hu/uzleti/kisvallalkozasok/tarifak/onenet ) A Voda szolgáltatása nem olcsó megoldás, de jól működik. Emellett van egy csomó más vezetékes számom is egy Asterisk központban végződtetve, a mellékemre érkező hívások aztán a telefonra telepített kliensen próbálnak kicsörögni, de ha épp nem fut, vagy nincs 3G/4G vagy wifi, akkor átirányítással érnek el.
Stanlee! köszönöm, hogy válaszoltál, de megmondom őszintén, okosabb -most még- nem lettem. Biztosan nem pontosan írtam le a problémámat: kutyaközönséges analóg vonalat szeretnék meghosszabbítani interneten, úgy, hogy 200 km-rel arrébb-akár az asztalon- csengjen egy szám. Közben átlép egy közigazgatási határt....kit érdekel. Ahogy az ügyfélszolgálatok némelyike működik. Erre keresek megoldást.
Dejszen akkor ez tudatos becsapása a sehr geehrter Kundénak ! Hamis látszatot akarsz kelteni. Az ügyfeled azt a mögöttes hátteret keresi, ami megtalálhatóságot, állandóságot sugall. Te egy virtuális valóságot építesz ezzel, ő rárepül a légyfogóra és hamm. Nem szép dolog, az üzleti életben az ilyen hamiskás sumákolások előbb-utóbb visszaütnek.
MZ/X -nek: a vezetékes telefon hiánya a bank scoring rendszerében csak egy adat a sok közül, önmagában nem kizáró ok, pl. egy hitelfelvételnél. A bank is azt keresi, hogy mennyire hajlamos valaki az felszívódásra.Tehát az attitűdöt próbálja vizsgálni, amihez a vezetékes szám léte, csak egy adalék.