Egy olvasó ajánlotta az MVM asszisztencia biztosítását, ami elég jónak tűnik.
Az alap biztosításban havi 390 forintért ingyenes duguláselhárítás, zárszerelés, villanyszerelés, gázszerelés van, alkalmanként maximum 40 ezer forintért. Fontos, hogy csak kárelhárítás miatt: végleg eldugult lefolyó, szikrázó vezeték, nem jutsz be a lakásajtón a tönkrement zár miatt, megrepedt gázcső, stb.
Az ígéret szerint négy órán belül küldik a szakit.
Ami izgalmasabb, azok a nagyobb csomagok, havi 1.590, illetve 1.790 forintért.
Ebben benne van egy évi egyszeri kazánkarbantartás, amiért mostanában szó nélkül elkérnek 35 ezret errefelé. (A drágább csomag évi szűk 22 ezer forintja sem kerül ennyibe és egyéb biztosítás is van benne.)
A drágább csomagban pedig még 300 ezer forintos kazánjavítás is benne van. Ezt akkor érdemes kérned, ha már nem garanciális a kazánod, de még nem múlt el 15 éves.
Nekem szimpatikus, ha téged érdekel, nézd meg a részleteket a fenti linken.
Amit nem tudok, hogy ezt az éves karbantartást elfogadják-e garanciális készülék esetén kötelező éves karbantartásnak? Ha igen, akkor máris megkötöm, mert arra adták a 35 ezer forintos árat.
Ha ezt megkötöd, akkor havi 990 forintért megkötheted a kiterjesztett garancia biztosítást is. Ez is jónak tűnik, de fontos, hogy elolvasd a feltételeket: szórakoztató elektronikai terméknél például idehaza újonnan vásárolt, maximum 72 hónapos termékre vonatkozik, 20 és 500 ezer forint közötti vételár és a többi.
Azonban minden vacak benne van: hajsütő, elektromos fogkefe, telefon, konyhai elszívó, mosógép, szárítógép, hűtőgép és minden más. (Van néhány érthetetlen kivétel, például a laptopra vonatkozik, az asztali gépre nem, projektor igen, Xbox nem. Olvasd át a listát, mielőtt megkötnéd.)
Az idéntől kettő vagy három évre emelt kötelező bolti garancia miatt a kicsit is drágább mobiltelefonok kétéves garanciája értelmét vesztette a biztosításban, hátha azt majd korrigálják.
Ha van tapasztalatod a biztosítással, főleg a kártérítéssel vagy asszisztenciával kapcsolatban, oszd meg velünk a hozzászólásokban.
Ezt én is néztem, az a kérdés, hogy - ugye neked kell fizetni az alkatrészeket - milyen áron számolják. Erről nem találtam semmi infót.
A másik, hogyha nem jönnek 5000 Ft csak a kötbér, tehát a kérdés, hogy azért jönnek mindig, vagy inkább bevállalják az 5000 Ft kötbért, és nem csinálják meg a 20000 Ft-os karbantartást. Én is a karbantartás miatt gondolkoztam rajta, ha most megkötöm, még októberbe beleférne, mert csak október végéig csinálják, ha jól emélkszek. Ez teljes takarítás lehet, ahogy kell?
Érdekes, ha olyan népszerű, ahogy állítják az mvm-nél, miért nem lehet egy értékelést se találni róla sehol. Vagy csak én nem találtam?(Saját domainon lévő nem számít.)
Sziasztok,
Én a Generali Biztosítónál dolgozom biztosítási tanácsadóként, és mivel a Generali Biztosító leányvállalata a Europ Assistance (EA), ezért velük kapcsolatosan tudok véleményt osztani. Mind ügyfél, mind pedig tanácsadói oldalról.
Ami a legfontosabb, s én ebben tudok véleményt alkotni, az az ügyfelek magas szintű elégedettsége az asszisztencia szolgáltatásokkal. Leginkább a vészelhárítást használják az ügyfeleim a fent említett példák mentén, de mivel az utasbiztosításunk szolgáltatásszervezője is a EA, ezért akár egy külföldi autó lerobbanásnál, akár egy külföldön történt baleset / betegség kapcsán rendkívül elégedett ügyfélélményekről tudok beszámolni.
Én bátorítok mindenkit, hogy érdemes akár közvetlenül, akár így az MVM-en keresztül rendelkezni asszisztencia szolgáltatással.
Mn. most volt itt a kazánnál a karbantartó, 28 rugót kért a kondenzációs kazán tisztogatásáért (nem tűnt nagyon alaposnak). Lehet hogy teszünk egy próbát...
Tapasztalatom nincs velük, de pár hónapja nekem is ajánlgatták magukat, akkor utánanéztem. Hát hogy-hogy nem, Lölő bácsinak van ehhez is köze, és ugye tudjuk, a biztosítások is úgy vannak kiszámolva, mint a kaszinóban, hogy mindig a ház (vagyis a biztosító) nyer. Kérdés, hogy ha te is nyersz rajta, ki jár rosszul, és visszaérkezünk a CSOKos meg babavárós erkölcsi kérdéskörhöz...
Mondjuk arra nem találok sehol utalást, hogy a kiszálló szakember (pl. duguláselhárító) milyen díjakon dolgozik? Egy átlagos csatornaeltömődést ma Budapesten 30-40k között megtisztítanak, de mi van ha a "biztosítós" jóember mondjuk 70k-t kér? A szerződés ugye 40k Forintig áll helyt...és az ÁSZF szerint saját embert nem hívhatok, csak a biztosító küldhet.
Mi megkötöttük ezt a biztosítást, garanciális készülékhez nem jöttek ki éves karbantartásra.
Szeged környékén pár éve ugyancsak az áramszolgáltatónál (mára már MVM) volt/van Házmester24 szolgáltatása, ezzel van tapasztalatom. Ez ugyanez a konstrukció, csak az akkori kb 500 ft-os havidíjjal és abban nincs benne a gáz, mert akkor még csak villamossági volt. Most nyáron is "használtuk" csőtörés-hibaelhárításra.
Mire intézkedni képes ügyitézőhöz jutottam az 2 nap volt, pedig ígértek visszahívást, meg, bejegyezték, hogy sürgős. Amikor ezt meguntam akkor addig hívtam amig már intézkedni képes ügyintézőhöz jutottam. Onnantól kezdve viszont teljesen flottul ment minden. Igyekezett pontosítani a problémát, kérdezte, mikor lenne alkalmas a javítás, a szerelő még hamarabb is tudott jönni, fél óra alatt el is hárította a hibát. Fizetni pluszban nem kellett, a munkalapot kellett aláírni, abból hagyott is egy példányt. Úgy tűnik, nem nagyon megy a cech a biztosítási határ fölé. (folyt.köv.)
Lehet csak én vagyok túlterhelve a másfél munkahely meg a 2 kölök mellett, de már rég készítenem kellene egy Excelt a meglévő biztosításaimról nemhogy még egyet melléjük kötni. Lakás, kártyák, baleset, élet, jogvédő, munkahelyi, kgfb, casco..már nem tudom követni a család mely tagjának mikor melyiket lenne a legérdemesebb elővennem és valszeg emiatt gyakran el is marad a bejelentés. Az értéknövekedés bejelentéséről nem is beszélve. Nem ismer valaki egy app-ot erre a problémára vagy van esetleg valakinek erre egy template-je? Köszönöm!
Fontos! Leghamarabb 1 év múlva lehet az éves karbantartásra felhasználni!
“Otthon SOS Gázőrzők, Gázőrzők Plusz biztosítások esetén amennyiben a kockázatviselés kezdő időpontja április 1. napját követő időpont, a karbantartási szolgáltatás csak a kockázatviselés kezdő időpontjának első évfordulójától, a karbantartási szolgáltatási időszakban vehető igénybe. (Karbantartási szolgáltatási időszak: minden év május 1 – október 31. között.)“
folyt.:
Duguláselhárításra pedig eddig 2*szer lett használva, akkor könnyebb volt a kezdeti kapcsolatfelvétel, a hibaelhárítás akkor is flottul ment. Akkoriban 30 ezer volt az ilyen típusú plafonja. Az neked, mint igénybevevőnek nem derül ki, hogy mennyit számláz ilyenkor a szaki a biztosítónak.
De a duguláselhárítóval annyira elégedett voltam, hogy tavaly a karantén idején közvetlenül hívtam /az még megelőzés volt a teljes dugulás előtt, konstrukcióhibás a mosogató lejtése, kb 1,5 évente muszáj kipucoltatni/, akkor 17 ezret fizettem érte.
Szóval szerintem megéri a jelenlegi szakit találni apróbb feladatokra nehéz időben. A nagyobb csomagon gondolkodom, ott kb határeset most nekem, de ha a gázkazán az én kockázatom lenne, akkor upgradelnék rá.
Én anno április elseje előtt kötöttem, így még abban az évben jöttek. Előre egyeztetett, kb 1-2 órás ablakban jöttek és rendes munkát végeztek (mindkétszer nyáron). Ami még fontos lehet, hogy a magasabb csomagnál csak akkor él a 300e forintos biztosítás, ha a megelőző 12 hónapban igazoltan karban volt tartva a készülék (velük vagy mással).
Én két éve elégedett vagyok, de szerencsére még csak ezt használtuk a szolgáltatások közül. A havi díjat a gázszámlával együtt küldik.
(Akinek esetleg van MKB Energia hitelkártyája vissza is jön a havidij fele)
Nekem is az 5000Ft-os kötbéren akadt meg a szemem, mikor felhívtak pár hónapja telefonon. Lehetnek olyan esetek (pl. karácsonyi ünnepek), amikor simán lehet, hogy kifizetik inkább annak a pár pórul járt ügyfélnek, minthogy pár órán belül riasszanak egy szakit. Pedig ha ez nem biztos, akkor kérdés, mennyire érdemes számolgatni, hogy kijön-e vele egy karbantartás pár ezerrel olcsóbban.
A CIB arany kártyához van ilyen biztosításom már szerintem kb. egy évtizede. Illetve ott van autos asszisztencia is. Annó az Elműnél is hívogattak ilyenért, de mivel volt nem is kötöttem.
A lakásnál 2x volt dugulás - a kiadott lakásban tömhették tele valamivel a WC-t az albérlők - és 1x elfúrtam egy elektromos vezetéket. Relatíve gyorsan jöttek és csináltál. Az autos asszisztenciánál is 2x kellett őket hívnom, ott is ott voltak az igért 60 percen belül.
Az MVM-nek van Eu biztosítása is. Hónapokkal ezelőtt valamelyik tárgyban íródó bejegyzéshez betettem. 🙂 De most akkor megint. mvmbiztositas.hu/egeszsegbiztositas
Egyébként a CIB-nek pár éve volt még kiterjesztett biztosítása 20 ezer (?) forint feletti elektromos készülékekre, de azt kivezették már sajnos.
Két éve van asszisztencia biztosításom, 2 gázkazkán karbantartáson vagyok túl, alapvetően elégedett vagyok. Ezeket nyárra szokták időzíteni, idén pl. május végén hívtak és júniusi időpontot beszéltünk meg. Az is igaz, hogy ezeket a karbantartásokat kb. 20 perc alatt lezavarták, előtte mikor nem biztosítás terhére csináltattam, akkor volt, hogy 40-45 percet is elszüttyögött a szaki. (Ez mondjuk önmagában nem jelent semmit) A 35 ezer elég extrémnek tűnik még fűtési szezonban is, 3 éve fizettem kb. 15 ezret.
Ezt néztem én is, de nem egészen értem, miért jó nekem havi 400 forintot fizetni azért, hogy ha esemény van, akkor ők hívnak szakit, nem pedig én nyitom ki az erre a célra félrerakott kerületi kisokost és kezdem onnan hívni a szakikat... A gázkazánt (már nem garanciás) 25 000-ért tartották karban legutóbb (ez abból állt, hogy a fickó leszedte a borítást, kiporszívózta és ennyi...). Lakásbiztosítás vonatkozik pl. üvegkárra, csőtörésre, szóval az sem érdekes. A gázkészülékre vonatkozó biztosítás jól jöhetne, nyáron rá is nézett (fűtéspucolás okán) egy szerelő, de gondolom azt pont nem fogadnák el, szóval azzal kellene kezdeni, hogy meg kellene rendelni tőlük karbantartást...
Anno az E-on kezdett bele hasonló szolgáltatásba, Otthonangyal parázs néven, ha jól emlékszem. Évi egy gázkazán "karbantartás", plusz saját szakik listája villany, víz, gáz munkákhoz, akiket kiközvetítenek neked. Ez volt havi 2000 HUF, plusz ha kijön hozzád a szakember, akkor az külön összeg. Na gondoltam, ez mennyire jó szolgáltatás, ha bármi van, akkor csak telefon, és kiközvetítenek hozzám egy talán-nem-lehúzós szakembert, aki megcsinálja a munkát. A gázkazán karbantartás egyszer futott le, igazából 20 perc, kazán nem volt szétbontva, takarítva, csak a füstgáz összetétele megnézve. Aztán később lett volna igényem a szolgáltatásra, és summa summarum SENKIT sem tudtak kiküldeni. Nem volt emberük, ez a fajta (kis)munka senkinek nem érte meg. Kb. másfél év után be is szántották az egészet. Szóval én szkeptikus vagyok az ilyen jellegű szolgáltatásokkal, de lehet, hogy itt működik.
"A 35 ezer elég extrémnek tűnik még fűtési szezonban is"
Pont ma délelőtt fizettem 36 ezret a gázkazán karbantartásért. Igaz tényleg alapos volt a szaki és rendesen szétszedett, kitisztított mindent. Budapest belváros, lehet itt vastagabban is fog a ceruza.
@matyi én is sokallom amit írtok. Tavaly 20 alatt fizettem, hibajelenség miatt hívtuk ki, szerencsére a tisztítás megoldotta azt is és ha már ott volt a karbantartást is megcsinálta. Csak az utóbbit kellett kifizetni. Érd...több helyet is hívtam, árat nem kérdeztem, aki hamarabb tudott jönni, azzal egyeztünk meg, mert gyakorlatilag nem volt meleg vizünk :).
Amíg ti hívogatjátok addig én az összerakott 1590 Ft-okból szápen megjavítom, kicserélem, elhárítom...
@amg amig te az osszerakott 1590-ekbol otthon izzadsz addig en orankent ennek tizszereset keresem kenyelmesen es ha elromlik a kazan akkor hivok egyet 4 oran beluli kiszallassal. Azt hiszem kiegyezhetunk egy mattban
@nar A kerületi kisokosban ugyanaz a 15 mester hirdet. Minden kerületben ugyanazok a "helyi" szakemberek :))
Mint villanyszerelő szerződött szerelő vagyok az Europ Assistance és Help24 biztosítónál is.
35 km sugarú körben van egy fix kiszállási díj, ha ez helyben, vagy 30km-re van akkor is annyi, 70km felett van Ft/km térítés, van sűrgősségi és hétvégi "pótlék". Többnyire égett kötések, túlterhelt belső hálózatokkal találkozom, zárlatos dugalj, lámpa stb. (Bojler, mosógép javítás nem a szerződés része, csak maga a hálózat és annak részei) Ilyenkor az anyagot is bele kell kalkulálni a szerelési árba ami szintén fix, 32eFt. Voltam Siófokról Móron javítani, km pénzzel sem volt nagy buli.... 1 óra az út oda. 🙂 Nem kötelező menni, ha nem tudod vállalni keresnek más szerződött partnert. De így eljutok olyan helyekre ahova amúgy sosem. Kalandnak sem utolsó. Többnyire elégedettek az ügyfelek, van amikor direkt engem kérnek a diszpécsernél. Kell ettől jobb reklám?
Orbannak fizetni.. ?!
Ez egy Generali leányvállalat szerintem....
Nekem olyan érdekesek ezek a biztosítások és a biztosítók is. Megkötöd a biztosítást, jó esetben végigolvasod a 20 oldalas kivétellistájukat (utasbiztosításnál néha kell sajnos, ha olyan helyre megyek). De őszintén megmondva általában annyi a kivétel, hogy inkább hagyom a francba. Lehetséges, hogy én vagyok full idióta, de KGFB-n és utasbiztosításon kívül nincs más 10 éve és mégis élünk. Egyszer leverte a jég a ház oldalát, megcsináltattuk... Biztos majd rám szakad a ház, de a biztosítások helyett inkább van keret.
@v mondani bárki mondhat bármit, te itt ismeretlenül csak a csomolungma méretű egód villogtatod, aztán lehet, hogy ingyenélő egyetemista vagy bármi jövedelem nélkül, az nem érv, hogy te itt játszod a menőt, neked mire telik
ellenben az egy értelmes kérdés, hogy hány olyan karbantartási munka van, amit nem _föltétlenül_ éri meg ú.n. "szakemberre" bízni. sajnos a klíma és gázkazán "ellenőrzés" nagyon sok "mesternél" egy tíz perces "ránézek, pöszmörgök egy kicsit, oszt viszlát", több tízezer forintért, míg aki egy kicsit is ért a dolgokhoz, legalább a sokszázezres készülékeinek az üzembiztonságát meg tudja valósítani évi 1-2 óra ráfordítással, ami sokszor arra elmegy, hogy valami "mestert" keres az ember. nyilván, akinek van bevált, tisztes szakija, az aranyat ér, meg kell tartani, de ez szerencse is
Nekem évekig volt ehhez hasonló az E-onnál, apró szépséghibája, hogy amikor igénybe akartam venni a szolgáltatást válaszra sem méltattak.
@V ha óránként 16 ezret keresnék valószínű más véleményen lennék és nem piszkolnám össze a kezem.
@lvjtn Maximálisan egyetértek, apám gázkazán ellenőrzése is annyi volt, hogy kicsavarta egy picit a vízpumpa csavarját meg vissza és kész. Semmi műszeres mérés vagy ilyesmi. Hát köszönöm szépen az ilyen munkát és a legtöbb esetben ezzel találkozol. Kicsit off, de a legtöbb autószervíz is csak lenyúl.
@lvjtn nagyon az oraberemre voltal rafixalva pedig nem ez volt a mondanivalom lenyege. De ha mar ebben ketelkedsz akkor ketelkedhettel volna Amg hozzaszolasaban is hogy 1590 forintokbol megjavitja egy ora alatt felkezzel a Vaillant kazant amit a szakszerviz amugy elektronikusan diagnosztizal (igen, a koklerek egyetlen csavart lazitanak meg felig aztan visszacsavarjak) es adott esetben felszazezer a cserealkatresz, nem is beszelve arrol hogy heteket tolthetsz a jutyubon videokat nezegetve mire belekezdhetsz. Szerintem van jogosultsaga ennek a biztositasnak, illetve a szakszerviznek
@V A biztosításnak nem egy egyszeri 1590-es díja van, ez részedről elég nagy ferdítés, minden hónapban nem romlanak el a kazánok...És azt sem mondom, hogy mindenki maga végezze otthon a szereléseket. Vannak olyanok akik nem értenek hozzá és olyanok is akik annyit keresnek más szakterületen, hogy egyszerűen nem éri meg annyi energiát belefektessenek amennyi szükséges. Pl. ha valaki orvosként keres 16 ezret óránként, akkor neki megéri a szerelőnek kifizetni az óránkénti 10 ezer Ft-ot...
@amg 1590 forintOKAT irtam, nem allt szandekomban ferditeni. Megertem azt is aki egyszerubb karbantartast maganak csinal, ocsem is ilyen handyman. Nekem nem erne meg magamat ilyen iranyban kepezni. Peace ✌️
Sziasztok,
Ma hívtak és ajánlották a csomagot (autó + valami otthon) 1490-ért.
Az új autónk most volt 2 éves szervizben, ahol kuplung munkahenger hibát állapítottak meg (gariba cserélik, bőven 100k+-s mutatványl lenne)
A fb csoportból tudom, hogy ez a kuplung dolog sajnos típushiba, és jártak úgy páran, hogy akkor most váltok egyet és kb az volt az utolsó 🙂
Azon törpölök, hogy a belföldi kocsis biztosítás már csak ezért az opcióért - eltrélereznek mondjuk valahonnan az autópályáról 1h-n belül - megérné a havi ezer Ft-t.
Van esetleg valakinek tapasztalata ezzel a tréleres dologgal? tényleg ott vannak 1h-n belül?
Kösz T
Nekem is az 5000Ft-os kötbéren akadt meg a szemem, mikor felhívtak pár hónapja telefonon. Lehetnek olyan esetek (pl. karácsonyi ünnepek), amikor simán lehet, hogy kifizetik inkább annak a pár pórul járt ügyfélnek, minthogy pár órán belül riasszanak egy szakit. Pedig ha ez nem biztos, akkor kérdés, mennyire érdemes számolgatni, hogy kijön-e vele egy karbantartás pár ezerrel olcsóbban.
folyt.:
Duguláselhárításra pedig eddig 2*szer lett használva, akkor könnyebb volt a kezdeti kapcsolatfelvétel, a hibaelhárítás akkor is flottul ment. Akkoriban 30 ezer volt az ilyen típusú plafonja. Az neked, mint igénybevevőnek nem derül ki, hogy mennyit számláz ilyenkor a szaki a biztosítónak.
De a duguláselhárítóval annyira elégedett voltam, hogy tavaly a karantén idején közvetlenül hívtam /az még megelőzés volt a teljes dugulás előtt, konstrukcióhibás a mosogató lejtése, kb 1,5 évente muszáj kipucoltatni/, akkor 17 ezret fizettem érte.
Szóval szerintem megéri a jelenlegi szakit találni apróbb feladatokra nehéz időben. A nagyobb csomagon gondolkodom, ott kb határeset most nekem, de ha a gázkazán az én kockázatom lenne, akkor upgradelnék rá.
@matyi én is sokallom amit írtok. Tavaly 20 alatt fizettem, hibajelenség miatt hívtuk ki, szerencsére a tisztítás megoldotta azt is és ha már ott volt a karbantartást is megcsinálta. Csak az utóbbit kellett kifizetni. Érd...több helyet is hívtam, árat nem kérdeztem, aki hamarabb tudott jönni, azzal egyeztünk meg, mert gyakorlatilag nem volt meleg vizünk :).
Amíg ti hívogatjátok addig én az összerakott 1590 Ft-okból szápen megjavítom, kicserélem, elhárítom...
Lehet csak én vagyok túlterhelve a másfél munkahely meg a 2 kölök mellett, de már rég készítenem kellene egy Excelt a meglévő biztosításaimról nemhogy még egyet melléjük kötni. Lakás, kártyák, baleset, élet, jogvédő, munkahelyi, kgfb, casco..már nem tudom követni a család mely tagjának mikor melyiket lenne a legérdemesebb elővennem és valszeg emiatt gyakran el is marad a bejelentés. Az értéknövekedés bejelentéséről nem is beszélve. Nem ismer valaki egy app-ot erre a problémára vagy van esetleg valakinek erre egy template-je? Köszönöm!
Orbannak fizetni.. ?!
Ez egy Generali leányvállalat szerintem....
Ezt néztem én is, de nem egészen értem, miért jó nekem havi 400 forintot fizetni azért, hogy ha esemény van, akkor ők hívnak szakit, nem pedig én nyitom ki az erre a célra félrerakott kerületi kisokost és kezdem onnan hívni a szakikat... A gázkazánt (már nem garanciás) 25 000-ért tartották karban legutóbb (ez abból állt, hogy a fickó leszedte a borítást, kiporszívózta és ennyi...). Lakásbiztosítás vonatkozik pl. üvegkárra, csőtörésre, szóval az sem érdekes. A gázkészülékre vonatkozó biztosítás jól jöhetne, nyáron rá is nézett (fűtéspucolás okán) egy szerelő, de gondolom azt pont nem fogadnák el, szóval azzal kellene kezdeni, hogy meg kellene rendelni tőlük karbantartást...
Én anno április elseje előtt kötöttem, így még abban az évben jöttek. Előre egyeztetett, kb 1-2 órás ablakban jöttek és rendes munkát végeztek (mindkétszer nyáron). Ami még fontos lehet, hogy a magasabb csomagnál csak akkor él a 300e forintos biztosítás, ha a megelőző 12 hónapban igazoltan karban volt tartva a készülék (velük vagy mással).
Én két éve elégedett vagyok, de szerencsére még csak ezt használtuk a szolgáltatások közül. A havi díjat a gázszámlával együtt küldik.
(Akinek esetleg van MKB Energia hitelkártyája vissza is jön a havidij fele)
@v mondani bárki mondhat bármit, te itt ismeretlenül csak a csomolungma méretű egód villogtatod, aztán lehet, hogy ingyenélő egyetemista vagy bármi jövedelem nélkül, az nem érv, hogy te itt játszod a menőt, neked mire telik
ellenben az egy értelmes kérdés, hogy hány olyan karbantartási munka van, amit nem _föltétlenül_ éri meg ú.n. "szakemberre" bízni. sajnos a klíma és gázkazán "ellenőrzés" nagyon sok "mesternél" egy tíz perces "ránézek, pöszmörgök egy kicsit, oszt viszlát", több tízezer forintért, míg aki egy kicsit is ért a dolgokhoz, legalább a sokszázezres készülékeinek az üzembiztonságát meg tudja valósítani évi 1-2 óra ráfordítással, ami sokszor arra elmegy, hogy valami "mestert" keres az ember. nyilván, akinek van bevált, tisztes szakija, az aranyat ér, meg kell tartani, de ez szerencse is
Két éve van asszisztencia biztosításom, 2 gázkazkán karbantartáson vagyok túl, alapvetően elégedett vagyok. Ezeket nyárra szokták időzíteni, idén pl. május végén hívtak és júniusi időpontot beszéltünk meg. Az is igaz, hogy ezeket a karbantartásokat kb. 20 perc alatt lezavarták, előtte mikor nem biztosítás terhére csináltattam, akkor volt, hogy 40-45 percet is elszüttyögött a szaki. (Ez mondjuk önmagában nem jelent semmit) A 35 ezer elég extrémnek tűnik még fűtési szezonban is, 3 éve fizettem kb. 15 ezret.
Fontos! Leghamarabb 1 év múlva lehet az éves karbantartásra felhasználni!
"Otthon SOS Gázőrzők, Gázőrzők Plusz biztosítások esetén amennyiben a kockázatviselés kezdő időpontja április 1. napját követő időpont, a karbantartási szolgáltatás csak a kockázatviselés kezdő időpontjának első évfordulójától, a karbantartási szolgáltatási időszakban vehető igénybe. (Karbantartási szolgáltatási időszak: minden év május 1 – október 31. között.)"
@nar A kerületi kisokosban ugyanaz a 15 mester hirdet. Minden kerületben ugyanazok a "helyi" szakemberek :))
Szeged környékén pár éve ugyancsak az áramszolgáltatónál (mára már MVM) volt/van Házmester24 szolgáltatása, ezzel van tapasztalatom. Ez ugyanez a konstrukció, csak az akkori kb 500 ft-os havidíjjal és abban nincs benne a gáz, mert akkor még csak villamossági volt. Most nyáron is "használtuk" csőtörés-hibaelhárításra.
Mire intézkedni képes ügyitézőhöz jutottam az 2 nap volt, pedig ígértek visszahívást, meg, bejegyezték, hogy sürgős. Amikor ezt meguntam akkor addig hívtam amig már intézkedni képes ügyintézőhöz jutottam. Onnantól kezdve viszont teljesen flottul ment minden. Igyekezett pontosítani a problémát, kérdezte, mikor lenne alkalmas a javítás, a szerelő még hamarabb is tudott jönni, fél óra alatt el is hárította a hibát. Fizetni pluszban nem kellett, a munkalapot kellett aláírni, abból hagyott is egy példányt. Úgy tűnik, nem nagyon megy a cech a biztosítási határ fölé. (folyt.köv.)
Tapasztalatom nincs velük, de pár hónapja nekem is ajánlgatták magukat, akkor utánanéztem. Hát hogy-hogy nem, Lölő bácsinak van ehhez is köze, és ugye tudjuk, a biztosítások is úgy vannak kiszámolva, mint a kaszinóban, hogy mindig a ház (vagyis a biztosító) nyer. Kérdés, hogy ha te is nyersz rajta, ki jár rosszul, és visszaérkezünk a CSOKos meg babavárós erkölcsi kérdéskörhöz...
Nekem évekig volt ehhez hasonló az E-onnál, apró szépséghibája, hogy amikor igénybe akartam venni a szolgáltatást válaszra sem méltattak.
A CIB arany kártyához van ilyen biztosításom már szerintem kb. egy évtizede. Illetve ott van autos asszisztencia is. Annó az Elműnél is hívogattak ilyenért, de mivel volt nem is kötöttem.
A lakásnál 2x volt dugulás - a kiadott lakásban tömhették tele valamivel a WC-t az albérlők - és 1x elfúrtam egy elektromos vezetéket. Relatíve gyorsan jöttek és csináltál. Az autos asszisztenciánál is 2x kellett őket hívnom, ott is ott voltak az igért 60 percen belül.
Az MVM-nek van Eu biztosítása is. Hónapokkal ezelőtt valamelyik tárgyban íródó bejegyzéshez betettem. 🙂 De most akkor megint. mvmbiztositas.hu/egeszsegbiztositas
Egyébként a CIB-nek pár éve volt még kiterjesztett biztosítása 20 ezer (?) forint feletti elektromos készülékekre, de azt kivezették már sajnos.
Mondjuk arra nem találok sehol utalást, hogy a kiszálló szakember (pl. duguláselhárító) milyen díjakon dolgozik? Egy átlagos csatornaeltömődést ma Budapesten 30-40k között megtisztítanak, de mi van ha a "biztosítós" jóember mondjuk 70k-t kér? A szerződés ugye 40k Forintig áll helyt...és az ÁSZF szerint saját embert nem hívhatok, csak a biztosító küldhet.
@lvjtn nagyon az oraberemre voltal rafixalva pedig nem ez volt a mondanivalom lenyege. De ha mar ebben ketelkedsz akkor ketelkedhettel volna Amg hozzaszolasaban is hogy 1590 forintokbol megjavitja egy ora alatt felkezzel a Vaillant kazant amit a szakszerviz amugy elektronikusan diagnosztizal (igen, a koklerek egyetlen csavart lazitanak meg felig aztan visszacsavarjak) es adott esetben felszazezer a cserealkatresz, nem is beszelve arrol hogy heteket tolthetsz a jutyubon videokat nezegetve mire belekezdhetsz. Szerintem van jogosultsaga ennek a biztositasnak, illetve a szakszerviznek